Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? To zależy głównie chyba od konkretnego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > To zależy głównie chyba od konkretnego modelu. Seat Ibiza 1.9TDI 2000r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? A po co taka rzeźba...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > A po co taka rzeźba...? W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle... Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie wydolą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FILIPPO Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? O ile jest korektor siły hamowania to albo wywalić albo ponownie zestroić - chyba, że chipem sterowany to może byc problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > O ile jest korektor siły hamowania to albo wywalić albo ponownie > zestroić - chyba, że chipem sterowany to może byc problem. Korektor, hamulec awaryjny/ręczny, przewody... Ja bym się w to nie bawił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle... > Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie wydolą... Trzeba było swapować/tjuninkować autko już z tarczami z tyłu... A poważniej - pomyśl lepiej o mocniejszym przodzie - tu idzie większość obciążenia przy hamulcowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Seat Ibiza 1.9TDI 2000r Nie wiem jak to wyglada w ibizie, ale ludzie co maja astry 1 przekladaja belki z tarczami od wersji gsi i wszytsko dziala Moze jakas mocniejsza wersja ibizy miala hamulce tarczowe na tyle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle... > Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie > wydolą... w 180km celujesz? chyba troche przesadziłes jak na 90tke co namodzone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Trzeba było swapować/tjuninkować autko już z tarczami z tyłu... > A poważniej - pomyśl lepiej o mocniejszym przodzie - tu idzie > większość obciążenia przy hamulcowaniu. Też będzie mocniejszy przód!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > w 180km celujesz? chyba troche przesadziłes jak na 90tke > co namodzone ? 170-180KM... -turbo -pompa wtryskowa -hybrydowe wtryskiwacze -IC -wolny wydech -program sterujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Nie wiem jak to wyglada w ibizie, ale ludzie co maja astry 1 > przekladaja belki z tarczami od wersji gsi i wszytsko dziala > Moze jakas mocniejsza wersja ibizy miala hamulce tarczowe na > tyle?? Dużo wersji miało tarcze na tyle, ale mimo to ciężko znaleźc właściwą belkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > 170-180KM... > -turbo > -pompa wtryskowa > -hybrydowe wtryskiwacze > -IC > -wolny wydech > -program sterujący widze ze z grubej rury startujesz jak bede na podobnym etapie u siebie to pozwole sobie napisać priva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > widze ze z grubej rury startujesz > jak bede na podobnym etapie u siebie to pozwole sobie napisać priva Generalnie brakuje mi jeszcze -IC - czekam na niego -wolny wydech - kwestia ustalenia terminu -na koniec strojenie auta I będzie ogień PS. Tobie nie pomogę bo masz mocniejsze auto w serii więc masz większe szanse na wyższą moc końcową!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? na przod zapodaj 280mm z G60 np: ATE naciane + miekkie klocki i wystarczy tylu nie ma sensu ruszac no chyba ze opytcznie beben ci przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > na przod zapodaj 280mm z G60 > np: ATE naciane + miekkie klocki i wystarczy > tylu nie ma sensu ruszac no chyba ze opytcznie beben ci przeszkadza Na przód pójdą 280mm z Ibizy Sport/Cupra A na tył chcę tarcze... PS. Najlepszym rozwiązaniem byłby zestaw z wersji CupraR, ale dostanie czegoś takiego jest niemożliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Na przód pójdą 280mm z Ibizy Sport/Cupra > A na tył chcę tarcze... po co? jesli uwazasz ze z moca 170KM i masie 1300kg spalisz seryjne bebny z tyl to jest w bledzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > I będzie ogień Pewnie w dosłownym tego słowa znaczeniu... A tłoki i korbowody seryjne zostawiasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1 i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt wizualny i brak ręcznego do poślizgów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się > ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z > praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły > do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu > i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor > hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1 > i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt > wizualny i brak ręcznego do poślizgów. dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Pewnie w dosłownym tego słowa znaczeniu... > A tłoki i korbowody seryjne zostawiasz? Tłoki i korbowody zostają seryjne... Wytrzymują!! Sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > po co? > jesli uwazasz ze z moca 170KM i masie 1300kg spalisz seryjne bebny z > tyl to jest w bledzie Primo, wyglądają fatalnie Secundo, w zimie zadkiem nie chce to auto machać bo coś bębny słabe są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Tłoki i korbowody zostają seryjne... > Wytrzymują!! Sprawdzone To napisz do inżynierów audi - głuptaki w A4 do 170 konnego tdi wkładają inne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Generalnie brakuje mi jeszcze > -IC - czekam na niego > -wolny wydech - kwestia ustalenia terminu > -na koniec strojenie auta > I będzie ogień > PS. Tobie nie pomogę bo masz mocniejsze auto w serii więc masz > większe szanse na wyższą moc końcową!! tylko ze zanim ja nazbieram kase na turbo, wtryski, IC + program to minie rok w planie jest na początek to co pisze czyli: - turbo od 130stki lub inne większe - IC od dostawczaka np T5 - wtryski chociaż 216stki - strojenie ile to moze dać kuca? 160? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > To napisz do inżynierów audi - głuptaki w A4 do 170 konnego tdi > wkładają inne... ale 170KM A4 ma silnik 2,0 tdi a nie 1,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ale 170KM A4 ma silnik 2,0 tdi a nie 1,9 Wiem, ale to chyba tym bardziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > tylko ze zanim ja nazbieram kase na turbo, wtryski, IC + program to > minie rok > w planie jest na początek to co pisze czyli: > - turbo od 130stki lub inne większe > - IC od dostawczaka np T5 > - wtryski chociaż 216stki > - strojenie > ile to moze dać kuca? 160? wtryski zób od razu 230 na swoich... Dodaj pompe 11 chyba, że już masz taką... Powinno wyjść ok. 170-180KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Primo, wyglądają fatalnie to fakt > Secundo, w zimie zadkiem nie chce to auto machać bo coś bębny słabe > są na tarczach bedzie jeszcze gorzej... zaczalbym od rozwiazania problemu recznego na tych bebnach bo nie ma opacji zeby sprawny bebnen nie zablokowal kol na asfalcie, natomiast przy tarczy jest to mozaliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > wtryski zób od razu 230 na swoich... Dodaj pompe 11 chyba, że już > masz taką... Powinno wyjść ok. 170-180KM a powiedz o kosztach, IC i turbo to wiem mniej wiecej jakie kwoty a ile za taką pompe 11 i co masz na mysli zrobic na moich wtryskach 230 czyli końcówki z czego ? i pompa 11 to jakas customowa czy z mocniejszego modelu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > a ile za taką pompe 11 ostatnio ozenilem taka koledze za 1000PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ostatnio ozenilem taka koledze za 1000PLN ale jako czego szukac takiej pompy to jest orginał z mocniejszej wersji tdi czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Primo, wyglądają fatalnie > Secundo, w zimie zadkiem nie chce to auto machać bo coś bębny słabe są To kup nówki - pomaluj porządnie jeszcze nie na samochodzie, do tego dobre szczęki i będzie mniót! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ale jako czego szukac takiej pompy > to jest orginał z mocniejszej wersji tdi czy jak ? Tak!! Z mocniejszego TDI, chyba 2.5, ale głowy nie dam!! A jeśli chodzi o Twoje wtryski 230 to jedziesz do Aligatora i on Ci zrobi hybrydy na bazie Twoich!! Tylko, że taka impreza to ciutek ponad 1300zł!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Tak!! Z mocniejszego TDI, chyba 2.5, ale głowy nie dam!! > A jeśli chodzi o Twoje wtryski 230 to jedziesz do Aligatora i on Ci > zrobi hybrydy na bazie Twoich!! Tylko, że taka impreza to ciutek > ponad 1300zł!! nówki sztuki końcówki bosha 216 znalazłem własnie po 190zł/szt ale z pompa od 2,5 chyba jest problem bo to jest vp44 a nie vp37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle... > Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie > wydolą... zacznij od 288mm na przod, to zupelnie inna klasa niz 280mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się > ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z > praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły > do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu > i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor > hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1 > i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt > wizualny i brak ręcznego do poślizgów. niczego sie nie pozbawia bo w VAGach pasujace hamulce to nie zadne wynalazki typu tarczo-bebny tylko normalne tarcze, reczny dziala na tarcze i wszystko ladnie sie blokuje wtedy kiedy powinno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > nówki sztuki końcówki bosha 216 znalazłem własnie po 190zł/szt > ale z pompa od 2,5 chyba jest problem bo to jest vp44 a nie vp37 ale potrzebujesz 230 a nie 216 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > zacznij od 288mm na przod, to zupelnie inna klasa niz 280mm Bardzo chętnie!! Tylko gdzie takie dostanę?? Podpowiedz proszę!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > Bardzo chętnie!! Tylko gdzie takie dostanę?? Podpowiedz proszę!! a jakie chcesz?ATE, Mikody, Bosch'a, Textary?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > a jakie chcesz?ATE, Mikody, Bosch'a, Textary?? ATE PD, ale potrzebuje jeszcze jarzma i zaciski!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce?? pamietaj o tym ze wtedy tyl moze ci niekontrolowanie uciekac przy hamowaniu przelozyc to nie problem potem trza umiec z tym jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > pamietaj o tym ze wtedy tyl moze ci niekontrolowanie uciekac przy > hamowaniu przelozyc to nie problem potem trza umiec z tym > jezdzic A w autach, w których seryjnie masz tam tarcze też tył ucieka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > A w autach, w których seryjnie masz tam tarcze też tył ucieka? ale tam jest inny kolektor hamowania + EBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > zacznij od 288mm na przod, to zupelnie inna klasa niz 280mm na 4sruby ??? chetnie kupilbym takie (jakby byly ) do mojego golfa ale niestety najwieksze tarcze jakie sa dostepne na roztaw 4x100mm to 280mmm z G60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > na 4sruby ??? > chetnie kupilbym takie (jakby byly ) do mojego golfa ale niestety > najwieksze tarcze jakie sa dostepne na roztaw 4x100mm to 280mmm > z G60 Fabia od samego początku produkcji ma 5x100, założyłem więc że Ibiza z 2000 roku też będzie miała Delmut, do tablicy! ile masz śrub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > Fabia od samego początku produkcji ma 5x100, założyłem więc że Ibiza > z 2000 roku też będzie miała > Delmut, do tablicy! ile masz śrub? pewnie ma 5x100...ja podałem tarcze 288mm z leona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > pewnie ma 5x100...ja podałem tarcze 288mm z leona wczesniejsze maja 4x100, pozostaje pytanie kiedy sie to zmienilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > wczesniejsze maja 4x100, pozostaje pytanie kiedy sie to zmienilo ..poczekaj, sprawdzę uff..to z leosia 1.8T4 Quote: Średnica [mm]: 288 Grubość tarczy [mm]: 25,0 Minimalna grubość [mm]: 22 Typ tarczy: wentylowana Obróbka materiału: wysoko nawęglany Ilość otworów: 5 Średnica otworu [mm]: 100 Wysokość [mm]: 34,5 Średnica otworu centrującego [mm]: 65 Średnica wewnętrzna [mm]: 136 otwór o śr [mm]: 15,6 Strona pasowania: oś przednia do rocznika: 2005.07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > ale tam jest inny kolektor hamowania + EBD EBD jest napewno w tych powiedzmy z początku lat 90-tych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.