Skocz do zawartości

Leon 4 ceny od 69.700 zł


Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Bzdura, gdyż Golf 7 po doposażeniu go do poziomu G8 nie jest od niego nic a nic tańszy, także zanim zaczniesz rzucać modne hasła, warto przeanalizować ceny KATALOGOWE obu modeli.

Też mogę powiedzieć BZDURA, bo mnie interesuje wyposażenie, którego JA potrzebuję, a nie paczka niepotrzebnych mi gadżetów, za które producent każe mi płacić, bo łaskawie dodał je do wyposażenia standardowego. Podobnie ma się sprawa z cenami katalogowymi: mnie interesuje cena jaką zapłacę a nie wymarzona przez producenta pozycja z cennika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, iwik napisał:

Też mogę powiedzieć BZDURA, bo mnie interesuje wyposażenie, którego JA potrzebuję, a nie paczka niepotrzebnych mi gadżetów, za które producent każe mi płacić, bo łaskawie dodał je do wyposażenia standardowego. Podobnie ma się sprawa z cenami katalogowymi: mnie interesuje cena jaką zapłacę a nie wymarzona przez producenta pozycja z cennika. 

Jasne, że tak, lecz zapewne nie masz w SV tak elementarnego wyposażenia jak front assit. Producent każe płacić za pewne opcje wyposażenia z uwagi na zmieniające się przepisy w zakresie bezpieczeństwa komunikacji. 

Jest wolny rynek i każdy ma możliwość wyboru produktu w takim pułapie cenowym, jaki go interesuje. Każdy chciałby mieć jak najwięcej za jak najmniejsze pieniądze, lecz często tak się nie da.

Ja np. chciałbym A4 Avant 2.0 TFSI 190 z paroma dodatkami za 150 zł brutto, ale tak się nie i co ma pluć jadem na producenta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, iwik napisał:

Też mogę powiedzieć BZDURA, bo mnie interesuje wyposażenie, którego JA potrzebuję, a nie paczka niepotrzebnych mi gadżetów, za które producent każe mi płacić, bo łaskawie dodał je do wyposażenia standardowego. Podobnie ma się sprawa z cenami katalogowymi: mnie interesuje cena jaką zapłacę a nie wymarzona przez producenta pozycja z cennika. 

 

Coś mi się wydaje Twoje potrzeby zaczynają i kończą się "tanio", jest taka marka na literę D, tam znajdziesz biednie i tanio, bo w sumie nie wiem co ma na celu to marudzenie i marzenia o ściąganiu spodni.

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, TomekD000 napisał:

 

Coś mi się wydaje Twoje potrzeby zaczynają i kończą się "tanio", jest taka marka na literę D, tam znajdziesz biednie i tanio, bo w sumie nie wiem co ma na celu to marudzenie i marzenia o ściąganiu spodni.

 

Coś Ci się źle wydaje... :facepalm:.

Akurat w D jest po prostu biednie, wcale nie tanio (z małymi wyjątkami).

Po prostu nie kupuję bezrefleksyjnie tej narracji, że producenci samochodów każdym nowszym modelem podnoszą poziom szczęścia odbiorcy końcowego, a ja powinienem się cieszyć, że nowy model jest "tylko" o 10k PLN droższy, bo przecież "wszystko drożeje". A w sumie to jest droższy ale tańszy, bo przecież ma dużo więcej w std. (nawiasem mówiąc porównywanie kosztu wyposażenia opcjonalnego z poprzedniego modelu do kosztu tego samego wyposażenia będącego standardem jest błędem logicznym - koszt produkcji "opcji" i masowej produkcji standardu jest zupełnie inny). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.05.2020 o 08:59, sdss napisał:

Jakoś biednie z opcjami. Brak okna dachowego , brak webasto itd. Ciekawe czy będzie 2.0 190KM.

Będzie, ale nieprędko - w produkcji planowany jest od stycznia 2021. Marketingowo strzał w stopę, bo marka "dynamiczna" ma ofertę jak "rozsądna" Skoda czy VW - max pod maską 1.5 150 KM, a tylne zawieszenie belka.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Manx napisał:

Będzie, ale nieprędko - w produkcji planowany jest od stycznia 2021. Marketingowo strzał w stopę, bo marka "dynamiczna" ma ofertę jak "rozsądna" Skoda czy VW - max pod maską 1.5 150 KM, a tylne zawieszenie belka.

Seat do dziwna marka. Taka Arona XC  ma lampkę na suficie tylko z przodu, w schowku brak. Gdzie fabia polo maja. Jakieś takie głupie braki. 

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, iwik napisał:

 

Coś Ci się źle wydaje... :facepalm:.

Akurat w D jest po prostu biednie, wcale nie tanio (z małymi wyjątkami).

Po prostu nie kupuję bezrefleksyjnie tej narracji, że producenci samochodów każdym nowszym modelem podnoszą poziom szczęścia odbiorcy końcowego, a ja powinienem się cieszyć, że nowy model jest "tylko" o 10k PLN droższy, bo przecież "wszystko drożeje". A w sumie to jest droższy ale tańszy, bo przecież ma dużo więcej w std. (nawiasem mówiąc porównywanie kosztu wyposażenia opcjonalnego z poprzedniego modelu do kosztu tego samego wyposażenia będącego standardem jest błędem logicznym - koszt produkcji "opcji" i masowej produkcji standardu jest zupełnie inny). 

 

na podstawie tego co piszesz mi się wydaje, bo Ci straszni producenci dają Ci wyposażenie którego nie chcesz a płacić musisz.

 

Dalej nie wiem dlaczego to Cie tak oburza,  od zawsze tak jest, co model, więcej wyposażenie i cena w górę, golf czy leon nie jest żadnych wyjątkiem. TV czy telefon, tak działa świat oparty na konsumpcji. Jak kowalski czy nowak zmienia robotę z własnej woli to też przeważnie na lepiej płatną, to i ten samochód musi być droższy.

 

Jeszcze odnośnie ściągania spodni... jak będą musieli je ściągnąć, to nawet sobie nie wyobrażamy kiedy i jak KAŻDY dostanie po d..ie rykoszetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sdss napisał:

Seat do dziwna marka. Taka Arona XC  ma lampkę na suficie tylko z przodu, w schowku brak. Gdzie fabia polo maja. Jakieś takie głupie braki. 

Byś się zdziwił jakie kwiatki są w Skodzie, Mercu, nie mówią o koreańcach. Do Ateca, Leona i Tarraco nie można mieć pod tym względem zastrzeżeń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, sdss napisał:

Seat do dziwna marka. Taka Arona ma lampkę na suficie tylko z przodu, w schowku brak. Gdzie fabia polo maja. Jakieś takie głupie braki. 

Kompletnie nieracjonalne są czasami te braki.

Teraz nie rozumiem też, że wpuszczają nowy model, który już na starcie ma ograniczenia - nie ma mocnego silnika, budżetowe zawieszenie, światła led budżetowe.... konkurencja ma matrycowe LEDy, technologia w grupie jest. Klaus dał Miguelowi po łapach i nie ma matrycowych.

Mówi się, że to zły wujek z niemiec ich szykanuje i zmusza do takich głupot. Może w tym być prawda... ale to takie strzelanie sobie w stopę, bo nie każdemu komu podoba się wizualnie Seat, podejdzie VW albo kura.

 

Sąsiadowi  ze 2 lata temu spodobała się Ateca, a gość w każdym samochodzie musi mieć skórzaną tapicerkę. Nie chciał czarnej, a za żadne skarby w Atece nie można było mieć jasnej tapicerki skórzanej typu beż, jasno szara. Do wyboru była tylko czarna lub sraczkowata (coś jak pomarańcz- jasny brąz). Nie był przekonany i się zastanawiał. Po kilku tygodniach uradził z żoną, że kupią Atecę z tą jasnobrązową, a tu zonk - akurat Klaus powiedział Migueowi że już jasnych nie może dalej oferować i do wyboru została tylko czarna. Klient odwrócił się plecami i pojechał do salonu Mazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@prawoimotoryzacja na co dzień jeżdzę Golfem 7, obejrzałem z zewnątrz i krótko wewnątrz G8

brakuje mi manualnych pokręteł, kierownica jest kiepska, przedni zderzak ma takie dziury ze tam strzelą dwa, trzy kamienie i jest po chłodnicy, tragiczny plastik wokół lewarka/dźwigni zmiany biegów, klamki nie były chyba już alu bo nie czułem od nich "chłodu" maska na kijek zamiast teleskopu, w schowku brak wykładziny, w klamce kierowcy widać ordynarnie zamek, gdzie w G7 był ładnie schowany

baza posiada 5 głośników, w opcji jest maks 7... mój fabrycznie ma 8, a w opcji było lepsze audio, a tutaj nawet w opcji nie ma lepszego, bo pewnie jest tragicznie wygłuszony

wycieraczka z tyłu jest wręcz komiczna, nie wiem co ona wyciera 20% szyby? a wiadomo ze w lusterko trzeba często patrzeć, nawet nie ma pełnego ślizgu na szybie jak w moim

i pewnie woda sie leje jak sie mocno sandałuje

image.png.4823d64d86b01ad2db01bdf5dad7875f.pngimage.png.c7a015dfaf5c7e4492807e52f6d4f7a5.png

 

dla mnie kibel za tą cenę, marża w górę, a jakość i wyposażenie w dół

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

 

"Analogicznie golf 8 z identycznym silnikiem i wyposażeniem jak golf 7 nie jest dla mnie wart 20k PLN dopłaty. " - Twoje słowa.

Bzdura, gdyż Golf 7 po doposażeniu go do poziomu G8 nie jest od niego nic a nic tańszy, także zanim zaczniesz rzucać modne hasła, warto przeanalizować ceny KATALOGOWE obu modeli.

 

To akurat bez sensu 7ka stoi u dilera i ma bardzo dobra cene duzo nizsza od katalogowej. Nowka 8ka jak sobie poklikasz w konfiguratorze to bedzie drozsza i nie wiadomo kiedy ja wyprodukuja. W tym przypadku roznica w cenie jest bardoz duza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wujek napisał:

To akurat bez sensu 7ka stoi u dilera i ma bardzo dobra cene duzo nizsza od katalogowej. Nowka 8ka jak sobie poklikasz w konfiguratorze to bedzie drozsza i nie wiadomo kiedy ja wyprodukuja. W tym przypadku roznica w cenie jest bardoz duza.

Ale czy ktoś to neguje, że różnica w cenie jest bardzo duża? Zawsze stare auto wylatujące z oferty będzie tańsze o wchodzącego do sprzedaży.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Byś się zdziwił jakie kwiatki są w Skodzie, Mercu, nie mówią o koreańcach. Do Ateca, Leona i Tarraco nie można mieć pod tym względem zastrzeżeń. 

Była w domu Fabia jest druga , jest Arona. Chodzi o to, że nie ma i nie można dokupić. Głupia lampka z tylu w Polsce prze pół roku robi się szybko ciemno.

Kolejny przykład keyless w jednej klamce, Kamiq ma dwie, Tcross też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sdss napisał:

Była w domu Fabia jest druga , jest Arona. Chodzi o to, że nie ma i nie można dokupić. Głupia lampka z tylu w Polsce prze pół roku robi się szybko ciemno.

Kolejny przykład keyless w jednej klamce, Kamiq ma dwie, Tcross też.

Tez uwazam, ze to glupie. Trzeba kupic od leona i dolozyc. 

 

14 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Ale czy ktoś to neguje, że różnica w cenie jest bardzo duża? Zawsze stare auto wylatujące z oferty będzie tańsze o wchodzącego do sprzedaży.

Jest na tyle duza, ze nie warto doplacac do 8ki. Oczywiscie za moment nie bedzie wyboru i zostanie tylko 8ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujek napisał:

Tez uwazam, ze to glupie. Trzeba kupic od leona i dolozyc. 

 

Jest na tyle duza, ze nie warto doplacac do 8ki. Oczywiscie za moment nie bedzie wyboru i zostanie tylko 8ka.

Jeżdżę tym autem od święta jakoś przeżyje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Tak w ogóle, jak się jezdzi?

Bardzo fajne zwinne autko, nie trzeba się stresować krawężnikami jak w Leonie, że się zaryje zderzakiem. Jak to w Seacie poza FR i XC środki slabe. Gorsza połowa zadowolona 😁.  Miejsca na fotelik z tylu tyle samo co w Leonie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czyli powinno fajnie jeździć. W Ibizie świetnie jeździło mi się 1.0 tsi 115 km. Śmieszne spalanie.

 

Leona jutro odbieram 

Nie ma szału, 5b typowo miejskie auto.

 

To może spot z zachowaniem 2m :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

Byś się zdziwił jakie kwiatki są w Skodzie, Mercu, nie mówią o koreańcach. Do Ateca, Leona i Tarraco nie można mieć pod tym względem zastrzeżeń. 

Coś tak się czepił Koreańców?

Ostatnio porównywałem różne marki u wszystko, czego potrzebowałem znalazłem od ręki w Koreańczyku. A i jakość wnętrza nie odbiega od innych popularnych marek.

I to co miałem zamawiać, konfigurować, mam w standardzie za niższą cenę.

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, rwIcIk napisał:

Coś tak się czepił Koreańców?

Ostatnio porównywałem różne marki u wszystko, czego potrzebowałem znalazłem od ręki w Koreańczyku. A i jakość wnętrza nie odbiega od innych popularnych marek.

I to co miałem zamawiać, konfigurować, mam w standardzie za niższą cenę.

 

 

Kolega jest ewidntnym fanbojem grupy VAG ;) :ok:

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Kolega jest ewidntnym fanbojem grupy VAG ;) :ok:

 

 

Oj tam, ktoś woli francowate następny dżapan, a inny koreance. Zawsze nam bliżej do marki która posiadamy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sdss napisał:

Oj tam, ktoś woli francowate następny dżapan, a inny koreance. Zawsze nam bliżej do marki która posiadamy. 

I na którą nad stać :)

a obiektywnie rzecz ujmując, nie można mieć uprzedzeń, bo marki się zmieniają i tacy Koreańczycy zrobili duże postępy w designie i jakości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
9 godzin temu, rwIcIk napisał:

Coś tak się czepił Koreańców?

Ostatnio porównywałem różne marki u wszystko, czego potrzebowałem znalazłem od ręki w Koreańczyku. A i jakość wnętrza nie odbiega od innych popularnych marek.

I to co miałem zamawiać, konfigurować, mam w standardzie za niższą cenę.

 

Odpowiem Ci wyczerpująco późnej.

9 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Kolega jest ewidntnym fanbojem grupy VAG ;) :ok:

 

 

Takim fanbojem, że 2 auto w domu to Merc, a ja biorę pod uwagę jako kolejne auto BMW oraz Volvo. Po prostu dla mnie grupa vag jest złotym środkiem pomiędzy premium, a nie-premium. W vagu masz technologię, której brakuje w autach konkurencji - dla przykladu głupie światła typu matrix. Czy ktoś  z konkurencji, oprócz Opla, je oferuje?

Edytowane przez prawoimotoryzacja
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

 vagu masz technologię, której brakuje w autach konkurencji - dla przykladu głupie światła typu matrix. Czy ktoś  z konkurencji, oprócz Opla, je oferuje?

Nie każdy ich potrzebuje, nie każdego stać. Jeżdżę głównie po mieście i dla mnie najważniejszy jest komfort.

Płacę za auto gotówką. A Koreńczyk daje wszystko, co potrzebuję za akceptowalną cenę. Nie muszę iść na kompromis, co z wypasu mam wziąć.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Koreńczyk daje wszystko, co potrzebuję za akceptowalną cenę.

To tak nie do końca aktualnie. Wiele europejskich marek ma aktualnie lepsze propozycje np w klasie kompaktów (rzekłbym, że kia i hyundai ze swoimi wolnossacymi podstawkami 1.4 za 60k. wypadają dość blado). 

Ale może akurat w SUVach cośtam ciekawego mają (nie wiem, nie jestem targetem). 

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, iwik napisał:

To tak nie do końca aktualnie. Wiele europejskich marek ma aktualnie lepsze propozycje np w klasie kompaktów (rzekłbym, że kia i hyundai ze swoimi wolnossacymi podstawkami 1.4 za 60k. wypadają dość blado). 

Ale może akurat w SUVach cośtam ciekawego mają (nie wiem, nie jestem targetem). 

Nadal maja 1.6 GDI za rozsadne pieniadze. Na dzialke i po miescie w sumie wystarczy. Jak trzeba to przycisniesz do odciniki i tez pojedzie. Niestety jak tzrba cos bardziej dynamicznego to zostaja diesele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, rwIcIk napisał:

Nie każdy ich potrzebuje, nie każdego stać. Jeżdżę głównie po mieście i dla mnie najważniejszy jest komfort.

Płacę za auto gotówką. A Koreńczyk daje wszystko, co potrzebuję za akceptowalną cenę. Nie muszę iść na kompromis, co z wypasu mam wziąć.

Ja przedstawiam swoj punkt widzenia, lecz każdy testowany samochod oceniam indywidualnie i obiektywnie.

 

Przecież nie oczekuję  żadnego usprawiedliwienia swoich wyborów motoryzacyjnych. Każdy wyniera taki model jaki spełnia założone przez siebie kryteria. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, prawoimotoryzacja napisał:

Ja przedstawiam swoj punkt widzenia, lecz każdy testowany samochod oceniam indywidualnie i obiektywnie.

 

Przecież nie oczekuję  żadnego usprawiedliwienia swoich wyborów motoryzacyjnych. Każdy wyniera taki model jaki spełnia założone przez siebie kryteria. 

Ja testuje to, co za chwilę kupię za pieniądze.

Może tu różnica w ocenie.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Ja testuje to, co za chwilę kupię za pieniądze.

Może tu różnica w ocenie.

 

ale z tego co pamiętam to kupiłeś coś co było dostępne od ręki, a nie to co chciałeś kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Cinos napisał:

ale z tego co pamiętam to kupiłeś coś co było dostępne od ręki, a nie to co chciałeś kupić?

Po długiej wędrówce po salonach, wreszcie trafiłem do Hyundaia i mieli dokładnie to, co chciałem i id ręki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Po długiej wędrówce po salonach, wreszcie trafiłem do Hyundaia i mieli dokładnie to, co chciałem i id ręki.

Zaleta i wada Japan i Korea aut, idziesz do salonu wybierasz poziom wyposażenia następnie kolor,  nie ma miliona opcji.

Edytowane przez sdss
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rwIcIk napisał:

Ja testuje to, co za chwilę kupię za pieniądze.

Może tu różnica w ocenie.

 

Czy przypadkiem nie byłeś również zainteresowany Tiguanem?

 

Nie za bardzo rozumiem argumentu o pieniądzach. Czy mógłbyś rozwinąć tę kwestię?

 

Czy gdyby w tej samej cenie co Tucson był Tiguan, Glc, Q5, X3, nadal byś wziął ten sam samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

Czy przypadkiem nie byłeś również zainteresowany Tiguanem?

 

Nie za bardzo rozumiem argumentu o pieniądzach. Czy mógłbyś rozwinąć tę kwestię?

 

Czy gdyby w tej samej cenie co Tucson był Tiguan, Glc, Q5, X3, nadal byś wziął ten sam samochód?

Piszę o ciężko zarobionych pieniędzach w gotówce. To nie jest różnica kilkuset zł raty w leasingu, które wrzucę w koszty. To jest kilkadziesiąt tysięcy zł, które trzeba mieć i chcieć wydać.

Byłem, oglądałem, negocjowałem VW, Skodę, Mazdę, Toyotę, Nissana, Forda, Kie i na końcu Hyundaia. Od razu nam się spodobał. Wygląd, wyposażenie, jakość materiałów. Naprawdę nie było widocznych minusów w stosunku do innych marek. Aż byliśmy zaskoczeni  O prestiżach nawet nie myślę, bo mnie nie stać. A nie da się się znaleźć przewagi taniego Tiguana nad Tucsonem.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

to jest zaleta, czy może jednak ograniczenie?

Zaletą, bo VW nie wiadomo kiedy dostaniesz, a konfiguracja podnosi mocno cenę. U Koreańczyka dostajesz sporo w pakiecie i taniej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.05.2020 o 12:50, rafciojuve napisał:

 

Nie wiem jak usunąć multicytat, także sorry za przywołanie w moim wpisie ;)

 

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Piszę o ciężko zarobionych pieniędzach w gotówce. To nie jest różnica kilkuset zł raty w leasingu, które wrzucę w koszty. To jest kilkadziesiąt tysięcy zł, które trzeba mieć i chcieć wydać.

Byłem, oglądałem, negocjowałem VW, Skodę, Mazdę, Toyotę, Nissana, Forda, Kie i na końcu Hyundaia. Od razu nam się spodobał. Wygląd, wyposażenie, jakość materiałów. Naprawdę nie było widocznych minusów w stosunku do innych marek. Aż byliśmy zaskoczeni  O prestiżach nawet nie myślę, bo mnie nie stać. A nie da się się znaleźć przewagi taniego Tiguana nad Tucsonem.

 

Nie no tutaj to wyjechałeś z pięknym argumentem: "Piszę o ciężko zarobionych pieniędzach w gotówce. To nie jest różnica kilkuset zł raty w leasingu, które wrzucę w koszty. To jest kilkadziesiąt tysięcy zł, które trzeba mieć i chcieć wydać."

 

Przepraszam, a Ty myślisz, że osobom prowadzącym dział. gosp. spadają pieniądze z nieba?!

 

Czy Ty myślisz, że takie osoby nic nie robią i biorą sobie z nudów leasing na samochód?

 

Czy zdajesz sobie sprawę, że osoba prowadząca dział. gosp. co do zasady, MUSI GONIĆ ZA KLIENTEM i ogarniać spore więcej rzeczy i posiada dużo większą odpowiedzialność - co do zasady - niż osoba siedząca sobie na etacie? 

 

Nie wiem czy wiesz, ale leasingodawca nie rozdaje aut za darmo i pobiera za swoje usługi opłaty, a nadto, takie umowy również są obarczone ryzykiem dla leasingobiorców (!)

Czy też być może nie rozumiesz instytucji leasingu?

 

Tak czy inaczej, dla mnie nie ma znaczenia czy płacę za samochód poprzez raty leasingowe, czy w formie gotówki, bo i tak trzeba na to ZAROBIĆ!

 

Czy ktoś Cię zmuszał do zakupu w gotówce? Mogłeś wziąć kredyt. Mogłeś również nie kupować, jeżeli Cię na coś taktycznie nie jest stać.

 

Odpowiadając na moje pytanie w sposób następujący: "Aż byliśmy zaskoczeni  O prestiżach nawet nie myślę, bo mnie nie stać", napisałeś dokładnie to, co chciałem usłyszeć. Gdyby Audi, Merc, BMW, były w takiej samej cenie, co Tucson, Tiguan, i inne, to być w życiu ich nie kupił, mogąc cieszyć się jazdą premium. Wszystko ma swoją cenę i to zazwyczaj cena dyktuje nasze wybory.

 

 

Twoja kolejna wypowiedź: "A nie da się się znaleźć przewagi taniego Tiguana nad Tucsonem."

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Zaletą, bo VW nie wiadomo kiedy dostaniesz, a konfiguracja podnosi mocno cenę. U Koreańczyka dostajesz sporo w pakiecie i taniej 

 

 

Czyli miałeś konkretnie sprecyzowane zmienne: auto od ręki, oferujące najwięcej za najmniej - prosty i logiczny przekaz. Wprost wskazuje, że miałeś do wybory taniego Tiguana albo lepiej wyposażonego Tucsona.

Tylko dlaczego dorabiasz do tematu dalszą ideologię, że Tiguan nie oferuje niczego więcej? Owszem oferuje dużo więcej niż Tucson, lecz oczywiście wszystko ma swoją cenę i nie ma nic za darmo na tym świecie.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skonfigurowałem to auto pod żonę i powiem że cena dobiła do transakcyjnych cen za premium typu BMW 1 czy A3f4c53affd20a392f829c40bffbba5f2a.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha ale porażka. Nie dość, że auto to jakaś pomyłka i nie wiadomo w kogo celuje to jeszcze 140kpln za lepsza wersję, boję się zapytać na ile cupra będzue wyceniona.

Szczerze to wolałbym Tucson, przynajmniej pod krawężnik podjedzie i ma bluetooth bez dopłaty

 

 

A kolega "zachar" zafiksowany dziś na Leon już nie na bmw 318 chyba nie widzi różnicy między 200pln miesięcznie więcej a 50kpln jednorazowo

 

 

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=129440]Kiwal[/mention] czy została jakakolwiek opcja do zaznaczenia? Ile wyszła cena tak samo wyposażonego A3 i BMW 1? 180 tys zl?  

[mention=138774]hefi[/mention] na taki poziom komentarzy szkoda szkla na telefonie, aby odp.

 

Jaki "artykuły" takie odpowiedzi  

Idę popatrzeć jak ktoś dziś pięknie opowiada o honda odyssey

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z Seatem mam problem - mieszkam w Częstochowie i tutaj od kilku lat nie ma już salonu tej marki. Trochę szkoda, że jest bardzo mała sieć sprzedaży względem pozostałej rodziny VAG (Skoda i VW). Jestem leniwy i wycieczka do Katowic by obejrzeć auto jakoś nie jest zachęcająca. Szkoda bo w rodzinie mam Seata Cordobę z 1994r z silnikiem 1.4 60KM i to auto nadal jeździ a lekko nie ma. Kolega starym Leonem 1.9TDI przejechał około 500kkm i bardzo sobie chwalił. Mam obraz, że to dobre auta. Co do nowego Leona to robiłem przed chwilą konfiguracje i wersja z silnikiem 1.5 130KM wychodzi 100kzł. Wiem, że będą rabaty i z czasem będzie można troszkę taniej kupić auto ale ta cena jest w tej chwili odstraszająca za kompakta.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, pejus1982 napisał:

Ja z Seatem mam problem - mieszkam w Częstochowie i tutaj od kilku lat nie ma już salonu tej marki. Trochę szkoda, że jest bardzo mała sieć sprzedaży względem pozostałej rodziny VAG (Skoda i VW). Jestem leniwy i wycieczka do Katowic by obejrzeć auto jakoś nie jest zachęcająca. Szkoda bo w rodzinie mam Seata Cordobę z 1994r z silnikiem 1.4 60KM i to auto nadal jeździ a lekko nie ma. Kolega starym Leonem 1.9TDI przejechał około 500kkm i bardzo sobie chwalił. Mam obraz, że to dobre auta. Co do nowego Leona to robiłem przed chwilą konfiguracje i wersja z silnikiem 1.5 130KM wychodzi 100kzł. Wiem, że będą rabaty i z czasem będzie można troszkę taniej kupić auto ale ta cena jest w tej chwili odstraszająca za kompakta.

W 97r. Odstraszalo 60tys za golfa 4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwal napisał:

Skonfigurowałem to auto pod żonę i powiem że cena dobiła do transakcyjnych cen za premium typu BMW 1 czy A3

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Prosta sprawa. Takiego auta sie nie konfiguruje bierzesz co jest na placu. Za ta cene co podales za niedlugo bedzie Cupra, ktora juz w standardzie ma wiecej. Podniecaja sie tu FR srefer i innymi.... a jak spojrzysz na ulice to wiekszosc bidne wersje. Za granica ciut lepsze ale na prawde jest bardzo malo klientow co pojda do Seata i naklikaja wszystkie opcje. Lepiej wejsc do BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.