wodzu Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Chodzi mi o dwa silniki 2.0 TDI Volkswagena i Renault 1.6 16V. Czy kupujać teraz nowy samochód moge liczyć, że awaryjne elementy tych samochodów zostały wyelimionowane ? Czy w Renault dalej siada koło zmiennych faz rozrządu, cewki ? Czy w 2.0 TDI dalej sa problemy z głowicami i chyba napędem pompy olejowej ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Chodzi mi o dwa silniki 2.0 TDI Volkswagena i Renault 1.6 16V. Czy kupujać teraz nowy samochód moge > liczyć, że awaryjne elementy tych samochodów zostały wyelimionowane ? Czy w Renault dalej > siada koło zmiennych faz rozrządu, cewki ? Czy w 2.0 TDI dalej sa problemy z głowicami i chyba > napędem pompy olejowej ? > Pzdr W Renault Megane II po liftingu uporano się z problemem i cewek i koła zmiennych faz rozrządu. Myślałem, że ostatecznie. Ale na forum megane użytkownicy najnowszych egzemplarzy MIII/Fluence sygnalizują problem właśnie z KZFR, więc jak to u Renault znowu musieli coś przekombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 problemy z napędem pompy olejowej były w 2005 roku, w 2006 już to wyeliminowano. Poza tym silników 2.0 TDI 140KM było chyba 5, pierwsze 2 były wadliwe. Obecnie produkowany 2.0 TDI CR (CBAB) to całkiem inny silnik niż pierwszy 2.0 TDI który był w zasadzie rozwierconym 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Jest to element hydrauliczny, zmieniamy czesciej olej i problem powinien wystapic zdecydowanie pozniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Jest to element hydrauliczny, zmieniamy czesciej olej i problem powinien wystapic zdecydowanie > pozniej... Zgadzam się z Tobą co do oleju. Natomiast zauważ, że problem występuje w NOWYCH autach z przebiegami rzędu kilku tysięcy kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Wlasnie dane mi zauwazyc, moge jakies info odnosnie tego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Wlasnie dane mi zauwazyc, moge jakies info odnosnie tego ?? Link do dyskusji w tej sprawie Z forum Megane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Jakos nie chce mi sie wierzyc ze ludzie wymieniali olej czesciej niz zalecane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Jakos nie chce mi sie wierzyc ze ludzie wymieniali olej czesciej niz zalecane... Mnie też tak się nie wydaje. "Świadomi" użytkownicy silników K4M skracają radykalnie fabryczne 30 kkm między wymianami co najmniej o połowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Link do dyskusji w tej sprawie Z forum Megane Tylko 3 przypadki więc nie jest źle. Quote: Naprawa gwarancyjna wymiana całego rozrządu oraz koła ale zalecenie było żeby wlać nowy olej za który zapłaciłem 460 zł z 10 % rabatem, trochę chyba przydużo... Ostro koszą za olej. Technologia NASA, albo do 1.6 wchodzi z 10 litrów syntetyka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Ostro koszą za olej. Technologia NASA, albo do 1.6 wchodzi z 10 litrów syntetyka . To jest jeszcze nic. Części zamienne i usługi w ASO są na poziomie Mercedesa (cenowym poziomie oczywiście) Płyn hamulcowy 200, świece mi krzyknęli 300, klocki przód/tył też 300 każda oś, rozrząd z pompą 2200 ("chyba że jeszcze coś dodatkowego wyskoczy") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Dobre ceny Dla porownania sam rozrzad z orginalu za 410zl, pompa z zamiennika ze 120, swiece po 11zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > W Renault Megane II po liftingu uporano się z problemem i cewek czyli co jeśli wymienie cewki na nowe np BERU to będzie już ok? Problemem była konstrukcja silnika, ukladu zapłonowego czy wina podzespołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Problemem byla jakosc sagemowskich cewek tak naprawde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > czyli co jeśli wymienie cewki na nowe np BERU to będzie już ok? Problemem była konstrukcja silnika, > ukladu zapłonowego czy wina podzespołu? Podzespołu. Ja mam w poliftingowym egzemplarzu zamontowane fabrycznie BERU, od nowości. Obecnie przejechane auto ma 92 kkm i nigdy nie miałem z nimi problemu. Podobnie jak z KZFR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > problemy z napędem pompy olejowej były w 2005 roku, w 2006 już to wyeliminowano. to ciekawe dlaczego dla kolegi w A4 z 2.0 170KM (2006r ale MY07 chyba) posypal sie naped pompy, ze omal nie zatarl silnika, przebieg byl w ok 80kkm Serwis do n prawy uzyl podobno zestawu naprawczego, czyli jak najbardziej jest to znany problem, zreszta wystarczy poczytac fora Audi czy VW .. gdzie mi sie obilo, ze cos modyfikowali juz przy zastosowaniu CR, czyli pozniej .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Czyli wymiana oleju np. co 10 tys km i stosowanie bardzo dobrego oleju eliminuje/zmniejsza ryzyko awarii KZFR ? Jak czytam to forum Megane to sie mozna wyleczyc z posiadania Renault. Pzdr > Zgadzam się z Tobą co do oleju. Natomiast zauważ, że problem występuje w NOWYCH autach z > przebiegami rzędu kilku tysięcy kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Czyli wymiana oleju np. co 10 tys km i stosowanie bardzo dobrego oleju eliminuje/zmniejsza ryzyko > awarii KZFR ? Teoretycznie tak. Jak pisałem u mnie problem w ogóle nie wystąpił (phase II, czyli model po liftingu) Ale faktem jest, że od nowości przyjąłem zasadę że co max.15 kkm olej idzie w kanał. Fabryczny Elf 5W-40. > Jak czytam to forum Megane to sie mozna wyleczyc z posiadania Renault. No masz rację, to co niektórzy przeszli z tymi autami (Megane plus Laguna) mogłoby niektórych przyprawić o zawał serca. Ale dla równowagi dodam, że ja jeżdżę i nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Fabryczny Elf 5W-40. a nie 5w30 Elf sxr > Ale dla równowagi dodam, że ja jeżdżę i nie narzekam. u mnie KZFR było zmienione (przez poprzedniego właściciela) w 2009 przy 84kkm (phase I) na zmodyfikowane (ponoć) które nie powinno już sprawiać problemów. Więc tez jestem zadowolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Mnie też tak się nie wydaje. "Świadomi" użytkownicy silników K4M skracają radykalnie fabryczne 30 > kkm między wymianami co najmniej o połowę. Wiadomo ale co jak kolo padal 7kkm po wymianie oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Czyli wymiana oleju np. co 10 tys km i stosowanie bardzo dobrego oleju eliminuje/zmniejsza ryzyko > awarii KZFR ? > Jak czytam to forum Megane to sie mozna wyleczyc z posiadania Renault. > Pzdr > > przebiegami rzędu kilku tysięcy kilometrów. Ja sie tak wyleczylem z nowego Kangoo - myslalem ,ze po Scenicu II nauczyli sie troche ale niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > a nie 5w30 Elf sxr Na pewno 5W-40, przynajmniej u mnie taki zalano na dwóch pierwszych wymianach jeszcze w ASO. Nadal trzymam się tej klasy. Wiem, że niektórzy zalewają silnik także wspomnianym przez Ciebie 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Ja sie tak wyleczylem z nowego Kangoo - myslalem ,ze po Scenicu II nauczyli sie troche ale niestety > nie Uczą się, ale niestety powoli. Najgorsze jest to, że problemy jakie mogą się pojawić w tych autach to nie są duperele za 10 zł, tylko naprawy które (zwłaszcza po gwarancji) mogą skończyć się huraganowymi kosztami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Jak czytam to forum Megane to sie mozna wyleczyc z posiadania Renault. podobnie będzie jak poczytasz fora każdego innego auta. Dlatego po prostu jak Ci się podoba i Cię stać to kupuj, a nie trać czasu na siedzenie na forach i rozważania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Uczą się, ale niestety powoli. Najgorsze jest to, że problemy jakie mogą się pojawić w tych autach > to nie są duperele za 10 zł, tylko naprawy które (zwłaszcza po gwarancji) mogą skończyć się > huraganowymi kosztami. Dlatego zbieram gromy ale ostrzegam ludzi przed uzywanymi renowkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > podobnie będzie jak poczytasz fora każdego innego auta. Dlatego po prostu jak Ci się podoba i Cię > stać to kupuj, a nie trać czasu na siedzenie na forach i rozważania. Pokaz mi takie posty na forum lacetti albo SX4 W lacettii usterka jest wezyk od spryskow i zawory w pierwszych egzemplarzach a w sx4 skrzypiacy fotel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Dlatego zbieram gromy ale ostrzegam ludzi przed uzywanymi renowkami Ja też ostrożnie polecam ludziom zakup używanego Renault. Bardzo często widać, że ludzie kupują te auta "bo im się podobają" i nie daj Boże pchają się w dCi z nieudokumentowanym przebiegiem i serwisem. A potem jest zgrzytanie zębami, bo auto okazuje się skarbonką bez dna. Najlepsze wyjście to kupno nowego Wtedy od początku jak dbamy tak mamy. Lub z bardzo pewnego źródła. Ja swój egzemplarz (mimo że byle jak poskładany w Turcji, bo wszystko wewnątrz już trzeszczy) bardzo lubię - za komfort jazdy, znakomite wyposażenie, niskie spalanie i... bezawaryjną eksploatację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xhejn Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Dlatego zbieram gromy ale ostrzegam ludzi przed uzywanymi renowkami To ja się znowu podepnę z moim nudnym pytaniem: Thalia 1.2 16V, tak 2-3 letnia, też do odstrzału? wszyscy mówią, że auto proste i nie ma się w nim co psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Wiadomo ale co jak kolo padal 7kkm po wymianie oleju ? Bo to pewnie błąd konstrukcyjny, a nie olej jest winny. Jak w Fordach padały wtryski to próbowano zrzucić winę na jakość paliwa. OK. Ale dlaczego w innych markach z common rail takie rzeczy się nie działy? Bo winne były zwalone wtryski Delphi, a nie nasz ON. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > To ja się znowu podepnę z moim nudnym pytaniem: Thalia 1.2 16V, tak 2-3 letnia, też do odstrzału? > wszyscy mówią, że auto proste i nie ma się w nim co psuć Ludzie na Thalie nie narzekają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > To ja się znowu podepnę z moim nudnym pytaniem: Thalia 1.2 16V, tak 2-3 letnia, też do odstrzału? > wszyscy mówią, że auto proste i nie ma się w nim co psuć Bo thalia jest prosta jak budowa cepa a zamiennikow w pytkie bo to clio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > Bo to pewnie błąd konstrukcyjny, a nie olej jest winny. Jak w Fordach padały wtryski to próbowano > zrzucić winę na jakość paliwa. OK. Ale dlaczego w innych markach z common rail takie rzeczy > się nie działy? Bo winne były zwalone wtryski Delphi, a nie nasz ON. KZFR w renault też jest made by Delphi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > podobnie będzie jak poczytasz fora każdego innego auta. Jaj sobie nie rób Opisywane są problemy typowe dla danego modelu. Ja mam to szczęście że wszystkie typowe problemy łapię w swoich samochodach. Dobrze jest, jeśli jest to np pękająca linka od nawiewów, albo guma w wahaczu. Obie części są bardzo tanie. Gorzej jeśli jest to alternator, albo wiatrak chłodnicy, bo może to utrudnić dotarcie do celu lub nawet to uniemożliwić. Nadal jednak naprawy są tanie. Tragedią jest jak usterka jest typowa i powoduje zatarcie silnika czy zerwanie rozrządu. Naprawa to postój w trasie i ogromne koszty naprawy. Te ostatnie rzeczy to właśnie Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Pokaz mi gdzie??? Nie spotkalem sie z tym ze zerwal sie pasek rozrzadu w Reni, nie spotkalem sie z tym ze silnik sie zatarl sam z siebie, wiec nie gadaj glupot ze jest to typowa usterka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Pokaz mi gdzie??? Nie spotkalem sie z tym ze zerwal sie pasek rozrzadu w Reni, nie spotkalem sie z > tym ze silnik sie zatarl sam z siebie, wiec nie gadaj glupot ze jest to typowa usterka.... Zatarł się z braku oleju, który wypił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Wiec nie sam z Siebie, olej nie pije oleju sam z siebie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 >Nie spotkalem sie z tym ze zerwal sie pasek rozrzadu w Reni Ja znam jeden taki przypadek. Facet kupił auto od handlarza z rzekomym przebiegiem 125 kkm. Książka serwisowa pięknie dokumentowała każdy przegląd w niemieckim ASO. Wg zapewnień i wpisów rozrząd wymieniono "dopiero co" Efekt: po miesiącu pękł pasek rozrządu, silnik w rezultacie w zasadzie na złom (mówimy tu o 1.6). Diagnoza mechanika: 1) rozrząd prawdopodobnie nie ruszany od nowości 2) przebieg zaniżony i to mocno 3) auto-przystanek (wyszło to dopiero potem) ale cena była taka okazyjna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Wiec nie zrobil tego sam z Siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Pokaz mi gdzie??? Nie spotkalem sie z tym ze zerwal sie pasek rozrzadu w Reni, nie spotkalem sie z > tym ze silnik sie zatarl sam z siebie, wiec nie gadaj glupot ze jest to typowa usterka.... Zatarcie silnika to przykład usterki drogiej w naprawie i kończącej podróż. O takie coś mi chodziło. Zapomniałem jeszcze dopisać, że inne punkty wymieniane też tyczą się Renault, tylko że nie jest tanio Ile kosztują cewki Sagema i jak często to się zdarza? To jest przykład takiej usterki Co do awarii silnika. Z moich bliskich znajomych tylko jeden miał Renówkę. Silnik 1.4 8V 75KM. Clio 2 Jechał na wakacje i rozrząd rąbnął. Auto miał od nowości, z tego co pamiętam to auto było zaraz po gwarancji (rocznej ). Przebieg nie mógł być duży, strzelam że maks 50kkm Jechali z kolegą do Hiszpanii, a auto stanęło w Niemczech. Plus dla Renault, że zwrócili mu koszty. Auto serwisował w ASO Nie pamiętam czy zwrócili za całość naprawy, czy tylko część. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 cewka 120 zl kosztuje, Bremi, nie spotkalem sie jeszcze od 3 lat jak handluje cewkami bremi/beru i innymi z reklamacja na nie, a powiem Ci ze klientow mam raczej upierdliwych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Zatarł się z braku oleju, który wypił. A kontrolka oleju się nie zaświeciła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > cewka 120 zl kosztuje, Bremi, nie spotkalem sie jeszcze od 3 lat jak handluje cewkami bremi/beru i > innymi z reklamacja na nie, a powiem Ci ze klientow mam raczej upierdliwych... Pytam o Sagem i ASO. Widzisz, ja we Fiacie nie muszę szukać zamienników. Te z ASO są wystarczająco tanie Jak się jeździ dookoła własnego podwórka i można czekać aż auto się naprawi, to mozna się bawić w zamienniki. Jak lubisz sobie pojeździć po świecie, to ważne aby ewentualna awaria nie powodowała zawału serca. Jesteś w Niemczech, auto staje i co robisz? Szukasz na niemieckich stronach zamienników? Z żoną i dzieckiem na głowie? Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Sagema w ASO juz nie kupisz Beru w ASO 247 zl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Jesteś w Niemczech, auto staje i co robisz? Szukasz na niemieckich stronach zamienników? Z > żoną i dzieckiem na głowie? > Powodzenia Klimat dobrze znany posiadaczom Fiata 126p i wakacyjnych wypraw maluchem do Bułgarii, cała rodziną i z przyczepką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Sagema w ASO juz nie kupisz > Beru w ASO 247 zl... Cena złodziejska, komplet w ASO to więc prawie 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > A kontrolka oleju się nie zaświeciła? Trochę O.T. bo rzecz tyczy się Peugeota 206, a nie Renault. W firmie mieliśmy służbowe 206, głównie silniki 1.1 (chyba jeden był 1.4). Te 1.1 parę razy stanęły na trasie. Zawsze winą był brak oleju. Żadna kontrolka nie świeciła się, ale auto miało jakieś zabezpieczenie i nie odpalało po postoju na stacji benzynowej. Dla mnie to jest do tej pory zagadka. Auta jeździły dłuższe trasy, nie jakieś katowane. P206 z 1.4 sam kiedyś wziąłem z firmy. Pojechaliśmy z żoną do teściów. Wróciliśmy na lince za Golfem teścia. Padła cewka Dziewczyna która zajmowała się flotą, nie była zaskoczona. To było naprawiane już kilka razy w tym aucie podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Jesteś w Niemczech, auto staje i co robisz? Szukasz na niemieckich stronach zamienników? Z > żoną i dzieckiem na głowie? > Powodzenia Wykupić ubezpieczenie od takich zdarzeń. Albo jeździć autami, które nie mają takich problemów (Fiat do nich bynajmniej nie należy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Wykupić ubezpieczenie od takich zdarzeń. Albo jeździć autami, które nie mają takich problemów (Fiat > do nich bynajmniej nie należy). Co do Fiatów, to zależy który. Ten którym jeżdzę rzeczywiście może być kosztogenny Drugi zaś (Seicento), pewnie by dojechał i bez oleju Odniosłem się tylko do tekstu, że na forach każdego auta można przeczytać o tego typu usterkach. I twierdzę że nie na wszystkich forach, a jeśli są usterki, to nie powodujące zatrzymania w trasie i/lub drogiej naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 > Wykupić ubezpieczenie od takich zdarzeń. Albo jeździć autami, które nie mają takich problemów (Fiat > do nich bynajmniej nie należy). Nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Tzn ktorych ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.