koNik Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 3 weekendy spędziłem w garażu nad moją kolejna zagładą więc proszę uważać z komentarzami niestety zdjęcia są jakie są bo pada pierwszy raz coś własnoręcznie lakierowałem!!!! przed wyglądała tak: teraz : ten narożnik co wygląda jak wgniecony taki nie jest - tak dziwnie wyszło przegiąłem z czarnym matem z tyłu ? przypominam że auto to kosztowało 1300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Co to jest za model ? Trochę jak 2103, a trochę jak 2105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Co to jest za model ? > Trochę jak 2103, a trochę jak 2105 2106 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > 3 weekendy spędziłem w garażu nad moją kolejna zagładą więc proszę uważać z komentarzami A co sie stalo z poprzednia? Kupiles chyba 1300 w zeszlym roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > A co sie stalo z poprzednia? > Kupiles chyba 1300 w zeszlym roku? pchłem pod koniec wakacji bo to był słaby rocznik - 1990 - wolę starsze szkoda tylko że mi sie trafił ten sam, paskudny kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElBombino Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Po tytule myślałem że 3.0 zagościło pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Po tytule myślałem że 3.0 zagościło pod maską chyba by nie wlazło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > 2106 Wg zasad numeracji 2106 powinno być kombi 2105 Chronologicznie to gdzie 2106 jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Wg zasad numeracji 2106 powinno być kombi 2105 a jest 2104 > Chronologicznie to gdzie 2106 jest ? zaraz po 2103 to jest taka "niby lepsza wersja 2103" a w praktyce brzydsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 na pierwszej focie "krasiwyj siewier" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Ehhhhh. dziadek miał taką tylko, że marchewkową Byle tak dalej Te felgi, to oryginały, czy robione na wzór tamtej epoki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Te felgi, to oryginały, czy > robione na wzór tamtej epoki? te felgi to ATS Classic 7" ET20, jak najbardziej z epoki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElBombino Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > chyba by nie wlazło Wejdzie spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Wejdzie spokojnie rzeczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Fajne były by zdjęcia do pooglądania jak byś zamieścił, ta pomarańczowa vs kośĆ słoniowa, znaczy zdjęcia obok siebie kolejno przód, tył boki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Fajne były by zdjęcia do pooglądania jak byś zamieścił, ta pomarańczowa vs kośĆ słoniowa, znaczy > zdjęcia obok siebie kolejno przód, tył boki itp jak przestanie w końcu padać i uruchomię na dobre wtrysk w pomarańczowej to na pewno zamieszczę tu masz takie z poprzednią moją, młodszą 2106 na brzydkich felgach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > 2106 A wczensiej nie przypadkiem 21033 (1500S) w odroznieniu do twojej pomaranczy 2103 (1500)? Bo ojcic mial taka jak twaoj apomarancza o na bank miala oznacznie 2103. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > Bo ojcic > mial taka jak twaoj apomarancza o na bank miala oznacznie 2103. no bo moja pomarańcza to jest 2103 - czyli Lada 1500 wcześniej miałem 21063 - czyli Lada 1300sl a teraz drugą mam Lada 21061 - czyli Lada 1500s takie to troche pogmatwane , szczególnie że czasami w dowodach rejestracyjnych były pomyłki i Łady 2107 rejestrowali jako 2103, Łady 2103 jako 2106 i vice versa Często ktoś ma 2106 a myśli że ma 2103, widać to nawet na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 Szacun Kolego Choc przyznam, że co do tego czarnego matu to mam mieszane uczucia... Tak czy inaczej na tych felgach jest rewela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 18 Maja 2010 Udostępnij Napisano 18 Maja 2010 > pchłem pod koniec wakacji > bo to był słaby rocznik - 1990 - wolę starsze > szkoda tylko że mi sie trafił ten sam, paskudny kolor Pomalowac. Sprawdzony lakiernik juz jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 hmmm... pasują czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > hmmm... > pasują czy nie? a paczemu ostrołęckie blachy ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > a paczemu ostrołęckie blachy ??? a czemu nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > hmmm... > pasują czy nie? niet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 za duze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > hmmm... > pasują czy nie? Od lokomotywy były jeszcze lepsze a okrętowe idealne. A tak poważnie, imo za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Od lokomotywy były jeszcze lepsze a okrętowe idealne. > A tak poważnie, imo za duże. ale jak świecą idealny bat na drechów z niefabrycznymi xsenonami świecącymi w kosmos (2x100W H3 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quattroporte Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Jako że w mieście zauważyłem ładną Ładę postanowiłem zrobić zdjęcie Niestety tylko telefonem ale i tak zawsze coś :_ Podobają mi sie felgi W środku z tego co zauważyłem drążęk zmiany biegów taki "bursztynowy" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > hmmm... > pasują czy nie? Dla mnie w dechę i w klimacie Zawsze mi się takie podobały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 wow w super stanie 2103, mało juz takich! felgi mi się nie widzą a drążek to taki dodatek, nie oryginał ale z epoki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > jak przestanie w końcu padać i uruchomię na dobre wtrysk w pomarańczowej to na pewno zamieszczę ta Twoja pomarańczowa łada jest obłędna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > ta Twoja pomarańczowa łada jest obłędna eeetam ruski złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > eeetam ruski złom ile trzeba przygotować kasy, żeby nabyć i odszykować taki ruski złom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Z tytułu wnioskowałem że ta ładzina ma trzy litry pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Z tytułu wnioskowałem że ta ładzina ma trzy litry pod maską. fajno by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > ile trzeba przygotować kasy, żeby nabyć i odszykować taki ruski złom? Głównie zależy to od stanu blacharskiego auta jakie kupisz. Ja moją kupiłem bardzo tanio bo wtedy jeszcze "nie były w modzie" auta z PRL. Dałem 1150zł. Dziś brzydsza 2106 kosztuje dwa razy tyle a ładna trójka 3 a nawet i 5kzł. Z tym że zanim wydałbym na nią tyle na pewno bardzo dobrze bym ją obejrzał i ostukał Czasami jednak da się jeszcze kupić od "dziadka" w super stanie i za 1kzł ale trzeba mieć szczęście Musisz mieć jednak na uwadze że do ponad 30 letniego auta nawet jak jest w oryginalnym, idealnym stanie blacharskim garaż to mus. Inaczej po 3 latach rdza będzie wszędzie Mnie blacharz z lakierem kosztował 8 kzł - dużo jak na takie auto ale gość się przyłożył - wyprowadził wszystkie linie jak należy i lakier też jest moim zdaniem ładnie położony. Mimo wydawałoby się dość dobrego stanu wyjściowego roboty było sporo (błotniki przód + reperaturki tył, odbudowa przednich kolumn zawieszenia, poszycia drzwi, podszybie, progi z poszyciami, łatanie podłogi). Trwało to łącznie 2 miesiące Blachy najlepiej kupować stare, ruskie używane lub sprowadzać z Rosji - polskie rzemieślnicze są o połowę cieńsze i rdzewieją w oczach Kolejną sprawą jest silnik - ja wsadziłem dwulitrowego fiatowskiego DOHCa wraz ze skrzynią - z perspektywy czasu był to błąd i drugi raz bym go nie zrobił. Jest to silnik który jest już dość stary i ciężko kupić do niego części (np gaźnik czy aparat zapłonowy). Skrzynia też ma zdecydowanie za krótkie przełożenia do Ładowskiego mostu. Ponadto w DOHCu dolot jest z innej strony niż w silniku Łady przez co robi się ciasno przy pompie hamulcowej! Gdybym robił to teraz - tuningowałbym silnik Łady (jakieś delikatne turbo bo N/A to jednak droga zabawa) lub celował w silnik 1.8 BMW który też dość dobrze wchodzi. Silnik Fiata wraz z montażem (przy czym wsadziłem go do budy sam a podpinał mechanik) kosztował mnie trochę ponad 2tys zł. Zawieszenie - tu mnie trochę poniosła fantazja bo wsadziłem Bilsteina B46 na grubym tłoczysku, takiego raczej do sportu. Sprężyny aby było bardziej sztywno wsadza się przednie polonezowe na tył a do przodu z nivy. Przy okazji wymiana wszystkiego czego tylko się dało w przednim zawieszeniu, trzeba uważać żeby nie kupic tanich, ukraińskich wahaczy bo można skończyć z urwanym kołem Do tego stabilizator tylni z fiata argenty i trzyma się toto naprawdę zadziwiająco dobrze i jest przewidywalne nawet na nierównościach Z tym że to beton i na dłuższe trasy jest męczące Teraz planuję dorzucić do tego poliuretany od ruskich zamiast gum, można je sprowadzić za ok 300zł komplet. Zawias kosztował mnie łącznie ok 2,8kzł Wydech - silnik fiata ma inny kolektor niż ładowy - musiałem wyspawać kolektor, wydech założyłem przelot z węgier. Kolektor kosztował mnie trochę dużo (1,5kzł) wydech 500zł z transportem. Głośno jest ale co by nie mówić - rasowo Wnętrze - fotele z alfy gtv 600zł, plus jakieś tam czarne boczki, kanapa z DF itp... Zewnętrze - felgi, opony, renowacja felg, lusterka, nowe zderzaki i inne pierdoły - ok 3 tys zł jeszcze jak nic Łącznie jakby nie liczyć wychodzi ok 20 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > Łącznie jakby nie liczyć wychodzi ok 20 tys zł dzięki za wykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 I tu się muszę z Tobą zgodzić w pewnym momencie przestaje się liczyć ile inwestuje się a "takie" auto bo człowiek podchodzi do tego sercem a nie rozumem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > dzięki za wykład wykład nie zastąpi praktyki więc jak Cię coś kusi takiego to chyba mimo wszystko warto - jest satysfakcja jak ludzie potem zaczepiają na ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.