Mikelos Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > To kasy pewnie za to zabule... Robił to ktoś u mechaniora? Jaki może > być koszt? > A czy to ma wpływ na zbyt wysoką temp. silnika? ~150 za pierscionki, panewki nie pamietam ale jakies 50 zeta, uszczelniacze grosze, UPG 30-40 zeta, inne uszczelki powiedzmy dodatkowe 50. do tego olej, filtr, pewnie swiece i pare innych drobiazgow. razem w okolicach 500-600 zeta. nie wiem jakie maja stawki w stolicy ale te 500 pewnie trzeba liczyc. ja bym to zrobil za browara bo to "czysta" przyjemnosc ale za daleko masz do mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 Tyle że UPG to miałem wymieniane jakies 2-3 mies temu. Wydaje mi się, że powinni to dobrze zrobić, ale ja już sam nie wiem co robić UPG + świece i coś tam jeszcze policzyli mi 600zł z tego co pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 2 lata temu w 5 osób plus pełen bagaznik 130-135km/h a jakies tydzien albo dwa temu w 2 osoby 120-125km/h a w 1 osobe 125km/h moze przypadkiem 130km/h wszystko na seryjnych rowerowkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > 2 lata temu w 5 osób plus pełen bagaznik 130-135km/h a jakies > tydzien albo dwa temu w 2 osoby 120-125km/h a w 1 osobe 125km/h > moze przypadkiem 130km/h wszystko na seryjnych rowerowkach Jak będziesz widział w wawce kopcącego czerwonego smoka, to pewnie ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > na wtrysku daje się odczuć jak jest jakieś paliwo do dupy Aż tak czuc na na wtrysku? U mnie na gazniku na słabym paliwie głownie słychac jak zawory dzwonia ale jak sie zaleje lepsza benzyne to czuc ze lepiej idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > Tyle że UPG to miałem wymieniane jakies 2-3 mies temu. Wydaje mi się, > że powinni to dobrze zrobić, ale ja już sam nie wiem co robić > UPG + świece i coś tam jeszcze policzyli mi 600zł z tego co pamiętam. to ladnie zdarli... 50-60 zeta za UPG i swiece a reszta to "robocizna" UPG zmienia sie za kazdym razem gdy zdejmujesz glowice - jest jednorazowa. zawsze mozesz przyprowadzic do mnie i tydzien pozniej odebrac zrobiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 małe ot jak tam spalanie na zaklu 886? grzebane cos z kompem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > to ladnie zdarli... 50-60 zeta za UPG i swiece a reszta to > "robocizna" > UPG zmienia sie za kazdym razem gdy zdejmujesz glowice - jest > jednorazowa. > zawsze mozesz przyprowadzic do mnie i tydzien pozniej odebrac > zrobiony... Znalazłem kartke: to 188zł to chyba kpl jakiś uszczelek. Dodam że samochód robili 2 dni bo nie wiedzieli co go boli. 1. Planowanie głowicy 2. Świece 3. chyba uszczelki jakieś 4. Płyn do chłodnicy 5. Silicon Naprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 a a co tak naprawde mu dolegalo i co dokladnie zostalo zrobione? mierzyli cisnienie na cylindach? sprawdzali pierscienie, panewki? jaki problem zdiagnozowali? btw. jacys kiepscy skoro dwa dni szukali przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > 2 lata temu w 5 osób plus pełen bagaznik 130-135km/h a jakies > tydzien albo dwa temu w 2 osoby 120-125km/h a w 1 osobe 125km/h > moze przypadkiem 130km/h wszystko na seryjnych rowerowkach no-a teraz sie pochwal czemu stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > no-a teraz sie pochwal czemu stoi Wystrzelil mi zbiornik wyrownawczy od chłodnicy a jak wymienilismy juz chłodnice to ojciec sie dosłuchał, ze altek dziwnie chodzi i jutro chyba bedziemy montowac nowe łożyska, a możliwe ze i termostat pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2008 > a a co tak naprawde mu dolegalo i co dokladnie zostalo zrobione? > mierzyli cisnienie na cylindach? sprawdzali pierscienie, > panewki? jaki problem zdiagnozowali? > btw. jacys kiepscy skoro dwa dni szukali przyczyny... Było tak. Jechałem sobie, dojezdzałem do świateł, zmieniło się z czerwonego na zielone, wrzuciłęm chyba dwójkę i gazu, a on zwalnia. Dotoczyłem się do przystanku zgasł. Odpalam i nic. Odpalam z gazem w podłodze, a on tak jakby nie palił na jeden gar i się trząsł. Temp skoczyła do jakiś 115st. Odczekałem pół godz, zapaliłem przejechałem 100m temp znowu wysoko... Cały czas się trząsł i terkotał. Mechaniot powiedział że ciśnienie jest ok no i szukali przyczyny... Myśleli że to świece... Zadzwoniłem drugiego dnia i powiedzieli, że to UPG i wymieniają. Powiedzieli, że ta cena to i tak po zanjomości (mój stary zna ich szefa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > na wtrysku daje się odczuć jak jest jakieś paliwo do dupy Kolejny argument za gaznikiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > Kolejny argument za gaznikiem . Ale ja tez czuje troche roznicy, a mam gaznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajbek Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > Ale ja tez czuje troche roznicy, a mam gaznik Na Tescowej 95 ponad 170. Shell v-power shit 100 łaskawie do 160 się rozpędził, ale to ledwo co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 z górki to skończyła mi się skala na liczniku po prostej to tak złoty sześćdziesiąt max było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr0071 Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > ja bym to > zrobil za browara bo to "czysta" przyjemnosc ale za daleko masz do mnie... No właśnie 150 klocków to troche jest, ale... jak sobie myśle, że mogę śmigać jak z nowym silnikiem za browarki i troche kasy na części to się zastanawiam... A może ktoś jest kto mieszka bliżej wawy zdolny do pomocy? Chociaż z drugiej strony ostatnio mało jeżdżę, bo do pracy metrem śmigam - szybciej i nie ma problemu z zaparkowaniem (a w centrum wawy to jest spory kłopot z tym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piechu Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > małe ot > jak tam spalanie na zaklu 886? > grzebane cos z kompem? Spalanie prawie nic się nie zmieniło. Z kompem nic nie grzebane, tylko reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdechajek Napisano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2008 > Spalanie prawie nic się nie zmieniło. Z kompem nic nie grzebane, > tylko reset. Tak z ciekawości ile Cie wyszła taka przeróbka?? czuć różnice:> i jesio czy uniaka masz na wtrysku czy gaźnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Tak z ciekawości ile Cie wyszła taka przeróbka?? czuć różnice:> i > jesio czy uniaka masz na wtrysku czy gaźnik?? Hmm, chyba kolega tam napisał wyraźnie, że robił reset kompa Czytać ze zrozumieniem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Czytać ze zrozumieniem! Poślijmy gamonia do szkoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlawekS Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Hmm, chyba kolega tam napisał wyraźnie, że robił reset kompa > Czytać ze zrozumieniem! oj tam się czepiata! może kolega nie wie jak się robi reset kompa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdechajek Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 Kolega wie jak sie robi reset kompa tylko na stronie Piecha doczytałem że uniak jest z 93' i nie wiem czy już były wtedy na wtrysku z kompem czy niet. A o ile sie orjętuje to wszyscy mówią ze wałek jedynie do gaźnika bo na wtrysku nic nie daje stąd moje pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Piraty drogowe w Uno 1.4 na paliwku Shell V-Power Racing na odcinku Sosnowiec-Katowice 172km/h. To się dopiero nazywa piracenie ^^, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > w Uno 1.4 na paliwku Shell V-Power Racing na odcinku > Sosnowiec-Katowice 182km/h. To się dopiero nazywa piracenie ^^, ' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > ' 172, jak pisałem to się walnąłem w moim 1.0 na gazie to do 120 dobiłem max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piechu Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 > Kolega wie jak sie robi reset kompa tylko na stronie Piecha > doczytałem że uniak jest z 93' i nie wiem czy już były wtedy na > wtrysku z kompem czy niet. A o ile sie orjętuje to wszyscy mówią > ze wałek jedynie do gaźnika bo na wtrysku nic nie daje stąd moje > pytanie... Wałek 150zł (polecam zaglądać na giełdę kolegów z centomani), warto też splanować głowicę, podobno maximum o 1mm, moja jest splanowana 0,8mm (po kosztach, bo znajomy robił). To że wałek na wtrysku nic nie daje to bujdy tych co pewnie nie zakładali. Owszem, więcej by dało jakby pod te modyfikacje zrobić też komputer. Powiem tyle na Pb daje rade i czuć różnicę bardzo. Warto jeszcze powiedzieć że po takich modyfikacjach silnik przestaje być bezkolizyjny, także trzeba pamiętać o regularnej wymianie paska rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2008 (...) > To że wałek na wtrysku nic nie daje to bujdy tych co pewnie nie > zakładali. (...) daje daje ... zwiększone zużycie paliwa bo nie kręci z dołu tylko powyżej 3-3.5k do wałka dodaj jeszcze całą "filozofię" czyli, zmiana komputera, planowanie głowicy, polerowanie kanałów, dolot, wydech i co najważniejsze - wywalenie sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piechu Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > (...) > (...) > daje daje ... zwiększone zużycie paliwa bo nie kręci z dołu tylko > powyżej 3-3.5k > do wałka dodaj jeszcze całą "filozofię" czyli, zmiana komputera, > planowanie głowicy, polerowanie kanałów, dolot, wydech i co > najważniejsze - wywalenie sondy Tjaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piechu Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 Proszę bardzo artykuł o tuningu silników fire. Tam jest 1,1, ale 1,0 to to samo. Jest to artykuł Jacka Chojnackiego więc człowiek napewno zna się na silnikach niż nie jeden mądrala na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 Dzięki wielkie za ten artykuł. Już myślałem, że dla mojego wtryskowego maleństwa nie będzie ratunku i przyjdzie mi założyć coś gaźnikowego, a tu proszę - głowica z Punto 75 MPI z elektroniką i jazda do boju. Ja swoją Białą Strzałą pocisnąłem 172 (według licznika), czyli jakieś 165 tak naprawdę. W miarę prosta droga, może troszkę z górki. Ale to był jeden dzień na milion, nie wiem, co za benzynę zalałem, już nigdy później tak iść nie chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > Jest to artykuł Jacka Chojnackiego więc człowiek napewno > na się na silnikach niż nie jeden mądrala na forum. To nie jest artykul Chojnackiego tylko jakiegos gryzipiorka z GT . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > Proszę bardzo artykuł o tuningu silników fire. Tam jest 1,1, ale 1,0 > to to samo. Jest to artykuł Jacka Chojnackiego więc człowiek > napewno zna się na silnikach niż nie jeden mądrala na forum. no i co? p. Chojnacki nic mądrzejszego w artykule nie powiedział niż ja napisałem miałem wałek od P75 i wiem co on daje jak jest zamontowany "samodzielnie" bez dodatkowych "przeróbek" silnika więc nie filozofuj bo się naczytałeś i tyle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piechu Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > no i co? > p. Chojnacki nic mądrzejszego w artykule nie powiedział niż ja > napisałem > miałem wałek od P75 i wiem co on daje jak jest zamontowany > "samodzielnie" bez dodatkowych "przeróbek" silnika > więc nie filozofuj bo się naczytałeś i tyle ... Bo to trzeba mieć zamontowany czip z allegro za 5zł i magnetyzery żeby zadziałało. BTW Widać w moim przypadku zadziałał efekt placebo i wmówiłem sobie że splanowana głowica i wałek o większych krzywkach polepszył przyspieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maci3q Napisano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 Ja na trasie Tarnów - Kraków, osiągnąłem wg. licznika 158, lekko z górki, ale brałem kolumne aut zaraz za A8 Więcej tego nie zrobie, obecnie boje się przekraczać 130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiekkck Napisano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2008 > no i co? > p. Chojnacki nic mądrzejszego w artykule nie powiedział niż ja > napisałem > miałem wałek od P75 i wiem co on daje jak jest zamontowany > "samodzielnie" bez dodatkowych "przeróbek" silnika > więc nie filozofuj bo się naczytałeś i tyle ... czyli co samego wałka nie warto wymieniać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2008 > Ja na trasie Tarnów - Kraków, osiągnąłem wg. licznika 158, lekko z > górki, ale brałem kolumne aut zaraz za A8 Więcej tego nie > zrobie, obecnie boje się przekraczać 130 mi sie udalo z 3 osobami i ladunkiem rozhulac do licznikowych 215(gps pokazywal prawie 207) silniczek 1.2 z PI(75) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2008 > mi sie udalo z 3 osobami i ladunkiem rozhulac do licznikowych 215(gps > pokazywal prawie 207) > silniczek 1.2 z PI(75) Nie modyfikowałeś zawieszenia w swoim Uniaczu? Ja jak na Gdańskiej Obwodnicy swojego pocisnąłem to już czułem, że nie jest to bezpieczna szybkość... 207 to jest już strasznie szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2008 > Nie modyfikowałeś zawieszenia w swoim Uniaczu? > Ja jak na Gdańskiej Obwodnicy swojego pocisnąłem to już czułem, że > nie jest to bezpieczna szybkość... 207 to jest już strasznie > szybko. wiem,ze jest szybko,dlatego jest obnizony,szersze kapcie i rozporka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumbator Napisano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2008 > wiem,ze jest szybko,dlatego jest obnizony,szersze kapcie i rozporka a, no to rozumiem. W końcu to waży mniej niż 800 kilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micjes Napisano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2008 Ja swoim Ferrari Uno F40 pociąłem na prostej 177km/h, a z górki poleciał nawet 182km/h. Wszystko na oponach 155/80 R13... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cars Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 nie wiem ile pojedzie moje uno ... prędkość podrózna to 100-110 km. Czy wiedza o maksymalnej prędkości do czegoś służy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszoselka Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > nie wiem ile pojedzie moje uno ... prędkość podrózna to 100-110 km. > Czy wiedza o maksymalnej prędkości do czegoś służy? Tak... pozwala zaobserwować powstawanie zjawiska wirów w zbiorniku paliwa i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 Osiołek to kiedy sie sprawdzamy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > wiem,ze jest szybko,dlatego jest obnizony,szersze kapcie i rozporka ja swoją Foczką nie jechałem szybciej niż 180 gdzie się trzyma drogi szerokie kapcie itp. Więc jazda Uno 200km/h to ale na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > ja swoją Foczką nie jechałem szybciej niż 180 gdzie się trzyma drogi > szerokie kapcie itp. Więc jazda Uno 200km/h to ale na drodze A ja Ci odpowiem w taki sposób W kolejności od tego co mam do tego co miałem Fiat Uno 1.0 gaźnik '94 Vmax 140 km/h - sprawdzane 1 (słownie jeden) raz Seat Cordoba '98, 1.4l na wtrysku Vmax 170 km/h - sprawdzone 1 (słownie jeden) raz Audi 80 B1a '78 1.5l na gaźniku dwu gardzielowym Vmax 143 km/h (bałem się szybciej) - sprawdzane 1 (słownie jeden) raz Wyjaśnienie: Sprawdzenie osiąganej prędkości maksymalnej w częstotliwości wystarczającej do uzyskania maksymalnej prędkości bezpiecznej z punktu widzenia normalnej eksploatacji samochodu osobowego. Dodatkowe wnioski: Ze względu na brak dostatecznych umiejętności NIE zalecane są tego typu testy. I dlatego jeżdżę max 120 km/h i to w wyjątkowych okolicznościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > A ja Ci odpowiem w taki sposób > W kolejności od tego co mam do tego co miałem > Fiat Uno 1.0 gaźnik '94 Vmax 140 km/h - sprawdzane 1 (słownie jeden) > raz > Seat Cordoba '98, 1.4l na wtrysku Vmax 170 km/h - sprawdzone 1 > (słownie jeden) raz > Audi 80 B1a '78 1.5l na gaźniku dwu gardzielowym Vmax 143 km/h (bałem > się szybciej) - sprawdzane 1 (słownie jeden) raz > Wyjaśnienie: > Sprawdzenie osiąganej prędkości maksymalnej w częstotliwości > wystarczającej do uzyskania maksymalnej prędkości bezpiecznej z > punktu widzenia normalnej eksploatacji samochodu osobowego. > Dodatkowe wnioski: > Ze względu na brak dostatecznych umiejętności NIE zalecane są tego > typu testy. > I dlatego jeżdżę max 120 km/h i to w wyjątkowych okolicznościach ja tez teraz w trasie staram się 90-120 choć jednak 120 dla tego silnika to optymalna jazda na V biegu, a jeśli chodzi o moc to wystarczy chwiiiiilaaaaaa do tych 120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error86 Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 moja strzała 140 i nic wiecej oczywiscie na LPG i po 3km drodze dochodzenia do tej predkosci... jaka jest optymalna predkosc dla unolota 1.0f?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > moja strzała 140 i nic wiecej oczywiscie na LPG i po 3km drodze > dochodzenia do tej predkosci... jaka jest optymalna predkosc dla > unolota 1.0f?? 0km/h - optymalnie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2008 > moja strzała 140 i nic wiecej oczywiscie na LPG i po 3km drodze > dochodzenia do tej predkosci... jaka jest optymalna predkosc dla > unolota 1.0f?? dopóki się nie odrywa od asfaltu a serio chyba duzo osob uwaza ze 90-120 i cos ok 3tys obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.