ignac2004 Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Siemka, miałem taki objaw, że zatarł się wentylator chłodnicy i spalony miałem bezpiecznik. Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, chodził lekko ale wewnątrz śmierdziało spalonymi kablami. Mniemam, że uzwojenie poszło Mimo to zamontowałem go i po zagrzaniu silnika robił powolny obrót o 180' i palił bezpieczniki. Wczoraj zamontowałem silniczek od kącikowego kolegi. Silniczek w stanie wizualnym bardzo dobrze, wszystko chodziło jak należy. Zagrzałem, chodził pięknie aż miło było słuchać I tak dwukrotnie... bez problemów. Za trzecim razem się nie włączył... znów spalił się bezpiecznik Gdzie szukać przyczyny? Jakieś pomysły? Tylko nie piszcie mi, że gdzieś mam zwarcie. Prosiłbym o konkretniejsze pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 Nie blokuje Ci sie nigdzie wentyl? Nie ociera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2010 > Siemka, miałem taki objaw, że zatarł się wentylator chłodnicy i spalony miałem bezpiecznik. > Rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem, chodził lekko ale wewnątrz śmierdziało spalonymi > kablami. Mniemam, że uzwojenie poszło > Mimo to zamontowałem go i po zagrzaniu silnika robił powolny obrót o 180' i palił bezpieczniki. > Wczoraj zamontowałem silniczek od kącikowego kolegi. Silniczek w stanie wizualnym bardzo > dobrze, wszystko chodziło jak należy. Zagrzałem, chodził pięknie aż miło było słuchać I tak > dwukrotnie... bez problemów. > Za trzecim razem się nie włączył... znów spalił się bezpiecznik Gdzie szukać przyczyny? Jakieś > pomysły? > Tylko nie piszcie mi, że gdzieś mam zwarcie. Prosiłbym o konkretniejsze pomysły a jaki masz bezpiecznik tzn jaka wartosc ? sprawdz jescze pobór prądu owego winowajcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziober Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Jak masz czujnik w chłodnicy, wyjmij wtyczkę i zewrzyj na krótko. Jeśli będzie wentylator działał to masz czujnik do wymiany ( wczoraj miałem podobny przypadek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > Jak masz czujnik w chłodnicy, wyjmij wtyczkę i zewrzyj na krótko. Jeśli będzie wentylator działał > to masz czujnik do wymiany ( wczoraj miałem podobny przypadek) jak mu bezpiecznik pali to zwora nie pomoze i nic nie wniesie do poszukiwan , sprawdz jeszcze raz wentylotor chlodnicy i jego wtyczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > Nie blokuje Ci sie nigdzie wentyl? Nie ociera? Właśnie nie :/ Chodził sobie dwa razy ładnie a za trzecim razem wywaliło znów bezpiecznik :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > jak mu bezpiecznik pali to zwora nie pomoze i nic nie wniesie do poszukiwan , sprawdz jeszcze raz > wentylotor chlodnicy i jego wtyczkę A nie wiecie jak można przemierzyć wentylator? Jaki powinien mieć opór? Ale może być tak, że np. czujnik powoduje zwarcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 jeśli czujnik będzie padnięty to tak jak pisał Ziobro może wybijać bezpiecznik. Spotkałem się z tym już kilka razy, więc Ignac zrób tak jak Ziobro napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > jeśli czujnik będzie padnięty to tak jak pisał Ziobro może wybijać bezpiecznik. Spotkałem się z tym > już kilka razy, więc Ignac zrób tak jak Ziobro napisał Spoko madżonez Widzę, że nie tylko ja mam podobne problemy. Grzywcia to samo, kolega w temacie obok podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 a bo wy wszyscy kominujecie jak kon pod górke. Stara technologia fso - silnik z duzego fiata zaczepic na to wirnik z cc i silnik nigdy nie padnie bo lozyskowany, roboty na 2 godziny i mamy pancerny wentylator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 Czuczu, tylko ja mam taki problem, że mój chodzi lekko :/ Dwa razy po wymianie chodził bez zarzutów a za trzecim razem już się nie włączył tego samego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > Czuczu, tylko ja mam taki problem, że mój chodzi lekko :/ Dwa razy po wymianie chodził bez zarzutów > a za trzecim razem już się nie włączył tego samego dnia moze byc babol w srodku jakis. A tak za 10 zł kupujesz z fiata 20 zl przeróbka imasz pancerny na zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > moze byc babol w srodku jakis. A tak za 10 zł kupujesz z fiata 20 zl przeróbka imasz pancerny na > zawsze Kurcze, sam nie wiem Obawiam się jeszcze, że może mam gdzieś jakieś zwarcie bo dziwne zeby tak odrazu drugi wentylator padł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Maja 2010 Udostępnij Napisano 1 Maja 2010 > Kurcze, sam nie wiem Obawiam się jeszcze, że może mam gdzieś jakieś zwarcie bo dziwne zeby tak > odrazu drugi wentylator padł? ale to musialobybyc duze napiecie caly czas na nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 Zrobiłem tak jak kolega przykazał i niestety... Zakręcił dwa razy i znów spalił bezpiecznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > Zrobiłem tak jak kolega przykazał i niestety... Zakręcił dwa razy i znów spalił bezpiecznik... Panowie, jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > Panowie, jakieś pomysły? Może po prostu za słaby bezpiecznik dajesz? Sprawdź miernikiem jaką ma rezystancje, jakie napięcie na nim jest, oblicz prąd i się przekonasz czy nie słaby bezpiecznik. Przy okazji porównaj prąd jaki ci wyszedł z tym jaki powinien pobierać (może ktoś z forum wie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Dzisiaj próbowałem to rozgryźć i szczerze to nie wiem :/ Wentylator próbuje się rozkręcić (nabrać obrotów) ale wykonuje dwa trzy obroty i pali bezpiecznik :/ Śmigło obraca się palcem bez problemów :/ Zamiast wentylatora podpiąłem żarówkę ze świateł mijania i świeciła dobrze na bezpieczniku 15A Natomiast wentek wywala je Jutro kupie bezpieczniki i wepne 25A tyle ile powinno byc i zobaczymy Jakieś pomysły? Sprawdzałem czy gdzieś nie ma zwarcia do masy ale raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 jak ma ciezko, to moze przy rozruchy 15A brac. daj taki bezpicznik, jaki ma byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Wloz 25A to podstawa. Mozesz jeszcze sprobowac doprowadzic bezposrednio 12V na kablu, koniecznie z bezpiecznikiem na wentyl i zobaczyc czy wybije. W ten sposob wykluczysz uszkodzony silnik wentylatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Oko, jutro tak zrobię i zobaczymy. W sumie nie pomyślałem, żeby tak zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Ale do wentylatora idzie za akku duży bezpiecznik 40A a nie 25A Więcej niż 40A nie polecam... przerabiałem 2 tyg temu temat spalonego wentylatora i zagotowanego płynu w chłodnicy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > Ale do wentylatora idzie za akku duży bezpiecznik 40A a nie 25A Więcej niż 40A nie polecam... > przerabiałem 2 tyg temu temat spalonego wentylatora i zagotowanego płynu w chłodnicy.. W mojej książce jest jak byk zaznaczone że 25A, taki też był tam odkąd miałem CC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scadi Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > W mojej książce jest jak byk zaznaczone że 25A, taki też był tam odkąd miałem CC w cc nie pamiętam jaki faktycznie jest,ale w sc 40A napewno,a to ten sam wentyl praktycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_cookie_ Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > w cc nie pamiętam jaki faktycznie jest,ale w sc 40A napewno,a to ten sam wentyl praktycznie... yyyy ja mam 25A na wentylu.... i tak pisze w ksiazce.... chyba ze ten bezpiecznik jest za akumulatorem???? bo mi wogole wentylator umarl i nie da sie go pokrecic.... i ze sie tak podepne silnik z SPI albo 900 podejdzie do 1.1 MPI???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scadi Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 > yyyy ja mam 25A na wentylu.... i tak pisze w ksiazce.... chyba ze ten bezpiecznik jest za > akumulatorem???? bo mi wogole wentylator umarl i nie da sie go pokrecic.... i ze sie tak > podepne silnik z SPI albo 900 podejdzie do 1.1 MPI???? w sc za aku jest bezpiecznik 40A(na obudowie bezp chyba jest nawet opisane 40A)... to chyba jest to samo-do mnie kupiłem wentyl z cc 704,przełożyłem tylko to ożebrowanie co montuje sie do chłodnicy i smiga juz prawie rok:) w robocie jak kupowałem to zawsze tylko mowilem,ze do seja chce i co bym nie wziął to zawsze pasowalo:P co do książki to u mnie w książce znalazłem"bezpieczniki w komorze silnika(...) 30A-elektrowentylator chłodnicy", "elektrowentylator chłodnicy silnika-A-30A" a 25A ma "elektrowentylator nagrzewnicy wnętrza samochodu"... takie dane mam w książce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Sam już nie wiem, nie chce przesadzić z tym bezpiecznikiem Panowie podobno z Peloponeza pasuje silnik wentylatora i jest nie do zatrzymania? Tylko teraz tak: -kupując używany na szrocie nie mam pewności jak to długo pochodzi, -kupując nowy nie mam pewności czy teraz te obecnie produkowane nie są już gorsze niż kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > yyyy ja mam 25A na wentylu.... i tak pisze w ksiazce.... chyba ze ten bezpiecznik jest za > akumulatorem???? bo mi wogole wentylator umarl i nie da sie go pokrecic.... i ze sie tak > podepne silnik z SPI albo 900 podejdzie do 1.1 MPI???? stelaz nie podejdzie, spi mocowany w 3 miejscach mpi w 4ch. Mozesz probowac przelozyc sam wentylator ze smiglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scadi Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > stelaz nie podejdzie, spi mocowany w 3 miejscach mpi w 4ch. Mozesz probowac przelozyc sam > wentylator ze smiglem i to jest najlepsze rozwiązanie:) tak właśnie robie w pracy. wiem napewno,ze pasują nawet wentyle z cc,z tym,że trzeba je przekładać w całości ze śmigłem,bo w cc jest inna średnica otworu mocującego śmigło niż w sc,a tak poza tym to raczej różnicy nie ma,bo u mnie podszedł lajtowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaz Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Dzisiaj próbowałem to rozgryźć i szczerze to nie wiem :/ > Wentylator próbuje się rozkręcić (nabrać obrotów) ale wykonuje dwa trzy obroty i pali bezpiecznik > :/ > Śmigło obraca się palcem bez problemów :/ > Zamiast wentylatora podpiąłem żarówkę ze świateł mijania i świeciła dobrze na bezpieczniku 15A > Natomiast wentek wywala je > Jutro kupie bezpieczniki i wepne 25A tyle ile powinno byc i zobaczymy > Jakieś pomysły? Sprawdzałem czy gdzieś nie ma zwarcia do masy ale raczej nie Maiłem to samo u siebie obracał się lekko a paliło bezpiecznik po wymianie wentylatora na nowy działa już bez problemu ok 1,5 roku. Zobacz jeszcze czy się nigdzie nie ociera wentylator bo ja miałem tak po zamontowaniu nowego że trzeba było doginać mocowania żeby gładko chodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > i to jest najlepsze rozwiązanie:) tak właśnie robie w pracy. wiem napewno,ze pasują nawet wentyle z > cc,z tym,że trzeba je przekładać w całości ze śmigłem,bo w cc jest inna średnica otworu > mocującego śmigło niż w sc,a tak poza tym to raczej różnicy nie ma,bo u mnie podszedł lajtowo Dokładnie. Ja założyłem wentylator od cc ale razem ze stelażem - bo faktycznie wentyl z sc był mniejszy sporo niż ten od cc. Teraz śmiga i jestem zadowolony. Sprawdź jeszcze przewody... może jakieś przebicie masz?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 ja u siebie będę musiał w takim razie zrobić podmiane wentyla na ten od poloneza albo z cc bo mój w aktualną pogode chyba nie daje rade bo wyskakuje mi co jakiś czas kontrolka od temperatury płynu chłodniczego te wentyle są obydwa większe (średnica śmigła) od tego w sc spi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > ja u siebie będę musiał w takim razie zrobić podmiane wentyla na ten od poloneza albo z cc bo mój w > aktualną pogode chyba nie daje rade bo wyskakuje mi co jakiś czas kontrolka od temperatury > płynu chłodniczego te wentyle są obydwa większe (średnica śmigła) od tego w sc spi? proponuje wpierw chlodnice wyczyscic i sprawdzic czy pompa wody jest odpowiednio wydajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 wyczyścić ale z zewnątrz czy wewnątrz? (może i głupie pytanie ale dopiero się ucze robić przy sowim seju) pompe wyciągnąć i sprawdzić jakie ciśnienie daje tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > wyczyścić ale z zewnątrz czy wewnątrz? (może i głupie pytanie ale dopiero się ucze robić przy sowim > seju) > pompe wyciągnąć i sprawdzić jakie ciśnienie daje tak? Chłodnicę przepłukać ale najlepiej nową dać bo nie są to duże $ pompę można odkręcić i też ją przynajmniej sprawdzić wizualnie czy ma wszystkie łopatki. No i sprawdzić układ pod względem czystości czy nie ma żadnego "szlamu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Chłodnicę przepłukać ale najlepiej nową dać bo nie są to duże $ pompę można odkręcić i też ją > przynajmniej sprawdzić wizualnie czy ma wszystkie łopatki. No i sprawdzić układ pod względem > czystości czy nie ma żadnego "szlamu" co musze sciagac zeby sie dostac do pompy wody zeby ja np wymienic ? 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Maiłem to samo u siebie obracał się lekko a paliło bezpiecznik po wymianie wentylatora na nowy > działa już bez problemu ok 1,5 roku. > Zobacz jeszcze czy się nigdzie nie ociera wentylator bo ja miałem tak po zamontowaniu nowego że > trzeba było doginać mocowania żeby gładko chodził. Ale widzisz, miałem jeden wentylator z takimi objawami, zmieniłem na nowy, trzy razy sie wlaczyl i znow stalo sie to samo. Przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > co musze sciagac zeby sie dostac do pompy wody zeby ja np wymienic ? > 1.2 8v Moderator i się pyta Koło , nadkole i już widać śruby mocujące chyba 4 sztuki klucz zdaje się 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Moderator i się pyta > Koło , nadkole i już widać śruby mocujące chyba 4 sztuki klucz zdaje się 10 to u mnie jeszcze pokrywa rozrzadu myslalem ze dolem nie wyjdzie.. ale jak to tak super dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > to u mnie jeszcze pokrywa rozrzadu > myslalem ze dolem nie wyjdzie.. ale jak to tak super > dzieki o pokrywie zapomniałem ale też oczywiście trzeba odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > o pokrywie zapomniałem ale też oczywiście trzeba odkręcić Panowie nie zaśmiecać mi tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > Chłodnicę przepłukać ale najlepiej nową dać bo nie są to duże $ pompę można odkręcić i też ją > przynajmniej sprawdzić wizualnie czy ma wszystkie łopatki. No i sprawdzić układ pod względem > czystości czy nie ma żadnego "szlamu" może jednak faktycznie dam nową bo będzie przynajmniej pewne, że ma działąća w związku z tym pytanie czy oryginał lepiej kupić czy z zamiennikami akurat tego nie ma problemu i kupić zamiennik? Od razu podepne się do pytania Dareq'a czy w 1.1 spi podobnie się ściąga pompe wody=też dostęp taki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 A nie ma tam po drodze przekaźnika ? Może to on winny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > A nie ma tam po drodze przekaźnika ? Może to on winny ? Właśnie jak na moje oko to w schemacie nie ma, zaraz wrzucę screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 raczej nie ma bo chyba idzie aku>bezpiecznik 40A (sej)>wentyl z tego co tam patrzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 > raczej nie ma bo chyba idzie aku>bezpiecznik 40A (sej)>wentyl z tego co tam patrzyłem Dobra, ale czy nie jest podejrzane że drugi wentylator z takimi samymi objawami? Poprzedni zachowywał się dokładnie tak samo, to go wymieniłem. Drugi włączył się tylko tr5zy razy - fakt nowy nie był Może coś jest nie tak, że je tak wykańcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 coby nowego wątku nie tworzyć, podczepie się tutaj. Wczoraj postałem troszku w korku i mnie się Sej "zagotował", wymieniłem wiatrak na nowy jakoś 2 miechy temu, bezpiecznik OK, mimo to wiatrak nie włącza się. Co może być przyczyną przyjmując że wiatrak jest sprawny a bezpiecznik cały?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > może jednak faktycznie dam nową bo będzie przynajmniej pewne, że ma działąća w związku z tym > pytanie czy oryginał lepiej kupić czy z zamiennikami akurat tego nie ma problemu i kupić > zamiennik? > Od razu podepne się do pytania Dareq'a czy w 1.1 spi podobnie się ściąga pompe wody=też dostęp > taki? Kolego ja 2 tygodnie temu musiałem też zmieniać i kupiłem za 120 zł bodajże aluminiową (zamiennik) i działa elegancko. Wg mnie nie trzeba kupować oryginału. Chyba, że masz kase to zawsze to oryginał. Ale ta moja działa świetnie i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > coby nowego wątku nie tworzyć, podczepie się tutaj. Wczoraj postałem troszku w korku i mnie się Sej > "zagotował", wymieniłem wiatrak na nowy jakoś 2 miechy temu, bezpiecznik OK, mimo to wiatrak > nie włącza się. Co może być przyczyną przyjmując że wiatrak jest sprawny a bezpiecznik cały?? czujnik odpowiedzialny za uruchamianie wentyla. wkrecany jest w chlodnice. Wyciagnij z niego wtyczke, zrob zworke i zobaczysz czy sie wentyl zakreci. Jesli tak to odpowiedz prosta, czujnik padl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 > czujnik odpowiedzialny za uruchamianie wentyla. wkrecany jest w chlodnice. Wyciagnij z niego > wtyczke, zrob zworke i zobaczysz czy sie wentyl zakreci. Jesli tak to odpowiedz prosta, > czujnik padl. Bóg zapłać, bedziem próbowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.