kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Witam wszystkich po raz 1 . Jestem nowy więc dopiero wchodzę w świat unomanii , chociaż przygoda z autkiem trwa i potrwa jeszcze dłuugi czas. Interesuje mnie przeszczep serducha do mojego uno. Obecnie mam 900 ale nęci mnie 1,2 16V od Punto II. Czy znalazłaby się chętna osoba która wymieniłaby ze mną swoje spostrzeżenia dotyczące takiego o to swapu? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Witam. Interesuje mnie przeszczep serducha do mojego uno. Obecnie mam > 900 ale nęci mnie 1,2 16V od Punto II. Czy znalazłaby się chętna > osoba która wymieniłaby ze mną swoje spostrzeżenia dotyczące > takiego o to swapu? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. siema uzupełnij profil a i pomagiery się znajdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Za radą kolegi uzupełniłem swój profil . Więc jeśli by ktoś zechciał się podzielić spostrzeżeniami to bardzo proszę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Zapoznaj się też z TYM wątkiem... i czekaj grzecznie pewnie niebawem ktoś Ci coś doradzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 A może chcesz 1.4? W idealnym stanie, nawet oleju nie trzeba w nim wymieniać. A 1.4 jeździ naprawdę fajnie. Ja wiem, że 1.2 16V jest mocniejszy i lżejszy... Ale 1.4 z uno do uno bardzo łatwo wsadzić, tym bardziej, że mam wszystkie potrzebne części a także inne elementy jak wzmocnione hamulce, zawieszenie, stabilizator, rozpórkę i inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Dziękuję kolegom za podpowiedzi . A co do silnika to powiem szczerze że chciałbym jednak coś nowszego. A też nie pali mi się płacić wysokich opłat (nie mam żadnych zniżek ;D). I przede wszystkim chcę żeby ten swap mi sprawił trochę zawodu, także im trudniej tym lepiej. Ale dzięki za propozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Dziękuję kolegom za podpowiedzi . A co do silnika to powiem szczerze > że chciałbym jednak coś nowszego. A też nie pali mi się płacić > wysokich opłat (nie mam żadnych zniżek ;D). I przede wszystkim > chcę żeby ten swap mi sprawił trochę zawodu, także im trudniej > tym lepiej. Ale dzięki za propozycję. Jedynym rozsądnym, sensownym silnikiem w fiacie Uno jest 1600 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > I przede wszystkim chcę żeby ten swap mi sprawił trochę zawodu, > także im trudniej tym lepiej. Ale dzięki za propozycję. włóż silnik 2.0 od fiata coupe (jest kilka opcji ciekawych) do UNO a wtedy będziesz miał trudniej i przyjemniej oraz zawodu również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Nie no pozostańmy na ziemi jednak . Autko ma służyć też do codziennego poruszania. Mnie 1,2 wystarczy na początek : ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Nie no pozostańmy na ziemi jednak . Autko ma służyć też do > codziennego poruszania. Mnie 1,2 wystarczy na początek : ). podejrzewam, że mnie też w moim 1.0 wystarczy 1.2 ale to dopiero jak się ten co jest wypluje do cna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Zaczekaj aż Glaca przyjdzie lub dj_o, oni się tym zajmowali to pewnie konkretniej poradzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Jedynym rozsądnym, sensownym silnikiem w fiacie Uno jest 1600 16V 900-tka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Jedynym rozsądnym, sensownym silnikiem w fiacie Uno jest 1600 16V dokładnie z czystym sumieniem mogę polecić tą jednostkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 A jak wyglądały przeróbki przy 1,6? Bo podejrzewam że modyfikacja była konkretna . Bo skoro już zakładając po 899 silnik 1,0 są spore zmiany to przy 1,6 pewnie tak samo ;D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 >A co do silnika to powiem szczerze że chciałbym jednak coś nowszego. Okej. > A też nie pali mi się płacić wysokich opłat (nie mam żadnych zniżek ;D). Czy różnica pojemności 130ccm aż tak wpływa na cenę OC? Albo nie wpływa wcale bo najczęściej są to przedziały albo w gorszym wypadku o jakąś naprawdę niewielką kwotę. Czy to jest aż taka różnica w skali roku na utrzymanie auta? > I przede wszystkim > chcę żeby ten swap mi sprawił trochę zawodu, także im trudniej > tym lepiej. "Zawodu" mówisz? Życzę powodzenia w swapowaniu. Mam nadzieję, że nie będziesz kolejnym co to w planach ma góry przenosić. I na tym się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Jeśli chodzi o oc bez zniżek to wpływa bardzo... A co do swapu dojdzie nie teraz to później na pewno, gdyż auta na pewno nie sprzedam, bo za dużo zostało w nim zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Jeśli chodzi o oc bez zniżek to wpływa bardzo... A co do swapu > dojdzie nie teraz to później na pewno, gdyż auta na pewno nie > sprzedam, bo za dużo zostało w nim zrobione. Podłogę i nadkola i kielichy masz zrobione na tip-top? Bez tego nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > 900-tka na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Jeśli 1.2 16v, to z punto I/lancia y (86km), ew. słupek 1.4 16v ze stilo/punto II/gp. Potrzebujesz skrzyni z fire, do tego inne półosie. Zdejmujesz immo, pompa paliwa mpi, dolot własny. Wiązka, to łatwa przeróbka, jeśli trzeba to możesz podesłać do przerobienia. Łapa silnika z 1.0/1.1, skrzyni również. Inny wybierak, ew. przeróbka. Przyda się chłodnica większa np z 1.4 z klimą, inny wydech. 1.2 16v z przepustnicą z 1.6 16v i kilkoma drobnostkami zaczyna jeździć Był wątek, jak pokazywałem dokładnie 1.2 16v po swapie, ale przepadł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Dzięki bardzo za odpowiedź. A jeśli chodzi o blachy to tak w lecie jeszcze je zakonserwuję. I powinien hulać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > A jak wyglądały przeróbki przy 1,6? Bo podejrzewam że modyfikacja > była konkretna . Bo skoro już zakładając po 899 silnik 1,0 są > spore zmiany to przy 1,6 pewnie tak samo ;D. na stronie Drupiego wszystko jest ładnie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 Ok. Dzięki bardzo za podpowiedzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Ok. Dzięki bardzo za podpowiedzi . Ja Ci swoje już przekazałem na prv (sorry że nie tu ale nawet nie wiedziałem że postał taki wątek jak odpowiadałem na privy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabkasr Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > 900-tka na gazie - powiem tak: z rok temu wymieniałem przewody elastyczne w przednich hamulcach, bo popiskiwały czasem... Jest już ok, ale jak mechanik ze mną jechał, by sprawdzić jak piszczy, to się mnie spytał, czy mam silnik 1400..... Jak mu powiedziałem 900 to mu gały wyszły Się dba - się ma. Zamiast robić kosztownego swapa, wolałbym kupiś sobie Punto II sporting (1.2 16v, 6 biegów), ceny są już naprawdę przystępne.... SŁAWA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Jak mu powiedziałem 900 to mu gały wyszły > Się dba - się ma. > Zamiast robić kosztownego swapa, wolałbym kupiś sobie Punto II > sporting (1.2 16v, 6 biegów), ceny są już naprawdę > przystępne.... Nie lepiej hgt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabkasr Napisano 5 Marca 2010 Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 > Nie lepiej hgt? Pewnie, że więcej frajdy z jazdy. Ale chyba ktoś tu coś mówił o kosztach i pojemności silnika we wcześniejszych postach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > Pewnie, że więcej frajdy z jazdy. Ale chyba ktoś tu coś mówił o > kosztach i pojemności silnika we wcześniejszych postach... ale taki Kropek mk 2 to przecież wydatek około 10k ( w dobrym stanie) a tu jest mowa o uno który wart jest z 3 tys a sam swap będzie kosztował góra 2 to już raczej ewentualnie może brać pod uwagę mk1 1,2 8v i przynajmniej blachy są ocynkowane . Chyba że łączy go jakaś więź z unkiem no to zmienia postać rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 No sprzedaż Una nie wchodzi nawet w grę... Za dużo on ze mną przeszedł a ja z nim , ma wartość mentalną dla mnie. A 2 sprawa powiedzcie mi no sprzedam samochód z 2001 roku po zrobieniu blach, zostaje w sumie konserwacja w wakacje. Przejechane ma 120 000, od wyjazdu z salonu w moich rękach (wiadomo jak byłem młodszy to nie użytkowałem go nagminnie:D) także nie ma nawet mowy o handlowaniu . Amortyzatory nowe, elementy jezdne nowe, opony nowe. No jaki sens sprzedawać taki samochód za 3000? Tak jak kolega wcześniej wspomniał swap wyniesie dużo mniej niż zakup nowego auta. Tutaj to przede wszystkim wiem co mam, a kupować samochód używany to nie wiem czy był bity czy nie był. Tutaj to wiem co mu dolegało co zrobione co nie. Także naprawdę wg mnie sprzedaż byłaby bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > No sprzedaż Una nie wchodzi nawet w grę... Za dużo on ze mną > przeszedł a ja z nim , ma wartość mentalną dla mnie. A 2 sprawa > powiedzcie mi no sprzedam samochód z 2001 roku po zrobieniu > blach, zostaje w sumie konserwacja w wakacje. Przejechane ma 120 > 000, od wyjazdu z salonu w moich rękach (wiadomo jak byłem > młodszy to nie użytkowałem go nagminnie:D) także nie ma nawet > mowy o handlowaniu . Amortyzatory nowe, elementy jezdne nowe, > opony nowe. No jaki sens sprzedawać taki samochód za 3000? Tak > jak kolega wcześniej wspomniał swap wyniesie dużo mniej niż > zakup nowego auta. Tutaj to przede wszystkim wiem co mam, a > kupować samochód używany to nie wiem czy był bity czy nie był. > Tutaj to wiem co mu dolegało co zrobione co nie. Także naprawdę > wg mnie sprzedaż byłaby bez sensu. i dobrze prawisz i takich ludzi nam trzeba... w pełni się solidaryzuje z kolegą, bo ja też mam sentyment do UNO i również będę kiedyś swapował silniczek 1.2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Fajnie że się solidaryzujesz ze mną dzięki . A teraz pytanko do znawców. Zostanę przy silniku 1,2 ale jeszcze nie wiem czy 8V czy 16V to przemyślenie potrwa na pewno dłużej ;D. Są różne wersje ww motorów. I tutaj pytanie w Puntach I generacji, Sienach, Paliach miały chyba 86 koni (no ale nie na 100% jestem pewny) w Puntach II miały 80. I tutaj pytanie czy te silniki znacznie się różnią konstrukcyjnie? W 8V też chyba różnice w mocach były o ile dobrze pamiętam, ale jeśli wprowadzam w błąd to z góry przepraszam. Czy w Pandach 1,2 są te same silniki czy jakiś nowszy twór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 jeśli blachy są ok i nie denerwuje ciebie tenże samochód to nie zmieniaj go zrób swap i będziesz zadowolony. A doradzanie sprzedaj, kup inny mija się z celem gdyby chciał tak zrobić to przecież nie pisał by o swapie i nie myślał długoterminowo na temat tego auta A poza tym jesteś w sumie z moich i mariolkowych okolic więc tym bardziej miło widzieć kogoś z tamtych rejonów (bo Ożarow nie jest nie wiadomo jak daleko) A druga sprawa jesteś studentem AGH to do czegoś zobowiązuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Wiem zauważyłem właśnie, że koledzy z moich rewirów (w końcu w Tbg praktycznie wszyscy zdajemy prawko ). Pozdrowienia dla Was . Tak nie ma sensu zmieniać, myśląc finansowo za duża strata w tym momencie. Także tylko i wyłącznie swap wchodzi w grę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gabkasr Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Nikt mu nic nie każe sprzedawać. Tylko zasugerowałem, że np. ja nie bawił bym się w SWAP, bo zawsze przy tym wychodzą różne dodatkowe, nieprzewidziane koszty... A tak kupuje się auto gotowe (można długo szukać, od jakiegoś pierwszego właściciela itd.). Tak kupiłem mojego Uniacza od babci, która rzadko jeździła z Katowic do Częstochowy. Jak do niego wsiadłem pachniał nowością (w 2006r. z kawałkami folii na siedzeniach ). Też się do niego już przywiązałem, dużo małych modyfikacji wykonałem, doposażyłem... Żal by go oddawać. Ale na SWAPa się nie porwę. On (Uniacz) ma być lekki, w miarę wygodny i przede wszystkim OSZCZĘDNY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Dobra Panowie dajcie spokój nie ma sensu warto czy nie warto, ja robię swapa to postanowione. I jeszcze jedno żeby nie było . Ja Waszymi propozycjami nie gardzę czy coś. Wolny kraj, wolność słowa . Więc nie będę negował niczyich opinii czy cokolwiek bo to bez sensu . Ile ludzi na świecie tyle różnych racji i poglądów. Ja robię swapa i inny samochodzik nie wchodzi w grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > Fajnie że się solidaryzujesz ze mną dzięki . A teraz pytanko do > znawców. Zostanę przy silniku 1,2 ale jeszcze nie wiem czy 8V > czy 16V to przemyślenie potrwa na pewno dłużej ;D. Są różne > wersje ww motorów. I tutaj pytanie w Puntach I generacji, > Sienach, Paliach miały chyba 86 koni (no ale nie na 100% jestem > pewny) w Puntach II miały 80. I tutaj pytanie czy te silniki > znacznie się różnią konstrukcyjnie? W 8V też chyba różnice w > mocach były o ile dobrze pamiętam, ale jeśli wprowadzam w błąd > to z góry przepraszam. Czy w Pandach 1,2 są te same silniki czy > jakiś nowszy twór? Więc jeśli chodzi o 16v,to w starszych(punto I,bravo) było 86km,w punto II,stilo już 80km. Silniki konstrukcyjnie nie różnią się niczym(oprócz minimalnie innych czasów otwarcia zawórów,minimalnie inne wałki). W grę wchodzi tylko elektronika,która w tych nowszych została zdławiona(normy spalin). Silnika możesz szukać z każdego z ww. aut. Jeśli chodzi o elektronikę/osprzęt silnika to tylko punto I. roczniki chyba 97-99. Najłatwiej ją ogarnąć, i masz te kilka koni więcej. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > i dobrze prawisz i takich ludzi nam trzeba... w pełni się > solidaryzuje z kolegą, bo ja też mam sentyment do UNO i również > będę kiedyś swapował silniczek 1.2... Jak ja się tylko spytałem jak sprawa SWAP-u u mnie wygląda, to mni się taki jeden zapytał z gupim usmiechem i ironiom, czy ten SWAP ma dotyczyć una, jak powiedziałem, że tak to sie pośmiał ze mnie... Że kto do takiego parcha silnik lepszy będzie wstawiał i dodał, zebym ja sobie uzbierał na coś lepszego... ALe się wpieniłem na niego . Przedstawiłem podobne argumenty co kolega... No bo w końcu nikt nie wie co tak naprawdę przeżył samochód, który zamierzamy kupić u handlarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinSw Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > Jak ja się tylko spytałem jak sprawa SWAP-u u mnie wygląda, to mni > się taki jeden zapytał z gupim usmiechem i ironiom, czy ten SWAP > ma dotyczyć una, jak powiedziałem, że tak to sie pośmiał ze > mnie... Że kto do takiego parcha silnik lepszy będzie wstawiał i > dodał, zebym ja sobie uzbierał na coś lepszego... ALe się > wpieniłem na niego . Przedstawiłem podobne argumenty co > kolega... No bo w końcu nikt nie wie co tak naprawdę przeżył > samochód, który zamierzamy kupić u handlarza... trzeba było powiedzieć żeby sie puknął w głowę jak się do starej E30 pcha v8 to jest wtedy dobrze, uno auto jak każde inne i nie widzę tu żadnych przeciwwskazań przed swapem to jest kwestia tylko i wyłącznie właściciela jak podchodzi do swojego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 Wiesz nie ma to jak ludzie chcą coś zrobić dla własnej przyjemności i z góry Cię krytykują. Albo to po prostu zwyczajna zazdrość, że Ty coś umiesz a ktoś nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > Jak ja się tylko spytałem jak sprawa SWAP-u u mnie wygląda, to mni > się taki jeden zapytał z gupim usmiechem i ironiom, czy ten SWAP > ma dotyczyć una, jak powiedziałem, że tak to sie pośmiał ze > mnie... Że kto do takiego parcha silnik lepszy będzie wstawiał i > dodał, zebym ja sobie uzbierał na coś lepszego... ALe się > wpieniłem na niego . Przedstawiłem podobne argumenty co > kolega... No bo w końcu nikt nie wie co tak naprawdę przeżył > samochód, który zamierzamy kupić u handlarza... ja najpierw przeswapuje budę na taką 3d, a później dopiero będę swapował silnik na coś innego pewnie będzie to 1600 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 A czego na 3d akurat ?:D Chociaż w sumie ciekawie to może wyglądać:D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 gdybym miał budę 3D, to bym silnik dał do tyłu przed tylną oś i byłoby to na pewno więcej niż 1.6 mam już pomysła, ale raczej nie będę nic robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > A czego na 3d akurat ?:D Chociaż w sumie ciekawie to może wyglądać:D. w sensie najpierw zakupie mój wymarzony 3d, a później dopiero do niego będę swapował wszystko z tego co mam teraz + inny silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > A czego na 3d akurat ?:D Chociaż w sumie ciekawie to może wyglądać:D. 3d ma sztywniejszą karoserię. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > 3d ma sztywniejszą karoserię. > pozdr I puchnie w dolnej części środkowego słupka, przynajmniej mój egzemplarz, będę musiał porobić zaprawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 6 Marca 2010 Udostępnij Napisano 6 Marca 2010 > 3d ma sztywniejszą karoserię. > pozdr i mniej ostro rdzewiejących drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 Kolejne pytanie z serii swapu ;D. Kupując silnik 1,2 na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie są takie główne wady tego motoru? I czy ten silnik do w ogóle opłaca się kupić z osprzętem bez? W jakich granicach przebieg tak żeby pojeździć troche bez remontu, ew remont żeby odłożyć na rok później . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > Kolejne pytanie z serii swapu ;D. Kupując silnik 1,2 na co zwrócić > uwagę przy zakupie? Jakie są takie główne wady tego motoru? I > czy ten silnik do w ogóle opłaca się kupić z osprzętem bez? W > jakich granicach przebieg tak żeby pojeździć troche bez remontu, > ew remont żeby odłożyć na rok później . pamiętam że jest jakiś myk, po którym można rozpoznać czy jest to 8v czy 16v warto kupić z osprzętem, niż później się bawić w kompletowanie puzzli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > pamiętam że jest jakiś myk, po którym można rozpoznać czy jest to 8v teraz żeś mnie zastrzelił. 16v ma szeroką głowicę bo jednak gdzieś ten drugi wałek tam sobie musi być a 8v jest podobny do 1.0, zesztą to ten sam silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 7 Marca 2010 Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 > pamiętam że jest jakiś myk, po którym można rozpoznać czy jest to 8v > czy 16v > warto kupić z osprzętem, niż później się bawić w kompletowanie puzzli trzeba być mega znawcą coby odróżnić ósemkę od szesnastki 8v to SOHC, 16v to DOHC... wystarczy maskę otworzyć ewentualnie spojrzeć na głowicę 1.2 MPI 8V 1.2 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2010 No nie... Rozwaliło mnie to... ;D Ale potraktujmy to jako dowcip naszego kolegi :>. W każdym razie się udał . Ta oferta tego silnika 16V to ciekawa dosyć . Tylko że jeszcze trzeba doliczyć skrzynia + półosie i inne rzeczy co wyjdą w praniu . Może 3 tys wystarczy:D. Chociaż jak sprzedałbym silnik ten co wyjmę ze skrzynią to może troche mniej mnie to wyjdzie. Ale zobaczymy, czas pokaże . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.