Skocz do zawartości

"...Młodzi giną przez tylny napęd?"


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

> Dokladnie dlatego kupuje sie BMW. Szukajac auta majacego 200 i wiecej koni nie znajdzesz zbyt duzo

[..]

> strirejserem i bawarska fabryka.

Tak przypuszczalem grinser006.gif Czyli trzeba by ograniczyc np moc samochodu, ktore mozna prowadzic, dla swiezo upieczonych kierowcow, w nowych prawach jazdy, np na 5 lat, do 75 KM 270751858-jezyk.gifgrinser006.gif

> Zebys sie tylko dalej nie posuwal w tym lubieniu

Spoko, spoko, mam zone a do tego jestem "ortodoksyjna lesbijka" grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [..]

> Tak przypuszczalem Czyli trzeba by ograniczyc np moc samochodu, ktore mozna prowadzic, dla swiezo

> upieczonych kierowcow, w nowych prawach jazdy, np na 5 lat, do 75 KM

Ograniczyc moc? Nie. Wystarczy wprowadzic drakonskie stawki ubezpieczeniowe, ktore byly by zalezne od mocy silnika (dawny niemiecki system) lub klasy auta (obecny niemiecki system).

W takim wypadku gowniarza z zasady nie stac na utrzymanie jakiegos potowra. zeby jezdzic jakims M5 to przewaznie trzeba juz swoje w zyciu zarobic a co za tym idzie miec troche lat na karku.

> Spoko, spoko, mam zone a do tego jestem "ortodoksyjna lesbijka"

ok.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak to się ma do aut jeżdżących po drodze nie będącymi zabawkami?

Nijak - zrozumialem, ze niejako juz zeszlismy na temat prowadzenia w czstym znaczeniu tego slowa.

> A przede wszystkim jak się ma

> dociążanie tyłu do tracenia trakcji przy FWD?

Nie tyle dociazenie tylu ile przeniesienie masy na tyl. Licze, ze problem z trakcja rozwiaze LSD, zawieszeniem i oponami. I umiejetnym naciskaniem gazu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ograniczyc moc? Nie. Wystarczy wprowadzic drakonskie stawki ubezpieczeniowe, ktore byly by zalezne

> od mocy silnika (dawny niemiecki system) lub klasy auta (obecny niemiecki system).

> W takim wypadku gowniarza z zasady nie stac na utrzymanie jakiegos potowra. zeby jezdzic jakims M5

> to przewaznie trzeba juz swoje w zyciu zarobic a co za tym idzie miec troche lat na karku.

Ale tatus lub mamusia, mogliby zasponsorowac autko, albo gowniarz by na delarce narkotykow zarobil, a tak jest na 5 lat ograniczony ustawowo i po prostu MUSI sie nauczyc jezdzic slabszym autem, jesli w ogole chce jezdzic zlosnik.gif

A moze, i moj, i Twoj pomysl, polaczyc w jedna calosc? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie ustrojstwa to sie wylacza, zaden argument.

W jakim celu w codziennej jeździe wyłącza się ustrojstwa?

> Taaaaaa...chyba tylko wg. marketingowcow. Czy Ty wiesz jaka jest roznica miedzy mechaniczna szpera

> a elektroniczna???

wiem

> Ze niby FWD sie lepiej prowadzi w trudnych warunkach niz RWD??? Hahahahahahahaha...na pewno nie w

> rekach wprawnego kierowcy.

Tą kwestię już omówiłem wcześniej. Bądź łaskaw zapoznać się z materiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale tatus lub mamusia, mogliby zasponsorowac autko,

Nie mogli by bo wypelniajac formularz podajesz czy autem jezdzi kierowca ponizej 25 roku zycia. Jak jezdzi to cena mocno idzie w gore.

>albo gowniarz by na delarce narkotykow zarobil,

Nie zarobil by bo wszystkie firmy ubezpieczeniowe zgodnie by odpowiedzialy, ze nie sa w stanie mu zaoferowac polisy. Moj kolega z pracy ma ten problem - ma 20 lat, zdna firma ubezpieczniowa nie chce mu ubezpieczyc auta o mocy wiekszej niz 250KM hehe.gif Kaza mu czekac do 25 roku zycia.

Auto moze kupic - wyjechac na publiczna droge nie bardzo bo bez OC nikt mu auta nie zarejestruje. Proste i to nawet bez zmian w prawie i drogiego uchwalania uchwal hehe.gif

> a tak jest na 5 lat ograniczony ustawowo i po prostu MUSI sie nauczyc jezdzic slabszym autem,

> jesli w ogole chce jezdzic

Nie, to sie nie sprawdza. tym bardziej, ze moc silnika nie zawsze jest wyznacznikiem osiagow. Taki system (moc silnika i jej ogrniaczenia) stosuje sie w motocyklach - swietnie dziala.

> A moze, i moj, i Twoj pomysl, polaczyc w jedna calosc?

Niemcy stosuja ten system od lat i to z powodzeniem. Nie sadzy zeby nam udalo sie wniesc do niego cokolwiek pozytecznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogli by bo wypelniajac formularz podajesz czy autem jezdzi kierowca ponizej 25 roku zycia. Jak

[..]

Ale wiesz, ze u nas czesto ponoc jezdzi sie bez waznego DR czy OC, albo nawet bez waznego PJ? (Tak wiem, ze to piszac, strzelam sobie w kolano zlosnik.gif)

> Niemcy stosuja ten system od lat i to z powodzeniem. Nie sadzy zeby nam udalo sie wniesc do niego

> cokolwiek pozytecznego.

A skoro tak to zgoda wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [..]

> Ale wiesz, ze u nas czesto ponoc jezdzi sie bez waznego DR czy OC, albo nawet bez waznego PJ? (Tak

> wiem, ze to piszac, strzelam sobie w kolano )

W Niemczech nie da sie jezdzic bez OC. Idac rejestrowac auto musisz miec papier z ubezpieczalni, ze wykupiles polise - inaczej nie dostaniesz blach. Nie zaplacisz skladki to ubezpieczalnia zrywa umowe i kontaktuje sie z WK. WK kontaktuje sie z Policja a ta przychoidzi i bez pytania zdejmuje blachy z samochodu.

System jest nie do obejscia... a nwet jakos komus sie wydaje, ze go obszedl to jest tak do pierwszej kontroli policji lub pierwszej stluczki (a ta kosztuje, oj kosztuje...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Niemczech nie da sie jezdzic bez OC. Idac rejestrowac auto musisz miec papier z ubezpieczalni, ze

[..]

Czyli jednak jak sie chce to mozna ok.gif

W Polsce nie mozna, bo po pierwsze sie nie chce, a po drugie "nie bedzie Niemiec plul nam w twarz, i nie bedziemy, ze sprawdzonych, szkopskich rozwiazan korzystac, bo nie, a nasz system jest i tak lepszy niz ich, bo jest nasz, polski! Z ziemi Wolskiej do Polski!" biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [..]

> Czyli jednak jak sie chce to mozna

> W Polsce nie mozna, bo po pierwsze sie nie chce, a po drugie "nie bedzie Niemiec plul nam w twarz,

> i nie bedziemy, ze sprawdzonych, szkopskich rozwiazan korzystac, bo nie, a nasz system jest i

> tak lepszy niz ich, bo jest nasz, polski! Z ziemi Wolskiej do Polski!"

Tez masz cazsem wrazenie, ze to co kopiujemy z zachodu najchetniej to rozwiazania proste? Np kij bejsbolowy? To Umiemy odpatrzec. Tego co warto bylo by odpatrzec nie widzimy oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez masz cazsem wrazenie, ze to co kopiujemy z zachodu najchetniej to rozwiazania proste? Np kij

> bejsbolowy? To Umiemy odpatrzec. Tego co warto bylo by odpatrzec nie widzimy

Czasem? shocked.gif Caly czas! zlosnik.gif Najlepiej sie wdraza rzeczy typu: McDonaldy, biale kozaczki, zarzucanie dupa w BMW, dresy z lampasami grinser006.gif i adidasy - jaki narod takie kopiowanie i wdrazanie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zarzucanie dupa jest fajne

Wierze grinser006.gif Dla kierowcy BMW grinser006.gif A nie dla tych po bokach grinser006.gif

Chca sobie cwiczyc, niech sobie jada na jakis pusty plac, lub na lotnisko, albo kupia dzialke i na niej niech trawe BMW kosza grinser006.gif, a nie na rondzie kreca sie w kolko w godzinach szczytu (tu doliczam jescze lansiarzy na quadach zlosnik.gif) albo kreca baczki na skrzyzowaniu o 1 w nocy grinser006.gif albo zamiataja dupa na rondach, malo nie kasujac innych pojazdow, i na wszystkie uwagi majac jedna odpowiedz: " Co, urwał?!" zlosnik.gif

Ja po prostu nie lubie durni, a oni sie swietnie w te definicje wpasowuja grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [..]

> Tak przypuszczalem Czyli trzeba by ograniczyc np moc samochodu, ktore mozna prowadzic, dla swiezo

> upieczonych kierowcow, w nowych prawach jazdy, np na 5 lat, do 75 KM

cos podobnego juz dziala... powiedzmy. jest kategoria dla dzieci (B1??)... malolitrazowe male cos...

i jakos sie nie przyjmuje raczej ten model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mimo to ograniczenia konstrukcyjne FWD wczesniej stana sie przeszkoda.

I tak i nie - zależy do jakich celów konstruuje się samochód.

Wciąż ze zdziwieniem obserwuję założenie, że "bycie najpirszym" jest głównym celem życiowym znacznej części osób wypowiadających się w tym wątku.

Tylko - znowu - pytanie

1. czy tak faktycznie jest

2. na ile FAKTYCZNIE niezbędny jest jakiś-tam napęd, skoro jego potencjał nie będzie wykorzystywany.

Odnoszę nieodparte wrażenie, że najistotniejsze tu staje się GP następnych świateł, a jakoś tak zupełnie ginie z teleskopów prosta, codzienna jazda, gdzie 99% przypadków nie odróżni wad/zalet żadnego z napędów.

> No wlasnie z ta wybitna sportowoscia AWD to nie do konca. Swego czasu producent porownywal 911 -

> RWD i AWD. Tak dlugo jak tor byl suchy, tak dlugo RWD wygrywalo. Dopiero wraz z pogorszeniem

> warunkow AWD ujawnilo swoje zalety.

No i właśnie o to chodzi, że codzienna jazda to nie tylko caferacing.

> Zauwaz, ze wiskoza to kompromis - koszta niewiele wyzsze niz w FWD przy rownoczesnym dolozeniu

> kilku zalet BEZ tracenia typowych zalet wynikajacych z faktu FWD (ekonomia i koszta).

Niby tak, ale to jakaś proteza jest - znowu -> wykorzystasz to w jakikolwiek SENSOWNY sposób, poza ewentualnym łatwiejszym wyjechaniem z głębokiego śniegu ?

I ile takich przypadków masz w życiu pojazdu.

> Do normalnego dupowozu calkicie wystarczajacy i dobrze sprawdzajacy sie patent.

Do normalnego dupowozu i tak IMHO szkoda kasy i zadymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tym srebrnym E 30 z artukułu to chyba ktoś z AK zginął, coś mi > się kojarzy.

z AK nie, ale część osób z AK go znała. Bywalec nie do końca legalnych wyścigów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tdi 204 KM, 406Nm odcięcie na drugim biegu około 85km/h

W Vectrze wazacej 1360kg (plus ja i paliwo biglaugh.gif) 140KM i 175Nm, odciecie na jedynce okolo 50km/h, a na dwojce jest przy okolo 95-98km/h.

W Focusie na I biegu mialem nawet nieco wiecej niz 50km/h a tam tylko 1.8 115KM i zdaje sie 150Nm bylo hmm.gif

Tak jak juz Ci napisano - niewlasciwa krzynka do tego auta, to i Ci piszczy gdzie sie da i kiedy sie da wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cos podobnego juz dziala... powiedzmy. jest kategoria dla dzieci (B1??)... malolitrazowe male

> cos...

> i jakos sie nie przyjmuje raczej ten model.

i chwałą bogu:

wyobraź sobie:

kat. B1: gówienko do 550 kg masy własnej osiągane przez odchudzanie seryjnych modeli, ale te auta nadal zapieprzają po 130-150 kmh

gdzie sens, gdzie logika?

np: http://allegro.pl/item1166998920_wielka_gratka_peugeot_106_dla_16_latka_na_kat_b1.html - 165 kmh

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13274748 - 135 kmh

http://otomoto.pl/daihatsu-cuore-b1-C13890238.html - 140 kmh

http://allegro.pl/item1159884629_smart_fortwo_na_b1.html - 135 kmh

i przegięcie:

http://otomoto.pl/smart-roadster-bezwypadek-b1-igla-77tyskm-kli-C13897910.html - 175 kmh

TO NIE JEST NORMALNE !!!

przecież te gówienka przy uderzeniu z większą prędkością rozsypią się po terenie wypadku jak TU-154 w lesie smoleńskim !!!

już bym chyba wolał rozwiązanie na B1: dużę auto z baaaardzo ograniczoną mocą biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Vectrze wazacej 1360kg (plus ja i paliwo ) 140KM i 175Nm, odciecie na jedynce okolo 50km/h, a na

> dwojce jest przy okolo 95-98km/h.

> W Focusie na I biegu mialem nawet nieco wiecej niz 50km/h a tam tylko 1.8 115KM i zdaje sie 150Nm

> bylo

> Tak jak juz Ci napisano - niewlasciwa krzynka do tego auta, to i Ci piszczy gdzie sie da i kiedy

> sie da

Ale on ma diesla, a nie beznyniaka i imho jak na diesla wyjątkowo długie biegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TO NIE JEST NORMALNE !!!

ok.gif IMHO zawracanie glowy... na rok sie pakowac w takie niewiadomo co... a potem drugi raz robic prawko i cala walka z kursami itp.

> przecież te gówienka przy uderzeniu z większą prędkością rozsypią się po terenie wypadku jak TU-154

> w lesie smoleńskim !!!

Quady dla 4 latków to tez nienajlepszy pomysl smile.gif a zobacz zainteresowanie icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO zawracanie glowy... na rok sie pakowac w takie niewiadomo co... a potem drugi raz robic

> prawko i cala walka z kursami itp.

jak kogoś stać i ma kapryśne dziecko... biglaugh.gif

> Quady dla 4 latków to tez nienajlepszy pomysl a zobacz zainteresowanie

a to już wogóle posrany pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To widocznie C4 Picasso 109KM (1.6 HDi) tez jest wyjatkowy, bo podobne zakresy mial .

no troszkę. Typowy zakres na dwójce to 75-80 km/h U mnie są wyjątkowo długie biegi i zakres jest do 90 km/h na dwójce. Nie spotkałem innego auta z dieslem o tak długich biegach (na trójce do 140, na czwórce prawie do 200 km/h). Dodam jako ciekawostkę, że mocniejsze odmiany silnikowe mają krótsze biegi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TO NIE JEST NORMALNE !!!

> przecież te gówienka przy uderzeniu z większą prędkością rozsypią się po terenie wypadku jak TU-154

> w lesie smoleńskim !!!

Te gownienka (jak to raczyles ujac) dadza Ci duzo wieksze szanse niz Golf III czy stary panzerwagen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to zwracam honor... widzisz dlatego uzylem wartosci bezwzglednej - przy 90ciu a nie "na 2ce"

> skoro u Ciebie 2ka konczy sie tam gdzie w 200 konnej benzynie jest okolo

> polowa zakresu

nie uogólniaj proszę, moje auto ma 2kę do około 90km/h smirk.gif a jest jak najbardziej benzynowe i ma ciut więcej niż 200KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te gownienka (jak to raczyles ujac) dadza Ci duzo wieksze szanse niz Golf III czy stary

> panzerwagen.

jasne: daihatsu cuore - konstrukcja na poziomie TICO (wiek i zaawansowanie)

czy pug 106 (konstrukcja wiekowo podobna jak Golf III wspomniany)

jedyni smarty ponoć w crashtestach lepiej stoją... ale cena też lepsza

to juz naprawdę lepiej mieć auto wielkości np: astry czy vectry B ze zblokowanym silnikiem czy skrzynią (np: tylko 1,2 i 3 z przełożeniami odpowiednio dobranymi) do np: 80 kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jasne: daihatsu cuore - konstrukcja na poziomie TICO (wiek i zaawansowanie)

> czy pug 106 (konstrukcja wiekowo podobna jak Golf III wspomniany)

> jedyni smarty ponoć w crashtestach lepiej stoją... ale cena też lepsza

> to juz naprawdę lepiej mieć auto wielkości np: astry czy vectry B ze zblokowanym silnikiem czy

> skrzynią (np: tylko 1,2 i 3 z przełożeniami odpowiednio dobranymi) do np: 80 kmh

Nie idzie mi o konkretne modele ale o wiek i poziom bezpieczenstwa. Tak naprawde dopiero kilka lat temu zaczeto budowac naprawde bezpieczne samochody. Jesli takim jedziesz to masz duze szanse wyjsc z czolowego zderzenia z malymi obrazeniami - nawet jesli jest to samochod wielkosci smarta.

Im auto starsze tym szanse mniejsze i jego wielkosc ma male znaczenie. To czy uderzy w ciezarowke czy czy w osobowke nie gra roli.

Ogladnij i wyciagnij wnioski:

Trzeba sobie zdawac sprawe, ze w ciagu ostatnich 25 lat zmienilo sie bardzo wiele w sprawie bezpieczenstwa. O ile smochody konstrukcyjnie stworzone w latach '80 byly bardzo "pancerne" to jednak wtedy stawiano na cos innego. Samochod mial byc masywny i silny - to mialo gwarantowac bezpieczenstwo. Gruba, twarda blacha, mocna konstrukcja.

Samochody z poczatku lat '90 w sumie sa bardzo podobne, ale dodano poduszki powietrzne (wczesniej montowane jedynie w klasie wyzszej).

Samochody budowane od polowy lat '90 to w sumie juz calkiem nowe konstrukcje, ktore zrywaja z poprzednimi. ZAczeto projektowac samochody z mysla o kontrolowanych strefach zgniotu. Stalo sie jasne, ze nie chodzi o zbudowanie klatki bezpieczenstwa i czolgu, ktory przebije sie przez sciane. Chodzi o jak najwieksza amortyzacje uderzenia przy rownoczesnym zachowaniu przedzialu pasazerskiego w nienarusznym stanie. Amortyzacje nawet kosztem kompletnej kasacji reszty pojazdu.

Zastanawiales sie dlaczego stluczka z polonezem sprawia, ze w polonezie odpada zderzak a w noweym BMW znika pol przodu?

Stwierdzenie - wolal bym jechac duzym i starzsym autem niz jakims nowym maluchem to bardzo odwazne slowa. ja osobiscie wolal bym nowe twingo niz np 10 letnia Omege. jestem przekonany, ze moje szanse w takim Twingo byly by wieksze - rowniez podczas zderzenia z ciezarowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale mówimy o autach na kat. B, które w zdecydowanej większości są autami o wiekowej konstrukcji -

> nie porównuj do Twingo najnowszego...

Nie zrozumialem co chcesz powiedziec. Sformuluj troche inaczej albo jakos rozwin. Po prawie 20h na nogach mam problemy z mysleniem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zrozumialem co chcesz powiedziec. Sformuluj troche inaczej albo jakos rozwin. Po prawie 20h na

> nogach mam problemy z mysleniem

mówisz że młode auta są bezpieczeniejsze od starych... owszem, ale te młode auta nie sa dostępne dla młodych ludzi jako auta spełniające kat. B1 - a te które spełniają (dałem przykłady) to s w większości są małymi struclami o wiekowej konstrukcji, więc mając do wyboru:

stare małe lekkie auto ganiające 130-150 kmh (obecna kat. B1)

czy

stare duże ciężkie auto ganiające 80 kmh (moja propozycja dla kat. B1)

ja bym wolał te duże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mówisz że młode auta są bezpieczeniejsze od starych... owszem, ale te młode auta nie sa dostępne

> dla młodych ludzi jako auta spełniające kat. B1 - a te które spełniają (dałem przykłady) to s

> w większości są małymi struclami o wiekowej konstrukcji, więc mając do wyboru:

> stare małe lekkie auto ganiające 130-150 kmh (obecna kat. B1)

> czy

> stare duże ciężkie auto ganiające 80 kmh (moja propozycja dla kat. B1)

> ja bym wolał te duże...

Ja wogole uwazam, ze ograniczenie predkosci dla poczatkujacego kierowcy to bzdura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio po fali upałów, przyszła fala deszczy. W pierwszym dniu jak zaczęło padać na odcinku 60km (jazda przez małe miejscowości).

Dwie bmki leżały w rowie, jedna normalnie jedna na dachu. Ta na dachu leżała na prostej drodze w miejscu w którym można lekko podskoczyć przy 120km/h, więc pewnie spanikował.

Innych samochodów w rowie nie było wiec wniosek nasuwa się sam ...... że tylnym napędem trzeba umieć jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Innych samochodów w rowie nie było wiec wniosek nasuwa się sam ...... że tylnym napędem trzeba

> umieć jeździć

zacytuję klasyka...

"jest to rzecz bez większego znaczenia w zestawieniu z pozostałymi opisanymi tu ułomnościami przedniego napędu w bardziej typowych, a przede wszystkim ważniejszych sytuacjach drogowych."

rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:


Nie no, to zbyt mocne uproszczenie. Prawda jest taka, ze BMW naprawde fajnie jezdzi i daje olbrzymia frajde z jazdy - glownie prowadzeniem. Wykorzystywanie cech napedu przychodzi samo i to nawet u kierowcow ktorzy nie maja aspiranta na stritrejsera.


jeżeli wykorzystanie cech napędu ma słuzyć do zamiatania tyłkiem na skrzyzowaniach to imo lepiej wykop dół głęboki metr na metr i tam zakop prawo jazdy ok.gif

Jak już na poczatku dyskusji mądry człowiek zauwazył, że to nie kwestia napedu, a głupoty ludzkiej jest przyczyną takiego, a nie innego stanu rzeczy ok.gif

Pod Słupskiem jest wiocha gdzie małolat tak rozbujał bmke, że z zakrętu wycięła w poddasze budynku mieszkalnego sick.gif Nie dość, ze siebie to i pasażera usmiercił sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie uogólniaj proszę, moje auto ma 2kę do około 90km/h a jest jak najbardziej benzynowe i ma ciut

> więcej niż 200KM

co to za auto? i pewnie masz tez ponad 400 nm?

icon_eek.gif

moje GSI mialo prawie do 100 kmh... 90 konny civic mial do 100... takze o ile to nie jakis dziwolag (typu 7 biegowe skrzynie mechaniczno automatyczne) to powinno miec przy takiej mocy troche zacniej zestopniowane biegi

takze zostane przy uogolnianiu... dla dobra opon - takich krotkich 2jek nie powinno sie robic smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co to za auto? i pewnie masz tez ponad 400 nm?

> moje GSI mialo prawie do 100 kmh... 90 konny civic mial do 100... takze o ile to nie jakis

> dziwolag (typu 7 biegowe skrzynie mechaniczno automatyczne) to powinno miec przy takiej mocy

> troche zacniej zestopniowane biegi

profil się zepsuł? grinser006.gif seryjnie 260KM i 380Nm, ręczna 6 biegowa skrzynia

> takze zostane przy uogolnianiu... dla dobra opon - takich krotkich 2jek nie powinno sie robic

pomijając opony na 2 pierwszych biegach to taka krótka skrzynia przy takiej mocy daje ciekawe osiągi powyżej 100km/h

moim zdaniem oczywiście zlosnik.gifwink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> profil się zepsuł? seryjnie 260KM i 380Nm, ręczna 6 biegowa skrzynia

a ja tam wiem czy to Twoje czy wujka zeby.GIF

> pomijając opony na 2 pierwszych biegach to taka krótka skrzynia przy takiej mocy daje ciekawe

> osiągi powyżej 100km/h

> moim zdaniem oczywiście

ciekawe zestopniowanie... ale to chyba nie jest jakis wyznacznik segmentu? wiekszosc tego co powozilem powyzej 200 KM ma jednak sporo dluzsze biegi niz 84 km/h na 2ce smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja tam wiem czy to Twoje czy wujka

icon_eek.giffoch.gif

> ciekawe zestopniowanie... ale to chyba nie jest jakis wyznacznik segmentu? wiekszosc tego co

> powozilem powyzej 200 KM ma jednak sporo dluzsze biegi niz 84 km/h na 2ce

nie jest wyznacznik, ale nic takiego nie napisałem, zwróciłem uwagę że się zdarza grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jest wyznacznik, ale nic takiego nie napisałem, zwróciłem uwagę że się zdarza

no zdarza sie smile.gif

tyle ze Ty masz szpere i ograniczenie doladowania na pierwszych 2 biegach smile.gif czyli mazda wstawila krotkie biegi i potem dorobila do tego "ratunek" a omawiane skodzitsu... coz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.