karan Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 A wiec tak...silnik 1.2 8V 4P Jak są założone filterki na przepustnicach auto dokręca się do odcinki (7500) na 4ym biegu. Tak shamowany ma 93KM. AFR okay Jak zdejme filterki to auto idzie jak pierun ale nie dokreca sie do odcinki na 4ce. 6000rpm i dupa. Shamowane bez filtrów (ale z otwartą maską ma 104KM). AFR był okay Ja sądzicie co jest grane...ja obstawiam, że - przy zamknietej masce po prostu jest "fizycznie" za mało powietrza/ ew jest za gorące (tu trzeba by było zrobić testy bez maski) - może być za ubogo (przypominam, ze na hamowni AFR był okay) Zapewne próby bez maski coś wyjaśnią ale chciałbym poznać waszą opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > A wiec tak...silnik 1.2 8V 4P > Jak są założone filterki na przepustnicach auto dokręca się do odcinki (7500) na 4ym biegu. Tak > shamowany ma 93KM. AFR okay > Jak zdejme filterki to auto idzie jak pierun ale nie dokreca sie do odcinki na 4ce. 6000rpm i dupa. > Shamowane bez filtrów (ale z otwartą maską ma 104KM). AFR był okay > Ja sądzicie co jest grane...ja obstawiam, że > - przy zamknietej masce po prostu jest "fizycznie" za mało powietrza/ ew jest za gorące (tu trzeba > by było zrobić testy bez maski) > - może być za ubogo (przypominam, ze na hamowni AFR był okay) > Zapewne próby bez maski coś wyjaśnią ale chciałbym poznać waszą opinię ja bym sciagnoł maske i sie przjechał bez filterkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > ja bym sciagnoł maske i sie przjechał bez filterkow tak zrobie .... mam tylko nadzieje, że komary sie spalają nnie tworząc nagaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 hamownia sramownia nadmuch lipny. Sonda w wydech i jazda na drodze by sprawdzic afr w obydwu przypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > hamownia sramownia nadmuch lipny. Sonda w wydech i jazda na drodze by sprawdzic afr w obydwu > przypadkach brak możliwości jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > brak możliwości jak narazie to odswiez temat jak bedzie mozliwosc i sprawdzisz to co napisałem bo tak to wróżenie z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > tak zrobie .... mam tylko nadzieje, że komary sie spalają nnie tworząc nagaru z komarami bedzie bio paliwo wiecej oktanowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > A wiec tak...silnik 1.2 8V 4P > Jak są założone filterki na przepustnicach auto dokręca się do odcinki (7500) na 4ym biegu. Tak > shamowany ma 93KM. AFR okay > Jak zdejme filterki to auto idzie jak pierun ale nie dokreca sie do odcinki na 4ce. 6000rpm i dupa. > Shamowane bez filtrów (ale z otwartą maską ma 104KM). AFR był okay > Ja sądzicie co jest grane...ja obstawiam, że > - przy zamknietej masce po prostu jest "fizycznie" za mało powietrza/ ew jest za gorące (tu trzeba > by było zrobić testy bez maski) > - może być za ubogo (przypominam, ze na hamowni AFR był okay) > Zapewne próby bez maski coś wyjaśnią ale chciałbym poznać waszą opinię Widzę, że też masz ciekawe problemy Nie wiem, co jest grane, ale mogę Ci z całą pewnością powiedzieć, że temperatura powietrza ma kolosalne znaczenie na moc i AFR. Co do AFR to jest korekta specjalna na to w ECU, żeby wszystko było jak trzeba, ale przy takim modzie może być źle zestrojona. Generalnie przy ciepłym powietrzu tnie paliwo. Ale z tymi 6000 obrotów to trochę mnie zbiłeś mnie z tropu... Nie dociąga znaczy się, a nie, że jest odcinka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > Widzę, że też masz ciekawe problemy Nie wiem, co jest grane, ale mogę Ci z całą pewnością > powiedzieć, że temperatura powietrza ma kolosalne znaczenie na moc i AFR. Co do AFR to jest > korekta specjalna na to w ECU, żeby wszystko było jak trzeba, ale przy takim modzie może być > źle zestrojona. Generalnie przy ciepłym powietrzu tnie paliwo. > Ale z tymi 6000 obrotów to trochę mnie zbiłeś mnie z tropu... Nie dociąga znaczy się, a nie, że > jest odcinka? nie odcina...poprostu osiąga 6000-6500 i dupa dalej nie chce a auto zwalnia Gdyby to był czujnik temperatury to by się też tak działo z filterkami mi tu wygląda na mało powietrza/paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 Wiesz że owe filterki, mogą hamować przepływ, i to co myślisz że jest brakiem powietrza (brak dodmuchu), jest jego zwyczajnym nadmiarem. Przy okazji, po ich zdjęciu, zmniejsza sie zapewne odległość kolektora od maski, a to własnie może mieć znaczenie na ciśnienie w dolocie, i powodować problemu przy dużych prędkościach. Jak rozumiem, problem luźnego paska juz wyeliminowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > Wiesz że owe filterki, mogą hamować przepływ, i to co myślisz że jest brakiem powietrza (brak > dodmuchu), jest jego zwyczajnym nadmiarem. Przy okazji, po ich zdjęciu, zmniejsza sie zapewne > odległość kolektora od maski, a to własnie może mieć znaczenie na ciśnienie w dolocie, i > powodować problemu przy dużych prędkościach. > Jak rozumiem, problem luźnego paska juz wyeliminowałeś? Nowy napinacz założony...pasek Po zdjeciu filterków jest więcej miejca między przepustnicami a maską...z filterkami jest mniej ok 4 cm wiec na chłopski rozum bez filtrów bedzie wiecej powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 > Nowy napinacz założony...pasek > Po zdjeciu filterków jest więcej miejca między przepustnicami a maską...z filterkami jest mniej ok > 4 cm > wiec na chłopski rozum bez filtrów bedzie wiecej powietrza Ale czy nie za dużo? AFR bez filterków miałes mierzony podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loobo Napisano 31 Maja 2011 Udostępnij Napisano 31 Maja 2011 Pomiar AFR na drodze powinien wszystko powiedziec. Podczas jazdy pod maska powietrze ma duzo wieksza predkosc niz na hamowni z nawet silnym nadmuchem. Ale swoja droga, ze jest az taka roznica... zastanawiajace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > ja bym sciagnoł maske i sie przjechał bez filterkow no to po testach... Bez maski z filterkami jedzie nieco lepiej ale bez szału...dokręca sie do odcinki Bez maski i filterków zapodaje okrutnie, ale już od 4ki nie daje się wkręcić na odcinke Wychodzi na to, ze jest za ubogo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 A powiedz jeszcze jaka to hamownia - inercyjna czy obciążeniowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > A powiedz jeszcze jaka to hamownia - inercyjna czy obciążeniowa? było hamowane na inercji...wykres w wątku z wykresami czerwony z zamkniętą maską i pomarańcz z otwartą i bez filtrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > było hamowane na inercji...wykres w wątku z wykresami > czerwony z zamkniętą maską i pomarańcz z otwartą i bez filtrów No właśnie - może o to chodzi z tym dokręcaniem? Może przy większym obciążeniu jest właśnie za ubogo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > No właśnie - może o to chodzi z tym dokręcaniem? Może przy większym obciążeniu jest właśnie za > ubogo? ja obstawiam ze jednak jak dokrecasz 4 bieg to masz wiekszy przelot chlodnego powietrza niz na hamowni i stad mało wachy mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > ja obstawiam ze jednak jak dokrecasz 4 bieg to masz wiekszy przelot chlodnego powietrza niz na > hamowni i stad mało wachy mu kurewa ...na hamowni był sprawdzany AFR podczas hamowania bez filtrów i było okay (a hamowań ze 4ry) Czyżby była taka róznica hamownia/ droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > kurewa ...na hamowni był sprawdzany AFR podczas hamowania bez filtrów i było okay (a hamowań ze > 4ry) > Czyżby była taka róznica hamownia/ droga na inercji nie masz nawiewu... a jak wogóle jest to mega duppowaty. reszte sobie dopowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 > kurewa ...na hamowni był sprawdzany AFR podczas hamowania bez filtrów i było okay (a hamowań ze > 4ry) > Czyżby była taka róznica hamownia/ droga z jaka predkoscią mozesz miec nadmuch na hamowni ? 60 km/h 70? a jak krecisz 4 to ile masz ? wystaw reke przez okno przy 140+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > z jaka predkoscią mozesz miec nadmuch na hamowni ? 60 km/h 70? a jak krecisz 4 to ile masz ? wystaw > reke przez okno przy 140+ w sumie racja...wychodzi wiec na to, że mocy bedzie wiecej na drodze niż to co pokazała hamownia Teraz do mnie doszło mając 4P jak ważny jest "dobry dolot" przy N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 zasadniczo takie zachowanie silnika nie dziwi zdaje sie ze nikt nie pamieta czasów kiedy nie było zadnych pierdzielonych komputerów i tzw" strojenie" odbywało sie poprzez dobór układu dolotowego jak i wylotowego 4P to osobna rura na kazdy gar brak jest pojemnosci kolektora łączacego garki i wyrówujacego pulsacje czyli efekty falowe w dolocie staja sie modelowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 toż ci napisałem ze na hamowni masz słaby nadmuch, dlatego dobre strojenie robi swię na drodze a nie na hamowni bo to na drodze będziesz jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 > na inercji nie masz nawiewu... a jak wogóle jest to mega duppowaty. reszte sobie dopowiedz dlatego jak pisałem że u mnie jest 95 koni i zalamania mocy to pisałem tylko o hamowni bo na drodze tego nie czuc i auto jedzie sporo lepiej. Dlatego mam dolot zrobiony na ładowaniem powietrzem i przelany program bo w gsmp nie jade 50 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > w sumie racja...wychodzi wiec na to, że mocy bedzie wiecej na drodze niż to co pokazała hamownia > Teraz do mnie doszło mając 4P jak ważny jest "dobry dolot" przy N/A No, racja. Wywaliłem ostatnio dolot weglarskiego, bo kombinowalem przy przepustnicach. Teraz jezdze na samych 2p z metalową siatką i włókniną jako filtrem i jest wyraźnie gorzej. Niby na torze czasy byly zblizone kiedys, ale wtedy jeździlem bez lampy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > No, racja. Wywaliłem ostatnio dolot weglarskiego, bo kombinowalem przy przepustnicach. Teraz jezdze > na samych 2p z metalową siatką i włókniną jako filtrem i jest wyraźnie gorzej. Niby na torze > czasy byly zblizone kiedys, ale wtedy jeździlem bez lampy.. Ty się nie cykaj tylko wywiń barany nad maskę i łap powietrze tak jak w dragsterach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > Ty się nie cykaj tylko wywiń barany nad maskę i łap powietrze tak jak w dragsterach wlasnie tego chce uniknac. Toczka ma zachowac seryjny wyglad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 > z jaka predkoscią mozesz miec nadmuch na hamowni ? 60 km/h 70? a jak krecisz 4 to ile masz ? wystaw > reke przez okno przy 140+ Jak masz profi hamownię, to za....biście dużo EDIT: Sprawdziłem, u moich speców wiatraki generują 150 km/h wiatru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > A wiec tak...silnik 1.2 8V 4P > Jak są założone filterki na przepustnicach auto dokręca się do odcinki (7500) na 4ym biegu. Tak > shamowany ma 93KM. AFR okay > Jak zdejme filterki to auto idzie jak pierun ale nie dokreca sie do odcinki na 4ce. 6000rpm i dupa. > Shamowane bez filtrów (ale z otwartą maską ma 104KM). AFR był okay > Ja sądzicie co jest grane...ja obstawiam, że > - przy zamknietej masce po prostu jest "fizycznie" za mało powietrza/ ew jest za gorące (tu trzeba > by było zrobić testy bez maski) > - może być za ubogo (przypominam, ze na hamowni AFR był okay) > Zapewne próby bez maski coś wyjaśnią ale chciałbym poznać waszą opinię Wychodzi na to, ze winne byly/sa pierscionki bo wali z odmy jak z rury wydechowej wiec majac cisnienie w komorze spalania i w karterze silnik przestawal sie napedzac pow 6000rpm... Korci mnie wymienic pierscionki i polatac jeszcze ten sezon na 4P Moze bym w sypniewie jakies 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > Korci mnie wymienic pierscionki i polatac jeszcze ten sezon na 4P > Moze bym w sypniewie jakies 1,4 Rób rób, jest 1% szansy, że będę na zlocie i chciałbym to zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > Rób rób, jest 1% szansy, że będę na zlocie i chciałbym to zobaczyć ja tez Mam kompletny silnik 16VT do wlozenia...ale teraz co drugi lata na T...a prawie nikt na 4P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > Rób rób, jest 1% szansy, że będę na zlocie i chciałbym to zobaczyć No nie mow, lecimy razem w ktoras strone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > ja tez > Mam kompletny silnik 16VT do wlozenia...ale teraz co drugi lata na T...a prawie nikt na 4P Ty miales te 4p zalozyc do tego 1150 i dopiero bylby ogien :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > No nie mow, lecimy razem w ktoras strone Palcem na wodzie pisane, mój kalendarz jest ustalany w tej chwili z tygodnia na tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 > ja tez > Mam kompletny silnik 16VT do wlozenia...ale teraz co drugi lata na T...a prawie nikt na 4P szczerze? to 4p do upalania na zakrety bym zostawił, a kupiłbym drugą bude i poskladał 16vT do kilowania na obwodnicach, sam planuje albo kupić drugiego seja poswapowanego juz i zrobić sobie z niego jakaś treningówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2012 Jaki masz wałek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Jaki masz wałek ? catcams 283st 10mm (luzy 0.2mm) przebieg mocy/Nm masz w dzale wykresow z hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > szczerze? to 4p do upalania na zakrety bym zostawił, a kupiłbym drugą bude i poskladał 16vT do > kilowania na obwodnicach, sam planuje albo kupić drugiego seja poswapowanego juz i zrobić > sobie z niego jakaś treningówke caly czas szukam budy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > catcams 283st 10mm (luzy 0.2mm) przebieg mocy/Nm masz w dzale wykresow z hamowni Przy takim wałku pomiary afr nie bedzie dokładny, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Przy takim wałku pomiary afr nie bedzie dokładny, za duze wspolotwarcie zaworow ? To jak sie stroi takie wydumki....w gornych partiach obrotow lac na maxa? Teraz to ja mam pierscienie padniete i pali oleju wiecej niz paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > ja tez > Mam kompletny silnik 16VT do wlozenia...ale teraz co drugi lata na T...a prawie nikt na 4P Zasadź 4p do 16vT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Zasadź 4p do 16vT i to jest sluszna koncepcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > i to jest sluszna koncepcja Wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Wiem Pewne przygotowania są poczynione,. ale to może w EVO4 dopiero nastąpi, tymczasem 1p będzie (u mnie, nie wiem jak u karana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Pewne przygotowania są poczynione,. > ale to może w EVO4 dopiero nastąpi, tymczasem 1p będzie (u mnie, nie wiem jak u karana) Ja doszedłem do wniosku ze nie ma sensu sztukowac na serii w aluminium... A już na pewno nie w 16v... Troszku już tez miałem zrobionego ale odpuścilem... Zrobienie kolektora do 16v z kwasiaka albo ALU od podstaw jest o wiele łatwiejsze i pozbywasz się złego umiejscowienia wtrysków... Średniej jakości kanałów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Pewne przygotowania są poczynione,. > ale to może w EVO4 dopiero nastąpi, tymczasem 1p będzie (u mnie, nie wiem jak u karana) knuł knuł i wyknuł słitaśna c510 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > Ja doszedłem do wniosku ze nie ma sensu sztukowac na serii w aluminium... A już na pewno nie w > 16v... Troszku już tez miałem zrobionego ale odpuścilem... > Zrobienie kolektora do 16v z kwasiaka albo ALU od podstaw jest o wiele łatwiejsze i pozbywasz się > złego umiejscowienia wtrysków... Średniej jakości kanałów itp. to nie jest finalna wersja. Będzie obcięte jakoś blisko, około 1cm od gniazd wtrysków tam gdzie kanał ma najbardziej do koła zbliżony kształt. Do tego dorobione odpowiednie alu rurki itp. A na zdjęciach flansza jest pocięta bo to jest mix z dwóch kolektorów. Bo w ori skrajne kanały są bardzo pod skosem od samej głowicy prawie, chodziło o maksymalne wyprostowanie flanszy. Chciałem zostawić oryginalną flanszę zeby uniknąć dorabiania gniazd wtryskiwaczy itp. Ogólnie do finalnego produktu jeszcze dłuuuga droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > knuł knuł i wyknuł słitaśna c510 oj tam taka sobie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2012 > A wiec tak...silnik 1.2 8V 4P > Jak są założone filterki na przepustnicach auto dokręca się do odcinki (7500) na 4ym biegu. Tak > shamowany ma 93KM. AFR okay > Jak zdejme filterki to auto idzie jak pierun ale nie dokreca sie do odcinki na 4ce. 6000rpm i dupa. > Shamowane bez filtrów (ale z otwartą maską ma 104KM). AFR był okay > Ja sądzicie co jest grane...ja obstawiam, że > - przy zamknietej masce po prostu jest "fizycznie" za mało powietrza/ ew jest za gorące (tu trzeba > by było zrobić testy bez maski) > - może być za ubogo (przypominam, ze na hamowni AFR był okay) > Zapewne próby bez maski coś wyjaśnią ale chciałbym poznać waszą opinię JA podjechał bym do kogoś kto am hamownie drogową bo wynik bardziej miarodajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.