trool666 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Powoli mnie to wkurza. Ale jest postęp bo wiem że na 100% Gubi Iskrę. Cewki Ok- mam jedną nowa i robilem przekładki , bez rezultatu. Kable funkiel nowki ?NGK- niema dyskoteki Świece równiez fabryka. czujnik połozenia wału -fabryka Objawy; Na niskich obrotach nierówno pracuje czuć jak go zrywa. dadajac gaz w obroty wchodzi , tylko przy ok 2tys. lubi ostro szarpnąć. i mam wrażenie ze jak na te podobno 91KM (niewiem ile zostało) to coś słabo sie ciągnie. (ok. 12-13sek./100km/h) Na początku szarpał, potem po przejechaniu 15km z licznikem w ręku szarpał zmulał po czym gasnął- po odpaleniu to samo bylo po przejechaniu 5km - przeszło mu. i teraz w zamian zaczeło sie to co wyzej opisuje. I wczoraj doszło jeszcze do tego pstrykanie na wolnych obrotach w okolicy przepustnicy ma ktos jakis pomysł?? po świetach wybieram sie do ?ASO bo trzeba dojśc ładu i składu z tym parchem tylko niewiem czy cos wyjdzie na wydruku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > szarpnąć. i mam wrażenie ze jak na te podobno 91KM (niewiem ile > zostało) to coś słabo sie ciągnie. > (ok. 12-13sek./100km/h) zostało Ci z 65KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Szczerze tak jeździ ale trza zobaczyc co to sie podziało i dopiero bedziem hamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > Szczerze tak jeździ ale trza zobaczyc co to sie podziało i dopiero > bedziem hamować. a jak ze spalaniem? nie zalewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 wałek jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszC Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 sprawdź sonde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > wałek jaki? Wałek seria z 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > Wałek seria z 1.2 otóz to . widze ze cie i nawet tutaj przygnało. dzieki, Sonda? hmmm. myslicie ze ona ma cos do zapłonu? spróbowac można , tylko musze sie przejsć do sklepu nocnego a tak serio to musze do znajomka podejsc i wykrecimy od niego na próbe. a ma ktos moze jakąs inna koncepcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > szarpnąć. i mam wrażenie ze jak na te podobno 91KM (niewiem ile > zostało) to coś słabo sie ciągnie. > (ok. 12-13sek./100km/h) A co ma moc do przyśpieszania Od mojego 1.2 8V 75KM dostawał baty zarówno do 100 jak i na 400m ( albo kierowca spał ) Ale na autobanie już ja dostawąłem baty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > A co ma moc do przyśpieszania > Od mojego 1.2 8V 75KM dostawał baty zarówno do 100 jak i na 400m ( > albo kierowca spał ) > Ale na autobanie już ja dostawąłem baty . no jak 91 koni obejzdzalo twoje 75 to cos tu nie gra tak czy inaczej i wiem napewno ze roznica w skrzyniach nawet nie ma tu znaczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 nie objeżdzało dopiero na autobanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > nie objeżdzało > dopiero na autobanie to cos zdecydowanie nie tak jak cc z silnikiem 91 konnym nie objedzie sc (ciezsze) z silnikiem 75 konikow.... i jak pisalem nawet eskowa skrzynia nie ma tu do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 A może silnik był robiony ma moc a nie moment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Troche dziwne jak dla mnie 91 kuca i Seja 75 nie objedzie cos nie tak w takim razie ile to to Twoje brykenso ma momentu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > A może silnik był robiony ma moc a nie moment to po co robic takie auto, zeby orac pole? nie ma takiej opcji zeby auto lekkie co ma 90 koni nie objechalo auta 75 konnego... nie wierze i tyle skoro twoja seria i to ciezsza objezdzala 90 koni to te 90 koni to z exela bylo jezdzilem seria 1,2 8v i przesiadajac sie na 1,2 16v z pierniczonym chrumkaniem to dalej jest roznica jak z 900 na 1,1 a to tylko 11 konikow roznicy... no ale przy tej masie aut to spora przepasc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Nie wiem , nie interesowało mnie to , po porstu uznane było że : 1. inne skrzynie 2. słabszy łącznik i tyle Pozatym o ile jest cięższe SC puste od pustego CC ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > Nie wiem , nie interesowało mnie to , po porstu uznane było że : > 1. inne skrzynie > 2. słabszy łącznik > i tyle > Pozatym o ile jest cięższe SC puste od pustego CC ?? krotko niemozliwe lacznik musial by byc mega do dupy i nawet z eskowa krzynka tylko 2 razy by wachlowal biegami bo na 3 konczy swiartke (i nawet jak by mu raz bieg nie wszedl to przy takiej roznicy mocy na trojce cie dojdzie) co do roznicy wagi to chyba 60 kilo (ale moge sie mylic) wiem ze moj cc z klatka wazy 726 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > a ma ktos moze jakąs inna koncepcje? nie musisz podmieniać sondy, wystarczy że ją odepniesz, jeśli będzie lepiej wtedy sonda do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Map sensor - pożycz od kogoś, myślę że da radę . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > to po co robic takie auto, zeby orac pole? Żeby na autobanie szaleć Trolu wogóle powiem Ci że masz jakiś dziwny ten wykres. Bo co z tego że 91 KM i moment wysoki jak dopiero przy 6000 obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Sebec powiedz mi jedną rzecz. Jak miałeś 1.1 z górą od 1.2 8V chodził mniej więcej tak samo jak 1.2 8V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Sebec powiedz mi jedną rzecz. Jak miałeś 1.1 z górą od 1.2 8V chodził > mniej więcej tak samo jak 1.2 8V? zdecydowanie mial lepszy start niz 1,2 (jechal w zasadzie bardzo podobnie), ale np z 1,2 mojego kumpla (seria i auto puste) dostawalem baty... natomaist musze powiedziec ze majac 1,1 zawsze bym zalozyl gore 1,2 + do tego program... jazda takim samochodem to przyjemnosc (chodzi o kulture pracy) silnik ciagnol od samego dolu rowno, bez szarpniec... nawet jadac na 5 biegu 50 km/h po wcisnieciu gazu auto przyspieszalo, nie dlawilo sie jak kiedys 1,1 spi w wiekszosci skrzyzowan wchodzilem na 2 bo 3 byla za wysoko to zaczelo szarpac (skrzynia ccs) na mpi bez problemowo auto ladnie i plynnie przyspieszalo... polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Ja akurat mam zamiar do tego dołożyć taki oto patent: Jeśli chodzi o głowice to chciałem zmienić na 1.2 bo jak wiadomo lepszy wałek no i troche kanały lepiej zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Ja akurat mam zamiar do tego dołożyć taki oto patent: > Jeśli chodzi o głowice to chciałem zmienić na 1.2 bo jak wiadomo > lepszy wałek no i troche kanały lepiej zrobione no to nie mam nic do powiedzenia heheh ale kultury pracyu nie bedzie za to bedzie zarlo niesamowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Żeby na autobanie szaleć > Trolu wogóle powiem Ci że masz jakiś dziwny ten wykres. Bo co z tego > że 91 KM i moment wysoki jak dopiero przy 6000 obrotów? moment ma przy 3tys. juz ponad 100 i do 6tys. cały czas sie trzyma ponad 100. (najwyzszą wartośc 109,7 ma przy 4,5tys.) fakt że te 91 KM ma przy 7,5tys. - tylko po co tak wysoko kręcic jak moment od 6tys. spada.! Ale tu nie temat o czym i przy ilu. Ale kwestia tego że parch przerywa i trzeba to zlikwidowac. wężyk od podciśnienia do map sensora jest oki. ,MAPSENSOR hmm. to też spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 wykres mocy. w powyższej odpowiedzi te jest załącznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > no to nie mam nic do powiedzenia jak nie jak tak > heheh ale kultury pracyu nie bedzie sie ustawi go do pionu to będzie kultura > za to bedzie zarlo niesamowicie no ale odpychał też się będzie chyba nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 a może czujnik położenia przepustnicy się wysypuje... pisałeś że coś przy przepustnicy strzela... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > a może czujnik położenia przepustnicy się wysypuje... pisałeś że > coś przy przepustnicy strzela... no właśnie , ale mogłyby byc takie objawy tego czujnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 Mam nowe info. jeszcze z czujnikami sie nie bawilem bo zimno. ale teraz przyuważyłem ze szarpie tylko na biegu jałowym - obroty ma równe ale czuć wyraźne szarpniecia-bieg jałowy 1tys i podczas jazdy ostre szarpnięcie następuje przy + - 2tys/obr a w pozostalym zakresie nie wyczuwam . i o co kepasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2007 Byłem u gościa co podpina kompa i co.......... zero błędów kolo mówi ze musi byc albo świeca uszkodzona- to nic ze nowa. albo kable (1 lub 2 zylindry daja w pupe) innej możlwosci niema, czujnik wporzo. kable nowe swiece nowe a kolo mówi ze to musi być to. - i chyba ma racje Zaczynamy zabawe od początku. a i wziął całe 30zl a nie tak jak w ASO 96zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 koledzy Wymiękam . zobacze co jutro sie bedzie działo ale przebicia niema iskre daje konkretna na kazdy zylinder i ręce mi opadają. (jest opcja ze to świeca na cylindrze od strony rozrządu daje w tyłek ale nikłe szanse. Moje obawy idą w kierunku wypalonego gniazda zaw. Jedna sprawa ktora mi niedaje spokoju to dziwne stukanie które niedawno sie pojawiło -dochodzi z okolic przepustnicy -listwy wtrys. ale czy to ma cos wspolnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 > koledzy Wymiękam . > zobacze co jutro sie bedzie działo ale przebicia niema iskre daje > konkretna na kazdy zylinder i ręce mi opadają. > (jest opcja ze to świeca na cylindrze od strony rozrządu daje w tyłek > ale nikłe szanse. > Moje obawy idą w kierunku wypalonego gniazda zaw. > Jedna sprawa ktora mi niedaje spokoju to dziwne stukanie które > niedawno sie pojawiło -dochodzi z okolic przepustnicy -listwy > wtrys. ale czy to ma cos wspolnego? Może mieć dużo wspólnego, a mianowicie np. zjedzona krzywka na wałku rozrządu. Podnieś pokrywe zaworów to się dowiesz (sprawdź też, czy nie ma za małych luzów) - dużo roboty nie ma, tylko najlepiej od razu wymień uszczelke dekla, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
b182 Napisano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2008 Dołączę sie do dyskusji. Ja mam taki problem ze auto jak zimne nawet przy mrozie -15 st zapala na dotyk. Jak sie nagrzeje to muszę ze 2 razy zakręcić dość długo żeby zapalił. Why? Silnik 1.1 głowica 1.2 MPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2008 > Może mieć dużo wspólnego, a mianowicie np. zjedzona krzywka na wałku > rozrządu. > Podnieś pokrywe zaworów to się dowiesz (sprawdź też, czy nie ma za > małych luzów) - dużo roboty nie ma, tylko najlepiej od razu > wymień uszczelke dekla, a no własnie zakupiłem uszczelke bo cos delikatnie sączy , i bede badał sprawe. po wczorajszym rozeznaniu i namacalnym sprawdzeniu kabli i cewek. dzis rano zaczął strasznie szarpać szarpanie ustało bo przejechaniu ok 3km i dalej juz wszystko wporzo , chodzi jak funkiel nówka z fabryki. po zgaszeniu i odpaleniu znow na zimnym silniku szarpie od nowa przez ok 3km - nagrzeje sie troszke i potem ustaje. Wiec jest juz następny etap: 1. było szarpanie i gaśnięcie po przejechaniu 15km - po przekreceniu kluczyka odpalal i jechal ok 5km i sytuacja sie powtarzala. 2.Było szarpanie na wolnych i do ok2 tys/km 3 a teraz na zimnym no czary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.