Skocz do zawartości

Co sądzicie o takim Lacetti


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

> biała perełka

> Warto się w takie autko pakować?

Generalnie w miare bogata wersja , dobry silnik. Ja bym brał waytogo.gif

> Jak to się ma na LPG?

Fabryczna instalacja powinna byc dla Ciebie odpowiedzia waytogo.gif

> Czy ma jakieś poważniejsze przywary?

Nazywa sie szewrolet i nie ma lansu na dzielni... Poza to fajne bezawaryjne wozy.

> To bazuje na Lanosie czy Astrze G?

Taki Mix - generalnie to jest nastepca nubiry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biała perełka

ładny ok.gif

> Warto się w takie autko pakować?

jak zadbany, to warto zlosnik.gif

> Jak to się ma na LPG?

Te auta dobrze jeżdżą na gazie

> Czy ma jakieś poważniejsze przywary?

Padający spryskiwacz tylnej szyby, co powoduje choinkę na desce zlosnik.gif

Warto też sprawdzić, czy nie ma stuków w przekładni kierowniczej - na parkingu poruszać kierą w prawo i lewo.

> To bazuje na Lanosie czy Astrze G?

To jest Nubira III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie biala perla tylko zwykly palacz.gif

Dopytaj sie jaka jest wersja wyposazenia, bo to ASR to chyba tylko najbogatsza miala hmm.gif Widze, ze SX a chyba w CDX bylo. Ale tu nei dam sobie reki uciac znajac ich wariace na temat wyposazenia.

Wypytac sie o ksiazke i przeglady czy rozrzad robiony jak tak czy w ASO. Sprawdz miernikiem i w ASO i kupowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fabryczna instalacja powinna byc dla Ciebie odpowiedzia

Warto zwrócić uwagę, co to za instalacja. Gość pisze coś o GPLi, a to może oznaczać Necam GSI. Wynalazek bardzo drogi w serwisowaniu. Do niedawna miałem go na pokładzie, ale posypały się wtryski (ponad 400 zł/szt.) i ustąpił miejsca Stagowi. Jestem z tego powodu bardzo zadowolony smile.gif

Do tego, jeśli auto przyjechało z Francji (skrót GPLi), to jest duża szansa, że zbiornik LPG będzie toroidalny, ale o pojemności wodnej 62L, co oznacza, że z bagażnika w HB zostało 200 litrów. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Warto się w takie autko pakować?

Auto jest białe, więc załóż korektę ceny -30%, instalacja jak widać na tylnej klapie to GPLi, czyli jak już kolega napisał, coś nieserwisowalnego w Polsce. Dodatkowo mocno bym podejrzewał przebieg - kierownica się świeci jak psu jajca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba krotko jestes na AK, bo kolega juz z rok kupuje

No za niedługo będzie z rok icon_rolleyes.gif niestety taki mamy rynek samochodów używanych i jam mam takie możliwości wypadowe. beksa.gif

Co do powyższych postów:

Dziękuję za odpowiedzi - wracam schować się do jamki i poszukać następnej "perełki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie po jakim przebiegu padly te wtryski

Jakieś 60 kilka kkm. Na naszym gazie pojeździły może z 10 kkm.

Ze względu na swoją konstrukcję nie nadają się one do gazu, który ma fazę oleistą w swoim składzie. U nas ciężko takiego nie kupić. Membrana traci swoje własności i jest pupa blada.

Kupujesz nowe w serwisie za około 1800 zł z wymianą i dostajesz gwarancję tylko na rok, pod warunkiem robienia przeglądu u nich co 15 kkm. Z filtrami i ustawieniem ciśnienia na reduktorze kosztuje to 300 zł, więc gdzie był tu sens trzymać taką instalację w aucie?

>a drugie pytanie ile zrobiles juz na stagu ?

a z 10 kkm. Wtryski akurat kupiłem nie najtańsze (pojedyncze Matrixy), reduktor został holenderski. Do tego śmiem twierdzić, że mam na tyle tajemnej wiedzy, żeby ogarnąć temat instalacji LPG, więc nie widzę problemu. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś 60 kilka kkm. Na naszym gazie pojeździły może z 10 kkm.

> Ze względu na swoją konstrukcję nie nadają się one do gazu, który ma fazę oleistą w swoim składzie.

> U nas ciężko takiego nie kupić. Membrana traci swoje własności i jest pupa blada.

> Kupujesz nowe w serwisie za około 1800 zł z wymianą i dostajesz gwarancję tylko na rok, pod

> warunkiem robienia przeglądu u nich co 15 kkm. Z filtrami i ustawieniem ciśnienia na

> reduktorze kosztuje to 300 zł, więc gdzie był tu sens trzymać taką instalację w aucie?

Lypa faktiko no.gif

> a z 10 kkm. Wtryski akurat kupiłem nie najtańsze (pojedyncze Matrixy), reduktor został holenderski.

> Do tego śmiem twierdzić, że mam na tyle tajemnej wiedzy, żeby ogarnąć temat instalacji LPG,

> więc nie widzę problemu.

Jak Ci sie chce i masz czas waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lypa faktiko

Podobno w Holandii te wtryskiwacze wytrzymują po 200 kkm, bez jakichś większych problemów. Niestety nasze LPG je szybko unicestwia.

> Jak Ci sie chce i masz czas

Ani za bardzo mi się nie chciało, ani nie miałem czasu, ale nie miałem po prostu wyjścia. smile.gif

Co do przemiotowego auta, to jak na moje oko, cena jest też trochę "za dobra". Takie auta bez defektów stoją we Francji drożej niż u nas. Coś musiało sprawić, że znalazł się w Polsce. Albo stłuczka, albo np. gradobicie, jak w przypadku mojego auta. Pytanie tylko, na ile dobrze auto zostało naprawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno w Holandii te wtryskiwacze wytrzymują po 200 kkm, bez jakichś większych problemów. Niestety

> nasze LPG je szybko unicestwia.

Po papierach wychodzi mi, ze moj Lacek w Belgii przeturlal na Koltecu jakies 60kkm i teraz u mnie ok 20kkm.

Problemow narazie nie zauwazylem, choc za serwis (ASO Opla) z wymiana filtrow i jakiegos kolanka czy krocca przy reduktorze zabulilem 400zl spineyes.gif

Denerwuje mnie dodatkowo potrzeba uzywania przejsciowki do holenderskiego wlewu.

Zaleta - zasieg ponad 500km na 1 zbiorniku 62L, wada - namiastka bagaaznika (zonie na buty jednaak wystaarcza).

W efekcie gdyby ktos za rozsadne $$ chcial mi to przerobic na STAGA to z pocalowaniem reki - narazie magicy nawet sluchac nie chca na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po papierach wychodzi mi, ze moj Lacek w Belgii przeturlal na Koltecu jakies 60kkm i teraz u mnie

> ok 20kkm.

Nie tankuj za taniego gazu, to nie zamordujesz wtryskiwaczy. waytogo.gif

> Problemow narazie nie zauwazylem, choc za serwis (ASO Opla) z wymiana filtrow i jakiegos kolanka

> czy krocca przy reduktorze zabulilem 400zl

Standard.

> Denerwuje mnie dodatkowo potrzeba uzywania przejsciowki do holenderskiego wlewu.

Ja mam wlew typu włoskiego, bo auto jest z Francji.

> Zaleta - zasieg ponad 500km na 1 zbiorniku 62L, wada - namiastka bagaaznika (zonie na buty jednaak

> wystaarcza).

W HB to musi być na prawdę kupa, bo w sedanie nie było za różowo. Teraz mam zwykły zbiornik 47L równo z podłogą.

> W efekcie gdyby ktos za rozsadne $$ chcial mi to przerobic na STAGA to z pocalowaniem reki -

> narazie magicy nawet sluchac nie chca na ten temat.

W sumie dziwne. Ja to sobie przerobiłem samemu bez jakichś większych szachów. Gdybyś mieszkał bliżej, to mógłbym pomóc. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak z ciekawości jak tam z blachą w tych autach bo nie miałem

> styczności?

Nie widziałem żeby ktoś się skarżył na forum na jakieś większe problemy z blachami a najstarsze egzemplarze mają już ponad 6 lat ok.gif Czyli jest co najmniej dobrze cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie widziałem żeby ktoś się skarżył na forum na jakieś większe problemy z blacham

dopytuje się bo podoba mi się to auto a poza tym nikt do mnie jeszcze takim wozem nie przyjechał więc moje pojęcie jest co najwyżej mgliste. Ważne jednak, że jest lepiej niż z dacii logan w której 2 latki mają już spore ogniska korozji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dopytuje się bo podoba mi się to auto a poza tym nikt do mnie jeszcze takim wozem nie przyjechał

U mojego teścia w roczniku 2004 wyszedł purchel na łączeniu tylnego nadkola ze zderzakiem, ale ten element był naprawiany po stłuczce w ASO i widocznie panowie dali d...y. Wyszło po 2 latach od naprawy - zresztą w ASO poprawili po kosztach materiałów (było już po gwarancji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.