bemol Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 > niebardzo bo spływ musi być grawitacyjny więc trochę to trudne przy > podstawce z uno. > zrobienie miski nie jest jakiś wielkim wyzwaniem. wiem , raz juz zrobiłem ale tym razem chciałbym jaknajmniej druta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 > istnieje inny sposób na podlaczenei smarowania turbinki? głównie > chodzi mi o powrót > np. poprzez jakas podstawke pod filtr oleju? np. z uno turbo > chłodzenie oleju z wyjetym termostatem? > Patent nei może przekraczac 200zł Dokładnie tak jak napisał Tommi - spływ musi być w pełni grawitacyjny. A maksymalne dopuszczalne odchylenie od pionu nie może przekaraczać 30 stopni. Tak więc zastosuj normalny patent z otworem spływowym w misce olejowej. Pamiętaj tylko, żeby był jak najwyżej, bo jak dasz za nisko to będziesz miał problem z prawidłowym odpływem oleju co w efekcie będzie powodowało dymienie z turbosprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2008 > u mnie za pierwszym razem w trasie go zrywałem bo myślałem że sie > pale a za drugim cieciu na parkingu myślał że sie pale i > przyleciał z gaśnicą A wjedź jeszcze w kałużę z taką "wypalającą się" termoizolacją - to dopiero robi zasłonę dymną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 > wiem , raz juz zrobiłem > ale tym razem chciałbym jaknajmniej druta to kup miske od t-jet'a tam jest spływ już gotowy w misce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 > A wjedź jeszcze w kałużę z taką "wypalającą się" termoizolacją - to > dopiero robi zasłonę dymną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 > to kup miske od t-jet'a tam jest spływ już gotowy w misce a przypadkiem w t-jetcie miska nie jest taka sama jak w 16v? Bo jeśli tak to będzie problem z dopasowaniem do ósemki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 > a przypadkiem w t-jetcie miska nie jest taka sama jak w 16v? Bo jeśli > tak to będzie problem z dopasowaniem do ósemki mówisz o kratce mocowanej do podpór wału a do tego miska czy o czyms innym o czym niewiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > mówisz o kratce mocowanej do podpór wału a do tego miska czy o czyms > innym o czym niewiem? właśnie o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > właśnie o tym iiitam to nie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 czysto techniczne... CCS 1.1 spi, świstak i osprzęt i do tego fmu grabosia... JAk się zabrać za "wystrojenie" tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > iiitam to nie problem ale bez drutu sie nie obędzie poza tym miske od tidżeta to chyba tylko w aso dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > czysto techniczne... > CCS 1.1 spi, świstak i osprzęt i do tego fmu grabosia... JAk się > zabrać za "wystrojenie" tego?? wywalić fmu, zasadzić wtryskiwacz od poldasa, map sensor, zrobić program i zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > ale bez drutu sie nie obędzie poza tym miske od tidżeta to chyba > tylko w aso dostanie nazwijmy to robótkami ręcznymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > wywalić fmu, zasadzić wtryskiwacz od poldasa, map sensor, zrobić > program i zapomnieć. a ktos juz ogarnia kompy zelowe ? (te małe , w punto2 8v) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > a ktos juz ogarnia kompy zelowe ? (te małe , w punto2 8v) czesi od ponad roku reszta sie nie bawi w fejsy od pepików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > a ktos juz ogarnia kompy zelowe ? (te małe , w punto2 8v) Same programy aktualnie tak, a hardware to chyba jakoś już bardzo niedługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > czesi od ponad roku reszta sie nie bawi w fejsy od pepików a jak wyglada sprawa zewnetrznych kompow typu piggyback? pamietam ze smt-6 se nei radziła z tymi nowymi kompami poradzili juz sobei z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > a jak wyglada sprawa zewnetrznych kompow typu piggyback? > pamietam ze smt-6 se nei radziła z tymi nowymi kompami > poradzili juz sobei z tym? problemem jest autoadaptacja która ma spory zakres, tym samym nastawy sie rozjadą po pewnym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > wywalić fmu, zasadzić wtryskiwacz od poldasa, map sensor, zrobić > program i zapomnieć. A Ty znowu swoje. Pytanie było dosyć konkretne Nie mam w okolicy jakiegoś magika ktory to ogarnie na wsytrojenie a latanie gdzieś w polske nie wchodzi w gre. Ogolnie nie jest to ani nigdy nie będzie zaden kiler. MA poprostu się kulać po drodze. Czyili dalej oczekuje jakiś podpowiedzi jak to zrobić, znaczy ustawić fmu. Czy przy okazji coś się robi z seryjnym regulatorem ciśnienia? rozkręca go na maksa, na minimum??? ITP. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > A Ty znowu swoje. Pytanie było dosyć konkretne Nie mam w okolicy > jakiegoś magika ktory to ogarnie na wsytrojenie a latanie gdzieś > w polske nie wchodzi w gre. Ogolnie nie jest to ani nigdy nie > będzie zaden kiler. MA poprostu się kulać po drodze. > Czyili dalej oczekuje jakiś podpowiedzi jak to zrobić, znaczy > ustawić fmu. Czy przy okazji coś się robi z seryjnym regulatorem > ciśnienia? rozkręca go na maksa, na minimum??? ITP. > Pozdro przy jednym wtrysku jest mega problem, jak byś zasadził 4-y wydajniejsze to przez fmu dało by rade jakoś wystroić ale jeden to albo na dole będzie mega mega zalany a na górze będzie prawie dobrze albo na dole będzie prawie dobrze a na górze zamkniesz wtrysk. jak oszukasz map sensor zaworkiem to wyobraź sobie że lanie paliwa będzie uzależnione od położenia przepustnicy i fmu i niczego więcej, IMO to sporo za mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > czysto techniczne... > CCS 1.1 spi, świstak i osprzęt i do tego fmu grabosia... JAk się > zabrać za "wystrojenie" tego?? skoro jest FMU grabarza to już stroić nie trzeba, sam się "stroi" i o dziwo działa choć w SPI to chyba jeszcze nie testowane pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > przy jednym wtrysku jest mega problem, jak byś [cut] > więcej, IMO to sporo za mało no i spoko, trzeba było tak odrazu, konkretne pytanie i konkretna odpowiedz na to pytanie. A nie jakieś tam wywyody o strojeniu itp Ale jak coś to tymczasowo jako "stage 1" musi wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > skoro jest FMU grabarza to już stroić nie trzeba, sam się "stroi" i o > dziwo działa choć w SPI to chyba jeszcze nie testowane > pzdr nie usytaawia się jakoś minimalnego ciśniena na wolnuch obrotach? Albo jakoś inaczej?? Wstępnaregulacja musi być jakaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > nie usytaawia się jakoś minimalnego ciśniena na wolnuch obrotach? > Albo jakoś inaczej?? Wstępnaregulacja musi być jakaś no właśnie nie jego FMU to taki patent ze sie sam dostraja na podstawie podciśnienia bodajże więc to się poprostu wpina i wio, wiele osób jest anty i w pewnym sensie ich rozumiem natomiast widziałem to już w wielu wozach i wiesz co nie słyszałem o tym by któryś pierdną silnikiem a zrobił ich takich sporo pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > nie usytaawia się jakoś minimalnego ciśniena na wolnuch obrotach? > Albo jakoś inaczej?? Wstępnaregulacja musi być jakaś on podnosi ciśnienie paliwa w nadciśnieniu w stosunku ustalonym przez producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar00 Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 mam takie pytanko... Mam do kupienia silnik 1.2 8V turbo strojony na smt6 (na 2 mapy). Czy zmieniając wydech i intercooler będzie musiałbyć jeszcze raz strojony od nowa żeby dało się normalnie, bezpiecznie jeździć?? Druga sprawa.. jeżeli będzie taka potrzeba to kto w Warszawie i okolicach będzie mógł coś takiego wystroić za rozsądne pieniądze (na 2 mapy) i jaki byłby tego koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo_BB Napisano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2008 > mam takie pytanko... > Mam do kupienia silnik 1.2 8V turbo strojony na smt6 (na 2 mapy). Czy > zmieniając wydech i intercooler będzie musiałbyć jeszcze raz > strojony od nowa żeby dało się normalnie, bezpiecznie jeździć?? > Druga sprawa.. jeżeli będzie taka potrzeba to kto w Warszawie i > okolicach będzie mógł coś takiego wystroić za rozsądne pieniądze > (na 2 mapy) i jaki byłby tego koszt? jak zmienisz IC to musisz robic jeszcze raz program, przy wydechy to chyba niema znaczenia. Tommi to podobno dobrze ogarnia, tylko pytanie czy niebardziej sie oplaca zrobic remap kompa niz jeszcze raz stroic smt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2008 > mam takie pytanko... > Mam do kupienia silnik 1.2 8V turbo strojony na smt6 (na 2 mapy). Czy > zmieniając wydech i intercooler będzie musiałbyć jeszcze raz > strojony od nowa żeby dało się normalnie, bezpiecznie jeździć?? > Druga sprawa.. jeżeli będzie taka potrzeba to kto w Warszawie i > okolicach będzie mógł coś takiego wystroić za rozsądne pieniądze > (na 2 mapy) i jaki byłby tego koszt? zalezy najaki IC zmienisz i na jaki wydech, warunki pracy sie zmienią więc warto by było programy skorygować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dar00 Napisano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2008 > zalezy najaki IC zmienisz i na jaki wydech, warunki pracy sie zmienią > więc warto by było programy skorygować. a jakie byłyby koszty takiego skorygowania? kolektor wydechowy zostaje ten co był, ale wydech znacząco inny- dużo krótszy więc pewnie jest sens. Miałbyś Tommi możliwość wystroić to + ew. podłączyć smt i z a jakie pieniądze? (możesz napisać na gg 7442022 mail [email protected] jakbys mógł lub tu..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2008 > jak zmienisz IC to musisz robic jeszcze raz program, przy wydechy to > chyba niema znaczenia. Tommi to podobno dobrze ogarnia, tylko > pytanie czy niebardziej sie oplaca zrobic remap kompa niz > jeszcze raz stroic smt. remap i strojenie smt to jedna i ta sama robota różnica tylko w sofcie pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2008 w oszukaniu podcisniowego map sensora? wezyk z zaworem jednostronnym czy puszczenie go przed turbina gdzie jest podcisnienie? map sensor zintegrowany z czujnikiem temp instalacja sterowana dodatkowym wtryskiem z czujnika nadcisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > w oszukaniu podcisniowego map sensora? > wezyk z zaworem jednostronnym czy puszczenie go przed turbina gdzie > jest podcisnienie? > map sensor zintegrowany z czujnikiem temp > instalacja sterowana dodatkowym wtryskiem z czujnika nadcisnienia zaworek przed turbiną będzie za małe podciśnienie. zmiań map-a na zwykłego i zostaw serie działającą jako czujnik temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > zaworek przed turbiną będzie za małe podciśnienie. zmiań map-a na > zwykłego i zostaw serie działającą jako czujnik temp. jezeli dam rade dowiedziec sie ktore kable z wiazki ida do mapa a ktore odpowiadaja za temp to tak zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > jezeli dam rade dowiedziec sie ktore kable z wiazki ida do mapa a > ktore odpowiadaja za temp to tak zrobie Najprawdopodobniej bez problemu można to sprawdzić za pomocą multimetru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > jezeli dam rade dowiedziec sie ktore kable z wiazki ida do mapa a > ktore odpowiadaja za temp to tak zrobie proszęęę tylko numery pinów u Ciebie będą inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > proszęęę > tylko numery pinów u Ciebie będą inne. wyglada jak wtyczka do boshowego mapa - ciekawe czy MM ma tak samo ps. a potrafisz powiedziec ktore dwa zostawic dla temp , a ktore dwa dac do mapa? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > wyglada jak wtyczka do boshowego mapa - ciekawe czy MM ma tak samo to jest MM z mojego silnika > ps. a potrafisz powiedziec ktore dwa zostawic dla temp , a ktore dwa > dac do mapa? > pzdr dla temp masa i iat a dla ciśnienia +5v, masa i map Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > to jest MM z mojego silnika > dla temp masa i iat a dla ciśnienia +5v, masa i map dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > w oszukaniu podcisniowego map sensora? > wezyk z zaworem jednostronnym czy puszczenie go przed turbina gdzie > jest podcisnienie? > map sensor zintegrowany z czujnikiem temp > instalacja sterowana dodatkowym wtryskiem z czujnika nadcisnienia a nie łatwiej kupić MPX'a za stówkę i mieć problem z chachy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > a nie łatwiej kupić MPX'a za stówkę i mieć problem z chachy > pzdr czym jest mpx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > a nie łatwiej kupić MPX'a za stówkę i mieć problem z chachy > pzdr nie bo do nowego mapa trzeba remap robić albo świnie zasadzaćalbo kombinować z większymi wtryskami bo na 100% seria wtedy nie wydoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > czym jest mpx? dawna motorola, mpx 4250AP to nadciśnieniowy mapsensor który rozwiąże twój problem i nie trzeba kombinować z zaworkami itp. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > dawna motorola, mpx 4250AP to nadciśnieniowy mapsensor który rozwiąże > twój problem i nie trzeba kombinować z zaworkami itp. > pzdr watepie zeby elektronika eobd sobie z nim poradziła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > watepie zeby elektronika eobd sobie z nim poradziła a skąd biorą sie twoje wątpliwości pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > a skąd biorą sie twoje wątpliwości > pzdr z tego , ze nei sadze zeby seryjny program miał mapy napisane dla nadcisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > z tego , ze nei sadze zeby seryjny program miał mapy napisane dla > nadcisnienia taki MPX w podciśnieniach działa jak seryjny a na nadciśnieniach sobie stroisz a nie kombinujesz z blokowaniem tego, ew. jak chcesz bez kombinowania z wyglądem i wiązką kup mama od FC Turbo wygląda jak seryjny w SC ale jest nadciśnieniowy także pozatym pamiętaj ze nawet seryjny w SC/CC jest nadciśnieniowy do poziomu ok. 0,3 bara pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > taki MPX w podciśnieniach działa jak seryjny a na nadciśnieniach > sobie stroisz w podcisnieniu to seryjny sie sprawdza , bez wymiany na mpxy a jezeli chodzi o strojenie to bardzo chetnie tylko nikt nie potrafi zelowych remapowac (czytaj watki ponizej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 Ale do Mapa z FC tez bedzie trza remap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > taki MPX w podciśnieniach działa jak seryjny a na nadciśnieniach > sobie stroisz a nie kombinujesz z blokowaniem tego, ew. jak > chcesz bez kombinowania z wyglądem i wiązką kup mama od FC Turbo > wygląda jak seryjny w SC ale jest nadciśnieniowy także Pod każdy mapsensor o innym zakresie niż seryjny trzeba od początku przeprowadzać indywidualne strojenie w zakresie podciśnienia jak i nadciśnienia. > pozatym pamiętaj ze nawet seryjny w SC/CC jest nadciśnieniowy do > poziomu ok. 0,3 bara > pzdr To może być tylko granica bezpieczeństwa, ale podaj nadciśnienie do takiego mapsensora i sprawdź odczyty z ECU. Chyba nic więcej nie muszę tłumaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2008 > w podcisnieniu to seryjny sie sprawdza , bez wymiany na mpxy > a jezeli chodzi o strojenie to bardzo chetnie tylko nikt nie potrafi > zelowych remapowac (czytaj watki ponizej) Nie w samym remapowaniu jest problem tylko w chwilowym braku fejsu do zgrania i wgrania softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.