sebcyc Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 A jakie masz wtryski ?? Ja ma na 155ccm 1.2 8v mpi na pół sekwencji Jak coś pisz na pw podeśle ci projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2014 > A jakie masz wtryski ?? > Ja ma na 155ccm 1.2 8v mpi na pół sekwencji > Jak coś pisz na pw podeśle ci projekt 260ccm. Podeslij mi prosze na maila [email protected] bede mial punkt odniesienia w ustawieniach, aby dobrze ustawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Panowie uszczelka z t-jet żeby zrobić "kanapkę" wygląda tak: ? Pytam bo jak dla mnie dziwnie są kanały wodne. I w tym wyjmuje środkową część i daję przekładkę tak ? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Panowie uszczelka z t-jet żeby zrobić "kanapkę" wygląda tak: ? > Pytam bo jak dla mnie dziwnie są kanały wodne. I w tym wyjmuje środkową część i daję przekładkę tak > ? Dzięki Dokładnie tak jak piszesz, a kanałami się nie martw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Dokładnie tak jak piszesz, a kanałami się nie martw Drugie pytanie jak ją dokręcić później ? Tak jak zwykłą czyli 15 Nm 30 Nm i 2x 90* ? Czy w jakiś wymyślny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 Nie mogę już edytować wiadomości wyżej więc piszę nową: Panowie teraz mam pytanie o układ paliwowy. Pompa Punto GT (oryginał) Wtyski Passat 1.8 T Czy dawać regulator ciśnienia (na listwie) fabryczny z Punto 1 czy ten z Vaga ? Dostałem razem z wtryskami (z 1.8T), ale nie wiem czy będzie pasował do listwy z P1 i czy będzie miała sens taka zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 > Nie mogę już edytować wiadomości wyżej więc piszę nową: > Panowie teraz mam pytanie o układ paliwowy. > Pompa Punto GT (oryginał) > Wtyski Passat 1.8 T > Czy dawać regulator ciśnienia (na listwie) fabryczny z Punto 1 czy ten z Vaga ? Dostałem razem z > wtryskami (z 1.8T), ale nie wiem czy będzie pasował do listwy z P1 i czy będzie miała sens > taka zmiana A jaki jest z tego vaga? Bo chyba tez 3barowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > A jaki jest z tego vaga? Bo chyba tez 3barowy a punto 1 ma 2,5 bara, wiec lepiej z vaga jak juz. wiekszy nie ma zbytnio sensu, bo pompa z punto gt daje sama 3 bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > A jaki jest z tego vaga? Bo chyba tez 3barowy Napisane na nim że 4,0 Bar , ale chyba seryjna pompa z punto GT nie da takiego ciśnienia? EDIT. Ten z Punto 1 ma 300kPa więc 3 bary Wymieniać czy zostawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Drugie pytanie jak ją dokręcić później ? Tak jak zwykłą czyli 15 Nm 30 Nm i 2x 90* ? Czy w jakiś > wymyślny sposób? Ja "przekręciłem" o 90st i do tej pory jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Ja "przekręciłem" o 90st i do tej pory jest OK. tylko raz 90 st ? czemu nie kreciles drugi raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > tylko raz 90 st ? czemu nie kreciles drugi raz ? Napisał "przekręciłem", więc chyba 3 x 90 stopni w efekcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Napisał "przekręciłem", więc chyba 3 x 90 stopni w efekcie... Ja już dałem ak jak fabryka czyli 15 Nm , 30Nm , 90* , 90* mam nadzieje ze bedzie dobrze Panowie ktos wie cos na temat tego regulatora co pisalem wyzej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 10 Maja 2014 Udostępnij Napisano 10 Maja 2014 > Ja już dałem ak jak fabryka czyli 15 Nm , 30Nm , 90* , 90* mam nadzieje ze bedzie dobrze Panowie > ktos wie cos na temat tego regulatora co pisalem wyzej ? tez tak dokrecalem i zyje...regulator 4 bary jest bez sensu, jak pompa ma 3 bary. beda problemy z paliwem i niestabilnym cisnieniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Napisał "przekręciłem", więc chyba 3 x 90 stopni w efekcie... Dokładnie tak Miałem dość "słaby"blok tzn były spore wżery i bałem się że będzie puszczał.Dlatego zdecydowałem się dokręcić mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Dokładnie tak > Miałem dość "słaby"blok tzn były spore wżery i bałem się że będzie puszczał.Dlatego zdecydowałem > się dokręcić mocniej. Z tym "mocniej" to nie zawsze jest mocniej. Pamiętaj, że śruby się rozciągają i docisk głowicy nie wynika z samego dokręcenia tylko właśnie z "napięcia" tych śrub. Jest to dość subtelna wartość tego wydłużenia śrub i stąd dość precyzyjne wytyczne jak dokręcać. Jeśli przeholujesz - możesz przeciągnąć śruby i dupa blada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Dokładnie tak > Miałem dość "słaby"blok tzn były spore wżery i bałem się że będzie puszczał.Dlatego zdecydowałem > się dokręcić mocniej. trzeba bylo zabielic blok, bo te dodatkowe 90* nic nie da przy stalowej uszczelce. Lepiej byloby "siknac" preparatem uszczelniajacym typowym do metalowych uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Witam Pany, potrzebne małe info, jakie wtryski pakujemy do T-JET-ów ? Konfiguracja troszkę bardziej mocarna niż seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Witam > Pany, potrzebne małe info, jakie wtryski pakujemy do T-JET-ów ? > Konfiguracja troszkę bardziej mocarna niż seria troche czyli seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Nie no... TD05.. custom kolektor, + szukam wałeczków .. a wtryski mam jakieś 318 chyba.. wiec za małe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Nie no... TD05.. custom kolektor, + szukam wałeczków .. a wtryski mam jakieś 318 chyba.. wiec za > małe 600+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 z czego najlepiej szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > z czego najlepiej szukać? ja planuje zamontowac takie wtryskie Link ale nie wiem czy beda pasowały pod listwe z punta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Maja 2014 Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 > z czego najlepiej szukać? Jak 600cm to nowki siemens deka najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 > Jak 600cm to nowki siemens deka najlepiej A rozwiązanie bardziej chmm powiedzmy budżetowe Siemens deka wychodzi koło 200 zł za szt.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 > A rozwiązanie bardziej chmm powiedzmy budżetowe Siemens deka wychodzi koło 200 zł za szt.. szczerze albo sie idze grubo alo budzetowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 > szczerze albo sie idze grubo alo budzetowo Pewnie przy wtryskach nie wielka roznica a jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 16 Maja 2014 Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 > A rozwiązanie bardziej chmm powiedzmy budżetowe Siemens deka wychodzi koło 200 zł za szt.. Za uzywki z s3 dasz 400. Jak juz zasadziles td05 to chcesz widac isc grubo wiec potrzebne Ci sa porzadne sikacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 a używki z s3 jaką mają pojemność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > a używki z s3 jaką mają pojemność? 384 przy 3,5 bara na regulatorze seria t-jet ma 4 bary na regulatorze czyli jakieś 415? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > 384 przy 3,5 bara na regulatorze seria t-jet ma 4 bary na regulatorze czyli jakieś 415? Mam podobne pytanie jakie wtryski załorzyc do mojego silnika 1.1, chce dmuchac jakies 1.5 - 1.7 bara. Pytanie brzmi jakie wtryski i jaki regulator ciśnienia, bo pompe paliwa bede zamawiał taką EPMAN 320LPH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > Mam podobne pytanie jakie wtryski załorzyc do mojego silnika 1.1, chce dmuchac jakies 1.5 - 1.7 > bara. Pytanie brzmi jakie wtryski i jaki regulator ciśnienia, bo pompe paliwa bede zamawiał > taką EPMAN 320LPH jak nie musisz to nie dawaj jakiegos duzego regulatora ja bym dal 3b +twoje doladowanie i masz 5 bar cisnienia na listwie okolo wiec potem i pompa ma ciezej, 350 juz bedzie luksus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 17 Maja 2014 Udostępnij Napisano 17 Maja 2014 > jak nie musisz to nie dawaj jakiegos duzego regulatora ja bym dal 3b +twoje doladowanie i masz 5 > bar cisnienia na listwie okolo wiec potem i pompa ma ciezej, 350 juz bedzie luksus te 350 to wydajnośc wtrysków?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Kup takie z s3 i bedzie git. Pusc to na serii regulatorze z 16v i bedzie git bo regulator z 1,2 8v ma 2,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > 384 przy 3,5 bara na regulatorze seria t-jet ma 4 bary na regulatorze czyli jakieś 415? Ty regulator z t-jeta ma przecie 3,5 bara, 16v ma 3 a 8v 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Ty regulator z t-jeta ma przecie 3,5 bara, 16v ma 3 a 8v 2,5 na moim pisze 400 kpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > na moim pisze 400 kpa To nie wiem. Musze w seju sprawdzic, juz mam druga listwe z tjeta i w obu bylo 3,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > To nie wiem. Musze w seju sprawdzic, juz mam druga listwe z tjeta i w obu bylo 3,5 Na tym co dostalem od Ciebie jest 3,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Jakie wtryski na mocarne moce... Seria... Tijet .... Sridżet... Wtryski mają swój wydatek przy okreslonym cisnieniu... Wtryski dobiera sie do planowanej mocy... Przecierz to prosta matematyka, a jak ktos nie ogarnia to w necie jest masa kalkulatorów do tego... Pisanie 384ccm; 600ccm itp. To jakaś abstrakcja... Do autora... Ile ma byc mocy i jak strojone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Strojenie DET 3, moc myśle 250-270, Konfiguracja, TD05H , Wałki 1.2 86 km, duży.. icek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Strojenie DET 3, moc myśle 250-270, Konfiguracja, TD05H , Wałki 1.2 86 km, duży.. icek jakie doładowanie planujesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 szczerze sam nie wiem, 1,2 ? 1,5? zobaczymy jak będzie się piec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Strojenie DET 3, moc myśle 250-270, Konfiguracja, TD05H , Wałki 1.2 86 km, duży.. icek No rzeczywiście trochę mocniejsza seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > No rzeczywiście trochę mocniejsza seria podobnie jak u nas jest mocniejsza seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 Jaką największą moc uzyskać można z 1.2 16V z turbo. Chodzi o fabryczne bebechy tzn bez zakuwania silnika. Napiszcie przy jakiej turbinie i ciśnieniu. Ewentualnie jakieś inne specyficzne mody. Tak się zastanawiam czy nie wycisnąć jeszcze parę kucy ze swojego. Na początek chyba zrobię przelotowy wydech,teraz jest na dwóch tłumikach i kacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Jaką największą moc uzyskać można z 1.2 16V z turbo. > Chodzi o fabryczne bebechy tzn bez zakuwania silnika. > Napiszcie przy jakiej turbinie i ciśnieniu. > Ewentualnie jakieś inne specyficzne mody. > Tak się zastanawiam czy nie wycisnąć jeszcze parę kucy ze swojego. > Na początek chyba zrobię przelotowy wydech,teraz jest na dwóch tłumikach i kacie. jak chcesz wydech to wal na PW, pohandlujemy moim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 No co źle =D Ktoś wyżej pisał albo grubo albo budżetowo, każdy z nas wybrał by pierwszą opcję p.s2 Panowie zabijcie mnie.. ale te wtryski mają być wysokoomowe ? np .: http://www.racingforum.pl/Wtryskiwacze-BOSCH-550ccm-VR6-AGU-18T-Focus-RS-t119345.html ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > Strojenie DET 3, moc myśle 250-270, Konfiguracja, TD05H , Wałki 1.2 86 km, duży.. icek Szukaj czegoś ok 500ccm przy 90% powinno wydolić. Ale musi być FI na det3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 włada ktoś schematem podłączenia tego map'a ? http://fmic.pl/elektronika/540-map-sensor-mpx4250ap.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > włada ktoś schematem podłączenia tego map'a ? > http://fmic.pl/elektronika/540-map-sensor-mpx4250ap.html instrukcji z mapem nie dostal ? Przy okazji starszny badziew ten map. Oderwal mi sie chip z wyjsciem na wezyk i map poszedl sie ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.