Skocz do zawartości

W poszukiwaniu następcy Megane...


jimbo22

Rekomendowane odpowiedzi

> Dlatego też się nie zdecydowałem.

Tak sobie poczytałem. I jestem zaskoczony cenami Seata. Juz mi sie nie wydaje taki brzydki (skoro brałem pod uwage Octavie). W "przyzwoitej" cenie auto ktore spelnia wymagania i ma 7 sek do setki smile.gif

Miło. Umowie sie na jazde smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak sobie poczytałem. I jestem zaskoczony cenami Seata. Juz mi sie nie wydaje taki brzydki (skoro

> brałem pod uwage Octavie). W "przyzwoitej" cenie auto ktore spelnia wymagania i ma 7 sek do

> setki

> Miło. Umowie sie na jazde

Jeśli się mocno przyciśnie, są w stanie dać spory upust ok.gif

FR jest już świetnie wyposażony i naprawdę warto się zainteresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli się mocno przyciśnie, są w stanie dać spory upust

> FR jest już świetnie wyposażony i naprawdę warto się zainteresować.

właśnie jakie rabaty daje seat? pi razy oko - ktos ostatnio cos negocjował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie , 1.8 143KM poza tym 240 KM z 2.0 t to żaden szał.

To 2.0 to ta sama jednostka co w Evo. Celowo moc obniżona, aby auto mieściło się w lukę szybkich kompaktów i było konkurencją dla Subaru WRX wink.gif

Jak chcesz, łatwo zrobić chipa. Na jakimś forum widziałem gościa z Ralliartem 295KM, czyli jak najsłabsze Evo smile.gif

No nie mów mi że to wolne auto, bo zacznę Ci zazdrościć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To 2.0 to ta sama jednostka co w Evo. Celowo moc obniżona, aby auto mieściło się w lukę szybkich

> kompaktów i było konkurencją dla Subaru WRX

> Jak chcesz, łatwo zrobić chipa. Na jakimś forum widziałem gościa z Ralliartem 295KM, czyli jak

> najsłabsze Evo

> No nie mów mi że to wolne auto, bo zacznę Ci zazdrościć

szkoda tylko że nie montują tam normalnej skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potwierdzam, dzisiejsze kompakty ze swoją masą potrzebują minimum 200 koni, żeby w miarę jechały.

Mam pytanie (to nie trolling): po co taka moc??

Przecież w polskich warunkach to czyste nieporozumienie. Nie ma miejsca w którym można by to było wykorzystać.

Fakt - od zawsze miałem dość "słabe" samochody, ale nawet moje rachityczne 122KM daje moc "nie do przejedzenia".

Oczywiście jak kogoś stać to niech kupuje nawet tak rodzinne auta jak Lamborghini Murcielago, ale zastanawiam się po co 235KM w hatchback'u??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście jak kogoś stać to niech kupuje nawet tak rodzinne auta jak Lamborghini Murcielago, ale

> zastanawiam się po co 235KM w hatchback'u??

Święty spokój ok.gif

Jedziesz po autostradzie nawet dozwoloną prędkością i nie ma problemu z wbiciem się na lewy pas. Dajesz gazu i masz zaraz 160 ok.gif Zaraz, a nie za dwa zarazy zlosnik.gif

Wyprzedzanie na naszych jednojezdniówkach robisz bez odrobiny niepewności.

Dodatkowo zmniejszasz prawdopodobieństwo użerania się z kretynem który przyśpiesza jak go wyprzedzasz.

Jak ktoś Ci siedzi na tyłku przy ruszaniu pod światłami, to możesz trochę przyśpieszyć i mu ustąpić. Niech jedzie ok.gif

Nie trzeba przyśpieszać w 7s do setki i jeżdzić ponad 200. Ważne jest to że możesz konkretnie przyśpieszać w przedziale prędkości 40-160 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szkoda tylko że nie montują tam normalnej skrzyni.

A ja chciałbym aby moje następne auto miało skrzynię w stylu DSG ok.gif

Ta z Lancera się podobno grzeje.....po kilkunastu okrążeniach na torze hehe.gif

Ja na torze zawsze robię maks 3 kółka na raz. Później bolą ręce i jestem ogólnie zmęczony.

W tym konkretnym Lancerze najprawdopodobniej szybciej poddałyby się hamulce, które są z wersji z silnikiem 1.8 wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja chciałbym aby moje następne auto miało skrzynię w stylu DSG

> Ta z Lancera się podobno grzeje.....po kilkunastu okrążeniach na torze

> Ja na torze zawsze robię maks 3 kółka na raz. Później bolą ręce i jestem ogólnie zmęczony.

> W tym konkretnym Lancerze najprawdopodobniej szybciej poddałyby się hamulce, które są z wersji z

> silnikiem 1.8

Nie wiem, lokalny diler nie ma tej wersji. Na niemieckiej stronie producenta też go nie ma, podobnie jak np WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak sobie poczytałem. I jestem zaskoczony cenami Seata. Juz mi sie nie wydaje taki brzydki (skoro

> brałem pod uwage Octavie). W "przyzwoitej" cenie auto ktore spelnia wymagania i ma 7 sek do

> setki

> Miło. Umowie sie na jazde

Jak będziesz testował 1.8 TSI przy porównaniu do obecnego auta zważ na jedną rzecz - silnik ten ma bardzo nisko max. momentu obrotowego przez co buja się ładnie od dołu przez co nie ma efektu "kopnięcia". Dopiero po prędkościomierzu orientujesz się że to się porządnie odpycha (dodatkowo fabryka daje często bonus w tych silnikach rzędu 20KM).

Nie wiem jak w Leonie, ale Altea z 1.8 TSI występuje tylko z DSG - dosyć rzadkie na naszych drogach ale naprawde sympatyczne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle że "za moich czasów" wystarczało do tego 100KM.

Za "Twoich czasów" hatchbacki ważyły kilkaset kg mniej, więc i silniki mogły być słabsze, a nadal dawały radochę z jazdy. Takie 1.6 i 90KM to był standard przecież.

Teraz samochody są wyposażone ponad miarę we wszystkie ułatwiacze + dochodzi bezpieczeństwo. A to wszystko musi ważyć. Więc do satysfakcjonujących osiągów potrzebuje mocy. I momentu, ale na szczęście są diesle z turbo.

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taka cene jak TY podales za OII to ja zaplacilem za combi 1.8 TSI 4x4 Elegance z bolero

4x4 nie dawali, nie chcialem. a reszta sie zgadza - maksymalna wersja wyposazenia, kombi. smiech na sali ze tylko jakies topowe radio czyta nosnik pamieci (niestety nie usb, a SD). do tego bluetooth do telefonu 2k PLN. itp itd... za kazdy duperel ktory u konkurencji jest w pakiecie za 2k razem z 5cioma innymi rzeczami, u skody jest osobno. nie pamietam juz czy za felgi cos doplacalem dodatkowo... ale ok... tttm - przekonałem sie - nie dla mnie widac. zbyt prestiżowa marka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak będziesz testował 1.8 TSI przy porównaniu do obecnego auta zważ na jedną rzecz - silnik ten ma

> bardzo nisko max. momentu obrotowego przez co buja się ładnie od dołu przez co nie ma efektu

> "kopnięcia". Dopiero po prędkościomierzu orientujesz się że to się porządnie odpycha

> (dodatkowo fabryka daje często bonus w tych silnikach rzędu 20KM).

to wiem. podoba mi sie ten silnik. fakt. vs obecne megane ma sporo wczesniej maks momentu, ale ma go tez o 50 Nm mniej.

no ale po tym co dzisiaj wyczytałem u marki którą ignorowałem (Seat), raczej bardziej mi sie teraz podoba 2.0 TSI smile.gif jutro podzwonie - moze maja w Warszawie gdzies do testow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem. podoba mi sie ten silnik. fakt. vs obecne megane ma sporo wczesniej maks momentu, ale ma

> go tez o 50 Nm mniej.

> no ale po tym co dzisiaj wyczytałem u marki którą ignorowałem (Seat), raczej bardziej mi sie teraz

> podoba 2.0 TSI jutro podzwonie - moze maja w Warszawie gdzies do testow.

W moich okolicach ciężko w Seacie znaleźć coś większego niż 1.4 TSI (pomijając Leona Cupre który niedawno stał w salonie) do testów - z tego co rozmawiałem z handlowcem to TDI jeszcze rządzi w preferencjach zakupowych. Ale jak pojeździsz innym VAG-iem na tej samej płycie z tym silniekiem to można brać w ciemno smile.gif Inne wersje silnikowe którymi jeździłem dawały bardzo podobne wrażenia z jazdy (Octa, Jetta) z tym że w Altei (nie wiem jak Leon) było ciszej i w moim odczuciu wogóle najprzyjemniej - ale to oczywiście ocena subiektywna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rob sobie trudnosci tylko kup Mazde 3 MPS. Rozumiem, ze drozsza od Twoich bohaterow, ale rozumiem tez, ze chcesz dobre auto, a nie tanie. Bo jak tanie to poszukaj inspiracji na forum www . szukamtanichxenonownaallegro . pl.

Poza tym leasing daje ten komfort, ze rata w pozornie drozszym aucie jest tyle wyzsza, ze wystarczy zrezygnowac raz w miesiacu z szynki na rzecz bulki z bananem i wyjdzie na zero. wink.gif

Nie dziwne, ze oferta na Alfe jest dobra. Bo to jest wlasnie takie cuore sportivo za piatke. O Focusie nie pisze bo mnie wciaz trzyma, Octavia jest super...ale po przesiadce z Favoritki, a Astra mozna dorabiac jezdzac na testy obciazeniowe nowych mostow.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie rob sobie trudnosci tylko kup Mazde 3 MPS. Rozumiem, ze drozsza od Twoich bohaterow, ale

> rozumiem tez, ze chcesz dobre auto, a nie tanie. Bo jak tanie to poszukaj inspiracji na forum

> www . szukamtanichxenonownaallegro . pl.

ale mazda wcalenie jest taka dobra, zeby byla warta tych dodatkowych 15-20 tys. nie oferuje nic specjalnego wiecej (wcale nie leje tak konkurencji w żadnej kategorii), a placisz dodatkowo, bo nie zmiescili sie w 2l i wpadli w wyzsza akcyze... bez sensu imho. jakby kosztowała tyle co inne, to bardzo chętnie, a tak - głupie przepisy skreśliły to auto.

poza tym 100% hothatcha nie chce - chce cos bardziej komfortowego. starzeje sie, rodzina itp smile.gif i dlatego szukam poprostu "mocnej benzyny"...

> Poza tym leasing daje ten komfort, ze rata w pozornie drozszym aucie jest tyle wyzsza, ze wystarczy

> zrezygnowac raz w miesiacu z szynki na rzecz bulki z bananem i wyjdzie na zero.

to wiem i bardzo chętnie korzystam smile.gif chociaz banany ostatnio drogie frown.gif

> Nie dziwne, ze oferta na Alfe jest dobra. Bo to jest wlasnie takie cuore sportivo za piatke. O

> Focusie nie pisze bo mnie wciaz trzyma, Octavia jest super...ale po przesiadce z Favoritki, a

> Astra mozna dorabiac jezdzac na testy obciazeniowe nowych mostow.

dlatego jakbym mial wybrac cos z powyzszych to kupilbym 3 letnie kombi volvo, saaba albo np 159.

> Pzdr

pzdr smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 4x4 nie dawali, nie chcialem. a reszta sie zgadza - maksymalna wersja wyposazenia, kombi. smiech na

> sali ze tylko jakies topowe radio czyta nosnik pamieci (niestety nie usb, a SD). do tego

> bluetooth do telefonu 2k PLN. itp itd... za kazdy duperel ktory u konkurencji jest w pakiecie

> za 2k razem z 5cioma innymi rzeczami, u skody jest osobno. nie pamietam juz czy za felgi cos

> doplacalem dodatkowo... ale ok... tttm - przekonałem sie - nie dla mnie widac. zbyt prestiżowa

> marka

nie wiem jak teraz, ale jak bralem to za 1600 mialem bolero + GSM II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale mazda wcalenie jest taka dobra, zeby byla warta tych dodatkowych 15-20 tys.

Nie chodzi o warta czy nie. Jest dobra i mocna, a cena gwarantuje Ci, ze to wlasnie Mazda 3 bedzie rzadka i ekskluzywna na drodze, a nie AR, ktora przy takim marketingu staje sie produktem supermarketowym.

> bo nie zmiescili sie w 2l i wpadli w wyzsza akcyze... bez sensu imho. jakby kosztowała tyle co

> inne, to bardzo chętnie, a tak - głupie przepisy skreśliły to auto.

Pamietaj, ze wyzsza akcyza, ktora zaplacisz to pelniejszy talerz zupy posla Kalisza. grinser006.gif

MPS za gotowke nie, w leasingu tak. Mysle tez, ze przeskok ze 180 na 260 koni sprawi, ze zapomnisz o kwocie z f-ry. zlosnik.gif

> poza tym 100% hothatcha nie chce - chce cos bardziej komfortowego.

Z tego co wiem, MPS jest bardzo gumowy jak na HH. Mysle, ze musi przypominac Ci Focusa.

> starzeje sie, rodzina itp i

> dlatego szukam poprostu "mocnej benzyny"

To szukasz w zlej klasie. Mocna benzyna w C zawsze bedzie pachniala HH.

Jak juz sie zastanawiasz co narobil w Twoim, przyszlym portfelu pan Rostowski to celuj w Accorda 2.4, jakies smieszne Insignie z turbo czy nawet Passata. Zartuje z tym Passatem. wink.gif

> dlatego jakbym mial wybrac cos z powyzszych to kupilbym 3 letnie kombi volvo, saaba albo np 159.

Przenoszac to na skutery...to wymieniles Zippa, Rometa i Keewaya. hehe.gif

Powodzenia z wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wiem. podoba mi sie ten silnik. fakt. vs obecne megane ma sporo wczesniej maks momentu, ale ma

> go tez o 50 Nm mniej.

> no ale po tym co dzisiaj wyczytałem u marki którą ignorowałem (Seat), raczej bardziej mi sie teraz

> podoba 2.0 TSI jutro podzwonie - moze maja w Warszawie gdzies do testow.

no i podzwoniłem... kupno auta w polsce to są jakies jaja...

salon 1:

dzwonie i mowie: chce sie przejechac leonem - mocna benzyna (bo nie licze ze akurat FR bedzie) i koniecznie DSG.

salon - nie mamy nic z DSG. benzyny tylko 1.2 i 1.4 w manualu

dziękuje, dzwonie dalej

salon 2:

pytanie jw.

salon: nie wiem co mamy, prosze zostawic nr - konsultant oddzwoni w ciagu godziny.

minęło 6... nie zadzwonili

salon 3:

pytanie j.w.

salon: nie mamy żadnego testowego leona (!) mieliśmy 1.6TDI, ale juz nie jest dostępny. nie wiem kiedy cos zamowie nastepnego... nie mogę panu pomoc.

to pytam kolesia, ze wiem ze sprzedaja tez vw i skody w "sieci" swojej, moze tam jest jakis dsg na placu...

nie moge panu pomoc (tonem jakbym mu przerwał oglądanie serialu)...

dzwoniłem tez do vw, skody itp. - jakiekolwiek DSG ciężki temat, a razem z mocna benzyna... wogole niemożliwe smile.gif ja poprostu chciałbym sie przejechać autem, które chce kopic, w jak najpodobniejszej wersji... dealerzy nie są specjalnie zainteresowani chyba tym...

pozostaje przejechanie się jakimś egzemplarzem z komisu (podobnym)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Leon FR ??

> Miałem ofertę na 2.0 TDI 170KM z DSG za 82kzł.

> Można wciąć 2.0 TSI 210KM, jak będzie mało to chip na 265KM

> Deska rozdzielcza tylko kole w oczy

> W Golfie trochę cena zabija przy lepszych konfiguracjach.

No i jest zonk (żale sie).

W weekend bylem w salonie - pogadalismy sobie itp. Auto osiagi/komfort idealne zapewenie bedzie - cena ok, do tego DSG - bajka. Wykazałem zainteresowanie - mieli dla mnie sciagnac cos do jazdy probnej.

A SEAT... - od 21 czerwca (czyli od wczoraj) przedtawił nowy cennik MY2012. W ktorym: Wycofał 2.0TSI 211 KM Leona FR. Zamiast tego mają jakies marne 1.4 frown.gif Wycofali też zwykłą Cupre - została sama z R. Czyli nie ma juz mocnej benzyny z DSG w ofercie (no jakies tam 1.8 jest ale nie w fajnej wersji)...

Gadalem z salonem - ponoc taka decyzja importera. I narazie tak zostaje...

No jednym slowem - wycofali z oferty auto na ktore bym sie zdecydowal za kilka miesiecy. Musze szukac gdzie indziej :/

EDIT: wlasnie sprawdzilem na seat.de... maja 9 wersji FR... my mamy 3 smile.gif tyle ze u nich ok 20-30 tysi drozej wychodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojeździć AR Giulietta 1,75tbi. Sam jestem bardzo ciekaw jak to daje radę (w kraju gdzie mieszkam, raczej są baaaaardzo marne szanse na to żeby w ogóle taką na drodze zobaczyć zlosnik.gif, a co dopiero wyhaczyć u dealera w dobrej cenie).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Święty spokój

> Jedziesz po autostradzie nawet dozwoloną prędkością i nie ma problemu z wbiciem się na lewy pas.

> Dajesz gazu i masz zaraz 160 Zaraz, a nie za dwa zarazy

A musisz tak zaraz sie wbijac na lewy pas? Cos sie stanie jak przepuscisz 2-3 samochody?

> Wyprzedzanie na naszych jednojezdniówkach robisz bez odrobiny niepewności.

Wyprzedzam tylko kiedy nie ma nawet odrobiny niepewnosci. Po co mi 250 konny silnik i szpanowac wyprzedzaniem przy 100m odleglosci od samochodu z naprzeciwka, jak moge wyprzedzic kiedy mam min 500m. A potem sie dziwia ludzie ze sa wypadki, jak jeden z drugim kupi sobie mocne wypasione auto i atakuje na czołówkę.

> Nie trzeba przyśpieszać w 7s do setki i jeżdzić ponad 200. Ważne jest to że możesz konkretnie

> przyśpieszać w przedziale prędkości 40-160

Oooo, i z tym sie zgadzam ale troche te 160 bym zmniejszyl na jakies 120.

Wiec troche przesadzasz z tym "bezpieczenstwem". Po porstu, jak nie ma warunkow do wyprzedzania to jedziesz i nie cudujesz, a nie liczysz ze 50KM wiecej uratuje ci dupe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A musisz tak zaraz sie wbijac na lewy pas? Cos sie stanie jak przepuscisz 2-3 samochody?

Nie no, można. Jasne.

Ostatnio jak jechaliśmy przez całe Niemcy, to żona miała w naszym aucie problem się wcisnąć, bo lewym zapieprzało ciągle coś grubo powyżej 150km/h. A nasze auto aż takie słabowite nie jest.

Nie wiem co lepiej. Wcisnąć gaz do dechy i się szybko wcisnąć, czy jechac 15km patrząc w boczne lusterko, czy wreszcie jest wolne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A musisz tak zaraz sie wbijac na lewy pas? Cos sie stanie jak przepuscisz 2-3 samochody?

taka akademicka dyskusja typu AK smile.gif prawda ze przykład z wbijaniem sie przerysowany: ale po co stac? chyba sęk w tym zeby byc w miejscu docelowym szybciej? ruch płynniej idzie, ci za tobą krócej czekają smile.gif

> Wyprzedzam tylko kiedy nie ma nawet odrobiny niepewnosci. Po co mi 250 konny silnik i szpanowac

> wyprzedzaniem przy 100m odleglosci od samochodu z naprzeciwka, jak moge wyprzedzic kiedy mam

> min 500m. A potem sie dziwia ludzie ze sa wypadki, jak jeden z drugim kupi sobie mocne

> wypasione auto i atakuje na czołówkę.

1.

cały bajer polega na tym, ze w konkretnej sytuacji na drodze kiedy w slabszym aucie jest "niepewnosc", w mocnym jej nie ma (a na pewno jest mniejsza). i nie jest to bynajmniej tożsame z jazdą na czołówkę - co sugerujesz...

do tego - czesto wyprzedzam nie redukując... na 6tce... bo nie musze. slabsze auto nie daloby tak rady. ot wygoda.

2.

np. jezdzi duzo mistrzow prostej nie znających podstawowych przepisów -> czyli rozpedzanie się bedac wyprzedzanymi, a do tego czesto zwalnianie na zakretach na krajowej do 80 itp. a po zakrecie do tych kulturalnych 110-120 sie rozpedzaja... i tak w kolko.

3.

do tego dochodzi komfort przelotu ekspresówka/autostradą - autu 100 konnemu przy tych 150 już jest dość ciężko...

> Oooo, i z tym sie zgadzam ale troche te 160 bym zmniejszyl na jakies 120.

> Wiec troche przesadzasz z tym "bezpieczenstwem". Po porstu, jak nie ma warunkow do wyprzedzania to

> jedziesz i nie cudujesz, a nie liczysz ze 50KM wiecej uratuje ci dupe

takie wyliczanie co do konia nie ma sensu. ale z drugiej strony - auta 200 konne są obecnie łatwo dostępne, w rozsadnych cenach i kosztach eksploatacji (obecne 2.0 TB palą prawie tyle co 2.0 NA z lat 90tych) a oferuja 1,5 raza tyle momentu i mocy.

to jak moge miec 200 km to biore 200. bo kto mi zabroni czerpac dodatkowo troche frajdy z powrotu z pracy? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taka akademicka dyskusja typu AK ....

Jest to prawda. W sumie to kazdy z nas trzech ma po troche racji.

Choc z drugiej strony wiele lat jezdzielm 90KM Astra i dawalo rady jechac. Najwazniejsze w tym wszystkim jest to, ze aby znac mozliwosci i ogranczenia swojego auta.

Teraz jezdze 140konnym fordem (TDCI) i oczywiscie radosc z jazdy jest wieksza. Tez nie redukuje jak jade na 6tce, co nie znaczy ze potrzebuje 200KM lub wiecej. To juz tylko wiekszy bajer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest to prawda. W sumie to kazdy z nas trzech ma po troche racji.

ok.gif

> Choc z drugiej strony wiele lat jezdzielm 90KM Astra i dawalo rady jechac. Najwazniejsze w tym

> wszystkim jest to, ze aby znac mozliwosci i ogranczenia swojego auta.

ja malcem trasy robilem. coprawda "w tamtych czasach" trasa to byl wypad z 3miasta na kaszuby, no ale sie robilo te 400 km.

a znajomosc ograniczen auta - patrz pomyślunek kierowcy to zupelnie inny temat...

> Teraz jezdze 140konnym fordem (TDCI) i oczywiscie radosc z jazdy jest wieksza. Tez nie redukuje jak

> jade na 6tce, co nie znaczy ze potrzebuje 200KM lub wiecej. To juz tylko wiekszy bajer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EDIT: wlasnie sprawdzilem na seat.de... maja 9 wersji FR... my mamy 3 tyle ze u nich ok 20-30 tysi

> drozej wychodzi...

Sprawdź na seat.sk - swego czasu mieli tam rewelacyjne ceny (oczywiście również po doliczeniu wszystkich opłat i podatków), byłem po wstepnych negocjacjach w salonie w Bratysławie i całkiem ładnie jeszcze zeszli z ceny. Dodatkowo tam sprzedaje nie importer tylko jakoś bardziej "bezpośrednio" Seat ponieważ wybór opcji jest tam zawsze wiele większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z takiego że osiągi wynikają bardziej z mocy silnika, mniej z turbo. Masz mniejszą turbodziurę,

> lepszą elastyczność. No chyba że lubisz tego kopa od turbosprężarki

W tym 1.4 dmucha jeszcze kompresor i moc jest dość płynnie rozwijana ok.gif

EDIT:

Coś bardziej wiarygodnego. wersja 160KM seria i po programie.

Golf%201.4%20TSI%20160PS.JPG

Jakiś wykres z sieci:

14tsi_twin_180_s0_vs_s2_98ron_cc.gif

źródło

W zasadzie od 2000rpm naciskasz i jedziesz, od 4000rpm zapi.talasz grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli to marne 1.4, to jest TSI 180KM to polecam

to jest tsi ale 122 KM. a nawet jesli byloby 180 - to nie jestem zainteresowany. w VAGu to az grzech nie dłubać... a z 1.4 180 KM to balbym sie wydlubac cos wiecej... za maly potencjał vs 2.0 TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może warto byłoby potestować jeszcze Nuo Bravo 140KM MultiAir w wersji Emotion lub Sport?... np

> taki

raczej nie... fiat nie wklada nic porzadnego do bravo pod maske... nie chce chyba konkurowac wlasnie ze swoim "premium"... z Giulietta smile.gif

poza tym kiedys jezdzilem z wypozyczalni takowym - prowadzi się to... poprawnie. ale bez polotu raczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest tsi ale 122 KM. a nawet jesli byloby 180 - to nie jestem zainteresowany. w VAGu to az

> grzech nie dłubać... a z 1.4 180 KM to balbym sie wydlubac cos wiecej... za maly potencjał vs

> 2.0 TSI.

Robią je na ok. 225KM, ale w porównaniu do 2.0 TSI, któe można zrobić z "3" z przodu, to nie ma o czym mówić ok.gif

Pojawiają się pierwsze filmiki: niby "+ 20KM"

225KM ok.gif Schodzą poniżej 6s ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.