Skocz do zawartości

1.2 8v gubi iskre. ??kable , swiece , cewki .OK


trool666

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli mnie to wkurza.

Ale jest postęp bo wiem że na 100% Gubi Iskrę.

Cewki Ok- mam jedną nowa i robilem przekładki , bez rezultatu.

Kable funkiel nowki ?NGK- niema dyskoteki

Świece równiez fabryka.

czujnik połozenia wału -fabryka

Objawy;

Na niskich obrotach nierówno pracuje czuć jak go zrywa.

dadajac gaz w obroty wchodzi , tylko przy ok 2tys. lubi ostro szarpnąć. i mam wrażenie ze jak na te podobno 91KM (niewiem ile zostało) to coś słabo sie ciągnie.

(ok. 12-13sek./100km/h)

Na początku szarpał, potem po przejechaniu 15km z licznikem w ręku szarpał zmulał po czym gasnął- po odpaleniu to samo bylo po przejechaniu 5km - przeszło mu.

i teraz w zamian zaczeło sie to co wyzej opisuje.

I wczoraj doszło jeszcze do tego pstrykanie na wolnych obrotach w okolicy przepustnicy niewiem.gifscrewy.gif

ma ktos jakis pomysł??

po świetach wybieram sie do ?ASO bo trzeba dojśc ładu i składu z tym parchem tylko niewiem czy cos wyjdzie na wydruku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wałek seria z 1.2

otóz to . widze ze cie i nawet tutaj przygnało. dzieki,

Sonda? hmmm. myslicie ze ona ma cos do zapłonu?

spróbowac można , tylko musze sie przejsć do sklepu nocnego smile.gifzakrecony.gifhahaha.gif

a tak serio to musze do znajomka podejsc i wykrecimy od niego na próbe.

a ma ktos moze jakąs inna koncepcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szarpnąć. i mam wrażenie ze jak na te podobno 91KM (niewiem ile

> zostało) to coś słabo sie ciągnie.

> (ok. 12-13sek./100km/h)

A co ma moc do przyśpieszania hmm.gif

Od mojego 1.2 8V 75KM dostawał baty zarówno do 100 jak i na 400m ( albo kierowca spał )

Ale na autobanie już ja dostawąłem baty beksa.gif .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co ma moc do przyśpieszania

> Od mojego 1.2 8V 75KM dostawał baty zarówno do 100 jak i na 400m (

> albo kierowca spał )

> Ale na autobanie już ja dostawąłem baty .

no jak 91 koni obejzdzalo twoje 75 to cos tu nie gra tak czy inaczej i wiem napewno ze roznica w skrzyniach nawet nie ma tu znaczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może silnik był robiony ma moc a nie moment

to po co robic takie auto, zeby orac pole?

nie ma takiej opcji zeby auto lekkie co ma 90 koni nie objechalo auta 75 konnego... nie wierze i tyle zlosnik.gif skoro twoja seria i to ciezsza objezdzala 90 koni to te 90 koni to z exela bylo zlosnik.gif

jezdzilem seria 1,2 8v i przesiadajac sie na 1,2 16v z pierniczonym chrumkaniem to dalej jest roznica jak z 900 na 1,1 a to tylko 11 konikow roznicy... no ale przy tej masie aut to spora przepasc ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem , nie interesowało mnie to , po porstu uznane było że :

> 1. inne skrzynie

> 2. słabszy łącznik

> i tyle

> Pozatym o ile jest cięższe SC puste od pustego CC ??

krotko niemozliwe zlosnik.gif

lacznik musial by byc mega do dupy i nawet z eskowa krzynka tylko 2 razy by wachlowal biegami bo na 3 konczy swiartke (i nawet jak by mu raz bieg nie wszedl to przy takiej roznicy mocy na trojce cie dojdzie)

co do roznicy wagi to chyba 60 kilo (ale moge sie mylic) wiem ze moj cc z klatka wazy 726 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sebec powiedz mi jedną rzecz. Jak miałeś 1.1 z górą od 1.2 8V chodził

> mniej więcej tak samo jak 1.2 8V?

zdecydowanie mial lepszy start niz 1,2 (jechal w zasadzie bardzo podobnie), ale np z 1,2 mojego kumpla (seria i auto puste) dostawalem baty...

natomaist musze powiedziec ze majac 1,1 zawsze bym zalozyl gore 1,2 + do tego program... jazda takim samochodem to przyjemnosc (chodzi o kulture pracy) silnik ciagnol od samego dolu rowno, bez szarpniec... nawet jadac na 5 biegu 50 km/h po wcisnieciu gazu auto przyspieszalo, nie dlawilo sie ok.gif jak kiedys 1,1 spi w wiekszosci skrzyzowan wchodzilem na 2 bo 3 byla za wysoko to zaczelo szarpac (skrzynia ccs) na mpi bez problemowo auto ladnie i plynnie przyspieszalo... polecam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja akurat mam zamiar do tego dołożyć taki oto patent:

> Jeśli chodzi o głowice to chciałem zmienić na 1.2 bo jak wiadomo

> lepszy wałek no i troche kanały lepiej zrobione

no to nie mam nic do powiedzenia zlosnik.gif

heheh ale kultury pracyu nie bedzie zlosnik.gif za to bedzie zarlo niesamowicie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Żeby na autobanie szaleć

> Trolu wogóle powiem Ci że masz jakiś dziwny ten wykres. Bo co z tego

> że 91 KM i moment wysoki jak dopiero przy 6000 obrotów?

moment ma przy 3tys. juz ponad 100 i do 6tys. cały czas sie trzyma ponad 100. (najwyzszą wartośc 109,7 ma przy 4,5tys.)

fakt że te 91 KM ma przy 7,5tys. - tylko po co tak wysoko kręcic jak moment od 6tys. spada.!

Ale tu nie temat o czym i przy ilu.

Ale kwestia tego że parch przerywa i trzeba to zlikwidowac.

wężyk od podciśnienia do map sensora jest oki. ,MAPSENSOR hmm. to też spróbuje waytogo.gif

post-28566-1435248976122_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe info.

jeszcze z czujnikami sie nie bawilem bo zimno. ale teraz przyuważyłem ze szarpie tylko na biegu jałowym - obroty ma równe ale czuć wyraźne szarpniecia-bieg jałowy 1tys

i podczas jazdy ostre szarpnięcie następuje przy + - 2tys/obr

a w pozostalym zakresie nie wyczuwam . i o co kepasa? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u gościa co podpina kompa i co.......... zero błędów niewiem.gif

kolo mówi ze musi byc albo świeca uszkodzona- to nic ze nowa. albo kable (1 lub 2 zylindry daja w pupe)

innej możlwosci niema, czujnik wporzo.

kable nowe swiece nowe a kolo mówi ze to musi być to. - i chyba ma racje uzbroj_zlo.gif

Zaczynamy zabawe od początku. sciana.gif

a i wziął całe 30zl a nie tak jak w ASO 96zl chaja.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy Wymiękam .

zobacze co jutro sie bedzie działo ale przebicia niema iskre daje konkretna na kazdy zylinder i ręce mi opadają. irked.gif

(jest opcja ze to świeca na cylindrze od strony rozrządu daje w tyłek ale nikłe szanse.

Moje obawy idą w kierunku wypalonego gniazda zaw. sciana.gif

Jedna sprawa ktora mi niedaje spokoju to dziwne stukanie które niedawno sie pojawiło -dochodzi z okolic przepustnicy -listwy wtrys. ale czy to ma cos wspolnego? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koledzy Wymiękam .

> zobacze co jutro sie bedzie działo ale przebicia niema iskre daje

> konkretna na kazdy zylinder i ręce mi opadają.

> (jest opcja ze to świeca na cylindrze od strony rozrządu daje w tyłek

> ale nikłe szanse.

> Moje obawy idą w kierunku wypalonego gniazda zaw.

> Jedna sprawa ktora mi niedaje spokoju to dziwne stukanie które

> niedawno sie pojawiło -dochodzi z okolic przepustnicy -listwy

> wtrys. ale czy to ma cos wspolnego?

Może mieć dużo wspólnego, a mianowicie np. zjedzona krzywka na wałku rozrządu.

Podnieś pokrywe zaworów to się dowiesz (sprawdź też, czy nie ma za małych luzów) - dużo roboty nie ma, tylko najlepiej od razu wymień uszczelke dekla,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę sie do dyskusji. Ja mam taki problem ze auto jak zimne nawet przy mrozie -15 st zapala na dotyk. Jak sie nagrzeje to muszę ze 2 razy zakręcić dość długo żeby zapalił. Why? Silnik 1.1 głowica 1.2 MPI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może mieć dużo wspólnego, a mianowicie np. zjedzona krzywka na wałku

> rozrządu.

> Podnieś pokrywe zaworów to się dowiesz (sprawdź też, czy nie ma za

> małych luzów) - dużo roboty nie ma, tylko najlepiej od razu

> wymień uszczelke dekla,

a no własnie zakupiłem uszczelke bo cos delikatnie sączy , i bede badał sprawe.

po wczorajszym rozeznaniu i namacalnym sprawdzeniu kabli i cewek. dzis rano zaczął strasznie szarpać

szarpanie ustało bo przejechaniu ok 3km i dalej juz wszystko wporzo , chodzi jak funkiel nówka z fabryki.

po zgaszeniu i odpaleniu znow na zimnym silniku szarpie od nowa przez ok 3km - nagrzeje sie troszke i potem ustaje.

Wiec jest juz następny etap:

1. było szarpanie i gaśnięcie po przejechaniu 15km - po przekreceniu kluczyka odpalal i jechal ok 5km i sytuacja sie powtarzala.

2.Było szarpanie na wolnych i do ok2 tys/km

3 a teraz na zimnym

no czary bbq.gifold.gifideia.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.