taquito Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Bedzie Odprezenie policzysz i dobierzesz pod doladowanie. Wszystkie kanaly pasuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > w przypadku Fiata nie bede pisac ze "wszystkie " 60 sa inne od 75 bo mogly byc wyjatki i montowali > jak popadnie ale 99% dolow sie rozni. Sa lzejsze ale nie koniecznie slabsze. Korby i same > tloki sa odchudzone o ponad 90 gram. Ale wytrzymuja rownie duzo co korby i tloki z 75 > Sprawdzone. No i jeszcze było coś z natryskami oleju na denka tłoków w 75... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thematgan Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Nieprawda, są doły które są identyczne ale większość różni się od tych z 75 Mam silnik 1.2 60KM z Punto II i głowice z punto I 75KM możliwe ze przez to mam wyciek oleju z silnika?? Zanim założyłem głowice to sprawdziałem czy będzie pasować, wydawało mi sie ze pasuje, założyłem głowice wszystko działa, ale silnik cieknie jak głupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > Mam silnik 1.2 60KM z Punto II i głowice z punto I 75KM możliwe ze przez to mam wyciek oleju z > silnika?? Zanim założyłem głowice to sprawdziałem czy będzie pasować, wydawało mi sie ze > pasuje, założyłem głowice wszystko działa, ale silnik cieknie jak głupi. pewnie c os ci wlazlo pod uszczelke, albo sama uszczelka walnieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheLookMatt Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Czyli mozna sia pobawić ... dzięki Wielkie Chopy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Wyczytałem już tutaj że oryginalny restryktor w śrubie banjo do tej turbiny ma 0,8mm, ale również niektórzy pisali że na takiej restrykcji turbiny na łożyskach ślizgowych się zacierają i optymalnie jest zrobić 1,4-1,6. I teraz poproszę do tablicy użytkowników takiego ślimaka , jaki oryginalnie jest w nich restryktor, bo już zgłupiałem ile robić? Czy jeśli oryginalnie jest faktycznie 0,8 to czy w naszych fajerkach się sprawdzi? Więc jak to macie rozwiązane u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 Miałem td04l-13t chyba jako pierwszy, trochę km zrobiłem i miałem od początku seryjny restryktor z imprezy, taki jak dostałem z turbiną, wsio było ok, nie kopciła, nie lał się z niej olej i z tego co wiem jeździ do dnia dzisiejszego a jak ją kupiłem wyglądała jakby ją ktoś z titanica wyciągnął Z tym że zawsze jak miałem ja na wierzchu to chciałem zmierzyć restryktor ale do dnia dzisiejszego tego nie zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 A więc odpowiem sobie sam będzie dla potomnych Kupiłem oryginalną śrubę od tej turbiny i otwór wg. pomiarów suwmiarką wynosi pomiędzy 1,6 - 1,7mm. Jako ciekawostkę napiszę jeszcze że taki sam typ turbiny td04l tylko z volvo (końcówka -12T) nie posiada restyktora w tej śrubie ,sam odkręcałem i sprawdzałem, być może jest po drugiej stronie rurki przy silniku, natomiast subaru daje przy samej turbinie. A sama śruba na zdjęciu poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Map sensor z 1.2 8v 3 pinowy: 1.+5V 2.GND 3.sygnalowy Zakres tego czujnika to liniowo volty od 0-5v? gdyby odpiąć kostke i polaczyc pin 1 z 3 marchewa nie wyskoczy?czy tym sposobem oszukam sterownik ze map jest ? Wiem troche rzeźba:) Mam w det3 w fit i trzymam go tylko do sterowania zapłonem lecz zaplon skacze i wykresy wogole lekko skaczą,chce go wykluczyc,tylko czy przy 5v z MAPa sterownik bedzie maxymalnie opóźnial czy przyspieszal zaplon?jeśli tak to o ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Map sensor z 1.2 8v 3 pinowy: > 1.+5V > 2.GND > 3.sygnalowy > Zakres tego czujnika to liniowo volty od 0-5v? gdyby odpiąć kostke i polaczyc pin 1 z 3 marchewa > nie wyskoczy?czy tym sposobem oszukam sterownik ze map jest ? Wiem troche rzeźba:) > Mam w det3 w fit i trzymam go tylko do sterowania zapłonem lecz zaplon skacze i wykresy wogole > lekko skaczą,chce go wykluczyc,tylko czy przy 5v z MAPa sterownik bedzie maxymalnie opóźnial > czy przyspieszal zaplon?jeśli tak to o ile Co konkretnie masz na myśli, że zapłon "skacze"? Jak podepniesz pełne 5V pod sygnał to ECU wywali błąd. Tak samo jak podepniesz 0V. Lepiej byłoby zastosować dzielnik napięcia (proste jak drut) i zrobić np. 2.5V. Co do opóźniania to im więcej na MAPie tym bardziej opóźniony zapłon będzie. Ale tak na 100% że go "zablokujesz" w ori ECU dając stałe napięcie na MAPie, żeby go całkowicie wysterować DETem to głowy nie dam. Na pewno i tak będzie się wahał w zależności od obrotów i położenia przepustnicy (częściowego i WOT). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 o wlasnie jakas konkretna odpowiedź Czyli nie podlaczajac mapa,podlaczam w szereg rezystory od pinu 1 do pinu 3 w kostce Mapa?Mozesz mi obliczyc jakie to maja byc rezystory dla tych 2.5v? Zapłon mi skacze w FESie stopnie strasznie latają, logi na DEcie tez poszarpane samochod niema plynnosci lekko szarpie i parcha na wolnych gdzies czytalem ktos mial podobne objawy okazalo sie ze map sensor. > Co konkretnie masz na myśli, że zapłon "skacze"? > Jak podepniesz pełne 5V pod sygnał to ECU wywali błąd. Tak samo jak podepniesz 0V. Lepiej byłoby > zastosować dzielnik napięcia (proste jak drut) i zrobić np. 2.5V. > Co do opóźniania to im więcej na MAPie tym bardziej opóźniony zapłon będzie. Ale tak na 100% że go > "zablokujesz" w ori ECU dając stałe napięcie na MAPie, żeby go całkowicie wysterować DETem to > głowy nie dam. Na pewno i tak będzie się wahał w zależności od obrotów i położenia > przepustnicy (częściowego i WOT). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Pytanie co do chlodnicy oleju do 1.2 8v turbo do tych co juz to przerabiali z czego najlepiej szukac rozmiarowo zeby bylo okej? I zebym nie mial problemu z dorobieniem przewodow? Znalazlem cos takiego zdjecie chlodnicy w dobrych pieniadzach ale boje sie ze mi nie zrobia takiego przewodu, jest wciskany i przkrecony na jedna srube. Co do mocowania nie musi pasowac sam sobie zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout kompa itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > Pytanie co do chlodnicy oleju do 1.2 8v turbo do tych co juz to przerabiali z czego najlepiej > szukac rozmiarowo zeby bylo okej? I zebym nie mial problemu z dorobieniem przewodow? Znalazlem > cos takiego zdjecie chlodnicy w dobrych pieniadzach ale boje sie ze mi nie zrobia takiego > przewodu, jest wciskany i przkrecony na jedna srube. Co do mocowania nie musi pasowac sam > sobie zrobie. Jesli masz gdzies w poblizu sklep gdzie zakuwaja weze hydrauliczne napewno cos dorobisz. Jesli chodzi o rozmiar to masz ich od groma. Rozne szerokosci i wysokosci. U mnie sprawdz sie idealnie chlodnica SETARB z rdzeniem 125x130. Bez problemu dopasujesz koncowki hydrauliczne. U mnie z wezami w oplocie fi8mm. Kiedys zamontowana przed chlodnica wody, obecnie z powodu braku miejsca pod skrzynia biegow ale pod katem zeby byla chlodzona. Po montazu z podstawka z UT i termostatem olej nie przekroczyl 100st w upalny dzien na wyjsciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateek95 Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Dobrze ze sie spostrzeglem na fmic lepiej wychodzi stosunek rozmariu do ceny wiec zainwestuje w 19 rzedowa o rozmiarze calkowitym 330x150x50mm, bedzie to wystarczajaca chlodnica biorac pod uwage ze w przyszlosci mam zamiar zmienic z 1.2 na t jeta i dmuchac go mocno? I co do podstawki bo na fmic maja ja za 250 to nie malo biorac pod uwage ze idzie prawie 3 krotnie taniej kupic zwykla ale czy zakladajac ze auto bedzie jezdzilo tylko w lato warto kupowac z termostatem? Czy rzeczywiscie moze byc problem przy tak duzej chlodnicy z niedogrzanym olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Dobrze ze sie spostrzeglem na fmic lepiej wychodzi stosunek rozmariu do ceny wiec zainwestuje w 19 > rzedowa o rozmiarze calkowitym 330x150x50mm, bedzie to wystarczajaca chlodnica biorac pod > uwage ze w przyszlosci mam zamiar zmienic z 1.2 na t jeta i dmuchac go mocno? I co do > podstawki bo na fmic maja ja za 250 to nie malo biorac pod uwage ze idzie prawie 3 krotnie > taniej kupic zwykla ale czy zakladajac ze auto bedzie jezdzilo tylko w lato warto kupowac z > termostatem? Czy rzeczywiscie moze byc problem przy tak duzej chlodnicy z niedogrzanym olejem? nie mam doswiadczenia jak to bedzie bez termostatu ale mysle ze na szybszej trasie temp. zejdzie ponizej optymalnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > nie mam doswiadczenia jak to bedzie bez termostatu ale mysle ze na szybszej trasie temp. zejdzie > ponizej optymalnej Kiedyś w renówce miałem wyjęty termostat to zimą w aucie trzeba było jechać w czapce i rękawiczkach. Latem nie powinno być tragedii,ale fakt tak bez kontroli będzie temperatura oscylować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Kiedyś w renówce miałem wyjęty termostat to zimą w aucie trzeba było jechać w czapce i > rękawiczkach. > Latem nie powinno być tragedii,ale fakt tak bez kontroli będzie temperatura oscylować. Nie mylmy termostatu płynu chodzącego z tym do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > o wlasnie jakas konkretna odpowiedź > Czyli nie podlaczajac mapa,podlaczam w szereg rezystory od pinu 1 do pinu 3 w kostce Mapa?Mozesz mi > obliczyc jakie to maja byc rezystory dla tych 2.5v? >> KLIK << Jak dasz dwa takie same to będzie akurat 1/2. Osobiście dałbym dwa razy po 10k. > Zapłon mi skacze w FESie stopnie strasznie latają, logi na DEcie tez poszarpane samochod niema > plynnosci lekko szarpie i parcha na wolnych gdzies czytalem ktos mial podobne objawy okazalo > sie ze map sensor. Nie wiem, czy to przypadkiem nie byłem ja. U mnie luzem latała wtyczka w gniazdku MAP-a, po poprawieniu wszystko ustało. Piszesz "FES", to jest nowy komp od MPI? Bo jeżeli tak, to nie koniecznie spodoba mu się stały sygnał z MAP-a na poziomie 2.5V (ale głowy sobie uciąć nie dam, że tak będzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Nie mylmy termostatu płynu chodzącego z tym do oleju. O to to. Ale tak czy inaczej, brak termostatu przy chłodzeniu oleju może skończyć się niedogrzanym silnikiem nawet latem, przy lekkiej jeździe będzie taki układ zdrowo zbijał temperaturę oleju, a zagrzać draba też będzie trudno. Moja dość mała chłodnica (też setrab) przy lekkiej jeździe trzyma prawie sztywne 85 stopni, a tyle dokładnie ma termostat, więc wnioskuję, że bez niego byłoby sporo niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout > kompa itp? Pierwsze miejsce, gdzie bym szukał to eLearn od Fiata Bravo. Krążył też kiedyś dokument PDF ze zdrową garścią informacji o t-jecie, pinout kompa tam był, ale układ elektryczny cały chyba nie był rozrysowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout > kompa itp? W swojej knujni mam książkę "sam naprawiam grande punto" u tam jest parę szczegółów odnośnie t-jeta. Zerknę jutro/pojutrze, czy jest tam opis wiązki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > Krążył też kiedyś dokument PDF ze > zdrową garścią informacji o t-jecie chyba mam tego pdf'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 1 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2014 > O to to. Ale tak czy inaczej, brak termostatu przy chłodzeniu oleju może skończyć się niedogrzanym > silnikiem nawet latem, przy lekkiej jeździe będzie taki układ zdrowo zbijał temperaturę oleju, > a zagrzać draba też będzie trudno. Moja dość mała chłodnica (też setrab) przy lekkiej jeździe > trzyma prawie sztywne 85 stopni, a tyle dokładnie ma termostat, więc wnioskuję, że bez niego > byłoby sporo niżej. O sorry,gamoń ze mnie, nie doczytałem wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > Panowie czy ktoś będzie uprzejmy wskazać mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis wiązki do tjeta, pinout > kompa itp? może komuś się przyda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 Pany, odpaliłem moje 1,2 16v turbo. Tzn. odpaliłem to za dużo powiedziane Czy to normalne że na seryjnym kompie i seryjnym programie praktycznie wogole nie chodzi? Swiece czarne Trzeba go krecic z pol godziny, zalapie na chwile ma obroty ponizej 500. "pochodzi" chwile , wogole nie reaguje na przepustnice i zdycha Moim zdaniem tak ma byc, strojenie juz umawiam Ale czy mam racje? Bo wydaje mi sie ze chociaz troche powinien zalapac i pochodzic, a tu nic Setup: 1.2 16v, przekladka 2mm + uszczelka t-jet, wtryski passat 1.8T, pompa paliwa Punto GT, przepustnica marea 1.6 , walki panda 100 HP , komp seria dziewica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 prawidlowo, skoro zalozyles wieksze wtryski to go zalewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 Miałem to samo Zależy jeszcze jaki masz teraz mapsensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Miałem to samo > Zależy jeszcze jaki masz teraz mapsensor @Wojtala , @Shoupas to kamien z serca bo juz myslalem ze cos zepsulem A mapsensor mam taki seryjny z P1, bedzie zly? Bedzie to strojone przez kolege Huba301 na fabrycnym kompie z 1.2 8v . P.S. pytanie poboczne, ktory krociec w listwie paliwowej z P1 1.2 16v ( alu ) jest zasilaniem a ktory powrotem ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > @Wojtala , @Shoupas to kamien z serca bo juz myslalem ze cos zepsulem > A mapsensor mam taki seryjny z P1, bedzie zly? Bedzie to strojone przez kolege Huba301 na fabrycnym > kompie z 1.2 8v . Ja to się dziwię, że wogóle zagadał na tych wtryskach Jak na fabrycznym kompie to musisz mieć MAP sensor 2.5 bara o takiej samej charakterystyce jak z Fiata Coupe (20-250kPa, 0.25V-4.75V). Daj znać Hubertowi, że jeszcze go nie masz, to Ci na pewno podpowie co i jak. Podmiana MAPa w 16V nie jest niestety plug and play, bo w PI jest zintegrowany z IAT-em, a te 2.5 barowe są z zasady oddzielne. I jeżeli planujesz do niego jechać na własnych nogach, to na MAPie 2.5 prawdpodobnie nie dojedziesz (na tym co masz też nie jestem pewien). > P.S. pytanie poboczne, ktory krociec w listwie paliwowej z P1 1.2 16v ( alu ) jest zasilaniem a > ktory powrotem ? > Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Ja to się dziwię, że wogóle zagadał na tych wtryskach > Jak na fabrycznym kompie to musisz mieć MAP sensor 2.5 bara o takiej samej charakterystyce jak z > Fiata Coupe (20-250kPa, 0.25V-4.75V). Daj znać Hubertowi, że jeszcze go nie masz, to Ci na > pewno podpowie co i jak. Podmiana MAPa w 16V nie jest niestety plug and play, bo w PI jest > zintegrowany z IAT-em, a te 2.5 barowe są z zasady oddzielne. I jeżeli planujesz do niego > jechać na własnych nogach, to na MAPie 2.5 prawdpodobnie nie dojedziesz (na tym co masz > też nie jestem pewien). > > Pozdro Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade Poza tym troche sie boje ze cos sie zlego stanie A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u siebie taki mial ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade Poza tym > troche sie boje ze cos sie zlego stanie > A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u > siebie taki mial ? zaloz najlepiej MPXa jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Na tym co mam nie da sie normalnie odpalic takze napewno o wlasnych silach nie dojade Poza tym > troche sie boje ze cos sie zlego stanie > A idac dalej krokiem 1.8t , moge zalozyc map-sensor z 1.8t VW ? zdaje sie ze kolega Shoupas u > siebie taki mial ? Miałem, dostałem go od taquito za flache po tym jak map z fc którego kupiłem na allegro okazał się szrotem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Miałem, dostałem go od taquito za flache po tym jak map z fc którego kupiłem na allegro okazał się > szrotem :/ A wiesz jaką ma charakterystykę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > zaloz najlepiej MPXa jakiś tekst Bedzie to dzialac ? Zostawie IAT w fabrycznym MAP-ie i doloze tego MPX-a. Taki plan Bo znalezc ch-ke dla mapa z VW to ciezko A najlepiej skontaktuje sie z Huba i zrobie jak mi powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Bedzie to dzialac ? Zostawie IAT w fabrycznym MAP-ie i doloze tego MPX-a. Taki plan > Bo znalezc ch-ke dla mapa z VW to ciezko > A najlepiej skontaktuje sie z Huba i zrobie jak mi powie dokladnie, musisz wyciagnac odpowiedni przewod z sygnalem do mapa i zalozyc mpxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 Ja tak miałem zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > A wiesz jaką ma charakterystykę? Nie, ahi to w decie ustawial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol923 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem paru rzeczy jak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Witam, czy znajdzie się ktoś chętny żeby odpowiedzieć mi na kilka pytań na PW? Pytania dotyczące > 1.1 turbo z górą od 1.2. Samochód juz prawie przygotowany do strojenia ale jeszcze nie wiem > paru rzeczy jak zrobić ja myślę, że na ogóle otrzymasz najwięcej i najszybciej odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol923 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2? Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania, ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę odprężony? zestaw mam taki: dół od 1.1 mpi góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony) dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie CR wyszło mi w okolicach 9.0:1 turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?) pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary IC omega kolektor wydechowy taki jak w załączniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Ok, więc nie wiem jak rozwiązać sprawę z paliwem tzn. mam wtryski od audi 1.8T i od punto 1.2 73KM > i nie wiem które założyć. do ilu KM starczą te od 1.2? > Czy oryginalna pompka z 1.1 mpi wystarczy mi do ok. 120km? Chciałem też sprawdzić czy będzię > jeździł jak turbo będzie dmuchało w atmosfere, a silnik zeby chodził sobie tak jak w serii > czyli wtryski 1.2 i stożek na dolocie, bo myślałem zeby go najpierw dotrzeć bez przeciążania, > ale jest bardzo mułowaty i czasami przerywa i gaśnie. Może to być od tego że jest trochę > odprężony? > zestaw mam taki: > dół od 1.1 mpi > góra 1.2 73km (powrót na listwie paliwowej zaślepiony) > dwie metalowe upg z 1.4 8v grande punto i przekładka 1.5 albo 2.0 mm nie pamiętam dokładnie > CR wyszło mi w okolicach 9.0:1 > turbo ihi rhb4 z oryginalnym restryktorem, o ile dobrze pamiętam to 2mm (nie za duży będzie?) > pompka paliwa od 1.1 mpi 3 bary > IC omega > kolektor wydechowy taki jak w załączniku zalewac go bedzie. Skoro masz oryginalna pompe z MPI czyli calu wklad z sc mpi to tam siedzi regulator 3barowy. Oryginalny regulator z punto 75KM jest 2,5 barowy. Zakladaj wtryski z 1.8T + strojenie. Ja na tej turbinie mam restryktor 1,2mm i jest good ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Z ori wtrysków dużo nie wyciśniesz, ja mam w RHB4 restryktor 1.2mm (w jednym jedynym miejscu, reszta zasilania olejem jest bardzo luźna). Nie jeździj z odpiętym wyjściem z turbiny, zarżniesz ją szybko, jeden tak na FF już był dawno temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol923 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > ps. fajny kolektor wydechowy, ale kanaly wydechowe z 2 i 3 cylindra powinny byc dluzsze, podobnej > dlugosci i srednicy jak te z 1 i 4 cylindra Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego regulatora nie muszę zakładać przed listwą? Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie jest do końca dotarty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? > Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego > regulatora nie muszę zakładać przed listwą? > Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie > jest do końca dotarty? Ja bym zmienił wkład pompy przynajmniej na jakieś chińskie walbro, ori pompa z mpi może nie dać rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? > Czyli pompka paliwa z mpi z wtryskami od 1.8T starczy mi do ok 110-120km? żadnego dodatkowego > regulatora nie muszę zakładać przed listwą? > Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie > jest do końca dotarty? restryktor przy pompie na redukcji z kanalu technologicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Dobrze wiedzieć na przyszłość A restryktor masz przy turbinie czy pompie? Jak napisał Wojtała - przy samej pompie, zamontowany w przejściówce wkręconej w górny korek (tam olej jest przefiltrowany, w dolnym nie) w pompie. > Jak się domyślam to przy strojeniu będzie kręcony do wysokich obrotów, to nic mu nie będzie jak nie > jest do końca dotarty? To jest trudno powiedzieć - ja swój dociearłem zanim dałem w palnik, majster od silników zalecił mi 500 albo 1000 km (nie pamiętam) jazdy na niskich obrotach, zmianę oleju, potem jeszcze 500/1000 ale bez ograniczeń obrotowych i kolejny olej a potem jazda. Ale są tacy co ci powiedzą, że dają w palnik od pierwszego odpalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol923 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 A czy jak zastosuje zwężkę przy turbinie to będzie dobrze? Bo żeby zrobić przy pompie musiałbym chłodnice chyba zdejmować A taka pompka od punto GT dałaby radę? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4795889509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > A czy jak zastosuje zwężkę przy turbinie to będzie dobrze? Bo żeby zrobić przy pompie musiałbym > chłodnice chyba zdejmować > A taka pompka od punto GT dałaby radę? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4795889509 Jak byś chciałtaką kupować to nie bierz od nich bo znam firme i niestety nie mam dobrej opini. też chciałem kupić od nich pompę i okazało się że dali mi nie taką. Mają straszny bałagan tam w katalogu i pompa ta która jest na allegro u nich byłą pompą od VW więc mogą wysłać ci coś innego niż zamówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol923 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Dzięki za uprzedzenie. Pompę jak musiałbym zmienić to szukalbym na miejscu w Kielcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.