szkot7 Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szkot7 Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szkot7 Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 5 gwiazdek w ocenie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stillo140 Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 jak miło kiedy auto zostaje docenione. jesli mogłbys wkleic dodac do zalacznika bardziej czytelna 3 strone to byloby super dobra robota.. pozdrawiam posiadaczy bo to naprawde niezły samochód mimo opini obiegowej w narodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 chcialem zauwazyc ze powinniscie wedlug tego artykulu nazwe koncika zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > chcialem zauwazyc ze powinniscie wedlug tego artykulu nazwe koncika zmienic Po pierwsze, to chyba chodziło Ci o kącik. Po drugie wytłumacz o co Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Po pierwsze, to chyba chodziło Ci o kącik. > Po drugie wytłumacz o co Ci chodzi? no to wiadomo ze kuncik a po drugie oto ze koncik powienin byc TIPO/Bravo/a/Stilo/NewBravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > no to wiadomo ze kuncik > a po drugie oto ze koncik powienin byc TIPO/Bravo/a/Stilo/NewBravo Centralizacja jeszcze nigdy nikomu nie wyszła na dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > no to wiadomo ze kuncik > a po drugie oto ze koncik powienin byc TIPO/Bravo/a/Stilo/NewBravo nie jesteśmy godni występowac na jednym kąciku z BBMami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Centralizacja jeszcze nigdy nikomu nie wyszła na dobre. eeeeeeeeeeee pewne klopoty by sie skonczyly a inne zaczely pewnie ale ja tylko tak po przeczytaniu tego artykulu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 W "MOTORZE" -Włoch w niemieckim stylu/o Stilo/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ndchoros Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 "[stilo] to całkiem porządne auto" Myślełem że nie doczekam tego w AŚ. Ale dla równowagi, w tym samym nr w teście kompaktów wygrał... no zgadnijcie kto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > "[stilo] to całkiem porządne auto" > Myślełem że nie doczekam tego w AŚ. Ale dla równowagi, w tym samym nr > w teście kompaktów wygrał... no zgadnijcie kto? Jak to kto?Golf. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Cytat Auto Świat "Spośród benzyniaków negatywnie wyróżnia się silnik 1.6" Fajnie że gośc w porównaniu wziął silnik 1.6 wstawiany od 2005r ,a zresztą uważam że poprzednia wersja też nie była zła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Po drugie wytłumacz o co Ci chodzi? Powinniśmy nazwać ten kuncik " Lepsi niż opinia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Cytat Auto Świat "Spośród benzyniaków negatywnie wyróżnia się silnik > 1.6" > Fajnie że gośc w porównaniu wziął silnik 1.6 wstawiany od 2005r ,a > zresztą uważam że poprzednia wersja też nie była zła Właśnie. A to tak naprawdę jedyny sensowny silnik do Stilo - zapewnia przyzwoite osiągi, nawet po załadowaniu auta. 1,4 nie da rady. Diesel jest drogi, niby się zwraca, ale jak coś padnie, to koszty gigantyczne. Wspomniane przez Autora usterki osprzętu to cewki - koszt wymiany wszystkich (jednorazowy, bo zamienniki są trwałe) to ok. 800 -1000 zł. Wciąż uważam, że uczyniłem dobry wybór. 1,8 nie ma sensu, bo jest jeszcze bardziej usterkowy niż 1,6 (o czym w artykule nie ma mowy), więcej pali, a jego osiągi są tylko minimalnie lepsze od 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 1,8 nie ma sensu, bo jest jeszcze bardziej usterkowy niż > 1,6 a cóż takiego psuje się w 1,8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ral Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > wybór. 1,8 nie ma sensu, bo jest jeszcze bardziej usterkowy niż > 1,6 (o czym w artykule nie ma mowy), więcej pali, a jego osiągi > są tylko minimalnie lepsze od 1,6. Faktycznie trochę więcej pali, ale jeżeli chodzi o osiągi to chyba nie jeździłeś w trasie autami z tymi silnikami. Jeżeli chodzi o elastyczność to między tymi dwoma silnikami jest przepaść. Przykład od 80-120 na V biegu 1.6-22,1s. 1.8-14,8s. Jeżeli chodzi o awaryjność to w 1.8 wariator, 1.6 jeździł bezawaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Wariator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Faktycznie trochę więcej pali, ale jeżeli chodzi o osiągi to chyba > nie jeździłeś w trasie autami z tymi silnikami. Jeżeli chodzi o > elastyczność to między tymi dwoma silnikami jest przepaść. > Przykład od 80-120 na V biegu 1.6-22,1s. 1.8-14,8s. Nie jeździłem, ale jak się 1,6 przydusi, to różnica jest minimalna (10,3 vs 10,9 do setki). Więc jak ktoś umie wykorzystać osiągi silnika to dla niego nie będzie większej różnicy między tymi dwoma motorami, a może kupić taniej auto i oszczędzi sobie wad 1,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Wariator. jak się dba o poziom oleju wariator jest trwałym elementem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > jak się dba o poziom oleju wariator jest trwałym elementem Jeśli 5 tysięcy kilometrów między wymianami wariatora uznamy za spory przebieg, to można uznać że jest trwałym. Miałem dwie Alfy Romeo z silnikami TS i Fiata Coupe 1.8 (silnik ten sam, co w Stilo) - więc z wariatorami (czy dokładniej - z ich kolejnymi wymianami ) miałem trochę do czynienia. Przede wszystkim ten wariator jest po prostu niedopracowanym bublem - nie jest smarowany w należyty sposób co można zaobserwować chociażby bezpośrednio po jego wyjęciu: wystarczy popatrzeć na smołowatą substancję, która z niego wypływa, a która kiedyś była olejem. Upierałbym się, że poziom oleju ma tu akurat niewiele do rzeczy, a przynajmniej ma on znaczenie nie większe niż w dowolnym silniku bez wariatora - olej smarujący wariator to ten sam olej, który tłoczony jest do głowicy, jeśli tylko oleju w misce jest wystarczająco dużo by smok pompy był w nim całkowicie zanurzony, to ciśnienie wytwarzane przez pompę jest stałe - tak samo jak i "jakość" smarowania wariatora. Przyczyna problemów z wariatorem leży po prostu w - delikatnie rzecz ujmując - trochę nieprzemyślanej konstrukcji tego ustrojstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 w tej chwili standardem jest wymiana przy okazji zmiany rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > w tej chwili standardem jest wymiana przy okazji zmiany rozrządu O ile dotrwa - czasem się uda, czasem nie. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w przypadku konieczności demontażu napędu rozrządu - jeśli od poprzedniej wymiany przejechano więcej niż 20 kkm - zalecano montaż nowego paska rozrządu z rolkami i napinaczem. Dotyczyło to również napraw gwarancyjnych - ale wtedy wymianę napędu rozrządu finansował FAP. Dzięki temu na przykład w Alfie 156 przez trzy i pół roku i 130 kkm pasek rozrządu z przyległościami był wymieniany pięć razy - i to wszystko gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Set Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w przypadku konieczności demontażu > napędu rozrządu - jeśli od poprzedniej wymiany przejechano > więcej niż 20 kkm - zalecano montaż nowego paska rozrządu z > rolkami i napinaczem. Dotyczyło to również napraw gwarancyjnych > - ale wtedy wymianę napędu rozrządu finansował FAP. Dzięki temu > na przykład w Alfie 156 przez trzy i pół roku i 130 kkm pasek > rozrządu z przyległościami był wymieniany pięć razy - i to > wszystko gratis. wymianę paska zalecało się chyba i zaleca zawsze przy okazji prac nad rozrządem. kiedyś w branżowej gazetce wyczytaem zalecenie,zeby nigdy nie zakładać ponownie zdemontowanego wcześniej paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > wymianę paska zalecało się chyba i zaleca zawsze przy okazji prac nad > rozrządem. kiedyś w branżowej gazetce wyczytaem zalecenie,zeby > nigdy nie zakładać ponownie zdemontowanego wcześniej paska Ja pamiętam, że FAP zalecał wymianę przy granicy 20 kkm (kiedyś - nie wiem, jakie sa aktualne wytyczne ) - i jesli naprawa była na koszt gwaranta, to gwarant płacił również za tę wymianę, ale tylko pod takim warunkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > nie jesteśmy godni występowac na jednym kąciku z BBMami Są jednostki (nieliczne zresztą), które tak twierdzą. Olać je należy. Co nie zmienia faktu, że znajomy, który ma stilo 5d z silnikiem 1,6, częściej go odwiedza w serwisie, niż jeździ. Co ciekawe - regularnie klęka właśnie silnik. Nie wiem dokładnie co, ale znajomi mają już fury dosyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > 1,6 (o czym w artykule nie ma mowy), więcej pali, a jego osiągi > są tylko minimalnie lepsze od 1,6. Nic tylko MAGNETYZER założyc i już spalanie o 1 litr mniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 1,4 nie da rady. co rozumiesz przez nie da rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Faktycznie trochę więcej pali, ale jeżeli chodzi o osiągi to chyba > nie jeździłeś w trasie autami z tymi silnikami. Jeżeli chodzi o > elastyczność to między tymi dwoma silnikami jest przepaść. > Przykład od 80-120 na V biegu 1.6-22,1s. 1.8-14,8s. Jeżeli > chodzi o awaryjność to w 1.8 wariator, 1.6 jeździł bezawaryjnie. bo to chyba pomiędzy 1,4 a 1,6 nie ma za dużych różnic w osiągach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Cytat Auto Świat "Spośród benzyniaków negatywnie wyróżnia się silnik > 1.6" > Fajnie że gośc w porównaniu wziął silnik 1.6 wstawiany od 2005r ,a > zresztą uważam że poprzednia wersja też nie była zła 1.6 w opinii wielu, to najgorszy benzyniak montowany w stilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > 1,4 nie da rady. > co rozumiesz przez nie da rady ? Nie zapewni dostatecznej dynamiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Właśnie. A to tak naprawdę jedyny sensowny silnik do Stilo - zapewnia przyzwoite osiągi, nawet po załadowaniu auta. Zależy co rozumiesz przez przyzwoite osiągi. > Diesel jest drogi, niby się zwraca, Ja wyliczyłem, że zwróciłby mi się dopiero po 80 kkm. > 1,8 nie ma sensu, bo jest jeszcze bardziej usterkowy niż 1,6 Tylko i wyłącznie wariator. Można wywalić i wstawić stałe wałki. > więcej pali, a jego osiągi są tylko minimalnie lepsze od 1,6. Akurat 1.8 jest oszczędniejszy od 1.6. Wiele osób to potwierdza. Ponadto 1.6 nie zawsze dobrze znosi zagazowanie. A 1.8 jest stworzony do gazu. A co do osiągów... Ścigniemy się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Zależy co rozumiesz przez przyzwoite osiągi. > Ja wyliczyłem, że zwróciłby mi się dopiero po 80 kkm. To długo. W moim przypadku 6-7 lat. > Tylko i wyłącznie wariator. Można wywalić i wstawić stałe wałki. > Akurat 1.8 jest oszczędniejszy od 1.6. Wiele osób to potwierdza. > Ponadto 1.6 nie zawsze dobrze znosi zagazowanie. A 1.8 jest stworzony > do gazu. > A co do osiągów... Ścigniemy się? Według danych producenta jest duża różnica w spalaniu między 1,6 a 1,8. Powszechnie wiadomo, że oficjalne dane techniczne są bardzo optymistyczne. Nie wierzę jakoś w mniejsze spalanie 1,8, skoro sam producent twierdzi że jest inaczej, i to bardzo inaczej. Po co mam się ścigać - uznaję wyższość 1,8 w kwestii osiągów, chociaż niewielką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ral Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Akurat ta wartość(10,9 choć są to dane katalogowe w teście wyszło 11,5, ale to mało ważne) może jest ważna dla kogoś kto lubi ścigać się z pod świateł, ale i tak wtedy zostajesz za 1.8. Jednak w trasie 1.6 w porównaniu do 1.8 nie jedzie. Po prostu 1.6 jest mało elastyczny i tak jak napisał kolega wcześniej minimalna różnica w osiągach jest, ale między 1.4 a 1.6. 1.8 jeżdżę na codzień 1.6 przynajmniej raz w tygodniu i takie są moje odczucia jak napisałem. Mimo wszystko i tak najlepszy silniczek do Stilo to Jtd 150 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > moje odczucia jak napisałem. Mimo wszystko i tak najlepszy > silniczek do Stilo to Jtd 150 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 W porządku, ja opieram się na danych producenta. W praktyce jest inaczej. Dziwi mnie trochę, że ten silnik, który tak dobrze się sprawował w Sienie i Brawie (a zwłaszcza w Sienie) ma w Stilo tak złą opinię. Ja tam na niego nie narzekam, zwłaszcza że go trochę stuningowałem i teraz doskonale wchodzi w obroty. Zaletą, jaką tu podają, jest jego trwałość. Dobre chociaż to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ral Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Przykład od 80-120 na V biegu 1.6-22,1s. 1.8-14,8s. Można wiedzieć skąd te wartości , jakieś źródło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wseia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > W porządku, ja opieram się na danych producenta. W praktyce jest > inaczej. Dziwi mnie trochę, że ten silnik, który tak dobrze się > sprawował w Sienie i Brawie (a zwłaszcza w Sienie) ma w Stilo > tak złą opinię. Ja tam na niego nie narzekam, zwłaszcza że go > trochę stuningowałem i teraz doskonale wchodzi w obroty. > Zaletą, jaką tu podają, jest jego trwałość. Dobre chociaż to. Potwierdzam w Sienie ten silnik to rewelacja ( może nie pod kątem zużycia paliwa) ale odejście i elastyczność wprawiały w zakłopotanie niejednego właściciela powiedzmy "golfa czy toyoty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomrud Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Cytat Auto Świat "Spośród benzyniaków negatywnie wyróżnia się silnik > 1.6" > Fajnie że gośc w porównaniu wziął silnik 1.6 wstawiany od 2005r ,a > zresztą uważam że poprzednia wersja też nie była zła Zle doczytales! Gosc wzial silnik do 2005 roku, a nie od 2005 roku. Silnik od 2005 roku pochodzi z opla vectry i ma 105KM i pali mniej niz fiatowski 103KM-wiem to, bo moj stilon ma ten silnik. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Potwierdzam w Sienie ten silnik to rewelacja ( może nie pod kątem > zużycia paliwa) ale odejście i elastyczność wprawiały w > zakłopotanie niejednego właściciela powiedzmy "golfa czy toyoty" No i ja miałem go w Bravie 1,6 16V 103KM... 300.000 km przeleciałem na nim i dalej lata... ale Brava wazyła cos około 1090 kg a stilo 1300 kg a to juz robi swoje... zmieniono w nim równiez kilka elementów- ja cewkę zapłonową miałem jedną a tu juz są 4 fajki i to wsadzone w kolektor tam na dole przy świecy to jest temperatura znacznie powyzej 100 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomrud Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Zle doczytales! Gosc wzial silnik do 2005 roku, a nie od 2005 roku. > Silnik od 2005 roku pochodzi z opla vectry i ma 105KM i pali > mniej niz fiatowski 103KM-wiem to, bo moj stilon ma ten silnik. > Pozdrawiam! Dobrze doczytałem Masz rację sam mam też ten silnik i zgadzam się z twoja opinią. Chodziło mi oto że autor, który pisał ten artykuł nie wziął właśnie tego silnika pod uwagę w swoim porównaniu .A tak nawiasem ten silnik był ,jest montowany nie w Vectrze tylko w Astrze Pozdrawiam Stilo 1.6 105KM 2005r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomrud Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Zle doczytales! Gosc wzial silnik do 2005 roku, a nie od 2005 roku. > Silnik od 2005 roku pochodzi z opla vectry i ma 105KM i pali > mniej niz fiatowski 103KM-wiem to, bo moj stilon ma ten silnik. > Pozdrawiam! Sorry Jest też w Vectrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Fiatowski 1.6 w porównaniu do 1.8 wychodzi cieniutko Porównanie miałem w 1.8 stilo i 1.6 siena Spalanie podobne Stilak palił koło 10l (około 11l gazu), siena też coś koło tego - chyba powyżej 9l. Prazy czym stilakiem 1.8 - 150 to prqawie normalna jazda i niziutkie obrotki. Od starego 1.6 moim zdaniem dużo lepszy jest 6o bieg. 1.4, a spalanie ma dużo mniejsze. Natomiast co do 1.8, może i to ma fajne osiągi, ale ten silnik to pomyłka fiata i to duża. Rozwiercony 1.6 z poprawioną elektroniką i bajerami typu wariator, który faktycznie się zaciera (podobno pozmianowe wersje są lepsze). Tak więc w stilo to albo diesel albo 1.4, albo może to nowe 1.6, ale nie wiem co to było to coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Tak więc w stilo to albo diesel albo 1.4, albo może to nowe 1.6, ale > nie wiem co to było to coś 1,4 mimo pozornie małej mocy dobrze ciagnie, ale na 3 biegu niestety. Na trasie jak chcesz szybko wyprzedzic to tylko 3-ka. Przy wysokich obrotach naprawde fajnie sie zbiera ( jak na 95 KM). Na trasie do wawki (380 km w jedna strone) spalił mi 6,2 nie przekraczając 130 km/h , troche po Wawie, ale tez duzo sie wlokłem za tirami. 6,2 to nie jest źle jak na "tak paliwożerny silnik fiata" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ral Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > Można wiedzieć skąd te wartości , jakieś źródło? Auto moto i sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ral Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Dziwi mnie trochę, że ten silnik, który tak dobrze się > sprawował w Sienie i Brawie (a zwłaszcza w Sienie) ma w Stilo > tak złą opinię. Głównie chodzi tu o wagę samochodu. Jakby ten silnik montowali w Seicento to mało kto dałby ci radę, a koła mieliłyby pewnie na trójce Jeżeli chodzi o trwałość to nie mam mu nic do zarzucenia. Jak dla mnie to bezawaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > Potwierdzam w Sienie ten silnik to rewelacja ( może nie pod kątem > zużycia paliwa) ale odejście i elastyczność wprawiały w > zakłopotanie niejednego właściciela powiedzmy "golfa czy toyoty" ja jednak póki co wole swoją toyotkę......chociaż jtd w trasie jest niezastąpiony... wracając do tematu to w ogóle silniki benzynowe fiata całkiem fajnie smigają...ja 1.6 w marei miałem okazję pojeździć i jak na taki nie mały samochód to nawet całkiem fajnie chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 "Zaproponowano auto zbyt...dobre, a przez to drogie" calkowita prawda "Przecietna wygoda foteli przednich" prawda "przeladowanie deski przelacznikami" nie tyle przeladowanie, co dyskusyjna ergonomia (do tej pory musze zastanowic sie jak cos wlaczyc, a to nie powinno miec miejsca) W innych autach wcale nie ma mniej urzadzen, lepiej bywa rozwiazane sterowanie nimi "zdarzaja sie problemy z wykonczeniem" oj tak, Fiatowi do VW jeszcze troche brakuje "dyskusyjna uroda deski" o gustach sie nie dyskutuje, dla mnie jest wlasnie ciekawie "fiatoskie diesle nie charakteryzuja sie najwyzsza kultura pracy" zdecydowanie tak, konkurenci poszli tutaj do przodu "jednak nie maja problemow ze schodzeniem ponizej 2000 obrotow" kolejna prawda, wystarczy pojezdzic konkurencja i dziwi (wrecz szokuje) brak sily przy obrotach, przy ktorych JTD wyraznie ciagnie. Szczegolnie dotyczy to TDI "na pierwszym miejscu sa przepalone zarowki" cos w tym jest, w innych autach jednak jest lepiej. Moze Wlosi swoim zwyczajem nie dopracowali instalacji elektrycznej, a przez zaklocenia i stany nieustalone zarowki maja ciezkie zycie ? "na drugim miejscu laczniki stabilizatorow" niby tak, chociaz u mnie jedna wymiana na 100 tys.km....zreszta sa to groszowe sprawy "pekniecia sprezyn" dla mnie zagadka, temat chyba sztucznie rozdmuchany "failury" jezeli poruszam pod fotelem wtyczke poduszki bocznej, mam failura. Poprawie wtyk, failura nie ma Wiecej bledow nie obserwuje, byly kiedys, zwiazane z ESP, ASR (bylo o tym duzo na forum), po wymianie centralki ABSu (byla akcja serwisowa) failury zniknely "trzaski" niestety sa, ale czy na naszych drogach po 100 tys.km nie moze ich byc ? "ceny" uzywki chodza za naprawde dobre pieniadze, co do czesci, nie ma problemow, sporo jest juz tanszych zamiennikow. Nic tylko brac...diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.