winimotorsport Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 Kto robi 4 P, lub kto jest się w stanie podjąc takiej budowie pod 1,2 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > Kto robi 4 P, lub kto jest się w stanie podjąc takiej budowie pod 1,2 > 16V? Puchaty ma taką wydumkę - jego zagadaj Jechałem na prawym w Borkach i zapitala toto ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > Puchaty ma taką wydumkę - jego zagadaj > Jechałem na prawym w Borkach i zapitala toto ładnie a jeździłeś 1.4 16 z wałkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > a jeździłeś 1.4 16 z wałkami ? W zeszłym roku na testdrive a Arturem sie nie załapałem 4P Puchatego porównuję do chociażby mojej wydumki, ale ta póki co nie jeździ, więc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > W zeszłym roku na testdrive a Arturem sie nie załapałem > 4P Puchatego porównuję do chociażby mojej wydumki, ale ta póki co nie > jeździ, więc Nath sprzedaje 4P do 16V które mu robiłem kiedyś. Jeżeli chesz mieć nowo zrobione to można coś pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > W zeszłym roku na testdrive a Arturem sie nie załapałem > 4P Puchatego porównuję do chociażby mojej wydumki, ale ta póki co nie > jeździ, więc szkoda... w tym roku był mario mogłes truć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > Nath sprzedaje 4P do 16V które mu robiłem kiedyś. Jeżeli chesz mieć > nowo zrobione to można coś pomyśleć. Nie nie - ja jeszcze dobrze nie skosztowałem Twoich 2p Cos sie wyjsrało elektronicznie i aktualnie od dzis stoi w Polcarze na hamowni. Wg DJa stroiciela jest swiatełko w tunelu i może zacznie to w końcu jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > Nie nie - ja jeszcze dobrze nie skosztowałem Twoich 2p > Cos sie wyjsrało elektronicznie i aktualnie od dzis stoi w Polcarze > na hamowni. Wg DJa stroiciela jest swiatełko w tunelu i może > zacznie to w końcu jeździć Ale to chyba nie z powodu 2P. Czyli narazie nie polecasz??? Jestem ciekaw efektu końcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > Ale to chyba nie z powodu 2P. Nie - problemy ze strojeniem > Czyli narazie nie polecasz??? Nie że nie polecam, bo kręca mnie takie wydumki, tylko zbyt gładko poszło w kwestii mechnicznej - były ochy i achy że bez przygód a na sam koniec wyszła kaka ze strojeniem. Po pierwszym kulnięciu niecałe 100KM i 125Nm przy 3500 do 5500RPM, ale zalewa strasznie i po oczekiwaniu na zielone na krzyżówce swiece moge wymienić > Jestem ciekaw efektu końcowego Jutro może bede cos wiedział i jak wykres będzie to się pożalę Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > W zeszłym roku na testdrive a Arturem sie nie załapałem > 4P Puchatego porównuję do chociażby mojej wydumki, ale ta póki co nie > jeździ, więc puchatego jedzie całkiem sympatycznie i na moją dupohamownie ma 105-110km i może ze 120nm ale jednak 1.4 z wałkami 115km/130nm idzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > puchatego jedzie całkiem sympatycznie i na moją dupohamownie ma > 105-110km i może ze 120nm ale jednak 1.4 z wałkami 115km/130nm > idzie lepiej 140 ponad nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > 140 ponad nm u kogo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > u kogo ? u mnie/mario Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > u mnie/mario a faktycznie 130 to miała seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariccwrc Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Puchatego 4 p na skrzyni sportingowej wciągnął na testach 1.4 16v na skrzyni 6 speed No a największe brawa należą się temu kto to wystroił bo autko jest na kompie z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Puchatego 4 p na skrzyni sportingowej wciągnął na testach 1.4 16v na > skrzyni 6 speed No a największe brawa należą się temu kto to > wystroił bo autko jest na kompie z 1.1 tylko ze 1.4 to seria i pewnie na programie z 1.2... jechałem puchatego cc i jechałem też 1.4 115km i imho 115km idzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Puchatego 4 p na skrzyni sportingowej wciągnął na testach 1.4 16v na > skrzyni 6 speed No a największe brawa należą się temu kto to > wystroił bo autko jest na kompie z 1.1 a kogo 1.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariccwrc Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > tylko ze 1.4 to seria i pewnie na programie z 1.2... > jechałem puchatego cc i jechałem też 1.4 115km i imho 115km idzie > lepiej. Tak zgadza sie 1.4 to seria ... jednak skrzynia dużo daje .... To ja jechałem tym 1.4 16v .... jechaliśmy w dwie osoby (w 4 p także osoby o podobnej wadze) i pasażer który siedział ze mną jechał i jednym i drugim samochodem jako pasażer wcześniej. Jego wrażenia subiektywne podpowiadały, ze 4p nie ma szans ... Do drugiego biegu byłem z przodu ... później nie było szansy złapać 4p Odczucia subiektywne w motoryzacji jakby nie było mało się liczą ... Sam mogę potwierdzić to, że jadąc 4p ma się wrażenie "Kur** nie warto było" .... A myśli kierują się raczej w stronę po cholere ... przecież 1.4 16v jedzie lepiej ....No ale porównanie na kresce pokazuje jednak co innego..... Charakterystyka silnika Puchatego jest taka, że nie czuć, aż tak że wciska w fotel, ale mimo wszystko jedzie lepiej. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariccwrc Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > a kogo 1.4? Maniekcool z W-wia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > Tak zgadza sie 1.4 to seria ... jednak skrzynia dużo daje .... > To ja jechałem tym 1.4 16v .... jechaliśmy w dwie osoby (w 4 p także > osoby o podobnej wadze) i pasażer który siedział ze mną jechał > i jednym i drugim samochodem jako pasażer wcześniej. Jego > wrażenia subiektywne podpowiadały, ze 4p nie ma szans ... Do > drugiego biegu byłem z przodu ... później nie było szansy złapać > 4p > Odczucia subiektywne w motoryzacji jakby nie było mało się liczą ... > Sam mogę potwierdzić to, że jadąc 4p ma się wrażenie "Kur** nie > warto było" .... A myśli kierują się raczej w stronę po cholere > ... przecież 1.4 16v jedzie lepiej ....No ale porównanie na > kresce pokazuje jednak co innego..... Charakterystyka silnika > Puchatego jest taka, że nie czuć, aż tak że wciska w fotel, ale > mimo wszystko jedzie lepiej. > Pozdrawiam!! ale nadal porównujesz padaczkowate 1.4 z niespełna 100km do całkiem przyjemniej wiertarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > ale nadal porównujesz padaczkowate 1.4 z niespełna 100km do całkiem > przyjemniej wiertarki w dupach wam sie juz poprzewracalo 1,4 100KM 6b. padaka nazywac pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > w dupach wam sie juz poprzewracalo 1,4 100KM 6b. padaka nazywac > pozdr. z programem 1.2 nie ma 100km i naprawdę nie jeździ szałowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariccwrc Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > ale nadal porównujesz padaczkowate 1.4 z niespełna 100km do całkiem > przyjemniej wiertarki No a co miałem porównać?? Skoro o tym mowa .... Nie zaprzeczam, że 1.4 16v 115 koni będzie jeździć szybciej bo może tak być jednak nie musi ... Piszę tylko o tym co jest na obecną chwilę potwierdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > a jeździłeś 1.4 16 z wałkami ? ja jezdzilem nie warto z 4p modzic? po glowie mi jeszcze chodzi 1.3 GSXR, ale zastanawiam sie nad przelozeniem napedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > z programem 1.2 nie ma 100km i naprawdę nie jeździ szałowo program akurat cos mialo tam poprawione ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > ja jezdzilem > nie warto z 4p modzic? warto ale jak to mówią nic nie zastąpi pojemności jak puchaty da jakieś konkretne wałki i kolektor wydechowy to 1.4 115km nie da rady ale jak do 1.4 założysz 4p to będzie ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > z programem 1.2 nie ma 100km i naprawdę nie jeździ szałowo te 101km i 102km miały nasze serie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > warto ale jak to mówią nic nie zastąpi pojemności > jak puchaty da jakieś konkretne wałki i kolektor wydechowy to 1.4 > 115km nie da rady ale jak do 1.4 założysz 4p to będzie ogień No i to jest racja Do pomodzonego 1.4 16V założyć 4P i... Auto od Strozika jest zbudowane w taki sposób. Paramatry można znaleźć gdzieś na necie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > No i to jest racja > Do pomodzonego 1.4 16V założyć 4P i... > Auto od Strozika jest zbudowane w taki sposób. Paramatry można > znaleźć gdzieś na necie. jakbym mial swoje to pewnei by siedzialo juz 4p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 nie bylo tego " wciskania w fotel" bo niutkow mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniekcool Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > nie bylo tego " wciskania w fotel" bo niutkow mniej tylko sa pewne minusy tego kosmiczne spalanie na trasie15-17 L na stoffke testy wykazaly ponad 32 litry na 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > tylko sa pewne minusy tego > kosmiczne spalanie na trasie15-17 L na stoffke > testy wykazaly ponad 32 litry na 100km cos za cos mysle ze puchaty sie z tym liczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > te 101km i 102km miały nasze serie a jaki program miałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > a jaki program miałeś ? seria panie ale serio jak go dostalem i pojechalem na A-4 to bylo troche milej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > warto ale jak to mówią nic nie zastąpi pojemności to prawda i Opel miał rację stwierdzając to, ale jest tylko jeden magiczny sposób zastąpienia pojemności -> doładowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winimotorsport Napisano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Wszystko fajnie tylko nadal nie wiem kto jest w stanie zbudowac 4 gwizdki. Strojenie sobie załatwię tylko wykonanie mnie interesuje i cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Wszystko fajnie tylko nadal nie wiem kto jest w stanie zbudowac 4 > gwizdki. Strojenie sobie załatwię tylko wykonanie mnie > interesuje i cena. MP Rally wykonuja takie rzeczy, kiedys sprzedawali na allegro 4p za jakos chyba 900 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiagt Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 Te z MP-Rally poszły za 600zł. Ja na twoim miejscu bym kupił przepustnice motocyklowe i sam zmontował. Na allegro można kupić przepustnice za 200-300zł P.s Kto ci to wystroi? i za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Te z MP-Rally poszły za 600zł. Ja na twoim miejscu bym kupił > przepustnice motocyklowe i sam zmontował. > Na allegro można kupić przepustnice za 200-300zł > P.s Kto ci to wystroi? i za ile? ale ja nic takiego nie potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Nath sprzedaje 4P do 16V które mu robiłem kiedyś. Jeżeli chesz mieć > nowo zrobione to można coś pomyśleć. powiedzmy że mam 4P np. takie jak Nath... - obroty jałowe reguluje się śrubką - nie ma krokowego co na to komp...nie wywala błędów? To samo z czujnikiem T powietrza zasysanego...można go olać? Z jakiego motoru są najlepsze/najłatwiej przystosowywalne gaźniki do naszych padak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > szkoda... > w tym roku był mario mogłes truć albo mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > powiedzmy że mam 4P np. takie jak Nath... > - obroty jałowe reguluje się śrubką - nie ma krokowego co na to > komp...nie wywala błędów? nie > To samo z czujnikiem T powietrza zasysanego...można go olać? TPS i IAT muszą byc. Ja mam go w puszce dolotu. Jak był wypiety to zara miałem marchewe na blacie. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > powiedzmy że mam 4P np. takie jak Nath... > - obroty jałowe reguluje się śrubką - nie ma krokowego co na to > komp...nie wywala błędów? > To samo z czujnikiem T powietrza zasysanego...można go olać? > Z jakiego motoru są najlepsze/najłatwiej przystosowywalne gaźniki do > naszych padak? Gaźniki są OK ale trzeba modyfokowa sporo elementów któe są niepotrzebne przy wtrysku. Przepustnice z wtryskami z motoykli są najlepsze ale i cena dużo wyższa. Wolne obroty na śróbce po utawieniu (synchronizacji) wszystkich przepustnic). Krokowy jest nie potrzebny. Czujnik temperatury pow. zasysanego niepotrzebny ale można gdzieś w dolot wpakowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > Gaźniki są OK ale trzeba modyfokowa sporo elementów któe są > niepotrzebne przy wtrysku. Przepustnice z wtryskami z motoykli > są najlepsze ale i cena dużo wyższa. okay rozumiem... A wtryski daje się "nasze" czy moga byc te z motoru? jeśli nie to trzeba rzeźbić listwę wtryskową, ew. zasadzić seryjną w nowy kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > okay rozumiem... > A wtryski daje się "nasze" czy moga byc te z motoru? > jeśli nie to trzeba rzeźbić listwę wtryskową, ew. zasadzić seryjną w > nowy kolektor? prosze foto moich 4p moze cos pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 10 Maja 2009 Udostępnij Napisano 10 Maja 2009 > okay rozumiem... > A wtryski daje się "nasze" czy moga byc te z motoru? > jeśli nie to trzeba rzeźbić listwę wtryskową, ew. zasadzić seryjną w > nowy kolektor? Jak robisz na gaźnikach to kolektor trzeba zrobić pod gaźniki i wpakować wtryski. Jak kupisz przepustnice z wtryskami i listwą wtryskową do tych przepustnic to zostaje dopasowanie kolektora i dopasowanie wtrysków do elektroniki. Poleciłbym troche dłuższy kolektor ssący zrobić (najepiej wypierniczyć nagrzewnice i wpakować oryginalny dolot motocyklowy. Troche zimnego powietrza napewno pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > Jak robisz na gaźnikach to kolektor trzeba zrobić pod gaźniki i > wpakować wtryski. Jak kupisz przepustnice z wtryskami i listwą > wtryskową do tych przepustnic to zostaje dopasowanie kolektora i > dopasowanie wtrysków do elektroniki. > Poleciłbym troche dłuższy kolektor ssący zrobić (najepiej > wypierniczyć nagrzewnice i wpakować oryginalny dolot > motocyklowy. Troche zimnego powietrza napewno pomoże A jeszcze zapytam o TPS.. Pasi z motorów czy trzeba rzeźbić mocowanie fiatowskiego TPSa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 > A jeszcze zapytam o TPS.. > Pasi z motorów czy trzeba rzeźbić mocowanie fiatowskiego TPSa? TPS czasami pasi a czasami nie i trzeba kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 12 Maja 2009 Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 > TPS czasami pasi a czasami nie i trzeba kombinować. Trzeba ciac i krzesac iskry Ja podpasowalem np: od 1.1. Na szybkiego mozna bylo uzyc innego jak mawia przyslowie: Potrzeba jest matką wynalazków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 12 Maja 2009 Udostępnij Napisano 12 Maja 2009 > Trzeba ciac i krzesac iskry > Ja podpasowalem np: od 1.1. > Na szybkiego mozna bylo uzyc innego jak mawia przyslowie: > Potrzeba jest matką wynalazków hamowałeś 1.1 16V 4P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.