Skocz do zawartości

F1 - GP MONACO - DYSKUSJA


johnny_b2

Rekomendowane odpowiedzi

> No to co? Zaczynamy?

> Będzie ten DRS czy go nie będzie w Monaco? Bo coś ostatnio się kierwocy buntowali, że to samobójka

> na tym torze...

a w ktorym miejscu mialby byc uzywany? w tunelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tunelu ma nie być w ogóle używany, a w wyścigu zdaje się na prostej startowej.

Quote:

Dyrektor wyścigów z ramienia FIA- Charlie Whiting powiedział, że obecnie nie ma dowodów na to, że użycie DRS w Monako jest niebezpieczne, dlatego nie zakazali tego i podczas treningów oraz kwalifikacji kierowcy mają mieć możliwość regulacji tylnego skrzydła na całym torze, a w wyścigu strefa DRS o długości zaledwie 300 metrów będzie umiejscowiona na prostej start/meta.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 10 pierwszy trening - tak dla przypomnienia grinser006.gif

Mnie zastanawia forma Nick-a i Vitka. Wiadomo że Renault dobrze czuje się w Monaco ale czy potencjał będą w stanie wykorzystać Heitfeld i Pietrov hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>a w

> wyścigu strefa DRS o długości zaledwie 300 metrów będzie umiejscowiona na prostej start/meta.

no tak, to jest jedyne miejsce, gdzie możnaby to wykorzystać hmm.gif, w tunelu jest łuk. Patrząc na to, jak wygląda tor poza linią idealną (śmieci z wytartej gumy z opon), to byłoby to dość niebezpieczne, aby go tam uaktywnić, a oprócz tego nie ma gdzie wyprzedzać niewiem.gif

Będzie ciekawie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już jest ciekawie Na końcu prostej startowej jest kawałek świeżego asfaltu. Przekonał się o tym

> Schumacher

nie tylko on, kilka innych bolidow ma na tym odcinku problemy.

Po drugim treningu, jak zwykle to juz przystalo bolid /dosc lekko/ uszkodzil Pietrov.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to co? Zaczynamy?

> Będzie ten DRS czy go nie będzie w Monaco? Bo coś ostatnio się kierwocy buntowali, że to samobójka

> na tym torze...

Tak czy inaczej beda jechali jeden za drugim,

a o wyniku zadecyduje Q3 i strategia z oponami. no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy inaczej beda jechali jeden za drugim,

> a o wyniku zadecyduje Q3 i strategia z oponami.

nie marudź grinser006.gif, ostatnio sporo się dzieje. Tak dzięki oponom (które według mnie są ekstra tak słabo zrobione), a DRS (fajna sprawa) jak i ciągłym problemom z KERS w RBR, dzieki którym na koniec wyścigu nie zasypiam a siedze i czekam, czy HAM dogoni VET, czy też uda mu się uciec ok.gifok.gifok.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie marudź , ostatnio sporo się dzieje. Tak dzięki oponom (które według mnie są ekstra tak słabo

> zrobione), a DRS (fajna sprawa) jak i ciągłym problemom z KERS w RBR, dzieki którym na koniec

> wyścigu nie zasypiam a siedze i czekam, czy HAM dogoni VET, czy też uda mu się uciec

Ostatni wyscig to super widowisko, ale nadal uwazam,

ze blyskawicznie degradujace sie opony i DRS to kibel i psuje rywalizacje.

Z reszta w ostatnim wyscigu DRS nie dawal tak duzej przewagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatni wyscig to super widowisko, ale nadal uwazam,

> ze blyskawicznie degradujace sie opony i DRS to kibel i psuje rywalizacje.

> Z reszta w ostatnim wyscigu DRS nie dawal tak duzej przewagi.

Ciekawe to co piszesz ponieważ opony w tym sezonie przyczyniły się wręcz do spektakularnej poprawy widowiska ( i tak też uważam - najlepsza zmiana w ciągu ostatnich lat). Problem polega na tym, że wprowadzono dwie duże zmiany od razu a sam system DRS wymaga idealnego dobrania strefy na danym torze. W Turcji ewidentnie przesadzili bo nie było manewrów wyprzedzania tylko wymijania... a nie temu ma służyć z założenia ten system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy inaczej beda jechali jeden za drugim,

> a o wyniku zadecyduje Q3 i strategia z oponami.

licze po cichu na co innego

do tej pory wszystkie GP bez wiekszej rozwalki

moze tutaj, tym razem jakas spektakularna kraksa sie wydarzy, wszelkie okoliczonsci temu sprzyjaja. Wtedy wyniki z Q3 i cala strategia idzie na drzewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> licze po cichu na co innego

> do tej pory wszystkie GP bez wiekszej rozwalki

> moze tutaj, tym razem jakas spektakularna kraksa sie wydarzy, wszelkie okoliczonsci temu sprzyjaja.

> Wtedy wyniki z Q3 i cala strategia idzie na drzewo.

tak, tak, bez krwi igrzyska sa do d...py facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe to co piszesz ponieważ opony w tym sezonie przyczyniły się wręcz do spektakularnej poprawy

> widowiska ( i tak też uważam - najlepsza zmiana w ciągu ostatnich lat). Problem polega na tym,

> że wprowadzono dwie duże zmiany od razu a sam system DRS wymaga idealnego dobrania strefy na

> danym torze. W Turcji ewidentnie przesadzili bo nie było manewrów wyprzedzania tylko

> wymijania... a nie temu ma służyć z założenia ten system.

Co dla kogo jest esencja - manewry wyprzedzania czy walka na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> licze po cichu na co innego

> do tej pory wszystkie GP bez wiekszej rozwalki

> moze tutaj, tym razem jakas spektakularna kraksa sie wydarzy, wszelkie okoliczonsci temu sprzyjaja.

> Wtedy wyniki z Q3 i cala strategia idzie na drzewo.

Brakuje tylko SC do wypaczenia wynikow.. lepiej niech sie nie rozbijaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co dla kogo jest esencja - manewry wyprzedzania czy walka na torze.

Kto tu pisał o esencji bo chyba nie ja? Po za tym chcesz mi powiedzieć, że się nudzisz tym sezonem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kto tu pisał o esencji bo chyba nie ja? Po za tym chcesz mi powiedzieć, że się nudzisz tym sezonem?

Z wieksza uwaga sledzilem poprzedni sezon.

W tym roku podczas GP potrafie zrobic sobie herbate. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosberg chyba zawalil sobie wyscig.

Mam do was pytanie, skad nagle w uzyciu opony super miekkie?

Chyba nie ze wzgledu na krotszy dystans tego toru w Monaco.

Ktos wie, jakie maja byc strategie i po co mieszanka super miekka?

Wczesniej z niej nie korzystali, nawet w Q.. ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego jeszcze nie wiadomo, prawdopodobnie uda się to naprawić do kwali.

Zaraz sie okaze, ale dzwon byl calkiem powazny.

P.S. W zwiazku z wypadkiem zmienilem typowania,

nie wiem czy mam kasowac starego posta, czy musi zostac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i są wypadki

> Perez mocno poleciał...

oby caly z tego wyszedl ok.gif

nie pierwszy kierowca, ktory w tym miejscu mial wypadek.

Nasi wspaniali komentatorzy do tej pory nie sa w stanie stwierdzic co jest nie tak na wyjsciu z tunelu. Az tak nierowno tam jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oby caly z tego wyszedl

oby ok.gif

> nie pierwszy kierowca, ktory w tym miejscu mial wypadek.

> Nasi wspaniali komentatorzy do tej pory nie sa w stanie stwierdzic co jest nie tak na wyjsciu z

> tunelu. Az tak nierowno tam jest?

na powtórkach nie było widać, żeby jakoś dramatycznie nierówno było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oby caly z tego wyszedl

> nie pierwszy kierowca, ktory w tym miejscu mial wypadek.

> Nasi wspaniali komentatorzy do tej pory nie sa w stanie stwierdzic co jest nie tak na wyjsciu z

> tunelu. Az tak nierowno tam jest?

tekst o tym ze przywalil bokiem w bariere przy 270km/h upewnił mnie w tym, aby jutrzyjszy wyscig ogladac bez dzwieku sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z wieksza uwaga sledzilem poprzedni sezon.

> W tym roku podczas GP potrafie zrobic sobie herbate.

Na szczęście twoja herbata nie wpływa na to, że nie ma już procesji i 20 okrążeniowych przyczajek, żeby kogoś wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tekst o tym ze przywalil bokiem w bariere przy 270km/h upewnił mnie w tym, aby jutrzyjszy wyscig

> ogladac bez dzwieku

Już nie bądź taki pedantyczny - ich byki mi nie przeszkadzają, swoje widzę i analizuję a komentarz traktuję jako rozrywkę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale przy hamowaniu go rzuciło, a taki bolid w 2s hamuje z 200km/h do 0km/h więc na bank nie miał

> 270km/h przy uderzeniu

To uderzenie w barierę to było tylko draśnięcie nie wywołujące żadnych emocji. Gorsze są boczne strzały a najgorsze tyłem. Przy tylnym uderzeniu jest potworne przeciążenie na plecy kończące się poważnymi urazami kręgosłupa (Ralf na GP USA, chyba Trulli na bodajże Hockenheim).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już nie bądź taki pedantyczny - ich byki mi nie przeszkadzają, swoje widzę i analizuję a komentarz

> traktuję jako rozrywkę

niestety oni nie sa smiesni, a zenujacy crazy.gif

jesli ja, zwykly zjadacz chleba wiem wiecej ogladajac wyscig i sledzac timeing od zawodowych dziennikarzy to sytuacja nie wymaga komentarza crazy.gif

koles przez 2 lata jezdzil na wyscigi, a nie potrafi przytoczyc zadnego smaczku czy ciekawostek crazy.gif

czasem mam wrazenie, ze oni komentuja zupelnie inny wyscig facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na szczęście twoja herbata nie wpływa na to, że nie ma już procesji i 20 okrążeniowych przyczajek,

> żeby kogoś wyprzedzić.

Faktycznie nie ma bo nie potrzeba - teraz wymijaja sie na prostej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faktycznie nie ma bo nie potrzeba - teraz wymijaja sie na prostej.

Wymijanie jak dotąd było tylko w Turcji i na samym początku o tym wspominałem więc nie generalizuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety oni nie sa smiesni, a zenujacy

> jesli ja, zwykly zjadacz chleba wiem wiecej ogladajac wyscig i sledzac timeing od zawodowych

> dziennikarzy to sytuacja nie wymaga komentarza

> koles przez 2 lata jezdzil na wyscigi, a nie potrafi przytoczyc zadnego smaczku czy ciekawostek

> czasem mam wrazenie, ze oni komentuja zupelnie inny wyscig

Borowczyk ma czasami przebłyski, niektórych ludzi czasami rozpoznaje zlosnik.gif Mnie to już nie rusza, ale trzeba przyznać, że z Kochańskim tworzą ciekawy duet zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faktycznie nie ma bo nie potrzeba - teraz wymijaja sie na prostej.

Wymijaja?! shocked.gifboje_sie.gifpanic.gif033102bebe_1_prv.gifbananaevil.gif

> na powtórkach nie było widać, żeby jakoś dramatycznie nierówno było...

To już trzecia identyczna akcja w ten weekend. Pierwszy był Petrov w P1, następny Rosberg w P3 i teraz Perez w Q3. Wszystkich trzech przy wyjściu z tunelu rzuciło na prawą bandę w tym samym miejscu i w ten sam sposób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To uderzenie w barierę to było tylko draśnięcie nie wywołujące żadnych emocji. Gorsze są boczne

> strzały a najgorsze tyłem. Przy tylnym uderzeniu jest potworne przeciążenie na plecy kończące

> się poważnymi urazami kręgosłupa (Ralf na GP USA, chyba Trulli na bodajże Hockenheim).

dobrze, że to była jakaś odkształcalna banda, jakby był beton, to by było po chłopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eh szkoda ze znow Vettel wygral .. mial troche szczescia, po tym 2gim restarcie Alonso i Button juz

> tak nie szaleli i mu odpuscili deczko

Dużo szczęścia ... Dziś Alo i But (szczególnie on bo pojechał na jeden pitstop więcej) byli lepsi.

Gdyby nie specyfika toru, gdzie są marne szanse na wyprzedzanie, to Vet byłby w najlepszym przypadku trzeci.

Reszta - Hamilton: słuszna kara bo pojechał na siłę, szkoda Massy bo chyba go to wyprowadziło z równowagi.

Kobayashi - w sumie brawo, ale na innym torze by nie dowiózł.

Weber - lekko poniżej oczekiwań ale i sam serwis RedBull chyba wczoraj pobalował zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.