CZUCZU Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 Przejrzałem FAQ I PRZEJRZAŁEM ARCHIWUM. Mam cc 1,2 16 v. Docelowo celuje w 120 - 130 koników. Szukam skrzyni biegów dosyc wytrzymałej najchetniej takiej do której łatwo zdobyc szpere ale to opcja kosztowna za jakis czas. Silnik ma obecnie dołozone 2p wiec troche kucyków powinno przybyc a skrzynie mam ze sportinga i troche zgrzyta juz. Czy jest jakas inna opcja niz palio?? p1 jest raczej za krótka chodzi o dobre przyspieszenie do setki ,cwiartka sporadycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 palio, sc abarth lub 6 ze stilo na moje oko ta ze stilo ma mocniejszy dyfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > palio, sc abarth lub 6 ze stilo na moje oko ta ze stilo ma > mocniejszy dyfer hmm musze na alledrogo poszukac. widzialem tez z gp 6 speed ze szpera ale kałuza po znajomosci chce 8 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbatron Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale tego nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski > rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze > jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale > tego nie wiem) za duzo machania lewarkiem co jest na kjsach niepotrzebne non stop bieg i bieg. ideałem byłoby cos krótszego od tego co mam ale bez przesady silnik kreci sie do 7500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > palio, sc abarth lub 6 ze stilo na moje oko ta ze stilo ma > mocniejszy dyfer 6-teczka ze stilona jest zajefajna, tylko ze tak na dobra sprawe to 1 moglaby byc dluzsza w tych skrzynkach, w sportingowej tez, bo w 16 v jak sie zacznie wkrecac to zaraz odcina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > Przejrzałem FAQ I PRZEJRZAŁEM ARCHIWUM. > Mam cc 1,2 16 v. > Docelowo celuje w 120 - 130 koników. > Szukam skrzyni biegów dosyc wytrzymałej najchetniej takiej do której > łatwo zdobyc szpere ale to opcja kosztowna za jakis czas. > Silnik ma obecnie dołozone 2p wiec troche kucyków powinno przybyc a > skrzynie mam ze sportinga i troche zgrzyta juz. > Czy jest jakas inna opcja niz palio?? p1 jest raczej za krótka chodzi > o dobre przyspieszenie do setki ,cwiartka sporadycznie p1 taka jak ja mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasq Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > p1 taka jak ja mam A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził?? Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo raczej zębatki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > 6-teczka ze stilona jest zajefajna, tylko ze tak na dobra sprawe to 1 > moglaby byc dluzsza w tych skrzynkach, w sportingowej tez, bo w > 16 v jak sie zacznie wkrecac to zaraz odcina za pare dni bede wiedzial czy dobra czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski > rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze > jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale > tego nie wiem) do seryjnego 1.1 to moze dobra ale do mocniejszego silnika 4 zmiany biegow zanim zobaczysz 100 na liczniku to troche za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2007 > A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził?? > Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi > różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem > ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo > raczej zębatki?? p1 1.2 75 5 speed akurat 4 biegi na 400m i predkosc na odcienciu 4 biegu ok 160 na lini mety 400m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > p1 taka jak ja mam nie za krótkaa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krist7 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > nie za krótkaa? Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami. Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6 z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej, ja moja szostke skracam do 5,9 na berga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 Maciek mi mówił że najlepiej do kjs dać krótką 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > p1 1.2 75 5 speed akurat 4 biegi na 400m i predkosc na odcienciu 4 > biegu ok 160 na lini mety 400m Mam takową od niedawna i pomimo, że po swapie jeszcze w niczym nie startowałem to bardzo mi odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 Ja mam skrzynke z P1 i glowne mam 3,73 (15/56), wiec moze lepiej podawac konkretne przleozenia kazdej skrzyni? Zauwazyem tez ze skrzynka C.514.5.13.19 (15/56) ma inne przelozenie glowne od C.514.5.13.44 (16/55). Wiec od czego jest ta skrzynka z 4,9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór > chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie > startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za > krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami. > Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie > powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo > jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym > cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba > zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to > chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu > objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6 > z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie > upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej, > ja moja szostke skracam do 5,9 na berga. ale te 80km zapewne bylo w 1.1, w 1.2 zwlaszcza mocnym slabo sprawdza sie bardzo krotka skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Wiec od czego jest ta skrzynka z 4,9? punto 1 55 6speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbatron Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > punto 1 55 6speed Z tym ze dostanie jej jest dosc trudne. Wszedzie gdzie pytalem, dziwili sie ze takie cos istnieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Z tym ze dostanie jej jest dosc trudne. Wszedzie gdzie pytalem, > dziwili sie ze takie cos istnieje... Słabo szukasz. W tej chwili na allegro są 2.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > nie za krótkaa? ale ja mam 5 biegow 5 przy odcienciu =205 wiec długa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził?? > Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi > różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem > ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo > raczej zębatki?? bardzo duza w p1 na 6 ci odetnie przy ok 180 a przy stilo grubo ponad 200 przelozenia masz w FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > ale ja mam 5 biegow > 5 przy odcienciu =205 wiec długa jest hmm.chyba jednak pomysle nad 6 speed z punta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór > chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie > startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za > krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami. > Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie > powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo > jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym > cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba > zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to > chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu > objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6 > z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie > upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej, > ja moja szostke skracam do 5,9 na berga. wszytsko siem zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Jesli chodzi o szas do setki czo czemu p1 za krotka? Na chlopski > rozum, krotsze przelozenia to lepsze przyspieszenia (no chyba ze > jedna zmiana biegu mniej daje wiecej niz krociutkie biegi, ale > tego nie wiem) panie za krotka moze byc z tego wzgledu ze przy zmienie biegu wskazowka spadnie tylko o 1 kobr a uzyteczne beda np 3 k rpm jazysz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > za duzo machania lewarkiem co jest na kjsach niepotrzebne non stop > bieg i bieg. > ideałem byłoby cos krótszego od tego co mam ale bez przesady silnik > kreci sie do 7500 a co masz teraz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > a co masz teraz?? sportingową serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > 6-teczka ze stilona jest zajefajna, tylko ze tak na dobra sprawe to 1 > moglaby byc dluzsza w tych skrzynkach, w sportingowej tez, bo w > 16 v jak sie zacznie wkrecac to zaraz odcina to na kazdej skrzyni tak sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > A co w niej takiego cudownego?? Statek Enterprise na niej chodził?? > Jeżeli w p1 i w Stilo jest skrzynia szóstka to jaka jest między nimi > różnica?? Miałem przyjemność prowadzić stilo 6, i nie powiem > ładnie się zbiera od 1 czy punto 1 ma inne przełożenia?? Albo > raczej zębatki?? skrzynie z 6 P 1 i ze stilo 6 to 2 rozne skrzynie a arturo ma wydukem z P 1 ale 5 biegowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > sportingową serie to biez paliowa ja duzo trace na sportasiowej bo teraz mam taka i to ok 0,4 sek na 1/4 6 z p 1 dyfry lubia halasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > to biez paliowa ja duzo trace na sportasiowej bo teraz mam taka i to > ok 0,4 sek na 1/4 > 6 z p 1 dyfry lubia halasowac stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to ta skrzynia. Ew którą 6p brac. Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ?? Az tak zaszkodzi ?? jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to > ta skrzynia. > Ew którą 6p brac. > Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ?? > Az tak zaszkodzi ?? > jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro ma cinek mial u siebie 6 z P 1 i gorsze czasy mial niz na 5 biegowej ale to na 1/4 w kjsach sie zupelnie inaczej jezdzi. chociaz z 2 strony mcken ma u siebie p 1 6b i przy mocy ok 130KM sobie chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > stary mam prosbe.Wejdz na allegro i wklej linki z tekstem czuczu to > ta skrzynia. > Ew którą 6p brac. > Rozumiem ze paliowa bedzie krótsza ale nie lepiej króciótką z p1 ?? > Az tak zaszkodzi ?? > jakbys mógł wklej linki do aukcji pozdro do 120ps p1 6speed bedzie za krotka raczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > ma cinek mial u siebie 6 z P 1 i gorsze czasy mial niz na 5 biegowej > ale to na 1/4 > w kjsach sie zupelnie inaczej jezdzi. chociaz z 2 strony mcken ma u > siebie p 1 6b i przy mocy ok 130KM sobie chwali juz mialem za króka skrzynie starczy mi. Czyli jaką polecasz paliowa czyli jaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > do 120ps p1 6speed bedzie za krotka raczej... a dałbys linka na allegro do tej własciwej ale krószej od sportinga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > juz mialem za króka skrzynie starczy mi. > Czyli jaką polecasz paliowa czyli jaka? palio 1,2 8v 73 ps głowne 4,071 do 16 zajefajna skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > juz mialem za króka skrzynie starczy mi. > Czyli jaką polecasz paliowa czyli jaka? taka Skrzynia biegow palio/abarth 1->3.909 2->2.158 3->1.480 4->1.121 5->0.897 R->3.818 przelozenie glowne 4.017(14/57) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > a dałbys linka na allegro do tej własciwej ale krószej od sportinga tu masz 6 z p 1 główne 4,92 tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > taka > Skrzynia biegow palio/abarth > 1-2-3-4-5-R-przelozenie glowne 4.017(14/57) bardziej mi chodzi o allegro bo fq znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > bardziej mi chodzi o allegro bo fq znam wpisz skrzynia palio 1,2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > tu masz 6 z p 1 główne 4,92 > tu ta jest jednak za krótka przeanizowałem ja i bez senu machanie lewarkiem. A tą z palio bo w faq nie mam jej oznaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 taka moze byc > wpisz skrzynia palio 1,2 8v wpisalem i poakzała sie np skrzynia ktora według palio jest montowana w sportingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > taka moze byc > wpisalem i poakzała sie np skrzynia ktora według palio jest montowana > w sportingu zgadza sie bo abarthach była skrzynia palio szukaj skrzyni po 99 roku jest wzmacniana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > zgadza sie > bo abarthach była skrzynia palio > szukaj skrzyni po 99 roku jest wzmacniana najlepiej dam ci nr do goscia z lodzi on ci powie jaka ma i powiedz mu ze chcesz 14/57 on bedzie wiedzial ocb 502087160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > zgadza sie > bo abarthach była skrzynia palio > szukaj skrzyni po 99 roku jest wzmacniana too czyli mam skrzynei której szukam zgadza sie ? w poneidzialek ja kupuje w takim razie. Wybierak polosie i reszta paasuja ze sportinga?? i jakie mocowanie skrzyni jest potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > too > czyli mam skrzynei której szukam zgadza sie ? > w poneidzialek ja kupuje w takim razie. > Wybierak polosie i reszta paasuja ze sportinga?? i jakie mocowanie > skrzyni jest potrzebne dzwoniles do niego?? wybierak i kielichy podejda od sportasia jaka masz teraz lape?? podejdze alu banan, albo z scsa lub z ccsa te paliowe krzynki sa kompatybilne z wszystkimi lapami raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > dzwoniles do niego?? > wybierak i kielichy podejda od sportasia > jaka masz teraz lape?? > podejdze alu banan, albo z scsa lub z ccsa te paliowe krzynki sa > kompatybilne z wszystkimi lapami raczej nie dzwonilem bo juz 10.Zadzownie w pon rano zapytam keidy wysle i zrobie przelewik i tyle. mam metalowe łapy od sportinga oryginalne lezy gdzies tez alu banan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > nie dzwonilem bo juz 10.Zadzownie w pon rano zapytam keidy wysle i > zrobie przelewik i tyle. > mam metalowe łapy od sportinga oryginalne lezy gdzies tez alu banan to podejdzie ale jak zadzwonisz do niego powiedz ze chcesz z przełozeniem 14/57 jak masz lape z ccsa oryg to podejdie bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > hmm musze na alledrogo poszukac. > widzialem tez z gp 6 speed ze szpera ale kałuza po znajomosci chce 8 > tys Po jakiej to "znajomosci" ? mi powiedzial ze 7 a mk1 4.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2007 > Zalezy do czego. Do cywilnej jazdy na pewno. No ale ten twój potwór > chyba nie po to budowany. Na 1/4 nie wiem, nigdy nie > startowałem, z tego co słyszalem tam skrzynia nie moze byc za > krotka bo troszke sie traci na wachlowaniu biegami. > Na kjs, supersprinty, czy góry im krótsza tym lepsza, idealnie > powinno sie dobierac tak żeby nie tracic na prostych zbyt długo > jadac na odcieciu ostatniego biegu. Jezdzilem kiedys dosc mocnym > cc (ok 80 koni) na skrzyni 5 z głownym 5,45, kosmos. Fakt trzeba > zmieniac czesto ale auto szlo jak przeciag, a przeciez o to > chodzi. W cc z skrzynia punto 1, głowne 4,9 na 2 biegu > objezdzasz wiekszosc nawrotow i auto pieknie z nich odchodzi. 6 > z p2 i stilo ma głowne 4,0 i jest lepsze na trase ale nie > upalanie. Zrobisz jak chcesz ale wg mnie im krocej tym lepiej, > ja moja szostke skracam do 5,9 na berga. Dodam ze wiekszosc A-grup jezdzi na p-1 badz na piatce z przelozeniem glownym z p1.. Zalezy jescze od Rajdu - od prob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.