opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Ale do NB nie zmieścisz tyle gratów co do Cromy > Jak chcesz sportowe auto to nie szukasz tego w Cromie, już mając 150KM ten samochód się odpycha motor 200KM + chip jest idealny to dego auta, tylko idealnie go zmascili laczac z automatem, i jezdzi to slabiej niz 180tka po chipie z manualem tak wiec 150tka bez dpf z manualem + chip jest jedyna najlepsza opcja do cromy > A te 30-40kg byś sobie podarował, pewnie różnica jest większa w masie do katalogu > Niby Punto II ma ważyć 875kg (katalogowo) a ze mną i bakiem do połowy waga pokazała 1080kg teraz wlosci sa dokladniejsi w podawaniu wagi auta, jak widac nie myla sie tak jak przy P II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Ale do NB nie zmieścisz tyle gratów co do Cromy > Jak chcesz sportowe auto to nie szukasz tego w Cromie, już mając 150KM ten samochód się odpycha No niestety .... Croma w manualu 6 biegowym 150 KM i 320 Nm to nie wyścigówka .... przy niej moje Stilo 1,9 JTD podkręcone do 155 KM i 340 Nm to strasznie szybkie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 wersje z przed FL czy po zanabyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > motor 200KM + chip jest idealny to dego auta, tylko idealnie go zmascili laczac z automatem, i > jezdzi to slabiej niz 180tka po chipie z manualem > tak wiec 150tka bez dpf z manualem + chip jest jedyna najlepsza opcja do cromy Tak to jest jak się mocnym autem przejedzie człowiek to później 150KM mu mało > teraz wlosci sa dokladniejsi w podawaniu wagi auta, jak widac nie myla sie tak jak przy P II ważyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > No niestety .... Croma w manualu 6 biegowym 150 KM i 320 Nm to nie wyścigówka .... przy niej moje > Stilo 1,9 JRD podkręcone do 155 KM i 340 Nm to strasznie szybkie auto Ale stilo mniejsze i lżejsze A kto kupuje Cromę aby się ścigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Tak to jest jak się mocnym autem przejedzie człowiek to później 150KM mu mało > ważyłeś crome? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > A kto kupuje Cromę aby się ścigać Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 Ja po przejażdżce WRX-em nie mogłem się przyzwyczaić jak PII jest wolne Ani tym wyprzedzać ani przyspieszać > crome? No a co innego, Twoja waga mnie nie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Lisek To pomylił kategorie wagowo/cenowo/sportowe tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > To pomylił kategorie wagowo/cenowo/sportowe tego auta a tak na powaznie, z cromy to faktycznie fajne kombi jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > a tak na powaznie, z cromy to faktycznie fajne kombi jest wiem, oglądałem u znajomego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 No nareszcie ładna Multipla. Wreszcie stylista przestał brać to świństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > wiem, oglądałem u znajomego No bez jaj to nie miała być i nie jest wyscigówka.... nawet po zapodaniu wirusa nie będzie... Crome kupuje się dlatego, ze to kombi Co prawda szukałem 200 KM Cromy ale okazała się w realu wolniejsza od 150 w manulau... ( dodatkowe ponad 100 kg ) Do szybkiego przemieszczania pozostało mi Stilo Ale ta nowa multipla całkiem całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > eee kupa... > najpękniejsza Multipla wygląda tak widziałem na żywo.. ehm. no moze ma cos w sobie ale... powiedzmy sobei szczerze - malutka i niewygodna. Urok raczej zerowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > widziałem na żywo.. ehm. no moze ma cos w sobie ale... powiedzmy sobei szczerze - malutka i > niewygodna. Urok raczej zerowy. Kolego, weź se pod uwage kiedy była produkowana (lata 60 -te), co wtedy jeździło, jakie były wtedy (a nie teraz) standarty wygody- i dopiero wtedy feruj swoje wnioski. Powiem ci tylko tyle że wtedy wyglad był dość kontrowesyjny (nic nie wygladało podobnie) i powszechną zagadka było pytanie gdzie jest przód a gdzie tył auta (tył miała znacznie bardziej opływowy). Ale jej wygoda budziła podziw i zazdrość (jak na swoje wymiary). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 > Kolego, weź se pod uwage kiedy była produkowana (lata 60 -te), co wtedy jeździło, jakie były wtedy > (a nie teraz) standarty wygody- i dopiero wtedy feruj swoje wnioski. Powiem ci tylko tyle że > wtedy wyglad był dość kontrowesyjny (nic nie wygladało podobnie) i powszechną zagadka było > pytanie gdzie jest przód a gdzie tył auta (tył miała znacznie bardziej opływowy). Ale jej > wygoda budziła podziw i zazdrość (jak na swoje wymiary). Kolego, biere se pod uwagę i sam lubie stare maszyny ale akurat Multipla stara średnio mi sie podoba. Nie przeczę jej orginalności i upakowania 6 osób do przedłużonego fiacika 600 czy jak mu tam było, ale mi osobiscie, subiektywnie, ta biedrona tak sie średnio podoba. Gusta i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2010 > siedziałeś? jechałeś? > jakoś nie trącaliśmy sie łokciami.. i miejsca jest odpowiednio sporo Odpowiem wprost - gruby jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 i przestanie się wyróżniać czymkolwiek, masówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2010 > i przestanie się wyróżniać czymkolwiek, masówka znając fiata będzie się wyróżniać, dziś trudno przejść obojętnie obok Bravo, G Punto (I generacji, bo druga to już nie to samo) czy Croma, a już na pewno lepiej niech wyróżnia się delikatnie niż daje po oczach wyłupiastymi oczyma brzydkiej ropuchy. Powiem szczerze, że takie auto by mi się przydało, ale nie w tej formie '98-'04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 1 multipla była naładniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.