Skocz do zawartości

Kierunkowskazy 3-błyskowe jak w nowych Oplach OFERTA


51cent

Rekomendowane odpowiedzi

> w każdym innym przypadku takie rozwiązanie byłoby bezsensowne, bo co w przypadku gdy np.

> rezygnujemy z manewru (dostrzegamy jadący z naprzeciwka samochód przy wyprzedzaniu) a

> kierunkowskaz jeszcze dwa razy miga?

no to co z tego żę miga? pomi ga pomiga i przestanie.

kierunkowskaz ma sygnalizować ZAMIAR manewru a nie to że właśnie wykonuję manewr

jak mignę że MAM ZAMIAR wyprzedzać a nie wyprzedzę, to i ten z tyłu będzie wiedział co chcę zrobić .... więc wg mnie to żadna wada .....

jak dla mnie to jest bardzo fajna i przydatna rzecz - gdy jeżdżę siostry fiestą to bardzo lubię z tego korzystać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale można to wyłączyć po druugim mrugnięciu, wystarczy przytrzymać dzwignie i po drugim mignięciu

> puścić

potestowalem dzis u siebie

prawo, lewo - da sie i nie mignie 3razy

prawo, lewo, prawo - juz mignie na koncu trzykrotnie

nie da sie wylaczyc po drugim razie

testowane na mondeo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> potestowalem dzis u siebie

> prawo, lewo - da sie i nie mignie 3razy

> prawo, lewo, prawo - juz mignie na koncu trzykrotnie

> nie da sie wylaczyc po drugim razie

> testowane na mondeo

a spróbuj prawo lewo prawo prawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtedy będzie ok, tylko sporo zabawy - koncentrujesz się wtedy nie na tym co trzeba.

A kierunkowskazy to mają służyć do sygnalizowania zmiany kierunku jazdy/pasa czy do zabawy i mrugania na prawo i lewo? pad.gifhehe.gif

> Generalnie super wynalazek

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beznadziejne rozwiazanie poniewaz sztuka prawidlowego uzywania kierunkowskazow polega na odpowiednio wczesnym sygnalizowaniu zamiaru, a nie na ilosci migniec. W praktyce dziala to tak, ze kierunkowskaz miga jak samochod juz jest na drugim pasie, juz skrecil lub juz zawrocil.

A wada to wprowadzanie w blad jesli sie rozmyslimy tuz po dotknieciu dzwigni.

Fabrycznie to no.gif a domontowanie tego za $ to juz facepalm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm dziwne, powinno i byc w mdo

> imo 3krotne migniecie kierunkiem bardzo przydatne, szczegolnie na autostrdzie

w maksiu jest - 2004r.

mnie to bardzo pasuje, jeden z fajniejszych gadżetów w tym aucie smile.gif

omijanie, wyprzedzanie, zjazd z ronda itd

pyk mrugnie sobie 3x i koniec

oczywiście można mignąć raz, trzeba szybko odpuścić

oczywiście miga też na stałe tradycyjnie ok.gif

jak wsiadam teraz do suzuki to nagminnie mrugam raz i to jest jedyna wada tego ustrojstwa

dziękuje awaryjkami palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w maksiu jest - 2004r.

> mnie to bardzo pasuje, jeden z fajniejszych gadżetów w tym aucie

> omijanie, wyprzedzanie, zjazd z ronda itd

> pyk mrugnie sobie 3x i koniec

> oczywiście można mignąć raz, trzeba szybko odpuścić

> oczywiście miga też na stałe tradycyjnie

> jak wsiadam teraz do suzuki to nagminnie mrugam raz i to jest jedyna wada tego ustrojstwa

> dziękuje awaryjkami

hehe ten motyw z kierunkami to mam w mondeo smile.gif ale zastanawialem sie dlaczego swiatla awaryjne nie wlaczaja sie automatycznie podczas naglego hamowania, gdzie sie to uruchamia i czy mozna to dograc do mojego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe ten motyw z kierunkami to mam w mondeo ale zastanawialem sie dlaczego swiatla awaryjne nie

> wlaczaja sie automatycznie podczas naglego hamowania, gdzie sie to uruchamia i czy mozna to

> dograc do mojego auta

u mnie też się nie uruchamiają niewiem.gif

albo jeszcze nie hamowałem awaryjnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Założyłem takie cudo u siebie w Zośce i działa zajeb...... Do wyboru są 3 lub 4 błyski jak komu się

> podoba.

> A teraz najciekawsze.

> Jeśli kupicie urządzonko na tej stronie www.bartsoft.pl zrobicie wpłatę na konto to wysyłka jest

> w cenie

> Aha trzeba się pooałać na hasło AutoKącik

Jezeli dziala to tak samo jak w Fordach, to dla mnie zbedny bajer, do tego bardzo denerwujacy tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że to rozwiązanie ma więcej przeciwników niż zwolenników (ciekawe ilu z was miało z tym do czynienia w praktyce).

Osobiście jeździłem kilkoma auta które miały ten bajer i uważam ze jest to genialne rozwiązanie. Doskonale się sprawdza na autostradach i drogach wielopasowych gdzie często zdarza się zmieniać pasy. 3 mrugnięcia aktywuje się lekkim tknięciem przełącznika kierunkowskazów, natomiast zwykle długotrwałe mruganie przez przesuniecie przełącznika we normalna pozycje ON.

Czekam na bardziej szczegółowy opis działania tego modułu bo sam uważam ze przydałoby mi się to w obecnym samochodzie a fabryka go nie wyposażyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzę że to rozwiązanie ma więcej przeciwników niż zwolenników (ciekawe ilu z was miało z tym do

> czynienia w praktyce).

Ja bym brał. Świetny patent. W służbowym smarcie to miałem, jazda po mieście o wiele wygodniejsza. Na trasie już nie jest tak przydatne ale nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czekam na bardziej szczegółowy opis działania tego

> modułu bo sam uważam ze przydałoby mi się to w

> obecnym samochodzie a fabryka go nie wyposażyła.

Ja bym chciał wiedzieć, czy te trzy mignięcia to tylko stała czasowa "przytrzymująca" dźwignię, czy układ odliczający trzy albo cztery mrugnięcia? W pierwszym przypadku może powodować przedwczesne urwanie ostatniego, lub zaświecenie kolejnego na krótki czas, a to dyskwalifikuje takie urządzenie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to ukłąd odliczający 3 mrygnięcia, żadna mechaniczna sprawa.

W rozwiązaniach fabrycznych nie koliduje to w żaden sposób z normalnym włączaniem kierunkowskazów. Przesuwając dźwignie w skrajne położenia włączasz kierunkowskazy, delikatnie ja muskając włączasz 3 mrugnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przesuwając dźwignie w skrajne położenia włączasz kierunkowskazy, delikatnie ja muskając

> włączasz 3 mrugnięcia.

Ale te mrugnięcia robi układ w dołączonej kostce, czy fabryczny przerywacz samochodu?

Swoją drogą ja to robię muśnięciem dźwigni bez tego układu zlosnik.gif. Jadącym za mna jeden krótki błysk musi wystarczyć grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale te mrugnięcia robi układ w dołączonej kostce, czy fabryczny przerywacz samochodu?

ja pisze tylko o swoich doświadczeniach z tego tupu dodatkiem w kierunkowskazach montowanym fabrycznie, jak to dokładnie jest zrealizowane nie wiem. Nie wypowiadam się o rozwiązaniu z pierwszego posta.

Wypowiadam się tutaj jako zwolennik tego bajeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wypowiadam się o rozwiązaniu z

> pierwszego posta.

> Wypowiadam się tutaj jako zwolennik tego bajeru.

Mi też się to podoba, tym bardziej że jak napisałem wcześniej tylko muskam dźwignię zlosnik.gif, ale nie chciał bym po zakupie i zamontowaniu tego urządzenia rozpoczynać od jego modyfikacji i zabawy z czasem podtrzymania dżwigni, bo się okaże, że u mnie nie są to deklarowane trzy, ale trzy i 1/3 mrugnięcia hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego by tak miało być?

Bo jeżeli układ odmierza jakiś czas i na ten zwiera chwilowo dźwignie (a przypuszczam, że tak właśnie działa ten układ z reklamy) zlosnik.gif, to może się okazać, że w tym czasie przerywacz na chwilę mignie czwarty raz. Może się tak zdarzyć w niektórych samochodach mających "nerwowe" szybciej działające kierunkowskazy grinser006.gif. Wyglądało by to niechlujnie i irytująco zlosnik.gif

Pytam, bo może ktoś zadał sobie trochę trudu i opracował układ odliczający tylko trzy albo cztery i stop! A da się tak zrobić grinser006.gif

Niech autor wątku rzuci temat na warsztacie ok.gifbiglaugh.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Osobiście jeździłem kilkoma auta które miały ten bajer i uważam ze jest to genialne rozwiązanie.

> Doskonale się sprawdza na autostradach i drogach wielopasowych gdzie często zdarza się

> zmieniać pasy. 3 mrugnięcia aktywuje się lekkim tknięciem przełącznika kierunkowskazów,

> natomiast zwykle długotrwałe mruganie przez przesuniecie przełącznika we normalna pozycje ON.

ale standardowo masz lepsze rowiazanie bo miga Ci tyle ile przytrzymujesz, wiec w 100% zalezy to od Ciebie a nie 3 czy 5 migniec ustalonych przez komputer. Moze to kwestia przyzwyczajenia ale ja jezdzilem dwa razy autami z tym bajerem w tym raz dluzsza trase i mnie to wkurzalo strasznie. Jeszcze jak wracalem z trasy to mi kierunki migaly raz jedne raz drugie spineyes.gif - odruchowo odbijalem dziwgienke w druga. Rozumiem, ze to kwestia przyzwyczajenia, ale nadal uwazam to za zbedny bajer tongue.gif, osobiscie nie lubie jak komputer / samochod probuje myslec na sile za mnie.

> Czekam na bardziej szczegółowy opis działania tego modułu bo sam uważam ze przydałoby mi się to w

> obecnym samochodzie a fabryka go nie wyposażyła.

Potrzebny to byl kiedys przerywacz pracy wycieraczek do malucha biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dysponując odpowiednią mocą silnika w samochodzie takie wynalazki nie są potrzebne . Po prostu

> wyprzedzasz i już, nie ma ani komu ani po co tego faktu sygnalizować.

Zawsze znajdzie się taki, który będzie dysponował większą mocą silnika... większym momentem.... mniejszą masę ..... i w rezultacie ty będziesz dla niego zawalidrogą hehe.gif

Więc włącz kierunki aby dać "SOBIE" szanse.... bo inaczej czacha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale standardowo masz lepsze rowiazanie bo miga Ci tyle ile przytrzymujesz,

w fordzie z tym systemem tez bedzie migac tak dlugo az nie puscisz dzwigni czyli tak samo jak "standardowo"

jak pchniesz tylko na chwile, to mignie trzy razy. jak pchniesz na troszke dluzej, to moze mrugnac jeden, lub dwa razy.

to w czym jest lepsze standardowe rozwiazanie, bo nie rozumiem?

> Jeszcze jak wracalem z trasy to mi kierunki migaly raz jedne raz drugie - odruchowo

> odbijalem dziwgienke w druga.

jak w trakcie dzialania kierunku pchniesz dzwignie w druga strone, to mignie tylko raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w fordzie z tym systemem tez bedzie migac tak dlugo az nie puscisz dzwigni czyli tak samo jak

> "standardowo"

> jak pchniesz tylko na chwile, to mignie trzy razy. jak pchniesz na troszke dluzej, to moze mrugnac

> jeden, lub dwa razy.

to albo cos z tym MOndeo bylo nie tak, albo mi nie wychodzilo, ja tam wyczulem tak jak w zwyklym aucie dwa polozenia, dotkniecie - migalo 3 razy, zapadka miga caly czas

> to w czym jest lepsze standardowe rozwiazanie, bo nie rozumiem?

> jak w trakcie dzialania kierunku pchniesz dzwignie w druga strone, to mignie tylko raz

wtedy racja przestawalo migac, ale zaczynal drugi migac - strasznie to upierdliwe bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to albo cos z tym MOndeo bylo nie tak, albo mi nie wychodzilo, ja tam wyczulem tak jak w zwyklym

> aucie dwa polozenia, dotkniecie - migalo 3 razy,

bo polozenia sa tylko dwa. lekkie dotkniecie i zalaczenie na stale.

krotkie dotkniecie - mignie trzy razy

dotkniecie i przytrzymanie - bedzie migac dopoki bedziesz trzymal

czyli jak dotkniesz i przytrzymasz ok 0.5 - 1s to po mignie tylko raz

jak dla mnie ma to funkcjonalnosc standardowego ukladu, a dodatkowo mozna jeszcze "mignac trzy razy"

> wtedy racja przestawalo migac, ale zaczynal drugi migac -

nie zaczyna drugi migac.

raz mignie i koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo polozenia sa tylko dwa. lekkie dotkniecie i zalaczenie na stale.

> krotkie dotkniecie - mignie trzy razy

> dotkniecie i przytrzymanie - bedzie migac dopoki bedziesz trzymal

> czyli jak dotkniesz i przytrzymasz ok 0.5 - 1s to po mignie tylko raz

> jak dla mnie ma to funkcjonalnosc standardowego ukladu, a dodatkowo mozna jeszcze "mignac trzy

> razy"

> nie zaczyna drugi migac.

> raz mignie i koniec

eee tak dobrze nie ma, tzn może w teorii grinser006.gif

w praktyce trzeba się przyzwyczaić i wyczuć, na początku może wkurzać, potem już jest bardzo wygodnie

ja po roku jazdy czasem się jeszcze zamotam grinser006.gif

np jak tylko lekko pykniesz, to mrugnie raz, a miało 3x spineyes.gif

albo przy zmianie decyzji, mrugam w lewo, ale sie rozmyśliłem i chcę wyłączyć ... kończy się mruganiem 3x w prawo hehe.gif

ale to rzadkie przypadki i ogólnie fajny gadżet ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np jak tylko lekko pykniesz, to mrugnie raz, a miało 3x

jeszcze mi sie nie zdarzylo

chyba, ze celowo przytrzymam troche dluzej

> albo przy zmianie decyzji, mrugam w lewo, ale sie rozmyśliłem i chcę wyłączyć ... kończy się

> mruganiem 3x w prawo

nie mrugnie 3x w prawo, przeciez pisalem zlosnik.gif

mrugnie raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo polozenia sa tylko dwa. lekkie dotkniecie i zalaczenie na stale.

> krotkie dotkniecie - mignie trzy razy

> dotkniecie i przytrzymanie - bedzie migac dopoki bedziesz trzymal

> czyli jak dotkniesz i przytrzymasz ok 0.5 - 1s to po mignie tylko raz

> jak dla mnie ma to funkcjonalnosc standardowego ukladu, a dodatkowo mozna jeszcze "mignac trzy

> razy"

> nie zaczyna drugi migac.

> raz mignie i koniec

to chyba te moje Mondea byly zepsute grinser006.gif, u mnie zawsze migal min 3 razy, a odbicie w druga konczylo sie miganiem drugiego kierunku tongue.gif. Dla kogos kto jezdzi roznymi autami strasznie upierdliwe, podobnie jak logika zalaczania wycieraczek: rozna w roznych autach tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba te moje Mondea byly zepsute

ja pisze o focusie, wiec mozliwe, ze mondeo mialo troche inaczej

a moze te ustawienia da sie modyfikowac podlaczajac auto pod komputer?

> Dla kogos kto jezdzi roznymi autami strasznie upierdliwe,

ja sie przyzyczailem bardzo szybko, juz podczas pierwszej jazdy

ale mam za to problem jak wsiade do samochodu bez tego systemu, bo migam tylko raz zlosnik.gif

> podobnie jak logika zalaczania wycieraczek: rozna w roznych autach

to fakt, powinno to byc jakos ujednolicone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja pisze o focusie, wiec mozliwe, ze mondeo mialo troche inaczej

> a moze te ustawienia da sie modyfikowac podlaczajac auto pod komputer?

a wiesz zapomnialem zapytac w wypozyczalni jak bralem auto grinser006.gif

> ja sie przyzyczailem bardzo szybko, juz podczas pierwszej jazdy

> ale mam za to problem jak wsiade do samochodu bez tego systemu, bo migam tylko raz

kilka godzin w trasie Wawa - Wrocek, potem kilka dni na jazde po miescie i powrot nie wystarczylo tongue.gif

> to fakt, powinno to byc jakos ujednolicone

powinno, efekt jeszcze zawsze taki,z e jak wyprzedzam, zamiast przyspieszyc ruch wycieraczek (np jazda za tirem w deszczu) to je wylaczam tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.