grand1 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Witam nastał mróz i Uno nie może się zagrzać. Działo się już tak wcześniej nawet gdy było kilka C na plusie. Wyjeżdżam rano normalna spokojna jazda po ok 4km łapie 60C po ok 8km spokojnej jazdy bez katowania łapie 70C i tak ciągle stoi, czasami łapnie 75 max, 80C ale w korku, mało kiedy. zwykła temp w czasie jazdy ok 70-75C. W srodku ogrzewanie w miare po ok2km jest ciepły nawiew. Czy termo jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Raczej termostat do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Witam nastał mróz i Uno nie może się zagrzać. > Działo się już tak wcześniej nawet gdy było kilka C na plusie. > Wyjeżdżam rano normalna spokojna jazda po ok 4km łapie 60C po ok 8km spokojnej jazdy bez katowania > łapie 70C i tak ciągle stoi, czasami łapnie 75 max, 80C ale w korku, mało kiedy. > zwykła temp w czasie jazdy ok 70-75C. > W srodku ogrzewanie w miare po ok2km jest ciepły nawiew. > Czy termo jest do wymiany? A czy w tym czasie nawiew w kabinie pracuje non stop na grzanie? U mnie w taki mróz około -5*C przy ogrzewaniu na full i nawiewie na 2/3 biegu rozgrzewa się w czasie jazdy do około 70*C... reduktor od gazu też swoją dawkę ciepła pochłania żeby utrzymać temperaturę w mrozie... tak samo podgrzewanie kolektora i przepustnicy przez które przepływa zimne powietrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Czy termo jest do wymiany? ile jeszcze wątków napiszesz zanim kupisz termostat za 30zł i sprawdzisz czy pomogło czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Czy ktoś wreszcie wyceni bana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Ok kupie nowy termik i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ok kupie nowy termik i zobaczymy. Ja tam Waszej gwary nie qmam, ale masz na myśli termostat? Nie zdziw się jak i nowy da ciała- taki shit teraz robią Czasem trzeba coś przerobić, ale to w następnym odcinku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ja tam Waszej gwary nie qmam, ale masz na myśli termostat? > Nie zdziw się jak i nowy da ciała- taki shit teraz robią > Czasem trzeba coś przerobić, ale to w następnym odcinku Ja kupiłem nowy i co... rok nie miną a ja zamarzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ja kupiłem nowy i co... rok nie miną a ja zamarzam... o ile dobrze pamietam to w clipie termostat jest jakis inny ale w te pogody temp 70-75*C ale w aucie nawet ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Włóżże sobie kawałek tekturki i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > o ile dobrze pamietam to w clipie termostat jest jakis inny ale w te pogody temp 70-75*C ale w > aucie nawet ciepło Nie wiem, ja bym chciał mieć 85-90. Poza tym każdy zachwala tekturki na chłodnicy ale to nie jest do końca rozwiązanie bo... może silnik będzie miał temperaturę ale ogrzewanie nie będzie rewelacyjne bo w małym obiegu będzie za słaby przepływ. Wszystko będzie płynąć przez chłodnicę bo tam są grubsze przekroje przewodów.... Sprawdziłem wczoraj na sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 dlatego wg mnie lepszym rozwiązaniem jest osłonięcie silnika le za chłodnicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > dlatego wg mnie lepszym rozwiązaniem jest osłonięcie silnika le za chłodnicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Właśnie zasłoniętą mam już chłodnice z 3/4 i dalej ma ciągle max 75C. Wyżej nie wejdzie chyba że korek jest. Czy to oznaka zacinającego sie termostatu czy Una tak mają w mrozy, bo powienie ciągle stać w okolicy 80-90C. W aucie mam ciepły nawiew po ok 2km. a na silniku max 70-75C ew korek czy postój to łapie 80C gdy jadę znów spada do 70-75C.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Właśnie zasłoniętą mam już chłodnice z 3/4 i dalej ma ciągle max 75C. > Wyżej nie wejdzie chyba że korek jest. > Czy to oznaka zacinającego sie termostatu czy Una tak mają w mrozy, bo powienie ciągle stać w > okolicy 80-90C. > W aucie mam ciepły nawiew po ok 2km. a na silniku max 70-75C ew korek czy postój to łapie 80C gdy > jadę znów spada do 70-75C.. dolny wąż chłodnicy zimy - jeśli tak to termostat sprawny!!! to jest mały silnik i przy kilkunastostopniowych mrozach nie osiągnie większej temperatury zresztą 80*C to optymalna temperatura na ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > dolny wąż chłodnicy zimy - jeśli tak to termostat sprawny!!! > to jest mały silnik i przy kilkunastostopniowych mrozach nie osiągnie większej temperatury > zresztą 80*C to optymalna temperatura na ten silnik Jakby termostat był szczelnie zamknięty to by osiągnął ale, że w 99% przypadków nie jest... bo albo już się psuje albo uszczelka siada... to jest jak jest. U mnie 80 stopni złapał dopiero jak mu CAŁKOWICIE zasłoniłem chłodnicę i wstawiłem mu ognia parę km... co jak pisałem wcześniej i tak nie spowodowało upału w kabinie bo płyn płynął przez chłodnicę a nie przez mały obieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Jakby termostat był szczelnie zamknięty to by osiągnął ale, że w 99% przypadków nie jest... bo albo > już się psuje albo uszczelka siada... to jest jak jest. U mnie 80 stopni złapał dopiero jak mu > CAŁKOWICIE zasłoniłem chłodnicę i wstawiłem mu ognia parę km... co jak pisałem wcześniej i tak > nie spowodowało upału w kabinie bo płyn płynął przez chłodnicę a nie przez mały obieg. u mnie jest szczelny, bo wąż zimny lecz czy lato czy zima mam około 80*C błąd wskaźnika i czujnika w bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Jakby termostat był szczelnie zamknięty to by osiągnął ale, że w 99% przypadków nie jest... bo albo > już się psuje albo uszczelka siada... to jest jak jest. U mnie 80 stopni złapał dopiero jak mu > CAŁKOWICIE zasłoniłem chłodnicę i wstawiłem mu ognia parę km... co jak pisałem wcześniej i tak > nie spowodowało upału w kabinie bo płyn płynął przez chłodnicę a nie przez mały obieg. ja zastawiłem cała chłodnice i jutro próba, zobaczymy co się bedzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > u mnie jest szczelny, bo wąż zimny > lecz czy lato czy zima mam około 80*C > błąd wskaźnika i czujnika w bloku Jeśli termostat jest sprawny to lato czy zima - nie powinno być różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Jeśli termostat jest sprawny to lato czy zima - nie powinno być różnicy. i tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > Jeśli termostat jest sprawny to lato czy zima - nie powinno być różnicy. To jest rzecz jasna zalozenie czysto teoretyczne, bo nikt nigdy nie widzial w pelni sprawnego termostatu do Uno . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 > To jest rzecz jasna zalozenie czysto teoretyczne, bo nikt nigdy nie widzial w pelni sprawnego > termostatu do Uno . Ja swoje delikatnie traktowałem pilnikiem, by zmniejszyć skok "grzybka" - Te niby oryginalne to poracha To samo mam w Ścierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Mój termostat też nie domaga. Znaczy nie domyka się ale jak wczoraj trochę dałem mu w P* to na wskaźniku trzymało się prawie 100 a wentylator kręcił jak głupi. Jak ja kocham śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 a ja wstawiłem dziś tekturke i różnica jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 temp w dzień podskoczyła do -4 i Uno łapie nawet 90C(z zasłonietą chłodnicą) włancza wentylator zakładam że termo jest ok. W sumie nie dziwie sie gdy jest -11 że auto ma max 75C. W aucie mam ciepło od ok 3km więc termos odpada jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > W sumie nie dziwie sie gdy jest -11 że auto ma max 75C. > W aucie mam ciepło od ok 3km więc termos odpada jest ok. U mnie jak jest - 15 to temp max 85 przy prędkości około 90 km/h a przy mniejszym np. 50 to temp okolo 90 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > To jest rzecz jasna zalozenie czysto teoretyczne, bo nikt nigdy nie widzial w pelni sprawnego > termostatu do Uno . Co wy robicie ze swoimi Uniakami? Ja termostat zmieniłem 2,5 roku temu i do dzisiaj działa bez najmniejszych problemów i temperaturę trzyma bez względu na warunki. Owszem, długo się nagrzewa, no ale to silnik nieco inny, a i taką ilość płynu dosyć trudno szybko nagrzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Co wy robicie ze swoimi Uniakami? Ja termostat zmieniłem 2,5 roku temu i do dzisiaj działa bez > najmniejszych problemów i temperaturę trzyma bez względu na warunki. Owszem, długo się > nagrzewa, no ale to silnik nieco inny, a i taką ilość płynu dosyć trudno szybko nagrzać Wiesz W zimie, by wskazówka temperatury się ruszyła muszę przejechać ze 3 km Zakryłem sobie kartonikiem sporą część chłodnicy i już szybciej się dziadek nagrzewa Boję się jednak myśleć co będzie, gdy w korku będę stał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Wiesz W zimie, by wskazówka temperatury się ruszyła muszę przejechać ze 3 km Zakryłem sobie > kartonikiem sporą część chłodnicy i już szybciej się dziadek nagrzewa Boję się jednak myśleć > co będzie, gdy w korku będę stał Dziś w drodze puki temp. na dworze była około -5*C to autko trzymało 75*C, ale jak na dworze spadło do -10*C to już wskaźnik trzymał tylko 60*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Dziś w drodze puki temp. na dworze była około -5*C to autko trzymało 75*C, ale jak na dworze spadło > do -10*C to już wskaźnik trzymał tylko 60*C termo uwalony jak spada do 60 nie może być poniżej 80*C wtedy termostat trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > temp w dzień podskoczyła do -4 i Uno łapie nawet 90C(z zasłonietą chłodnicą) włancza wentylator > zakładam że termo jest ok. > W sumie nie dziwie sie gdy jest -11 że auto ma max 75C. > W aucie mam ciepło od ok 3km więc termos odpada jest ok. no patrz: a mój bez zasłoniętej chłodnicy utrzymuje ~90*. cud? jeśli twierdzisz, że 75* jest OK, to gratuluję dobrego samopoczucia termostat masz uwalony i nic tego nie zmieni, tylko wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > termo uwalony jak spada do 60 > nie może być poniżej 80*C > wtedy termostat trzyma Termostat prawie nowy... sprawny... To jest 1.0... w mroźny dzień podczas "pędzenia" drogą na LPG, włączonym nawiewie w kabinie i nie przysłoniętej chłodnicy jest to realne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > no patrz: a mój bez zasłoniętej chłodnicy utrzymuje ~90*. cud? > jeśli twierdzisz, że 75* jest OK, to gratuluję dobrego samopoczucia termostat masz uwalony i nic > tego nie zmieni, tylko wymiana. proponuje z nim nie dyskutować bo 100 razy powtarzasz to jak do ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Termostat prawie nowy... sprawny... > To jest 1.0... w mroźny dzień podczas "pędzenia" drogą na LPG, włączonym nawiewie w kabinie i nie > przysłoniętej chłodnicy jest to realne... to nie diesel żeby w mrozy wskazówka nie ruszała się nie wierzę aby nagrzewnica i lpg pochłaniało prawie całe ciepło z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > to nie diesel żeby w mrozy wskazówka nie ruszała się > nie wierzę aby nagrzewnica i lpg pochłaniało prawie całe ciepło z silnika Jak nie ruszała się? Wskaźnik mam od 50*C edit: na postoju temp. się dźwiga trochę, więc to pęd powietrza powoduje takie wychłodzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > Włóżże sobie kawałek tekturki i po problemie ja zasłoniłem 3/4 chłodnicy i dopiero zaczyna łapać w mieście 90 stopni a w czasie jazdy w trasie to 75 lub 82 stopnie i to już max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > to nie diesel żeby w mrozy wskazówka nie ruszała się > nie wierzę aby nagrzewnica i lpg pochłaniało prawie całe ciepło z silnika proponuje przejechać się CQ 700 - tam sama nagrzewnica odbiera tyle ciepła że przy większych mrozach wskaźnik ledwo 60 st. C przekracza. W uno ze sprawną nagrzewnicą będzie lepiej ale za dużo... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 zapomniałeś dopisać, ze masz chłodnice z 1.4 ;p a to wiele zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2010 > zapomniałeś dopisać, ze masz chłodnice z 1.4 ;p a to wiele zmienia Przy sprawnym termostacie tylko tyle, że przepływa przez nią więcej powietrza które potem opływa silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > ja zasłoniłem 3/4 chłodnicy i dopiero zaczyna łapać w mieście 90 stopni a w czasie jazdy w trasie > to 75 lub 82 stopnie i to już max Zasłanianie chłodnicy to nie jest wyjście. Termostat ma być sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Przy sprawnym termostacie tylko tyle, że przepływa przez nią więcej powietrza które potem opływa > silnik... Dokładnie... co jednak nie zmienia faktu, że nagrzewnica (tak jak Paweł pisze) odbiera dużo ciepła, wszak to jest chłodnica i to zazwyczaj ciągle na wentylatorze pracuje. Kolejny pomysł który mi zdradził kiedyś Paweł to elektryczna pompa przy nagrzewnicy. Wiadomo - nagrzewnica jest podpięta równolegle, nie przepływa przez nią cały płyn, dodatkowo przy uwalonym termostacie - jeszcze mniej... tyle, że wtedy dobrze by było w tą równoległą odnogę wstawić zawór zwrotny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Jak nie ruszała się? > Wskaźnik mam od 50*C > edit: na postoju temp. się dźwiga trochę, więc to pęd powietrza powoduje takie wychłodzenie... pęd powietrza przez ciepłą chłodnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Zasłanianie chłodnicy to nie jest wyjście. Termostat ma być sprawny. A co z zasłanianiem silnika w takim razie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > pęd powietrza przez ciepłą chłodnicę Normalnie jak z niemcem Ech... Powietrze które przejdzie przez "użebrowanie" chłodnicy następnie uderza o silnik... myślisz, że to nie powoduje wychłodzenia silnika? Tak samo misa olejowa robi za całkiem niezłą chłodnicę oleju... Czym wyższa temp. silnika a niższa otoczenia tym szybsze oddawanie ciepła... które trzeba wyprodukować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Normalnie jak z niemcem > Ech... > Powietrze które przejdzie przez "użebrowanie" chłodnicy następnie uderza o silnik... myślisz, że to > nie powoduje wychłodzenia silnika? > Tak samo misa olejowa robi za całkiem niezłą chłodnicę oleju... > Czym wyższa temp. silnika a niższa otoczenia tym szybsze oddawanie ciepła... które trzeba > wyprodukować... dobrze to żyj sobie z świadomością że więcej niż 60*C nie da się wyprodukować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > Normalnie jak z niemcem > Ech... > Powietrze które przejdzie przez "użebrowanie" chłodnicy następnie uderza o silnik... myślisz, że to > nie powoduje wychłodzenia silnika? > Tak samo misa olejowa robi za całkiem niezłą chłodnicę oleju... > Czym wyższa temp. silnika a niższa otoczenia tym szybsze oddawanie ciepła... które trzeba > wyprodukować... na zimę można zasłonić chłodnicę co najmniej pół chłodnicy można śmiało zasłonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > dobrze to żyj sobie z świadomością że więcej niż 60*C nie da się wyprodukować U mnie jadąc na gazocie z włączonym na full nawiewem przy -10 niestety się nie da... wystarczy żeby było -5 i da się zrobić 75* wystarczy zamknąć nagrzewnicę i LPG i wskakuje w okolice 80-85 a to wg mnie przyzwoita temp. w zimie... ale za jaką cenę EDIT: wystarczy stanąć w takich warunkach w korku i pójdzie bez problemu do 90* ale jest to bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > U mnie jadąc na gazocie z włączonym na full nawiewem przy -10 niestety się nie da... > wystarczy żeby było -5 i da się zrobić 75* > wystarczy zamknąć nagrzewnicę i LPG i wskakuje w okolice 80-85 a to wg mnie przyzwoita temp. w > zimie... ale za jaką cenę > EDIT: wystarczy stanąć w takich warunkach w korku i pójdzie bez problemu do 90* ale jest to bez > sensu... bo LPG to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > U mnie jadąc na gazocie (...) czyli chcesz powiedzieć, że przełączając się na noPb w tych samych warunkach osiągasz książkowe 90* bez wysiłku i wszystko pozostałe jest OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2010 > czyli chcesz powiedzieć, że przełączając się na noPb w tych samych warunkach osiągasz książkowe 90* > bez wysiłku i wszystko pozostałe jest OK? Nie, w tych warunkach (wyłączone ogrzewanie i praca na Pb) nie dam rady osiągnąć 90* książkowych, chyba, że stojąc w korku... Wąż do chłodnicy jest tylko letni... ale tak powinno chyba być... żeby nie było szoku termicznego po otwarciu termostatu Nie pamiętam jak w Uniaku wygląda termostat, ale w Ibizie jest bypass za pomocą małej dziurki obok termostatu w tym celu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.