Jettison Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 Piękny samochód i klasyka rajdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 Klasyka to delta, cosworth, subaru.... Piekny to pijecie względne...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 > Piękny samochód i klasyka rajdów Taki sobie Klasyka to Audi S1, a nie jakaś współczesna tandeta........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 > Taki sobie Klasyka to Audi S1, a nie jakaś współczesna > tandeta........ hmmm, trochę mnie zaskoczyliście. Mnie się podoba, a klasyka bo już nie startują w rajdach.Oczywiście nie porównuję tego to KLASYKI typu delta, s1, rally, rs2000 itd. Ale wg mnie to auto także zasługuję na uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 > Klasyka to delta, cosworth, subaru.... > Piekny to pijecie względne...... A co dolega Twoim zdaniem 306 maxi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 > Piękny samochód i klasyka rajdów Malo fotek. Fajnie wyglada filtr powietrza na tej fotce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > Piękny samochód i klasyka rajdów może i piękny ale raczej nie jest klasyką rajdów............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > A co dolega Twoim zdaniem 306 maxi ? poprostu w porownaniu z delta, cosworthem, subaru czy innymi juz kultowymi autami wypada nadwyraz blado... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > Klasyka to delta, cosworth, subaru.... > Piekny to pijecie względne...... Subaru to taka sama "klasyka" jak toyota, ford, mitsubishi, peugeot czy citroen. Jesli chodzi o RMS ery WRC, subaru triumfowalo 3 razy pod rzad.. Podobnie jak peugeot ze swoim 206 i citroen z xsara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLOCEKVAN Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 300KM w 2 litrowej wolnossącej oście ważącej poniżej tony to jest masakra i ktoś kto tym jezdził musiał mieć naprawdę spore jaja , podobne konstrukcje to Xsara kit car i Megane jak dla mnie są to MAXI Klasyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > 300KM w 2 litrowej wolnossącej oście ważącej poniżej tony to jest > masakra i ktoś kto tym jezdził musiał mieć naprawdę spore jaja , > podobne konstrukcje to > Xsara kit car > i Megane > jak dla mnie są to MAXI Klasyki Megane zawsze mi się będzie z mistrzem kojarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 To że jest piękny...OK są różne gusta ale klasyka?! no proszę Cie Z francuskich samochodów to klasyką może być Renault 5Turbo a z Peugeot-ów....????? może... 205 T16 i 405 T16 ale jak dla mnie królowa jest tylko jedna...... swoją drogą według mnie najnowszy model nie powinien się nazywać Delta a jak już to powinni lepiej nawiązać do poprzednika tak jak np nawiązuje nowy Fiat 500 czy Ford Mustang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > ale jak dla mnie królowa jest tylko jedna...... wiesz jak jest, coś co zrobiło dla rajdów taką robotę zawsze będzie pamiętane, niemniej są inne ciekawe auta w historii, które aż tak się na jej kartach nie zapisały. Żeby nie było Delta wg mnie to dokładnie kwintesencja tamtej epoki > swoją drogą według mnie najnowszy model nie powinien się nazywać > Delta a jak już to powinni lepiej nawiązać do poprzednika tak > jak np nawiązuje nowy Fiat 500 czy Ford Mustang i tu się zgodzić trzeba. Nawiązań do klasyki jest za mało, a auto zupełnie nie ma sportowego zęba, który miała Delta mk2. No ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > wiesz jak jest, coś co zrobiło dla rajdów taką robotę zawsze będzie > pamiętane, niemniej są inne ciekawe auta w historii, które aż > tak się na jej kartach nie zapisały. > Żeby nie było Delta wg mnie to dokładnie kwintesencja tamtej epoki > i tu się zgodzić trzeba. Nawiązań do klasyki jest za mało, a auto > zupełnie nie ma sportowego zęba, który miała Delta mk2. > No ale... Najgorsze jest to że nowa Delta bardziej nawiazuje do nowego Bravo niż starej Delty eh....zbeszcześcili dobre imie Delty no ale według nowej polityki Fiata Lancia ma być marką luksusową a sportową Alfa Romeo i chyba stąd ten brak nawiązania do sportowych korzeni Delty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > Najgorsze jest to że nowa Delta bardziej nawiazuje do nowego Bravo > niż starej Delty eh....zbeszcześcili dobre imie Delty no ale > według nowej polityki Fiata Lancia ma być marką luksusową a > sportową Alfa Romeo i chyba stąd ten brak nawiązania do > sportowych korzeni Delty... no niestety jest dokładnie tak, Lancia straciła sportowy model na rzecz AR i za jakiś czas nie będę się miał na co przesiąść A tak całkiem poważnie, to i tak dobrze, że wrócili do segmentu kompaktów dekada bez modelu to było duże nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > no niestety jest dokładnie tak, Lancia straciła sportowy model na > rzecz AR i za jakiś czas nie będę się miał na co przesiąść > A tak całkiem poważnie, to i tak dobrze, że wrócili do segmentu > kompaktów dekada bez modelu to było duże nieporozumienie. Miejmy nadzieje, że może przynajmniej wyjdzie jakaś krótka limitowana seria nowej Lanci Delty nawiązującaj do Delty Integrale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 29 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2008 > Miejmy nadzieje, że może przynajmniej wyjdzie jakaś krótka limitowana > seria nowej Lanci Delty nawiązującaj do Delty Integrale Miejmy nadzieje. Ona umiera ostatnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 > Miejmy nadzieje, że może przynajmniej wyjdzie jakaś krótka limitowana > seria nowej Lanci Delty nawiązującaj do Delty Integrale Co do tego to można mieć pewność, że nie - chyba, że postawią wszystko na głowie. Od dłuższego czasu Lancia próbuje konsekwentie uchodzić za markę "elegancką", trafiającą w "bardziej wyrafinowane" gusta i nie po drodze im z tak plebejską i prostacką w ich mniemaniu rozrywką, jak rajdy. Wspominanie o Stratosie czy Delcie Integrale uchodzi w tej chwili za niestosowność - dla typowego klienta Lancii, w jakiego ta marka chciałaby celować, sport może się kojarzyć głównie ze sportowym garniturem , w skrajnie ekstremalnych przypadkach byc może np. z czyms w rodzaju golfa czy polo. Marka w tej chwili jest w stanie agonalnym w zasadzie i najbardziej prawdopodobny scenariusz, jaki ją czeka, to definitywne zniknięcie prędzej czy później... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.