jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Tak sobie pojezdziłem ostatnio w weekendy po salonach i oglądałem potencjalne auta, ktore zastąpią moje obecne jak sie leasing skonczy. I troche to zweryfikowało moj pogląd na to co oferują marki - postanowiłem się podzielić. Wyszło troche długie... Wymagania: Segment kompakt (ale tym razem 5 drzwi, moze byc kombi) Mocna benzyna Klima automat Dobre audio (koniecznie z USB) Bluetooth Sterowanie radiem i telefonem z kierownicy No i żeby auto nie szpeciło - jakies 17 cali Najpierw była... Alfa Giulietta Pojezdziłem. Wnętrze bajka, auto mi się podoba. Ale 1.4 170 KM nie ciągnie. Fakt ze fajnie ze to ten multiair. Moze i faktycznie to malo pali, ale komputer pokazywal chwilowe wartosci podobne do mojego 2.0 TCE przy utrzymywaniu 100kmh i kilku innych "testach". Sprzedający zarzekał się 8 litrów w miescie, ale tyle to trudno uzyskac zapewne w trasie... Megane przyzwyczaiła do pewnej elastyczności i to 1.4 nie daje rady (pomimo ze to tylko 10 KM mniej). Ale auto i tak wrazenie robi swietne. Bajery: DNA, Start and Stop, prowadzi sie bardzo przyjemnie. Wnętrze cudo - czarna podsufitka, zegary, przełączniki. Oczywiscie przerost formy nad trescia, ale czuc tam "alfe" (i to nie w sensie ze zaraz cos odpadnie). Oferowana cena za powyższe wyposażenie + skóra. Jedyne zastrzeżenie - 18tki to przegięcie. Fotele niezbyt wygodne (nie moglem znalezc sobie pozycji). Cena 84k PLN (z rabatem). Bez skóry ok 80. Dostałem tez ofertę na wersję QV (235 KM) - zeszli grubo poniżej 100 tys. Czyli dobra cena za wyposazonego hothatcha. Ford Focus Pojezdziłem wersją 1.6 T 150 KM (bo nie mieli 182 konnej wersji). Nie ciągnie to to zupełnie. Alfa lepsze wrazenie robi. W odroznieniu od alfy (ktora niestety powoziła na 18 calowych felgach, czyli troche zaburzyła odbiór komfortu w modelu zwykłym na 17tkach), Focus jest bardzo komfortowy i dobrze wytłumiony. Fotele bardzo wygodne. Jazda jest przyjemna. Ale wnętrze przytłacza - wszytko na siłe powyginane takie jakos "nowoczesne". Fajna rzecz kolorowy wyswietlacz komputera pokladowego - miesci sie duzo informacji na ekranie bez przełączania. Do tego automatyczne parkowanie robi wrazenie. Bajer do pochwalenia sie przed znajomymi - w normalnym zyciu bezuzyteczny raczej, wymaga zbyt idealnych warunków zeby zadziałał... Kilka razy musielismy przejechac koło miejsca do parkowania zeby je faktycznie "znalazł". Cena interesującego modelu (182 konna benzyna) to 91k PLN!!! po rabacie! Rabat tylko 4tys. No ale mozna ich zrozumiec - model nowy, narazie dyktują warunki. Ciekawostka - jakbym brał 150 konną wersję - rabat od nizszej ceny (tanszy model) byłby ponad 2 krotnie większy. Jakas taka polityka, ze to co na placu duzo bardziej rabatowane itp. W tym kontekscie 182 konna wersja robi się duzo za droga... Octavia Bez jazdy - nie mieli nic do testów wartego uwagi. Mega niepozytywny proces konfiguracji - oferta wyposazenia conajmniej dziwna. Nie maja ludzkiego USB (jakies złącza, kable i kombinacje), maja za doplata radio z czytnikiem SD - ok ujdzie. Ale bluetooth kosztuje 2 tys PLN!!! Kazdy jeden duperel ktory w wielu innych markach jest normalnie w ofercie, w jakims fajnym pakiecie, albo w serii - kosztuje dodatkowo. Cena octavi 1.8 TSI w interesującej opcji 87 tys (po rabacie)!!! Za Octavie. Astra ST W całej Warszawie nie mają do testów wersji 180 konnej. No niepowazne to troche. Nie jezdzilem ostatecznie, bo w sumie to mi sie to auto nie podoba. Wnioski po tych "testach" Skoda największe zaskoczenie negatywne- smiech na sali to ich oferta cenowa i sposób kompletacji wyposażenia (oraz jego koszt! Alfa zaskoczenie pozytywne - cenowo lepsza niz focus z porownywalnym wyposazeniem. Zawsze myslalem ze alfa to marka aspirująca do nizszego premium, a Fiat ma konkurowac z Fordem... A tu dali dobry rabat, cenowo są bardzo konkurencyjni! Focus - bardzo komfortowy. I tyle rzeczy ktore mi utkwily w glowie. Za drogi... Jednak nadal wszystkie powyzsze odbiegają od oferty renault znacznie. Obecne Megane (w tym samym standardzie wyposażenia) kosztowało ponad 8 tys mniej od najlepszej oferty - Alfy. A to jest duza roznica i pomimo pewnych niedorobek Renault - cena jest jak najbardziej uzasadniona. Przejade sie jeszcze Golfem z ciekawosci. Ogolnie chyba to wyleczyłem się z nowych aut... Możecie wpisywać rozmiar kołnierzyka i średnicę krawata... Albo moze swoje spostrzeżenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Ciekawe porównanie. Zwłaszcza w kontekście tego, że wielu narzekało jaka to Giuletta jest droga. Czyli najbardziej by Ci pasowała Alfa z silnikiem Meganki na kołach 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Wnętrze cudo - czarna podsufitka, zegary, przełączniki. O co chodzi z ta czarną podsufitką? Od jakiegoś czasu temat obija mi się o uszy więc w końcu zapytam. Dzisiejsze "kompakty" ważą średnio 1500kg albo lepiej, silnik 150 koni w takim samochodzie szału nie robi, mimo że na papierze wygląda nieźle. 100 konna stara Astra F ważąca tonę prawdopodobnie to objedzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Do jakiegoś dziwnego dealera skody trafiłeś albo strasznie pojechałeś z dziwnym wyposażeniem... Strasznie drogo ta Octa wyszła.. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Zobacz Lancera Największy w segmencie (obok Octavii), da się spore rabaty wyrwać, wyposażenie lepsze niż w Octavii (chociażby poduszki kolanowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Potwierdzam, dzisiejsze kompakty ze swoją masą potrzebują minimum 200 koni, żeby w miarę jechały. Jeździłem tym focusem 150 koni i biorąc nawet poprawkę ze względu na auto użytkowane na co dzień to większych przyspieszeń tam nie doświadczyłem, z resztą ciężko odczuć, że siedzi tam turbo. Ale jak dla rodzinnego auta do spokojnej jazdy to ten silnik jest na pewno wystarczający. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Zobacz Lancera Największy w segmencie (obok Octavii), da się spore rabaty wyrwać, wyposażenie > lepsze niż w Octavii (chociażby poduszki kolanowe). A motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > A motor? 1.8 MIVEC wolnossący 143 KM. Jeździ całkiem przyjemnie, poniżej 10 sekund do 100 w przypadku sedana. Sportback jest sporo cięższy, 10,4 do setki. Żadnych turbin, dwumas, kompresorów A można wziąć Ralliarta za 100 kzł z silnikiem 2.0T 240KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 1.8 jest wolny i paliwozerny na tle Alfy i TSI w Octavi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > 1.8 MIVEC wolnossący 143 KM. Jeździ całkiem przyjemnie, poniżej 10 sekund do 100 w przypadku > sedana. Zerknij czym Jumbo jeździ teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > 1.8 jest wolny i paliwozerny na tle Alfy i TSI w Octavi. Ale też sporo tańszy. Coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Zerknij czym Jumbo jeździ teraz. Dlatego wspomniałem o Ralliarcie A to też Lancer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Dlatego wspomniałem o Ralliarcie A to też Lancer Ale tylko ze skrzynią TC-SST. Wystarczy np. spróbowac powoli podjechac pod górkę i czar pryska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Ale tylko ze skrzynią TC-SST. Wystarczy np. spróbowac powoli podjechac pod górkę i czar pryska. A to się tyczy wszystkich dwusprzęgłowych skrzyń typu DSG. Przy niskich prędkościach (i zwłaszcza górkach przy takich prędkościach) te skrzynie głupieją i szarpią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > A to się tyczy wszystkich dwusprzęgłowych skrzyń Jednosprzęgłowych z automatyczną zmiana biegów też - a jak ktoś sie porusza w taki miejscu parę razy dziennie, to tak traktowane sprzęgło za długo nie pożyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Dlatego wspomniałem o Ralliarcie A to też Lancer prawda, łądny... ale... 1. Cena powyzej 100 k PLN 2. Zupełnie nie jezdzi (za cieżkie to 4x4) i skrzynia ktora się grzeje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > O co chodzi z ta czarną podsufitką? Od jakiegoś czasu temat obija mi się o uszy więc w końcu > zapytam. jest ładna. poprostu. > Dzisiejsze "kompakty" ważą średnio 1500kg albo lepiej, silnik 150 koni w takim samochodzie szału > nie robi, mimo że na papierze wygląda nieźle. 100 konna stara Astra F ważąca tonę > prawdopodobnie to objedzie . oj te 1500 to troche przesada... powiedzialbym 1300 - 1350 kg bardziej. na szczescie tendencja sie odwraca, producenci juz zwaracaja uwage zeby kolejne modele nie tyły, ba... nawet urywają troche kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Potwierdzam, dzisiejsze kompakty ze swoją masą potrzebują minimum 200 koni, żeby w miarę jechały. > Jeździłem tym focusem 150 koni i biorąc nawet poprawkę ze względu na auto użytkowane na co dzień to > większych przyspieszeń tam nie doświadczyłem, z resztą ciężko odczuć, że siedzi tam turbo. Dokładnie. Mi brakuje troche turbodziury w tym aucie. Nie mowie o takiej jak w EVO, ale to 1.6 jedzie jak zwykle 2.0l wolnossace. Zbyt płaski przebieg momentu. Zupełnie bez wyrazu.. I zapomniałem napisac. Ford włożył tam start and stop. Tylko jak w przypadku alfy działa to bardzi kulturalnie. To jak odpalał ford, to rzucało budą... troche lipa. > Ale jak dla rodzinnego auta do spokojnej jazdy to ten silnik jest na pewno wystarczający. > Pozdr. Prawda. Ale rodzinne auto moze miec tez lekki pazur... zwlaszcza ze i to i to, to kulturalne 1.6 - czyli bez szalenstw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Zobacz Lancera Największy w segmencie (obok Octavii), da się spore rabaty wyrwać, wyposażenie > lepsze niż w Octavii (chociażby poduszki kolanowe). I, niestety (bo z zewnątrz mi się bardoz podoba w wersji sedan), kupa we wnętrzu. I chiński plastik. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > A to się tyczy wszystkich dwusprzęgłowych skrzyń typu DSG. Przy niskich prędkościach (i zwłaszcza > górkach przy takich prędkościach) te skrzynie głupieją i szarpią. Zabrać na przejażdżkę z DSG w celu weryfikacji? mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > I, niestety (bo z zewnątrz mi się bardoz podoba w wersji sedan), kupa we wnętrzu. I chiński > plastik. > mar00ha Lancerem jezdzilem w 2008. Rewelacyjnie sie prowadzil i wnetrze bylo spoko - poprawne, konserwatywne. Ale te silniki 1.8 to takie troche nijakie. Ale ten w Mitsu przynajmniej brzmi duzo lepiej niz ten w Civic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Zabrać na przejażdżkę z DSG w celu weryfikacji? Jeździłem sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Zabrać na przejażdżkę z DSG w celu weryfikacji? A co tu weryfikować? Przełożenie główne jest ustalone, minimalne obroty silnika, przy których ten się jeszcze nie zadławi - również. To wszystko determinuje prędkość minimalna poniżej której auto nie jest w stanie jechać do przodu bez wysprzęglania na najniższym biegu, a jeśli nachylenie jest spore, zaczyna się szarpanie - przetestowane dogłębinie w przypadku DSG np. na Passacie i Skodzie Yeti. W przypadku TC-SST jest o tyle gorzej, że ECU w takiej sytuacji podnosi obroty silnika i to dość gwałtownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Jeździłem sporo. No to Ci powiem, że ja trochę się obawiałem jak się będzie zachowywał mój Golf (1.4TSI 160KM z DSG7) właśnie na górkach. I byłem mocno zdziwiony i zadowolony, zwłaszcza z podjazdów. Zjazdy już takie przyjemne nie są, bo zmuszają mnie czasem do przejścia na sterowanie łopatkami w celu hamowania silnikiem. A, i ważna uwaga, jeżdżę głównie w trybie "S" skrzyni. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > A, i ważna uwaga, jeżdżę głównie w trybie "S" skrzyni. No to może dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Czyli najbardziej by Ci pasowała Alfa z silnikiem Meganki na kołach 17" Wystarczy 1.75TBi zamiast dychawicznego 1.4T i juz sie robi przyjemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Wystarczy 1.75TBi zamiast dychawicznego 1.4T i juz sie robi przyjemnie. no ta, ale cena + 15k PLN poza tym nie ma start and stop, i multiair Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Jezdziles Alfa na Dynamic czy Normal ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > 1.8 MIVEC wolnossący 143 KM. Jeździ całkiem przyjemnie, poniżej 10 sekund do 100 w przypadku > sedana. Sportback jest sporo cięższy, 10,4 do setki. Żadnych turbin, dwumas, kompresorów A > można wziąć Ralliarta za 100 kzł z silnikiem 2.0T 240KM Nie rob sobie jaj... Ten silnik to zart w porownaniu do wymienionych przez kolege Jimbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > poza tym nie ma start and stop, i multiair Ale ma GDI , a brak S&S to imho plus ten w alfie jest upierdliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Trochę nie rozumiem tego postu - twierdzisz że na rynku nie ma porządnych samochodów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Jezdziles Alfa na Dynamic czy Normal ? oba tryby testowalem... umowilem sie na calkiem dluga jazde probna... zona zdążyła zgiąć felge na dziurze na ul. Żwirki i wigury :/ Co do trybów DNA - koncepcja mi sie bardzo podoba. Ale brakuje mi aktywnego zawieszenia do pełni szczęscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Trochę nie rozumiem tego postu - twierdzisz że na rynku nie ma porządnych samochodów? ciekawa interpretacja... niby skąd taki wniosek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Ale ma GDI , a brak S&S to imho plus ten w alfie jest upierdliwy ok. nie pogardziłbym tym silnikiem - absolutnie. Niestety nie ma testowego. A S&S to nie minus. Zawsze mozesz wyłączyć jak Ci przeszkadza. A poza tym uwazam ze by się sprawdził na codzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Na codzien trochę to upierdliwe i nie ma opcji, żeby permanentnie to wyłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Nie rob sobie jaj... Ten silnik to zart w porownaniu do wymienionych przez kolege Jimbo. 2.0T 240KM to żart? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > 2.0T 240KM to żart? Nie , 1.8 143KM poza tym 240 KM z 2.0 t to żaden szał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Mi w giuliettcie brakuje lepszych foteli i automatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Na codzien trochę to upierdliwe i nie ma opcji, żeby permanentnie to wyłączyć czyli co? po kazdym uruchomieniu silnika trzeba go wyłączac? tak jak wrzucanie D w DNA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > czyli co? po kazdym uruchomieniu silnika trzeba go wyłączac? tak jak wrzucanie D w DNA? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 A Leon FR ?? Miałem ofertę na 2.0 TDI 170KM z DSG za 82kzł. Można wciąć 2.0 TSI 210KM, jak będzie mało to chip na 265KM Deska rozdzielcza tylko kole w oczy W Golfie trochę cena zabija przy lepszych konfiguracjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Nie , 1.8 143KM poza tym 240 KM z 2.0 t to żaden szał. No, 1.8 można porównać z 1.6T z Focusa, którym jeździł kolega jimbo22 (zbliżona moc, tylko trzeba wziąć mocną poprawkę na masę pojazdów, stąd różnica 0,9s.), a 2.0T 240KM wciągnie nosem wszystkie wymienione przez kolegę samochody (no może poza QV 235KM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Mi w giuliettcie brakuje lepszych foteli i automatu. automat wlasnie sie pojawia w ofercie. Dla tej 1.4. A fotele faktycznie - strasznie na "dupie" sie siedzi. za słabo na udach. Troche pewnie to w trasie by doskwierało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > Potwierdzam, dzisiejsze kompakty ze swoją masą potrzebują minimum 200 koni, żeby w miarę jechały. Bez przesady... Po co Ci przyspieszenie poniżej ośmiu sekund i prędkość maksymalna rzędu 220km/h? 150-170 koni mechanicznych jest ogromną mocą w tej klasie... Giulietta 1.4t w porównaniu do starej 147 ma więcej mocy na kilogram masy niż poprzednik dwulitrowym twinsparkiem... A wtedy to były ogromny silnik i moc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > no ta, ale cena + 15k PLN No to troche gorzej. > poza tym nie ma start and stop, i multiair A to akurat bardzo dobrze. Mniejsze komplikacje i upierdliwosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > No, 1.8 można porównać z 1.6T z Focusa, którym jeździł kolega jimbo22 (zbliżona moc, tylko trzeba > wziąć mocną poprawkę na masę pojazdów, stąd różnica 0,9s.), a 2.0T 240KM wciągnie nosem > wszystkie wymienione przez kolegę samochody (no może poza QV 235KM). no niby tak. ale w tym segmencie 1550 kg... troche nie halo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > No to troche gorzej. > A to akurat bardzo dobrze. Mniejsze komplikacje i upierdliwosc... oj tam... czesto powtarzany agrument. start and stop ok - upierdliwosc... ale multiair moze okazac sie fajnym rozwiazaniem... a ze skomplikowane - coz wszystkie auta są coraz bardziej skomplikowane. wazne zeby to cos wnosiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 Z tym automatem to czort wie. Akurat w trasie fotele są gorzej w zakrętach p.s. To 8 w mieście to pic , mamusce wciąga 9,5. A przy 220 pali 29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > A Leon FR ?? wyglada fatalnie... dawno juz minal czas na lifting. > Miałem ofertę na 2.0 TDI 170KM z DSG za 82kzł. troche trudno uwierzyc... bardzo dobra cena jak za tak mocnego klekota... ale wtedy pewnie porownywalna benzyna (1.8 TSI) bylaby znacząco tansza i wybor bylby prosty jak sie robi autem <100 tys km diesel sie nie oplaca... > Można wciąć 2.0 TSI 210KM, jak będzie mało to chip na 265KM > Deska rozdzielcza tylko kole w oczy > W Golfie trochę cena zabija przy lepszych konfiguracjach. wlasnie szukam jakiegos fajnego modelu do testow w Wawie. bo GTI wyposazony jest dosc ladnie juz w serii. moze mnie przekona DSG i przymknę oko na nudny design VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2011 > wyglada fatalnie... dawno juz minal czas na lifting. Dlatego też się nie zdecydowałem. > troche trudno uwierzyc... bardzo dobra cena jak za tak mocnego klekota... Szczególnie w porównaniu do Golfa GTD i Octavii RS z tym samym silnikiem. 2.0 TDi 170KM + DSG: tego zestawienia nigdzie nie kupi się taniej > porownywalna benzyna (1.8 TSI) bylaby znacząco tansza i wybor bylby prosty Nie opłaca/opłacało się brać tego 1.8 TSI, poza tym, nie było dostępne DSG. > Można wciąć 2.0 TSI 210KM, jak będzie mało to chip na 265KM > wlasnie szukam jakiegos fajnego modelu do testow w Wawie. bo GTI wyposazony jest dosc ladnie juz w > serii. moze mnie przekona DSG i przymknę oko na nudny design VW. Golf osobiście bardzo przypadł mi do gustu, DSG daje radę, ale cena jak dla mnie była zaporowa. Dlatego wybrałem największego brzydala czyli Fabię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.