tosh79 Napisano 8 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2010 Jak znajomy kupi przewody Sentech, to po paru miesiacach zmieni je ponownie na nowe...Niech znajomy zakupi przewody NGK lub Beru, obie opcje sa drogie, ale w perspektywie i tak oszczedzi...sprawdzone. Swiece zaplonowe dedykowane do silnika (dobiora z katalogu z kazdym sklepie motoryzacyjnym), bez kombinacji... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Z możesz powiedzić jakie oznaczenie mają przewody NGK do astry F x14nz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Katalogi on-line dostepne po kilku chwilach kliknij . RC-OP1204 -przewody dla glowicy wyposazonej w oslony termiczne (tuleje), RC-OP 1209 -przewody wyposazone w oslony termoczne, brak tulei w glowicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ragless Napisano 9 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2010 Wielkie dzięki za odpowiedź bo właśnie nie wiedziałem na czym polega różnica:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan_Melanz Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 To ja podobnie jak kolega: Hej jestem świeżo upieczonym użytkownikiem Astry F 94 rok, przed liftingiem Silnik oznaczony C14NZ zagazowany, jakiś czas temu zauważyłem, że mam przebicie na kablach wysokiego napięcia. Zatem najwyższy czas je wymienić, świece mam nowe dobre jakości. Możecie mi doradzić jakiej firmy/typ kabli najlepiej kupić do mojej białej torpedy? jeśli, już ten temat był poruszany to wybaczcie mi, ale siedziałem, siedziałem i nie dałem rady wszystkiego przeczytać. Im dłużej czytałem tym więcej chorób bym wynalazł w moim samochodzie. pozdrawiam i z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Zatem najwyższy czas je wymienić, świece mam nowe dobre jakości. >Możecie mi doradzić jakiej firmy/typ kabli najlepiej kupić do mojej białej >torpedy? Jedynie tylko i wyłącznie NGK - ja już na takich zrobiłem około 40 kkm, wymienię je profilaktycznie w przyszłym roku przy wymianie rozrządu. Aha żadnych problemów z autem z tytułu zapłonu nie mam. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Jedynie tylko i wyłącznie NGK - ja już na takich zrobiłem około 40 kkm, wymienię je profilaktycznie > w przyszłym roku przy wymianie rozrządu. > Aha żadnych problemów z autem z tytułu zapłonu nie mam. > PZDR VEN Pamiętasz przy jakim przebiegu wywaliłeś oryginalne kable? Moje jeżdżą 145 tkm z czego prawie 50 tkm na gazie i jadą dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Pamiętasz przy jakim przebiegu wywaliłeś oryginalne kable? Moje jeżdżą >145 tkm z czego prawie 50 tkm na gazie i jadą dalej... Nie pamiętam powiem szczerze, ale napewno wymieniłem je również profilaktycznie, a no i dodam że moje przebiegi również na LPG. Moje jedyne problemy jakie miałem z zapłonem to moduł zapłonowy - zanim zlokalizowałem usterkę zdążyłem wymienić: - cewkę - przewody WN - świece i na koniec dopiero wymieniłem moduł PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_krzyzak_ Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Nie pamiętam powiem szczerze, ale napewno wymieniłem je również profilaktycznie, a no i dodam że > moje przebiegi również na LPG. > Moje jedyne problemy jakie miałem z zapłonem to moduł zapłonowy - zanim zlokalizowałem usterkę > zdążyłem wymienić: > - cewkę > - przewody WN > - świece > i na koniec dopiero wymieniłem moduł > PZDR VEN A to u mnie luzik jeśli o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > A to u mnie luzik jeśli o to chodzi heh w sumie mogę przewody zakupić i wozić w bagażniku w jakimś opakowaniu hermetycznym i wymienić dopiero jak te stare dupną. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > Jedynie tylko i wyłącznie NGK - ja już na takich zrobiłem około 40 kkm, wymienię je profilaktycznie > w przyszłym roku przy wymianie rozrządu. U mnie żadne przewody nie wytrzymały więcej niż 15kkm NGK, Bosch i masa innych. Wszystkie dostawały brzebicia i w konsekwencji strzały. Nie wiem czego to wina bo i świece i cewka były wymieniane, nie pomagało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > U mnie żadne przewody nie wytrzymały więcej niż 15kkm NGK, Bosch >i masa innych. Wszystkie dostawały > brzebicia i w konsekwencji strzały. Nie wiem czego to wina bo i >świece i cewka były wymieniane, nie pomagało. hm... nie wiem, może kwestia ich mocowania?? Może spróbuj je jakoś zabezpieczyć przed drganiami - obcieraniem lub innymi możliwymi przyczynami powstania uszkodzeń mechanicznych. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > hm... nie wiem, może kwestia ich mocowania?? > Może spróbuj je jakoś zabezpieczyć przed drganiami - obcieraniem lub innymi możliwymi przyczynami > powstania uszkodzeń mechanicznych. Uszkodzeń mechanicznych brak, nawet w peszle je wkładałem jak oryginały i nie pomagało. Astre już sprzedałem, w sumie dobrze ponad 100kkm zrobiłem na gazie i jedno co było nie tak to ta wymiana kabli. Tak to śmigała pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 > U mnie żadne przewody nie wytrzymały więcej niż 15kkm NGK, Bosch i masa innych. W moim wozie przewody NGK jezdza juz ponad 40 kkm, bez zadnych problemow...No, ale LPG brak... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2010 A u mnie Janmory dają radę od 105tyś km. Ale też bez LPG. Świeczki zmieniłem niedawno po 150tyś km. Ale tylko dlatego, że silnik zaczął się telepać. Jak się okazało, niesłusznie, bo winien był zaworek evap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > W moim wozie przewody NGK jezdza juz ponad 40 kkm, bez zadnych problemow...No, ale LPG brak... > Pozdrawiam U mnie Janmor przeszło 50k i też żadnych problemów, LPG jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan_Melanz Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > Jedynie tylko i wyłącznie NGK - ja już na takich zrobiłem około 40 kkm, wymienię je profilaktycznie > w przyszłym roku przy wymianie rozrządu. > Aha żadnych problemów z autem z tytułu zapłonu nie mam. > PZDR VEN Dzięki wielkie, a jakbym jeszcze planował wymianę świec i kiedyś kopułki to na jakie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > Dzięki wielkie, a jakbym jeszcze planował wymianę świec i kiedyś kopułki to na jakie? Wszystko w tym temacie zostalo w tym watku napisane....Swiece NGK lub Beru, kopulka i palec Beru. Wytwory owych firm sa najpewniejsze i najtrwalsze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapitan_Melanz Napisano 20 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2010 > Wszystko w tym temacie zostalo w tym watku napisane....Swiece NGK lub Beru, kopulka i palec Beru. > Wytwory owych firm sa najpewniejsze i najtrwalsze. > Pozdrawiam dzięki wielkie, dopiero teraz poradziłem sobie z wyszukiwaniem tematów, już nie będę zalewał forum zbędnymi pytaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 21 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2010 > Wszystko w tym temacie zostalo w tym watku napisane....Swiece NGK lub Beru, kopulka i palec Beru. > Wytwory owych firm sa najpewniejsze i najtrwalsze. True, True.... dorzuciłbym jeszcze markę Hella i Boscha. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agnieszka Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Witam musze wymienic przewody zaplonowe juz ich czas, mam jednak pytanie w orginale sa chyba 8mm czy moge zamias takich uzyc 10 mm czy wplynie to w jakis sposob na prace slnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > Witam musze wymienic przewody zaplonowe juz ich czas, mam jednak pytanie w orginale sa chyba 8mm > czy moge zamias takich uzyc 10 mm czy wplynie to w jakis sposob na prace slnika A dlaczego chcesz tak kombinować? Kup NGK takie jak do Twojego silnika i będziesz miał z głowy na kilkanaście kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > czy moge zamias takich uzyc 10 mm czy wplynie to w jakis sposob na prace slnika Nie wpłynie jeśli końcówki będą dopasowane do DIS-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agnieszka Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > Nie wpłynie jeśli końcówki będą dopasowane do DIS-a. Dzieki za pomoc kable zamowione, wszystko jest zrobione pod silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 Przy okazji robienia rozrządu, wymieniłem też świece (a właściwie mechanik). Na 2 ze starych świec są wyraźne brązowe (przegrzanie, nadpalenie) ślady na ceramice powyżej tej sześciokątnej części. Na 2 pozostałych widać pojawiające się delikatne zażółcenie. Wygląda (i czuje się pod palcem), że jest to spalone szkliwo na ceramice. Czy to normalne? Świece wymieniane po ok. 30 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > palcem), że jest to spalone szkliwo na ceramice. Czy to normalne? Świece wymieniane po ok. 30 > tyś km. Szkliwo czy olej? Bo u mnie w tym silniku pomimo wielu wymian uszczelek ciagle mi sie lalo spod pokrywy zaworow, miedzy innymi na swiece, czego efektem bylo takie przebarwienie na izolatorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 >Czy to normalne? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 > Szkliwo czy olej? Bo u mnie w tym silniku pomimo wielu wymian uszczelek ciagle mi sie lalo spod > pokrywy zaworow, miedzy innymi na swiece, czego efektem bylo takie przebarwienie na > izolatorach. Na 99% szkliwo, tak przynajmniej wygląda. Szczególnie że w tym miejscu struktura szkliwa zrobiła się porowata, a wszędzie jest gładkie. Poza tym świece suche, niezatłuszczone. A swoją drogą mi też wymienili przy okazji uszczelkę. Nie mogę powiedzieć, że się lało, bo silnik mi wziął jakieś 300ml przez 10 tyś km, ale na pewno trochę puszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 Pany pytanie następujące: W mojej Asi producent zaleca Bosch WR7DC a ja mam dostęp do WR7DC+, jaka jest miedzy nimi różnica? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 Świeczka bez plusa ma elektrodę z miedzi, a plusowa - z itru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2011 > Świeczka bez plusa ma elektrodę z miedzi, a plusowa - z itru. a po co to?? i która lepsza oraz czy ma sens?? PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > a po co to?? i która lepsza oraz czy ma sens?? > PZDR VEN poszukałem trochę w internecie i znalazłem TO ale jak to ma sie w codziennej eksploatacji to nie wiem ale zapewne je zakupie i opisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2011 > ale jak to ma sie w codziennej eksploatacji to nie wiem ale zapewne je zakupie i opisze ok no to czekam na sprawozdanie. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 > ok no to czekam na sprawozdanie. > PZDR VEN Niestety nie długo mi było dane jeździć na świecach Bosch-a, nawet 100m nie zrobiłem gdyż jak się okazało przewody mam do wymiany (nie pytajcie sie dlaczego - nie chce być zlinczowany), Wybór padł na NGK RC-OP436 tak dobrałem na stronie w ich szukajce,(tzn wąskie wyjścia na kopułce, metalowa obudowa kabli) czy zacni koledzy mogą upewnić mnie w tym przekonaniu? W sklepie u siebie mam te przewody za 125zł więc chyba się opłaca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 18 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2011 HM.... Ja właśnie wymieniłem przewody WN i świece NGK bez żadnych wodotrysków. Takie wtrącenie, spalania NoPb 8 litrów (a czasami nawet więcej), spadło do 6,2 Wracając do twojego pytania, mój silnik wiele się nie różni od mojego a przewody nie mają metalowej obudowy. Pytanie: Masz tulejki/rurki w które się wkłada przewody?? Edit: nawet według katalogu NGK numer przewodów jaki powinieneś zastosować u siebie to: RC-OP1209. Twój silnik ma 44 kW, 60KM. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 Metalowych wkręcanych tulejek nie mam , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 19 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 > Metalowych wkręcanych tulejek nie mam , Czy twój silnik wygląda mniej więcej tak jak na zdjęciu i fajki od przewodów WN wkladasz w takie tulejki jak na zdjęciu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 20 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 > Metalowych wkręcanych tulejek nie mam , I jak wkońcu u kolegi wygląda ten silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 > Czy twój silnik wygląda mniej więcej tak jak na zdjęciu i fajki od przewodów WN wkladasz w takie > tulejki jak na zdjęciu?? Nie, ponieważ: Mój silnik jest czysty Nie mam wkręconej tulejki przy swiecy zakupiłem już przewody WN NGK RC-OP436 - 125zł, i mały zonk, polączenie świec i kopułki ok ale z kopułki do cewki nie nada bo mam wąski montaż w cewce a przewód mam na gruby - muszę zakupić takową cewkę Wg, katalogu NGK tylko takie przewody były do mojej Asi, Po odpale silnik pracuje aż miło (przewody NGK i świece Bosch WR7DC+), Czy jak zakupie taką cewkę od Viki z silnikiem 1.8 to będzie się nadawać? (połączenia tak ale jak z pracą silnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 23 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2011 Powiem szczerze i się zapytam: Ty napewno masz C14NZ?? Wszystkie silniki c14nz jakie widziałem miały te tulejki. Nie wiem czy to kłopot, ale jakbyś mógł zrobić fotkę swojego silnika i wrzucić na kącik, nawet dla potomności. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > Nie wiem czy to kłopot, ale jakbyś mógł zrobić fotkę swojego silnika i wrzucić na kącik, nawet dla > potomności. > PZDR VEN Dla kolegi, proszę wrzucam foto mojego silnika: [image] Uploaded with ImageShack.us[/image] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumisbeer Napisano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2011 > Wszystkie silniki c14nz jakie widziałem miały te tulejki. Ot nie prawda bo wydaję mi się że po 1994 dopiero te tulejki były. Przykład moja astra z 1992 nie miała (świece na klucz 21) jak również astra mojego taty z1994 nie ma tak dla potomności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszeksz2 Napisano 18 Października 2011 Udostępnij Napisano 18 Października 2011 Witam. Mam zamiar wymienić świece (obecne GM mają już spory przebieg) na jednoelektrodowe. Chcę założyć NGK tylko które wybrać? Na stronie IC znalazłem kilka rodzajów http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...tle=1&wsk=O Którą konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 18 Października 2011 Udostępnij Napisano 18 Października 2011 > NGK tylko które wybrać? Na stronie IC znalazłem kilka rodzajów > http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/...tle=1&wsk=O > Którą konkretnie? ...a "oplowe" nie zadziałały? że tak statystycznie zapytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszeksz2 Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 Zadziałały. Chciałem wypróbować jednoelektrodowe bo na forum jest wiele pozytywnych opinii. Więc jakie mam założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 19 Października 2011 Udostępnij Napisano 19 Października 2011 > Zadziałały. > Chciałem wypróbować jednoelektrodowe bo na forum jest wiele pozytywnych opinii. > Więc jakie mam założyć. To ja Tobie proponuję boschowe (czyli oryg dla Opla) te od twinportów (FQR8LEU2). Moja poprzednia zagazowana Astra radziła sobie na nich świetnie, ale nie oczekuj że spalanie spadnie, moc wzrośnie i takie tam. Chodziła OK i tyle, miałem jedynie wrażnie że na jałowym trzymając kierownicę wyczuwam mniejsze drgania po ich zastosowaniu. A może mi się tylko tak wydawało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > ok no to czekam na sprawozdanie. > PZDR VEN Już trochę km nabiło na nowym zestawie i moje odczucia: 1. mniej telepie na zimnym 2. auto szybciej reaguje na gaz (pasażerowie potwierdzili) 3. kultura pracy silnika jakby wyższa Ogólnie wrażenia pozytywne, nie żałuje zainwestowanych pieniędzy, mam nadzieje że na jakiś czas będzie dobrze, może palec wymienię na zimę profilaktycznie - niewielki koszt a kilka problemów mniej jakie mogą wystąpić. Dla przypomnienia świece BOSCH WR7DC+ oraz przewody NGK, dodam że założyłbym GM jedno-elektrodowe ale taniej mi wpadły BOSCHa,uważam że nie ma co się wychylać w kwestii świec do tego samochodu GM, Bosch czy NGK są jak najbardziej wystarczające - gdy silnik będzie w niewłaściwym stanie technicznym (bierze olej, widoczny nagar na świecy) to żadna świeca nie będzie dobra nawet ta najdroższa Czas pokaże czy elektroda z Itru będzie wytrzymała i nie będzie trzeba regulować często odstępu między elektrodami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > Czas pokaże czy elektroda z Itru będzie wytrzymała i nie będzie trzeba regulować często odstępu > między elektrodami Regulujesz odstęp w czasie użytkowania świecy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin1984 Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 > Regulujesz odstęp w czasie użytkowania świecy?? sprawdzam i ew reguluje a czy to dziwne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > sprawdzam i ew reguluje a czy to dziwne? oczywiście! Nie robi się tego. Zużycie świecy nastepuje przez wypalanie elektrod i zwiekszanie się odstępu. Dlatego po jakimś czasie świece się wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.