nikt-znany Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 Przy probie wymiany oleju otwor w srubie na klucz "ukrecil sie"... narazie nie moge odkrecic jej w zaden sposob. To jeden problem, ale jakos go zwalcze - druga sprawa czy taka srube mozna kupic, i gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 ASiO 10zł nie ASiO - z pewnością taniej (uruchom szukajkę, na pewno znajdziesz, temat był ruszany wielokrotnie) edit: looknij tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 Ja dzisiaj walczyłem z korkiem . Ukręcony był już zanim zaczałem go męczyć. W końcu wbiłem w korek jakiegoś większego torxa - puścił i wymieniłem na norauto kwadrata (5.99 z uszczelką). Miałem jeszcze problem z odkręceniem filtra oleju był tak przykręcony że żaden klucz (a miałem 3) nie dał rady. Śrubowkręt, dziura na wylot w filtrze i poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 > i wymieniłem na norauto kwadrata (5.99 z uszczelką). Problem mam taki, ze we wtorek chce smigac na krotkie wakacje, wiec ten 1kkm wpadnie... a tu juz 16kkm od wymiany, zas zanim z norauto przyjdzie mi przesylka to bede po wyjezdzie... moze to znak, zeby jednosladem pedzic :-) W poniedzialek jade do jakiegos mechaniora, zeby zruszyl jakims sposobem ta srube i objade okoliczne sklepy za ta cholerna sruba... Jak nie, to moze w Lublinie znajde. Irytujaca sprawa, prosta czynnosc a tyle komplikacji. Moja sruba na torca byla zbyt wybita, zas na ampula rowniez nie nadawala sie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woogi_boogi Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 > ten 1kkm wpadnie... a tu juz 16kkm od wymiany, > To masz jeszcze, po wakacjach, 3 kkm do książkowej wymiany, nie przesadzajmy z tą wymianą oleju co 15 tys. moim zdaniem, jeżeli producent zaleca co 20 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 W każdym motoryzacyjnym powinieneś kupić odpowiednią śrubę. Do bravy kupiłem w pierwszym lepszym sklepie tyle że bez podkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > To masz jeszcze, po wakacjach, 3 kkm do książkowej wymiany, nie > przesadzajmy z tą wymianą oleju co 15 tys. moim zdaniem, jeżeli > producent zaleca co 20 kkm. Producent mowi o 20kkm, rozsadek podpowiada 15kkm :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 > To masz jeszcze, po wakacjach, 3 kkm do książkowej wymiany, nie > przesadzajmy z tą wymianą oleju co 15 tys. moim zdaniem, jeżeli > producent zaleca co 20 kkm. W Euromobilu na pewno mają taka oryginalną śrubę bo w Lublinie to różnie to może być hehe...a jak będę w Lublinie to mogę przywieźć ze stolycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krizem Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 Mają bo mi zmienili... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Mam nadzieje, ze w Lublinie znajde... Jak nie to trzeba bedzie poczekac i w Wawie zakupic. Kwestia jeszcze w jaki sposob stara odkrecic? Zastanawiam sie nad scieciem kolnierza sruby pod klucz np. 19 (musze zmierzyc jaki tam jest rozmiar i pod ktory rozmiar klucza bedzie najlepiej), moze inne pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam! Jak masz problem z odkreceniem, mozna lekko przyspawac nakredke . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Witam! > Jak masz problem z odkreceniem, mozna lekko przyspawac nakredke . Chyba nie bedzie wyjscia jak sciecie na klucz nie pomoze. Tymczasem podzwonilem po skkepach za ta sruba i wszedzie pytaja o wymiar sruby í rozmiar gwintu. Ma ktos takie dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam! > wymiar sruby í rozmiar gwintu. Ma ktos takie dane? Powiem tak, korek, uszczelke pod korek tylko ASO...niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Witam! > Powiem tak, korek, uszczelke pod korek tylko ASO...niestety No z tego co inni pisza, to mozna zakupic w innych miejscach niz aso... w aso powiedzieli mi 40zl, za srube tyle nie dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam! > w aso powiedzieli mi 40zl, za srube tyle nie dam. Ale jak bedzie lecial olej spod korka, to i tak pobiegniesz do aso... Uszczelka 17 zl, korek 40..nie wiem czy to tak duzo. Gorzej jak wkrecisz "niby ten sam korek" z innym skokiem gwintu. Ale jak uwazasz, dla mnie oszczednosc 20 zl to nie oszczednosc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Kolego czytaj wątek od początku ! Wiele osób stosuje inne korki niż aso i nic nie cieknie. W norauto sprzedawane korki są nie uniwersalne tylko pod daną miskę. I wszystko ładnie pasuje. Dokladnie oglądałem nowy i stary korek i jedyna różnica do długość - stary miałem trochę dłuższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guma10 Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Ja mam taki zestawik torxow i innych . Podpasowałem taki dłuższy torx odrobinę większy niż dziura w korku, młotek do ręki i jakoś to wbiłem. Dało się odkręcić, torx nic się nie ruszał. Pomysł z podpiłowaniem klucza pod korek jest niezły ale musisz naprawdę dobrze dopasować korek pod klucz. Odkręcenie korka wymaga przeważnie sporej siły i możesz objechać korek jak źle spiłujesz korek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Zastanawiam sie nad scieciem kolnierza sruby pod klucz np. 19 (musze Chcesz ścinać kołnierz, a próbowałeś użyć klucza z ostrymi zębami typu żabka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Chcesz ścinać kołnierz, a próbowałeś użyć klucza z ostrymi zębami > typu żabka? Probowalem, oprocz skancerowania sruby nie pomoglo. Jednak sprawe rozwiazalem w podobny sposob, o ktorym pisal jeden z Kolegow autokacikowcow. Wbilem torksa i odkrecilem. Nastepnie rozbilem na wiekszego torksa, wymienilem olej i dokrecilem. Przy najblizszej okazji zakupie nowa srube. Co do oszczedzania, to nie lubie placic 40zl jak mozna to samo kupic za 6zl... ale jak komus zapewni to komfort psychiczny to nie bronie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito49 Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Mi ktos kiedys odkrecal przecinakiem korek spustu oleju. Jest zaciecie na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Mi ktos kiedys odkrecal przecinakiem korek spustu oleju. Jest > zaciecie na nim. Zacięcie sam robisz przecinakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizmo79 Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 Koledzy - w najbliższych dniach czeka mnie wymiana oleju. Takie pytanie - jakim kluczem odkręca się korek spustowy? Dotychczas we wszystkich autkach widywałem korki na takiego dużego imbusa a tutaj czytam że kolega używał torxa do odkręcenia. Jak to jest z tym korkiem? Pytam bo nie chciałbym się zdziwić jak już autko na kanale będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veganfamily Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > Koledzy - w najbliższych dniach czeka mnie wymiana oleju. Takie pytanie - jakim kluczem odkręca się > korek spustowy? Dotychczas we wszystkich autkach widywałem korki na takiego dużego imbusa a > tutaj czytam że kolega używał torxa do odkręcenia. Jak to jest z tym korkiem? Pytam bo nie > chciałbym się zdziwić jak już autko na kanale będzie Imbus jest na 100% chyba że miałeś coś robione z korkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 ooo widzę, że mój topic wypłynął... a tu olej kupiony i do wymiany trzeba będzie zabrać się... a korka jak nie kupiłem tak nie kupiłem, chyba czas :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.