whitepawer Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 Witam Czy Przewody zaplonowe pod LPG jaktycznie cos daja? Opis aukcji: Quote: - NAJLEPSZY DLA LPG - WYKLUCZA PRZEBICIA IZOLACJI - WYPOSAŻONY W RDZEŃ FERRYTOWY O NISKIM OPORZE ELEKTRYCZNYM - DŁUŻSZA ŻYWOTNOŚĆ PRZEWODU I ŚWIEC - BRAK ZAKŁÓCEŃ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH W POJAZDACH - DŁUŻSZA ISKRA NA ŚWIECY - PEWNIEJSZY ZAPŁON - NAJNOWSZE MATERIAŁY IZOLACYJNE ELIMINUJĄ WADY SILIKONU - TECHNOLOGIA KONSTRUKCJI NIEDOSTĘPNA DLA INNYCH - WYKONANE ZGODNIE Z WYMOGAMI OEM Faktycznie moze to wplynac pozytywnie na silnik, czy jest to zjawisko jak ze swiecami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sauron Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Witam > Czy Przewody zaplonowe pod LPG jaktycznie cos daja? > Opis aukcji: Quote: > - NAJLEPSZY DLA LPG > - WYKLUCZA PRZEBICIA IZOLACJI > - WYPOSAŻONY W RDZEŃ FERRYTOWY O NISKIM OPORZE ELEKTRYCZNYM > - DŁUŻSZA ŻYWOTNOŚĆ PRZEWODU I ŚWIEC > - BRAK ZAKŁÓCEŃ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH W POJAZDACH > - DŁUŻSZA ISKRA NA ŚWIECY - PEWNIEJSZY ZAPŁON > - NAJNOWSZE MATERIAŁY IZOLACYJNE ELIMINUJĄ WADY SILIKONU > - TECHNOLOGIA KONSTRUKCJI NIEDOSTĘPNA DLA INNYCH > - WYKONANE ZGODNIE Z WYMOGAMI OEM > Faktycznie moze to wplynac pozytywnie na silnik, czy jest to zjawisko > jak ze swiecami? Trzeba kupić dobre przewody, a w to co tam piszą na tych Sentechach to bym nie wierzył, to jedyne przewody na jakich się zawiodłem, ale może poprawili jakość. Mogę polecić Prospark, robię na nich 100-150kkm na LPG, po takim przebiegu może się już urwać końcówka przy wymianie świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 Wg mnie to wszytko tylko marketing.... Zwłaszcza ze ten Sentech to jakas srednia albo nawet srednio niska półka cenowa np w porownaniu do NGK o Boschu nie wspominajac (który nawiasem mowiac jest podobno przereklamowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > Trzeba kupić dobre przewody, a w to co tam piszą na tych Sentechach > to bym nie wierzył, to jedyne przewody na jakich się zawiodłem, > ale może poprawili jakość. > Mogę polecić Prospark, robię na nich 100-150kkm na LPG, po takim > przebiegu może się już urwać końcówka przy wymianie świec. o widze ze kolega troszke obeznany, jak poleje przez noc lub awet przez dzien silnik sie wystudzi to przerywa nie potrafi sie wrecic na obroty, przewody i kopulka ma 300kkm mozliwe ze juz powiedzialy ? przynajmniej jedno z nich? swiece wyminielm i wiele nie dalo, dlatego szukam p[rzewodow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 ile ludzi tyle opini, teraz jezdze na NGK-ach a wczesniej na Synechach i różnicy nie widzę poza ceną rzecz jasna......janmory sie u mnie nie sprawdziły.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 > ile ludzi tyle opini, teraz jezdze na NGK-ach a wczesniej na > Synechach i różnicy nie widzę poza ceną rzecz jasna......janmory > sie u mnie nie sprawdziły.... U mnie w DU Janmory, Senechy nie sprawdziły się. Oryginalne Koreańskie były NGK też Natomiast w Oplu NGK dały ciała. Auto kupiłem z przebiegiem 100kkm na oryginalnych kablach, jak popadał deszcz to przerywał silnik. Zmieniłem na NGK i przez 2 tygodnie było ok, później znów zaczął przerywać. Nie chciałem znów wydawać 200zł na kable NGK więc kupiłem Janmory za połowę ceny NGK i śmiga już rok na LPG bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 . Nie chciałem > znów wydawać 200zł na kable NGK więc kupiłem Janmory za połowę > ceny NGK i śmiga już rok na LPG bez problemu wlasnie juz od ktorejsc osoby z rzedu slysze o nich wiec chyba godne polecenia sa ojcu do pla vectry tez je polecaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamski73 Napisano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2009 Wcześniej jeżdziłem na Janmorach teraz na Synechach i różnicy nie widzę (więc po co przeplacać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 qrde drogie te ngk-i u ciebie, ja zakupiłem ngk-i za 125zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 właśnie jestem po wymianie kabli w Uno (na gazie). Stare oryginały miały przelot 100 tys. Rano i w wilgotną pogodę samochód przerywał , zamulał a w nocy świeciły jak diabli itp. Kupiłem normalne ale NGK. Różnica w jeździe kolosalna na +. W innym samochodzie kupiłem Janmory. Po około 1 tys. km jeden z nich pękł a reszta świeciła jakby miała przelot z 50tys km. Odradzam Z tego co się orientowałem i po moich doświadczeniach to najlepiej kupić oryginały (we fiacie były Champion) bądź NGK lub Bosch. Wziąłem NGK bo z tej firmy mam również świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > qrde drogie te ngk-i u ciebie, ja zakupiłem ngk-i za 125zł Tylko u Ciebie są 4 przewody, a u mnie 6 i najdłuższy ma koło metra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 ups zwracam honor... rzeczywiście 4mam, czyżby omega V6??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > ups zwracam honor... rzeczywiście 4mam, czyżby omega V6??? Jak w profilu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 jak Ci sie sprawuje??? bo mysle o omedze.....albo 2,5 litra albo 3litry, chodzi o awaryjność, spalanie i najważniejsze - blachy...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > jak Ci sie sprawuje??? bo mysle o omedze.....albo 2,5 litra albo > 3litry, chodzi o awaryjność, spalanie i najważniejsze - > blachy...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 sorki przy okazji chciałem podpytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Przewody zapłonowe do LPG - Bzdura Olej silnikowy do LPG - Bzdura Świece do LPG - Bzdura Cała twórczość niektórych firm w tym temacie - Mega Bzdura Dobre standardowe przewody, markowy olej + markowe świece to wszystko co potrzebne silnikowi z LPG. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Kupiłem ostatnio przewody Boscha do swojej Multipli 1,6 16v , próbowałem je założyć jakieś 20 minut, po czym wymieniłem w sklepie na NGK. Bosch w tym przypadku okazał się tandetą do kwadratu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Przewody zapłonowe, olej silnikowy, świece do LPG -Bzdura popieram wciskany marketingowy kit żeby skasować jeszcze raz tyle kasy za tą samą rzecz > Dobre standardowe przewody, markowy olej + markowe świece popieram i tego powinniśmy się trzymać w granicach rozsądku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Kupiłem ostatnio przewody Boscha do swojej Multipli 1,6 16v , > próbowałem je założyć jakieś 20 minut, po czym wymieniłem w > sklepie na NGK. Bosch w tym przypadku okazał się tandetą do > kwadratu. Akurat z przewodami Bosch-a nie miałem i nie mam żadnych problemów tak w Lanosie jak i w SC (oba z LPG). W Fiacie tylko grubsze przewody boschowskie nie mieściły się w oryginalne plastikowe trzymania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Przewody zapłonowe do LPG - Bzdura > Dobre standardowe przewody to samo właśnie usłyszałem w firmie AUTO GAZ Śląsk. Na pytanie o przewody powiedzieli jedno: Oryginalne, standardowe przewody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > ... Świece do LPG - Bzdura ... A czemu świece nie? Według mnie powinny mieć mniejszy odstęp elektrod ze względu na mniejszą przewodność mieszanki lpg-powietrze ... Dzięki temu oszczędza się układ zapłonowy, kable WN i cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 odstęp na świecy zwykłej czy do LPG możesz sobie regulować jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 a ja polece świece tutelli z elektrodą srebrową, tansze od ngk-ów i o niebo lepsze jezdze na nich i jakbym miał kupować zwykłe to pewnie iskry zwykłe, ale na nich jezdzi sie lux, polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 > odstęp na świecy zwykłej czy do LPG możesz sobie regulować jak chcesz Wiem, i dlatego na pierwszych świecach przejechałem ponad 50 tys. km (zmniejszenie odstępu po 25) i teraz mam drugie już ponad 50 tys. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_LukS_ Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 Świece i przewody NGK i od 40tyś nie ma żadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 poszedłem za twoją radą dotyczącą zmniejszenia odstępu elektrod u świec. Gdy zakładałem je jakieś 10tys km temu miały 0,8mm. Wczoraj wykręciłem je i miały 0,9. Więc zjechałem je do 0,6 mm. Wcześniej po jeździe na luz ie gdy wrzucałem bieg to szarpał w granicach obrotów 1800-3000. Zmniejszenie odstępu pomogło. Przejechałem 50km i nie zauważyłem objawu szarpania. Świece i kable NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 > poszedłem za twoją radą dotyczącą zmniejszenia odstępu elektrod u świec. Gdy zakładałem je jakieś 10tys km temu miały 0,8mm. > Wczoraj wykręciłem je i miały 0,9. Więc zjechałem je do 0,6 mm. > Wcześniej po jeździe na luz ie gdy wrzucałem bieg to szarpał w granicach obrotów 1800-3000. Zmniejszenie odstępu pomogło. > Przejechałem 50km i nie zauważyłem objawu szarpania. Świece i kable NGK Cieszę się że pomogło ... Na odstęp elektrod nie ma reguły, w jednym aucie będzie dobrze chodziło na 1,1mm (ford mojego brata), a w innym autku trzeba zmniejszyć na 0,6mm. Po prostu układ zapłonowy przestaje wyrabiać, a w starszych autach ma to szczególne znaczenie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 może i racja, ja to wyeliminowałem wymiana cewki zapłonowej, ale w sumie wczesniej zmniejszałem przerwe..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 > Wiem, i dlatego na pierwszych świecach przejechałem ponad 50 tys. km > (zmniejszenie odstępu po 25) i teraz mam drugie już ponad 50 > tys. ... a wiesz że to prosta droga do remontu silnika? Swiece nie sa konstruowane na "przedluzanie zycia" zmniejszaniem przerwy w czasie pracy. Po 50tys na LPG swieca jest juz krytycznie zuzyta co moze spowodowac pekniecie ceramiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > A czemu świece nie? > Według mnie powinny mieć mniejszy odstęp elektrod ze względu na > mniejszą przewodność mieszanki lpg-powietrze ... > Dzięki temu oszczędza się układ zapłonowy, kable WN i cewki. jeśli już musisz mieć mniejszy odstęp to sobie zmniejsz w oryginalnych. Przerobiłem temat świec ze srebrną elektrodą pod LPG - porażka. Zwykłe świece doskonale dają sobie radę przy sprawnym silniku oraz instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > Wiem, i dlatego na pierwszych świecach przejechałem ponad 50 tys. km > (zmniejszenie odstępu po 25) i teraz mam drugie już ponad 50 > tys. ... Odstęp to nie wszystko, o wiele groźniejsze jest to że swieca się przegrzewa, dochodzi do mikropęknięć porcelanki izolatora i w najgorszym przypadku ,,zonk'' porcelanka się kruszy i wpada do cylindra, resztę sobie dopowiedz. Świece trzeba wymieniać zgodnie z terminem, a kombinowanie (zwłaszcza przy cenach świec na poziomie do 20 zł za szt zwykle) to przerost formy nad treścią. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek_sl Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 ja tam przeleciałem na jednym komplecie 60 tys a poprzedni właściciel mógł nawet drugie także 50 tys na świecach zwykłych wg mnie jest akceptowalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.