AxiT Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 biała perełka Warto się w takie autko pakować? Jak to się ma na LPG? Czy ma jakieś poważniejsze przywary? To bazuje na Lanosie czy Astrze G? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > biała perełka > Warto się w takie autko pakować? Generalnie w miare bogata wersja , dobry silnik. Ja bym brał > Jak to się ma na LPG? Fabryczna instalacja powinna byc dla Ciebie odpowiedzia > Czy ma jakieś poważniejsze przywary? Nazywa sie szewrolet i nie ma lansu na dzielni... Poza to fajne bezawaryjne wozy. > To bazuje na Lanosie czy Astrze G? Taki Mix - generalnie to jest nastepca nubiry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > biała perełka ładny > Warto się w takie autko pakować? jak zadbany, to warto > Jak to się ma na LPG? Te auta dobrze jeżdżą na gazie > Czy ma jakieś poważniejsze przywary? Padający spryskiwacz tylnej szyby, co powoduje choinkę na desce Warto też sprawdzić, czy nie ma stuków w przekładni kierowniczej - na parkingu poruszać kierą w prawo i lewo. > To bazuje na Lanosie czy Astrze G? To jest Nubira III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 Nie biala perla tylko zwykly Dopytaj sie jaka jest wersja wyposazenia, bo to ASR to chyba tylko najbogatsza miala Widze, ze SX a chyba w CDX bylo. Ale tu nei dam sobie reki uciac znajac ich wariace na temat wyposazenia. Wypytac sie o ksiazke i przeglady czy rozrzad robiony jak tak czy w ASO. Sprawdz miernikiem i w ASO i kupowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2010 > Fabryczna instalacja powinna byc dla Ciebie odpowiedzia Warto zwrócić uwagę, co to za instalacja. Gość pisze coś o GPLi, a to może oznaczać Necam GSI. Wynalazek bardzo drogi w serwisowaniu. Do niedawna miałem go na pokładzie, ale posypały się wtryski (ponad 400 zł/szt.) i ustąpił miejsca Stagowi. Jestem z tego powodu bardzo zadowolony Do tego, jeśli auto przyjechało z Francji (skrót GPLi), to jest duża szansa, że zbiornik LPG będzie toroidalny, ale o pojemności wodnej 62L, co oznacza, że z bagażnika w HB zostało 200 litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 Pytanie po jakim przebiegu padly te wtryski a drugie pytanie ile zrobiles juz na stagu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > Warto się w takie autko pakować? Auto jest białe, więc załóż korektę ceny -30%, instalacja jak widać na tylnej klapie to GPLi, czyli jak już kolega napisał, coś nieserwisowalnego w Polsce. Dodatkowo mocno bym podejrzewał przebieg - kierownica się świeci jak psu jajca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldik1 Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > Warto się w takie autko pakować? Aleś niezdecydowany, golf, honda teraz Laczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > Aleś niezdecydowany, golf, honda teraz Laczek To chyba krotko jestes na AK, bo kolega juz z rok kupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > To chyba krotko jestes na AK, bo kolega juz z rok kupuje No za niedługo będzie z rok niestety taki mamy rynek samochodów używanych i jam mam takie możliwości wypadowe. Co do powyższych postów: Dziękuję za odpowiedzi - wracam schować się do jamki i poszukać następnej "perełki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Pytanie po jakim przebiegu padly te wtryski Jakieś 60 kilka kkm. Na naszym gazie pojeździły może z 10 kkm. Ze względu na swoją konstrukcję nie nadają się one do gazu, który ma fazę oleistą w swoim składzie. U nas ciężko takiego nie kupić. Membrana traci swoje własności i jest pupa blada. Kupujesz nowe w serwisie za około 1800 zł z wymianą i dostajesz gwarancję tylko na rok, pod warunkiem robienia przeglądu u nich co 15 kkm. Z filtrami i ustawieniem ciśnienia na reduktorze kosztuje to 300 zł, więc gdzie był tu sens trzymać taką instalację w aucie? >a drugie pytanie ile zrobiles juz na stagu ? a z 10 kkm. Wtryski akurat kupiłem nie najtańsze (pojedyncze Matrixy), reduktor został holenderski. Do tego śmiem twierdzić, że mam na tyle tajemnej wiedzy, żeby ogarnąć temat instalacji LPG, więc nie widzę problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > Jakieś 60 kilka kkm. Na naszym gazie pojeździły może z 10 kkm. > Ze względu na swoją konstrukcję nie nadają się one do gazu, który ma fazę oleistą w swoim składzie. > U nas ciężko takiego nie kupić. Membrana traci swoje własności i jest pupa blada. > Kupujesz nowe w serwisie za około 1800 zł z wymianą i dostajesz gwarancję tylko na rok, pod > warunkiem robienia przeglądu u nich co 15 kkm. Z filtrami i ustawieniem ciśnienia na > reduktorze kosztuje to 300 zł, więc gdzie był tu sens trzymać taką instalację w aucie? Lypa faktiko > a z 10 kkm. Wtryski akurat kupiłem nie najtańsze (pojedyncze Matrixy), reduktor został holenderski. > Do tego śmiem twierdzić, że mam na tyle tajemnej wiedzy, żeby ogarnąć temat instalacji LPG, > więc nie widzę problemu. Jak Ci sie chce i masz czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2010 > To chyba krotko jestes na AK, bo kolega juz z rok kupuje Rok to wcale nie długo. Mi decyzja o iS-Fie tez z rok dojrzewała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Rok to wcale nie długo. Mi decyzja o iS-Fie tez z rok dojrzewała. Hehe, Marek poczytaj jego watki to zrozumiesz o co mi chodzilo;) Ja tez sie od roku zastanawiam za jakims 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Lypa faktiko Podobno w Holandii te wtryskiwacze wytrzymują po 200 kkm, bez jakichś większych problemów. Niestety nasze LPG je szybko unicestwia. > Jak Ci sie chce i masz czas Ani za bardzo mi się nie chciało, ani nie miałem czasu, ale nie miałem po prostu wyjścia. Co do przemiotowego auta, to jak na moje oko, cena jest też trochę "za dobra". Takie auta bez defektów stoją we Francji drożej niż u nas. Coś musiało sprawić, że znalazł się w Polsce. Albo stłuczka, albo np. gradobicie, jak w przypadku mojego auta. Pytanie tylko, na ile dobrze auto zostało naprawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Podobno w Holandii te wtryskiwacze wytrzymują po 200 kkm, bez jakichś większych problemów. Niestety > nasze LPG je szybko unicestwia. Po papierach wychodzi mi, ze moj Lacek w Belgii przeturlal na Koltecu jakies 60kkm i teraz u mnie ok 20kkm. Problemow narazie nie zauwazylem, choc za serwis (ASO Opla) z wymiana filtrow i jakiegos kolanka czy krocca przy reduktorze zabulilem 400zl Denerwuje mnie dodatkowo potrzeba uzywania przejsciowki do holenderskiego wlewu. Zaleta - zasieg ponad 500km na 1 zbiorniku 62L, wada - namiastka bagaaznika (zonie na buty jednaak wystaarcza). W efekcie gdyby ktos za rozsadne $$ chcial mi to przerobic na STAGA to z pocalowaniem reki - narazie magicy nawet sluchac nie chca na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Po papierach wychodzi mi, ze moj Lacek w Belgii przeturlal na Koltecu jakies 60kkm i teraz u mnie > ok 20kkm. Nie tankuj za taniego gazu, to nie zamordujesz wtryskiwaczy. > Problemow narazie nie zauwazylem, choc za serwis (ASO Opla) z wymiana filtrow i jakiegos kolanka > czy krocca przy reduktorze zabulilem 400zl Standard. > Denerwuje mnie dodatkowo potrzeba uzywania przejsciowki do holenderskiego wlewu. Ja mam wlew typu włoskiego, bo auto jest z Francji. > Zaleta - zasieg ponad 500km na 1 zbiorniku 62L, wada - namiastka bagaaznika (zonie na buty jednaak > wystaarcza). W HB to musi być na prawdę kupa, bo w sedanie nie było za różowo. Teraz mam zwykły zbiornik 47L równo z podłogą. > W efekcie gdyby ktos za rozsadne $$ chcial mi to przerobic na STAGA to z pocalowaniem reki - > narazie magicy nawet sluchac nie chca na ten temat. W sumie dziwne. Ja to sobie przerobiłem samemu bez jakichś większych szachów. Gdybyś mieszkał bliżej, to mógłbym pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 tak z ciekawości jak tam z blachą w tych autach bo nie miałem styczności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > tak z ciekawości jak tam z blachą w tych autach bo nie miałem > styczności? Nie widziałem żeby ktoś się skarżył na forum na jakieś większe problemy z blachami a najstarsze egzemplarze mają już ponad 6 lat Czyli jest co najmniej dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2010 > Nie widziałem żeby ktoś się skarżył na forum na jakieś większe problemy z blacham dopytuje się bo podoba mi się to auto a poza tym nikt do mnie jeszcze takim wozem nie przyjechał więc moje pojęcie jest co najwyżej mgliste. Ważne jednak, że jest lepiej niż z dacii logan w której 2 latki mają już spore ogniska korozji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradek Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > tak z ciekawości jak tam z blachą w tych autach bo nie miałem styczności? niestety w dwóch miejscach (tylna klapa od wewnątrz i "framuga" drzwi od góry) były małe ogniska korozji - ale naprawione w ramach gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 > dopytuje się bo podoba mi się to auto a poza tym nikt do mnie jeszcze takim wozem nie przyjechał U mojego teścia w roczniku 2004 wyszedł purchel na łączeniu tylnego nadkola ze zderzakiem, ale ten element był naprawiany po stłuczce w ASO i widocznie panowie dali d...y. Wyszło po 2 latach od naprawy - zresztą w ASO poprawili po kosztach materiałów (było już po gwarancji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.