Skocz do zawartości

Jak mocno skomplikowana jest...


Delmut

Rekomendowane odpowiedzi

> W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle...

> Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie wydolą...

Trzeba było swapować/tjuninkować autko już z tarczami z tyłu... biglaugh.gif

A poważniej - pomyśl lepiej o mocniejszym przodzie - tu idzie większość obciążenia przy hamulcowaniu. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle...

> Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie

> wydolą...

w 180km celujesz? chyba troche przesadziłes jak na 90tke

co namodzone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak to wyglada w ibizie, ale ludzie co maja astry 1

> przekladaja belki z tarczami od wersji gsi i wszytsko dziala

> Moze jakas mocniejsza wersja ibizy miala hamulce tarczowe na

> tyle??

Dużo wersji miało tarcze na tyle, ale mimo to ciężko znaleźc właściwą belkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 170-180KM...

> -turbo

> -pompa wtryskowa

> -hybrydowe wtryskiwacze

> -IC

> -wolny wydech

> -program sterujący

widze ze z grubej rury startujesz ok.gif

jak bede na podobnym etapie u siebie to pozwole sobie napisać priva ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widze ze z grubej rury startujesz

> jak bede na podobnym etapie u siebie to pozwole sobie napisać priva

Generalnie brakuje mi jeszcze

-IC - czekam na niego

-wolny wydech - kwestia ustalenia terminu

-na koniec strojenie auta

I będzie ogień zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

PS. Tobie nie pomogę bo masz mocniejsze auto w serii więc masz większe szanse na wyższą moc końcową!! zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na przod zapodaj 280mm z G60

> np: ATE naciane + miekkie klocki i wystarczy

> tylu nie ma sensu ruszac no chyba ze opytcznie beben ci przeszkadza

Na przód pójdą 280mm z Ibizy Sport/Cupra

A na tył chcę tarcze...

PS. Najlepszym rozwiązaniem byłby zestaw z wersji CupraR, ale dostanie czegoś takiego jest niemożliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... zamiana bębnów na tarcze w tylnej belce??

daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1 i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt wizualny i brak ręcznego do poślizgów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się

> ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z

> praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły

> do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu

> i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor

> hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1

> i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt

> wizualny i brak ręcznego do poślizgów.

dokładnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie brakuje mi jeszcze

> -IC - czekam na niego

> -wolny wydech - kwestia ustalenia terminu

> -na koniec strojenie auta

> I będzie ogień

> PS. Tobie nie pomogę bo masz mocniejsze auto w serii więc masz

> większe szanse na wyższą moc końcową!!

tylko ze zanim ja nazbieram kase na turbo, wtryski, IC + program to minie rok 270751858-jezyk.gif

w planie jest na początek to co pisze czyli:

- turbo od 130stki lub inne większe

- IC od dostawczaka np T5

- wtryski chociaż 216stki

- strojenie

ile to moze dać kuca? 160?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko ze zanim ja nazbieram kase na turbo, wtryski, IC + program to

> minie rok

> w planie jest na początek to co pisze czyli:

> - turbo od 130stki lub inne większe

> - IC od dostawczaka np T5

> - wtryski chociaż 216stki

> - strojenie

> ile to moze dać kuca? 160?

wtryski zób od razu 230 na swoich... Dodaj pompe 11 chyba, że już masz taką... Powinno wyjść ok. 170-180KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Primo, wyglądają fatalnie

to fakt ok.gif

> Secundo, w zimie zadkiem nie chce to auto machać bo coś bębny słabe

> są

na tarczach bedzie jeszcze gorzej...

zaczalbym od rozwiazania problemu recznego na tych bebnach bo nie ma opacji zeby sprawny bebnen nie zablokowal kol na asfalcie, natomiast przy tarczy jest to mozaliwe no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wtryski zób od razu 230 na swoich... Dodaj pompe 11 chyba, że już

> masz taką... Powinno wyjść ok. 170-180KM

a powiedz o kosztach,

IC i turbo to wiem mniej wiecej jakie kwoty

a ile za taką pompe 11 i co masz na mysli zrobic na moich wtryskach 230

czyli końcówki z czego ? i pompa 11 to jakas customowa czy z mocniejszego modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale jako czego szukac takiej pompy

> to jest orginał z mocniejszej wersji tdi czy jak ?

Tak!! Z mocniejszego TDI, chyba 2.5, ale głowy nie dam!!

A jeśli chodzi o Twoje wtryski 230 to jedziesz do Aligatora i on Ci zrobi hybrydy na bazie Twoich!! Tylko, że taka impreza to ciutek ponad 1300zł!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak!! Z mocniejszego TDI, chyba 2.5, ale głowy nie dam!!

> A jeśli chodzi o Twoje wtryski 230 to jedziesz do Aligatora i on Ci

> zrobi hybrydy na bazie Twoich!! Tylko, że taka impreza to ciutek

> ponad 1300zł!!

nówki sztuki końcówki bosha 216 znalazłem własnie po 190zł/szt

ale z pompa od 2,5 chyba jest problem bo to jest vp44 a nie vp37

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W aucie fabrycznie było 90KM i bębny na tyle...

> Lada dzień kucy będzie dwa razy tyle i obawiam się, że heble nie

> wydolą...

zacznij od 288mm na przod, to zupelnie inna klasa niz 280mm smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daj sobie spokój. Tył hamuje prawie wcale, a do tego pozbawisz się

> ręcznego do zabawy (takiego co blokuje w jednym momencie koło) z

> praktyki wiem że ten mały bębenek co siedzi w tarczy nie ma siły

> do zablokowania jadącego koła. Ja mam tarcze w accordzie z tyłu

> i normalnie prawie rdzewieją z nudów, samochód jak i motor

> hamuje przodem, jak będziesz mieć spojler tylni downforce z F1

> i jeździł 250km/h to może ma to sens inaczej tylko efekt

> wizualny i brak ręcznego do poślizgów.

niczego sie nie pozbawia bo w VAGach pasujace hamulce to nie zadne wynalazki typu tarczo-bebny tylko normalne tarcze, reczny dziala na tarcze i wszystko ladnie sie blokuje wtedy kiedy powinno zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nówki sztuki końcówki bosha 216 znalazłem własnie po 190zł/szt

> ale z pompa od 2,5 chyba jest problem bo to jest vp44 a nie vp37

ale potrzebujesz 230 a nie 216 zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na 4sruby ???

> chetnie kupilbym takie (jakby byly ) do mojego golfa ale niestety

> najwieksze tarcze jakie sa dostepne na roztaw 4x100mm to 280mmm

> z G60

Fabia od samego początku produkcji ma 5x100, założyłem więc że Ibiza z 2000 roku też będzie miała icon_rolleyes.gif

Delmut, do tablicy! zlosnik.gif ile masz śrub? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fabia od samego początku produkcji ma 5x100, założyłem więc że Ibiza

> z 2000 roku też będzie miała

> Delmut, do tablicy! ile masz śrub?

pewnie ma 5x100...ja podałem tarcze 288mm z leona hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczesniejsze maja 4x100, pozostaje pytanie kiedy sie to zmienilo

icon_eek.gif..poczekaj, sprawdzę shocked.gif

uff..to z leosia 1.8T4 zlosnik.gif

Quote:

Średnica [mm]: 288

Grubość tarczy [mm]: 25,0

Minimalna grubość [mm]: 22

Typ tarczy: wentylowana

Obróbka materiału: wysoko nawęglany

Ilość otworów: 5

Średnica otworu [mm]: 100

Wysokość [mm]: 34,5

Średnica otworu centrującego [mm]: 65

Średnica wewnętrzna [mm]: 136

otwór o śr [mm]: 15,6

Strona pasowania: oś przednia

do rocznika: 2005.07


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.