komor Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > Ewentualnie podajcie mi dobre argumenty cobym przekonał żonę do nowego/rocznego kompakta bo nowy bo gwarancja bo tylko przeglądy Jak narazie po 50 kkm koszty obsługi auta to: 2 przeglądy po ok. 500 zł + filtr paliwa za 250 zł i .... tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > - bezproblemowy diesel, ekonomiczna benzyna do 10l/100 lub dająca się bez problemu gazować w Superbie jest też 1.9 TDi który w sumie raczej problemowy nie jest nikt nie każe mu V6 kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 ale po co mi o piszesz , specjalnie dałem tylko "przykład 1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 Proponuje Fiata CROME Będziesz miał wszystko w tej cenie .... no i trochę więcej jak dobrze trafisz Silnik 1,9 Multijet 120 lub 150 KM albo 2,4 Multijet 200 KM Ale to Fiat ( no prawie jak Sab 9-3 lub Vectra C ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Proponuje Fiata CROME > Będziesz miał wszystko w tej cenie .... no i trochę więcej jak dobrze trafisz > Silnik 1,9 Multijet 120 lub 150 KM albo 2,4 Multijet 200 KM > Ale to Fiat ( no prawie jak Sab 9-3 lub Vectra C ) Croma mi się podoba, tylko musiałbym przekonać żonę do wypędzenia z głowy stereotypu Fiata. Czy Cromę gnębią te same problemy z kolektorem i EGR co Alfę 159? Póki co w rankingu prowadzi Mondeo MK IV 1.8 TDCI, ale miałem styczność z Lybrą 2.4 i ten silnik zrobił na mnie duże wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Croma mi się podoba, tylko musiałbym przekonać żonę do wypędzenia z głowy stereotypu Fiata. > Czy Cromę gnębią te same problemy z kolektorem i EGR co Alfę 159? Nie wiem.... ja w swojej 1,9 150 KM nie mam tych klap wirowych Co do EGR-a to jak tylko kupiłem pierwsze co to wyczyściłem EGR dokładnie - łacznie z cewką i jest Myśłę tam zajrzeć po 40 tys km Co do sterotypu Fiata to silnik 1,9 jest jednym z najlepszych a Croma to tak naprawdę Saab 9-3 lub jak kto woli Vectra C... trzeba sie przyzwyczaić do kluczyka na środku tunelu .... prawie jak w Porszawce Dostaniesz w niej wszystko ... bardzo wyciszone wnętrze, od 9 poduszek po otwierany dach, od składanych lusterek i nawigacj po klimatroniki, od tempomatu po wszystkie systemy ESP ASR ABS i asystentów , od automatycznych skrzyni po mocne 200 KM silniki z 400 Nm który bez zadyszki wejdzie w 235 km/h lub dla słabszej wersji 210... i to nie licznikowe a GPS-owe i tak dalej i tak dalej.... Ale ma to auto jedną ale ogromną wadę ................. Nie ma gwiazdy na masce a bez gwiazdy nie ma jazdy Powinieneś wziąść żonkę i pojechać na jazdę Cromą do ASO.... i popatrz co mają na Motooto lub Allledrogo > Póki co w rankingu prowadzi Mondeo MK IV 1.8 TDCI, Bardzo ładne auto .... super zawieszenie.... ale zmieścisz sie w budzecie z dobrym wyposazeniem? trzech moich sąsiadów miało nowe... 2x kombi 1x sedan ale wszyscy sie ich pozbyli i to w przeciągu niespełna roku nie wiem co było powodem > ale miałem styczność z Lybrą 2.4 i ten silnik zrobił na mnie duże wrażenie To stara konstrukcja .... w Cromie jest całkiem inny i na pewno ma klapy wirowe... ale czy sa z tym problemy takie jak w Oplu vectrze C to nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 A czy wersja 1.9 poliftowa Cromy ma klapy wirowe? I kolejna sprawa czy przy planowanym trybie użytkowania auta DPF, który pewnie jest nie będzie problemem ? Nie jestem typem wyścigowca, wolę spokojną i komfortową jazdę. Byłem dzisiaj w salonie Hyundaia pooglądać I30 - ma 2 zalety: - cenę - fakt, że jest nowy Poza tym nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. O ile przednie siedzenia są w miarę ok, to z tyłu jest mało wygodnie, kierownica i gałka od zmiany biegów jakby zabawkowe, tak samo przełącznik kierunkowskazów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 Nie przeczytałem do końca wątku i chcesz mieć dużo za nie dużo. Jeśli mają być przewidywalne i niskie koszty eksploatacji to tylko nowe, ale kosztem wyposażenia, komfortu, ogólnie klasy auta. Ale jeśli nie przeraża Cię możliwość wystąpienia większego kosztu naprawy, a chcesz mieć auto reprezentatywne, to ta fura jest dla Ciebie, ta dam: Dieselek benzynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Nie chodzi mi o róznice Nowy - uzywany bo kazdy by wolal jezdzic nowym. Chodzi mi o roznice nowy > golas VS uzywany dobrze wyposazony i klase wyzej. Kwestia podejscia - dla mnie "wypas" to kolejni kandydaci do psucia Jedyny element konieczny wyposazenia samochodu to automatyczna klimatyzacja - poza nia newet szyby na korbke moga byc i otwieranie auta nie na pilota, tylko przekreceniem kluczyka To co jest naprawde istotne, to cisza w aucie. Kazdy ma inne priorytety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > A czy wersja 1.9 poliftowa Cromy ma klapy wirowe? I kolejna sprawa czy przy planowanym trybie > użytkowania auta DPF, który pewnie jest nie będzie problemem ? DPF zawsze bedzie jakimś problemem .... do puki go sie nie wytnie moja wersja nie ma DPF-a bo została sprzedana przez Polskie ASO a tu DPF wymagał dopłaty... Co do klap wirowych to ja w Fiacie nie widziałem... ale może w nowszych wystarczy ściągnąć pokrywę nad silnikiem aby sie przekonać - bez żadnego narzędzia i wysiłku schodzi > Nie jestem typem wyścigowca, wolę spokojną i komfortową jazdę. Wiec to jest auto dla ciebie.... ja lubię mocniej ale to auto mnie jakoś tak uspakaja > Byłem dzisiaj w salonie Hyundaia pooglądać I30 - ma 2 zalety: > - cenę > - fakt, że jest nowy Ale prosze ciebie.... Kijanka jest równie dobra... a pewnie i 100 innych aut... ale to nie ta klasa i wielkość - a i spytaj sie jak z gwarancją i przeglądami... ile kosztują > Poza tym nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. O ile przednie siedzenia są w miarę ok, to z tyłu > jest mało wygodnie, kierownica i gałka od zmiany biegów jakby zabawkowe, tak samo przełącznik > kierunkowskazów Wiec prosze weź żonkę i idźcie do ASO Fiata na taka jazde próbną Fiatem Cromą .... a wrażeniami sie podziel tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 Lisek dzięki za sensowne odpowiedzi. Może uda mi się przekonać żonę na przejażdżkę Cromą. A jak ogólnie oceniasz koszta eksploatacji Cromy? Długo ją posiadasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 27 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > Lisek dzięki za sensowne odpowiedzi. Może uda mi się przekonać żonę na przejażdżkę Cromą. > A jak ogólnie oceniasz koszta eksploatacji Cromy? Długo ją posiadasz ? To jest mój kolejny Fiat i jest naj.... Co do spalania to mam takie Latem było w granicy 6,6 - lato gorące a klima musiała dawać popalić Mam od maja ... jakieś 15.000 km... na razie wymiana oleju i filtrów no i wymiana kompletu rozrządu zaraz po zakupie... Spaliły mi sie 2 x żarówki H7 i zgniła syrenka alarmu.... dało sie ją reanimować... no i to tyle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2010 > To jest mój kolejny Fiat i jest naj.... > Co do spalania to mam takie > Latem było w granicy 6,6 - lato gorące a klima musiała dawać popalić > Mam od maja ... jakieś 15.000 km... na razie wymiana oleju i filtrów no i wymiana kompletu rozrządu > zaraz po zakupie... > Spaliły mi sie 2 x żarówki H7 i zgniła syrenka alarmu.... dało sie ją reanimować... no i to tyle... No tak, jako że to Twój kolejny to nie musiałeś pewnie przełamywać żadnych uprzedzeń. A każdym razie dzięki za sensowne wypowiedzi. Zrobię sobie rachunek plusów, minusów i jak sprzedam bieżące auto to podejmę jakąś decyzję. A myślałem kiedyś że za ok 45k łatwo kupić auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Jako że nikt nie napisał to Vectra C z pakietem OPC Line liftback i z wypasu można mieć cuda wianki, co się chce. Jak nie to Fiat Croma - Vectra C za te same pieniądze może być ciut młodsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > Jako że nikt nie napisał to Vectra C z pakietem OPC Line liftback i z wypasu można mieć cuda > wianki, co się chce. Jak nie to Fiat Croma - Vectra C za te same pieniądze może być ciut > młodsza. A co to za wersja Vectry? Można za taką kasę trafić sensowny egzemplarz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 > A co to za wersja Vectry? Można za taką kasę trafić sensowny egzemplarz ? znajomi kupili niedawno Vectrę C kombi z 2006 roku, z przebiegiem około 130 tys (pewnym) z silnikiem diesla 1.9 150KM. Dali 42 tys. Wyposażenie bogate: skóry, navi, nawet jakiś taki śmieszny wyciągany hak , tylko bez xenonów. Samochód przestronny i wygodny, ale ja jakoś nie umiem się przekonać do aut o gabarytach i urodzie wagonu Intercity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.