Skocz do zawartości

Tanie w eksploatacji kombi do 10-12tys PLN


Lcf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje kupic dla siebie autko kombi. Warunek to rocznik min 2000 (zeby dalo sie wykupic AC), raczej benzyna z LPG, no chyba ze jakis oszczedny dieselek. Auto ma sluzyc do codziennej jazdy jak i na dluzsze wyprawy. Narazie ogladam Lagune I i P406, biore pod uwage tez Maree Weekend. Moze polecicie jakichs swoich faworytow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> potrzebuje kupic dla siebie autko kombi. Warunek to rocznik min 2000 (zeby dalo sie wykupic AC),

> raczej benzyna z LPG, no chyba ze jakis oszczedny dieselek. Auto ma sluzyc do codziennej jazdy

> jak i na dluzsze wyprawy. Narazie ogladam Lagune I i P406, biore pod uwage tez Maree Weekend.

> Moze polecicie jakichs swoich faworytow ?

jakieś volvo v70 hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nubira Kombi

Bralem ja pod uwage, ale jakos taka fajniejsza wydaje sie Marea Week. Nubira II z 2.0 LPG jezdzilem troche ostatnio i jak dla mnie to auto sie nei zbiera jak na 2.0 przystalo, buja sie strasznie (chyba, ze zawieszenie bylo do wymiany) i jak na taka jazde palila w pip gazu - 13-14l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co na paliwie oszczędzisz to oddasz na turbo lub/i wtryski.

szwagier ma ten silniczek w clio, przelotu 180kkm i jak do tej pory nic sie nie dzieje, z drugiej strony te turbawki na poznaniu sa po ok. 500zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez o tym myslalem, tylko tam troche przerazja mnie te silniki 2.4, 2.5 20V no i turbina. Jak z

> czesciami do Volvo, nie sa kosmicznie drogie w porownaniu do Laguny/P406 ??

Silnik 2.5 20V jest bez turbo, pije dość rozsądnie. Chyba najsensowniejsza relacja moc-spalanie. Dobrze znosi podtlenek LPG.

Co do kosztów to nie wiem jakie są w Lagunie i Pugu, ale w 850/V70 nie zabijają.

Jeśli zaś zdecydujesz się na diesela to silnik 2.5TDI jest bardzo trwały i rozsądny ze spalaniem. Trasa przy dobrze doładowanym bagażniku z klimą 6.5l, przy prędkości przelotowej 120-130 na gdańskiej. Miasto koło 8l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli zaś zdecydujesz się na diesela to silnik 2.5TDI jest bardzo trwały i rozsądny ze spalaniem.

> Trasa przy dobrze doładowanym bagażniku z klimą 6.5l, przy prędkości przelotowej 120-130 na

> gdańskiej. Miasto koło 8l.

To moj Passat B6 kombi 2.0TDI pali podobnie lub wiecej. Miasto 8l On to jest jakby nie patrzec 16l lpg smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> potrzebuje kupic dla siebie autko kombi. Warunek to rocznik min 2000 (zeby dalo sie wykupic AC),

> raczej benzyna z LPG, no chyba ze jakis oszczedny dieselek. Auto ma sluzyc do codziennej jazdy

> jak i na dluzsze wyprawy. Narazie ogladam Lagune I i P406, biore pod uwage tez Maree Weekend.

> Moze polecicie jakichs swoich faworytow ?

astra G. Auto tak toporne i prymitywne że aż nie do zdarcia. Części tanie i powszechnie dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez o tym myslalem, tylko tam troche przerazja mnie te silniki 2.4, 2.5 20V no i turbina. Jak z

> czesciami do Volvo, nie sa kosmicznie drogie w porownaniu do Laguny/P406 ??

Znajomy miał s60 z silnikiem 2.4 170KM, skrzynia automatyczna.

Auto paliło 10l gazu w mieście i około 8 w trasie. Części ogólnie drogie były, ale nie wiem jak to wypada w porównaniu z laguną lub 406.

Poza tym auto raczej się nie psuje (znajomy kupił z przebiegiem około 200kkm, w dwa lata przejechał ponad 100kkm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szwagier ma ten silniczek w clio, przelotu 180kkm i jak do tej pory nic sie nie dzieje, z drugiej

> strony te turbawki na poznaniu sa po ok. 500zl

jednemu się dzieje drugiemu nie, poza tym jak kupujesz auto z drugiej ręki nie masz pewności co do przebiegu zwłaszcza w dieslu który stworzony jest do jazdy a nie stania w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> astra G. Auto tak toporne i prymitywne że aż nie do zdarcia. Części tanie i powszechnie dostępne.

popieram, mnie się ta prostota bardzo podoba, bo auto jest funkcjonalne i nie ma problemów z rudą nawet w zawieszeniu odkręcenie śrub nie sprawa problemów takich jak np w fiacie cinquecento grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Marysia bardzo koroduje i nie słuchaj fanów marki,że nie bo wiem

To jest jakaś kompletna bzdura.

Bardzo to koroduje Ford Escort albo Fiat Uno.

Albo taka Astra F - też lubi ją rdza, chociaż może mniej.

Akurat Marea należy do modeli tych odporniejszych na rdzę, a już na pewno prędzej ruda się pojawi w Lagunie 1 - 90% sztuk ma jąna tylnych błotnikach.

Trafiałeś same klepane złomy z tymi Mareami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.