ahamay Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > Diego G3 pokazuje bezwzględne ciśnienie, stąd było moje pytanie ale ok, będę podawał w odniesieniu > do atmosferycznego. > Porobiłem ład z wężykami i zeszło mi do 0.6 ale... po wymianie silnika coś jest nie tak. Czasy na > wolnych mam około 5ms ale nie zawsze, czasem jest 3.3ms i tak sobie co jakiś czas skacze > między tymi wartościami. > Może jeszcze gdzieś podciśnienie nieszczelne czujniki temp obadaj ;P moze one coś psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 > czujniki temp obadaj ;P moze one coś psują. Wpinałem się w egzaminer i nie pokazał żadnego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2011 Warte to jest zachodu? Moje wariuje i mnie to już dobija, chcę wymienić czujnik ale tu jest tani zestaw w razie jakby to jednak wskaźnik mi padł to bym miał ale czy to jest coś warte czy szajs? http://allegro.pl/wskaznik-temperatury-spalin-egt-i1720884232.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > Wróciłem do poczciwego i sprawdzonego 1.2 8v. > Odprężyłem na kamapce 2x stalówka + przekładka 2.5mm. > Mam podciśnienie równe 0.5 bara - to dobrze? U mnie przy tej samej kanapce, tylko ze zjechaną bardziej głowicą jest 45-48kPa ciśnienia bezwzględnego na wolnych. I delikatnie z tym strojeniem, żeby wiesz co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 > U mnie przy tej samej kanapce, tylko ze zjechaną bardziej głowicą jest 45-48kPa ciśnienia > bezwzględnego na wolnych. > I delikatnie z tym strojeniem, żeby wiesz co Wiem wiem Powiedzmy, że będę się już powstrzymywał od takich rajdów jak wtedy co mi walnął... jechałem wtedy 20km na pełnej szmacie gdzie się dało 210, wyprzedzanie wszystkiego co się rusza, rżnięcie prawie do odcinki na każdym biegu itp... Na razie się powstrzymuję, w sumie mam motywację bo praktycznie nie mam teraz okazji jechać sam, zawsze na pokładzie micro i macro Zuzia więc lekkie dociskanie od czasu do czasu i tyle Z temperaturą jest dobrze bo w pełnej szmacie w okolicach 700 ale wskaźnik lub czujnik egt mi fiksuje i często pokazuje głupoty więc na razie tym bardziej mnie to powstrzymuje od pałowania... Co do podciśnienia to po zrobieniu ładu z wężykami mam -0.6 bara czyli 0.40 bezwzględnego, to chyba dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2011 Jak to jest z K14? Widzę, że montowane to było w 1.6 tdi ...... i w 2.5 tdi To te same świstaki czy są "podmodele"? Dajcie cynk bo mój garrett pali więcej oleju niż piec w kotłowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Jak to jest z K14? > Widzę, że montowane to było w 1.6 tdi ...... i w 2.5 tdi > To te same świstaki czy są "podmodele"? > Dajcie cynk bo mój garrett pali więcej oleju niż piec w kotłowni Nawet w 2.8 Jak zwykle jest pełno modeli o różnych gabarytach. Powiem, że takie KKK K14 z Iveco/ducato itd 2.8 w 1.4 do cywilnej jazdy nadaje się bardzo dobrze Zwracaj uwagę na wielkość żeliwa i wybieraj to co jest dobrej kasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Nawet w 2.8 > Jak zwykle jest pełno modeli o różnych gabarytach. > Powiem, że takie KKK K14 z Iveco/ducato itd 2.8 w 1.4 do cywilnej jazdy nadaje się bardzo dobrze > Zwracaj uwagę na wielkość żeliwa i wybieraj to co jest dobrej kasie Do cywilnej powiadasz? Nie wiem Z jednej strony chciałbym mieć mniejszego laga i wcześniej boost ale z drugiej strony nie chciałbym pomniejszać "szału" na górze który teraz mam. Doradź coś na flanszy T25, żebym nie musiał barana zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 Moze td04 taka jak moja, w dobrych piniondzach jest i duzo tego Na skrzyni sporting da sie jechac spokojnie 130-140 w podcisnieniu Jesli chodzi o wstawanie to przy 2000 mam juz jakies 0,1-0,2 bara a max boosta mam gdzies kolo 3000, moze kapke wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Moze td04 taka jak moja, w dobrych piniondzach jest i duzo tego > Na skrzyni sporting da sie jechac spokojnie 130-140 w podcisnieniu > Jesli chodzi o wstawanie to przy 2000 mam juz jakies 0,1-0,2 bara a max boosta mam gdzies kolo > 3000, moze kapke wyzej No to fajnie bo u mnie to czasem i przy 4000 nie ma maxa, zależy na jakim biegu. Tyle, że u mnie jak już napompuje to jest przeciąg. Jakie flansze ma ta td04? Nie chcę wszystkiego od nowa przerabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > No to fajnie bo u mnie to czasem i przy 4000 nie ma maxa, zależy na jakim biegu. > Tyle, że u mnie jak już napompuje to jest przeciąg. > Jakie flansze ma ta td04? Nie chcę wszystkiego od nowa przerabiać. Są takie z T2 (np z iveco), ale te których jest najwięcej - czyli wrx-owe TD04L mają inne. Tylko nie Iveco 3.0hpi, bo tam jest już dość duża strona gorąca (6cm^2)-i to jest TD04HL. Pisałem wielokrotnie na jakim doładowaniu jeździłem i jak taka hl trzyma do 8krpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 Jesli chodzi o flansze to jest lekko kapa bo taka flansze jaka ma ta turbina to chyba nie ma zadna inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Jesli chodzi o flansze to jest lekko kapa bo taka flansze jaka ma ta turbina to chyba nie ma zadna > inna Zakatuję garretta, dmuchnę tak z 1.5 bara na dobranoc i będę się rozglądał za k14, bo mi najbardziej podchodzi flanszami i ogólnie ułożeniem, nie wiem tylko czy ten odstający WG nie wejdzie w chłodnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Zakatuję garretta, dmuchnę tak z 1.5 bara na dobranoc i będę się rozglądał za k14, bo mi > najbardziej podchodzi flanszami i ogólnie ułożeniem, nie wiem tylko czy ten odstający WG nie > wejdzie w chłodnicę Ja Ci powiem ze nie jest td04 jakas mega duza, da sie ja fajnie wcisnac, wg wychodzi przy samym mocowaniu skrzyni z przodu, tylko minimalnie trzeba ja obrocic (widac na fotce) zeby nie wlazla w filtr, chociaz na bide by nie trzeba ale nie wiem jak potem z wymiana filtra, ja sie zabezpieczylem na przyszlosc jakby podstawka miala wjechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Zakatuję garretta, dmuchnę tak z 1.5 bara na dobranoc i będę się rozglądał za k14, bo mi > najbardziej podchodzi flanszami i ogólnie ułożeniem, nie wiem tylko czy ten odstający WG nie > wejdzie w chłodnicę Można obrócić WG albo założyć dowolny inny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2011 > Ja Ci powiem ze nie jest td04 jakas mega duza, da sie ja fajnie wcisnac, wg wychodzi przy samym > mocowaniu skrzyni z przodu, tylko minimalnie trzeba ja obrocic (widac na fotce) zeby nie > wlazla w filtr, chociaz na bide by nie trzeba ale nie wiem jak potem z wymiana filtra, ja sie > zabezpieczylem na przyszlosc jakby podstawka miala wjechac Ja mam podstawkę oraz całą turbinę mam obróconą o 180 stopni (zimna strona od rozrządu) więc inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 Czy w jakimkolwiek aucie był seryjnie montowany garrett gt1548? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Czy w jakimkolwiek aucie był seryjnie montowany garrett gt1548? Było np GT1544 w jtd 105km, oplach itd. Końcówka numerów to tylko różne flansze, orientacja itd. Moja dedra jeździ na czymś takim teraz, mała pitorynka dobra do max. dwulitrowych diesli i lekko doładowanych małolitrażowych benzyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Było np GT1544 w jtd 105km, oplach itd. > Końcówka numerów to tylko różne flansze, orientacja itd. > Moja dedra jeździ na czymś takim teraz, mała pitorynka dobra do max. dwulitrowych diesli i lekko > doładowanych małolitrażowych benzyn. Kiedy właśnie te flansze mi pasują z 1548 ale jeśli za mała... niby garrett w swym katalogu pisze, że to od 1.0 do 1.6 jest i od 100 do 200 koni http://www.turbobygarrett.com/turbobygar...Catalog1of2.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Kiedy właśnie te flansze mi pasują z 1548 ale jeśli za mała... niby garrett w swym katalogu pisze, > że to od 1.0 do 1.6 jest i od 100 do 200 koni > http://www.turbobygarrett.com/turbobygar...Catalog1of2.pdf Małe turbosprężarki wymagają uzależnienia wartości doładowania od obrotów, bo przy dużym przepływie puchną. Np 1,2 bara w peaku i spadające przy 5000 do 0,6 na końcu. A cała frajda, jak sam wiesz, to duże doładowanie na końcu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Czy w jakimkolwiek aucie był seryjnie montowany garrett gt1548? To bedzie niewiele wieksze od rhb4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > To bedzie niewiele wieksze od rhb4 Dobra, nie było tematu więc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Małe turbosprężarki wymagają uzależnienia wartości doładowania od obrotów, bo przy dużym przepływie > puchną. > Np 1,2 bara w peaku i spadające przy 5000 do 0,6 na końcu. A cała frajda, jak sam wiesz, to duże > doładowanie na końcu... coś jak gównoliciane seryjne T z t-jeta .... w peaku nawet i 1.4 bara ale przy odcince 0.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > coś jak gównoliciane seryjne T z t-jeta .... w peaku nawet i 1.4 bara ale przy odcince 0.6 Ok a T20 z audi 2.5 tdi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Ok a T20 z audi 2.5 tdi? ło boże to tez moze byc padaka predzej bym szukał jakiegoś Tb25 najmniejsze odmiany to coś jak gt17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > ło boże to tez moze byc padaka > predzej bym szukał jakiegoś Tb25 najmniejsze odmiany to coś jak gt17 tb25 to ta z alfy v6? To chyba za duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > tb25 to ta z alfy v6? To chyba za duża Alfa v6 miala turbo? Mowie Ci bierz td04 taka jak moja, ostatnio Cie wprowadzilem w blad, specjalnie sprawdzalem i moja zaczyna wstawac przy 3000 a przy 3500 mam full boost, oczywiscie sprawdzalem na 5 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 witam mam pytanko jakie wybrac wskaźniki do turbo auto gauge warning czy moze Depo Racing bo cenowo są podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > witam mam pytanko jakie wybrac wskaźniki do turbo auto gauge warning czy moze Depo Racing bo cenowo > są podobne AG peak bierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > Alfa v6 miala turbo? Oczywiscie miala. 2.0 v6 200koni w gtv oraz w 166 byl ten silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > AG peak bierz. czym sie różnią te peak od warning?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > czym sie różnią te peak od warning?? Pisalem ci ostatnio na gg,peak maja przycisk i piszcza ostrzegawczo. do tego dwa kolory podswietlenia i pamiec nmaksymalnej wartosci. warringi nie pikaja tylko zapala sie dioda ostrzegawcza i nie maja pamieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > witam mam pytanko jakie wybrac wskaźniki do turbo auto gauge warning czy moze Depo Racing bo cenowo > są podobne Depo racing sa ok, mam takie u siebie Aha i bierz wszystko z warningiem bo w czasie jazdy ciezko sie patrzy na gajgery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > Depo racing sa ok, mam takie u siebie > Aha i bierz wszystko z warningiem bo w czasie jazdy ciezko sie patrzy na gajgery i najwazniejsze, aby mialy rozne pipania bo potem wzrokiem szukasz ktory pika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > i najwazniejsze, aby mialy rozne pipania bo potem wzrokiem szukasz ktory pika Nie musza roznie, wystarczy ze tak samo, jesli pika to znaczy ze cos nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > tb25 to ta z alfy v6? To chyba za duża nieee z saaba 2.0 T przykladowy klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > Alfa v6 miala turbo? > Mowie Ci bierz td04 taka jak moja, ostatnio Cie wprowadzilem w blad, specjalnie sprawdzalem i moja > zaczyna wstawac przy 3000 a przy 3500 mam full boost, oczywiscie sprawdzalem na 5 biegu Cóż, to nie jest u mnie kwestia dowolnego wyboru. Ogranicza mnie parę spraw, które tak na prawdę sprowadzają się prawie wszystkie do budżetu. Chciałbym pozostawić kolektor bez zmian i możliwie najwięcej pozostałych flansz, choć to pewnie niemożliwe. Poza tym sama turbina nie może kosztować 900zł bo taniej wyjdzie zregenerować tą co mam. Teraz to mi pełen boost łapie powyżej 4 tys ale możliwe, że jest skrajnie przelane w tym zakresie, gdy się rozpędza turbina, nie mam czasu nawet tego poprawić. Wsiadam do auta rano jak jeszcze śpię, potem o 19-tej szybko po żonę z dzieckiem... nie ma czasu. W sobotę jadę do w-wy to po drodze będę Zuzię molestował z laptopem na kolanach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 td04 w dobrym stanie znajdziesz juz za 400-500zl takze nie ma zle, do tego zmienic flansze na kolektorze nie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > td04 w dobrym stanie znajdziesz juz za 400-500zl takze nie ma zle, do tego zmienic flansze na > kolektorze nie problem wiekszosc typów turbin moze sie trafic juz w takiej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > td04 w dobrym stanie znajdziesz juz za 400-500zl takze nie ma zle, do tego zmienic flansze na > kolektorze nie problem Ale z owala na okrąg to już jest problem zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > wiekszosc typów turbin moze sie trafic juz w takiej cenie To wciąż jest niedaleko do regeneracji mojej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > To wciąż jest niedaleko do regeneracji mojej czasami reneneracja wyjdzie cie jeszcze taniej na stronie turbo-parts.pl jest 90% czesci do turbosprezarek w dobrych cenach i mozna kupic wszystkie uszczelniacze łozyska itp np za 150 zł .... a rozebrac i poskładac t na czynniki pierwsze to zadna filozofia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 jedziesz w sobote do Czykita ?? Ja w piatek lece po G-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > czasami reneneracja wyjdzie cie jeszcze taniej na stronie turbo-parts.pl jest 90% czesci do > turbosprezarek w dobrych cenach > i mozna kupic wszystkie uszczelniacze łozyska itp np za 150 zł .... a rozebrac i poskładac t na > czynniki pierwsze to zadna filozofia Miałem na myśli pro-regenerację z wyważaniem itp, chyba samemu w domu to nie za bardzo można to dobrze zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > jedziesz w sobote do Czykita ?? Ja w piatek lece po G-4 Jadę ze znajomymi do zoo na 3 auta, dzieci są na tyle duże że można już im pokazać "słonia" Raczej do czykita nie będę miał możliwości zajrzeć, jak już to jakiś spocik przy wybiegu lwa zrobię z kimś z UKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > Jadę ze znajomymi do zoo na 3 auta, dzieci są na tyle duże że można już im pokazać "słonia" > Raczej do czykita nie będę miał możliwości zajrzeć, jak już to jakiś spocik przy wybiegu lwa zrobię > z kimś z UKP a zaprosiles juz Pana Krzysia Jarzyna z poranku kojota na wypad do zoo ?? Bo chcial zobaczyc jak brylanta wrzucaja na wybieg dla lwow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > a zaprosiles juz Pana Krzysia Jarzyna z poranku kojota na wypad do zoo ?? Bo chcial zobaczyc jak > brylanta wrzucaja na wybieg dla lwow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Miałem na myśli pro-regenerację z wyważaniem itp, chyba samemu w domu to nie za bardzo można to > dobrze zrobić jesli nie wymieniasz oski i wirnika komresora to po uj ? znajac zycie wiekszosc firm i tak nie wywaza po wymianie wszystkiego, pewnie skladaja na pale dlatego takie sa opinie o firmach regenerujacych gdzie turbina pada po kilkuset lub kilju tysiacach km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > jesli nie wymieniasz oski i wirnika komresora to po uj ? > znajac zycie wiekszosc firm i tak nie wywaza po wymianie wszystkiego, pewnie skladaja na pale > dlatego takie sa opinie o firmach regenerujacych gdzie turbina pada po kilkuset lub kilju > tysiacach km Sęk w tym, że u mnie koło kompresji nie wygląda dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Sęk w tym, że u mnie koło kompresji nie wygląda dobrze. ale mozna kupic juz wywazone elementy to co mi przyszło juz było wywazone i w zasadzie nie musiałbym tego doważać bo wartosci podczas wywazania były w normie podanej przez producenta na stronie www.turbomaster.info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.