velo86 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Problem pojawil sie wczoraj. Burza, urwanie chmury, ogromna wilgotnosc powietrza. W ciagu niespelna 5 minut zaparowala mi przednia szyba do tego stopnia, ze nawiew skierowany na szybe na maksymalnym biegu plus otwarte okna nie dawaly rezultatu. Dopiero gdy wlaczylem klime para znikala w mgnieniu oka. Nigdy tak nie mialem. Owszem parowala, ale nawiew dawal rade. W sobote uruchomilem klime, po podejrzewam dlugim nieuzywaniu. Czy to moze byc przyczyna? Musze ja jeszcze odgrzybic i zastanawiam sie czy wlasnie to nie jest przyczyna.. Macie jakies pomysly?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Macie jakies pomysly?? tak, na astra.auto.pl przeczytać manual kol. lelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 >. W ciagu niespelna 5 minut zaparowala mi przednia szyba . > Nigdy tak nie mialem. Owszem parowala, ale nawiew dawal rade. Może czas wymienić filtr kabinowy . Kiedy go zmieniałeś ??? > W sobote uruchomilem klime, po podejrzewam dlugim nieuzywaniu. Czy to moze byc przyczyna? Nie. Jeśli wyjmiesz filtr PP to zjawisko parowania szyby prawie ustąpi. Ja tak zrobiłem dwa lata temu. Od maja znów założyłem bo synek ma uczulenie na brzozy. Pracująca klima osusza powietrze wewnątrz autka i niweluje parę wodą która z racji różnic temperatur osadza się na szybach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Problem pojawil sie wczoraj. Burza, urwanie chmury, ogromna wilgotnosc powietrza. W ciagu niespelna > 5 minut zaparowala mi przednia szyba do tego stopnia, ze nawiew skierowany na szybe na > maksymalnym biegu plus otwarte okna nie dawaly rezultatu. > Dopiero gdy wlaczylem klime para znikala w mgnieniu oka. > Nigdy tak nie mialem. Owszem parowala, ale nawiew dawal rade. > W sobote uruchomilem klime, po podejrzewam dlugim nieuzywaniu. Czy to moze byc przyczyna? tak jak piszą koledzy, sprawdzić w jakim stanie jest filtr pyłkowy, rzecz druga to sprawdzić jak działa obieg wewnętrzny - fizycznie działanie klapy, trzecia rzecz to sprawdzić drożność kanału odpływowego skroplin wody z parownika pod auto, poza tym przy klimatyzacji jest tak, że duża ilość wody z parownika najwyraźniej pozostaje w układzie klimatyzacji (mimo drożnego kanału odpływu) że gdy wcześniej była włączona klimatyzacja, a później (nawet kilka godzin) po uruchomieniu auta ale już bez włączonej klimatyzacji a na zewnątrz pada deszcz to praktycznie w A-G nie ma możliwości odparowania tej wody i szyby non stop parują dopóki znów nie włączy się klimatyzacji, po prostu TTTM, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Macie jakies pomysly?? to przeca normalne w AII ale po to jest klima żeby w takich momentach śmigała i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Mylisz się, parujące szyby to NIE jest normalne, a klimatyzacja nie jest do usuwania pary z szyb. Szyby nie mają prawa parować, jesli parują, to jest tego przyczyna, którą trzeba usunąć... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Filtr kabinowy wymienialem przed uruchomieniem klimy.. Jakis miesiac temu. Wiec tutaj jest wszystko okej. Sprawdze jeszcze ten kanal odplywowy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelmielec Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Sprawdź obieg wewnętrzny tak jak pisał bratpit. Odkręć schowek i zobacz czy klapka się porusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Szyby nie mają prawa parować, jesli parują, to jest tego przyczyna, którą trzeba usunąć... ja tam nie wiem jak w tym przypadku ale u mnie od nowości parowały jak tylko fest wilgotno było. a wszczególności jak była różnica temp. w kabina i na zewnątrz zresztą sporo ludzi myśli tak w nowym to wszystko pięknie i cacy a tu taki zonk z parowaniem. P.S. zrezstą jaki on nowy, pewnie swoje odstał zanim trafił do salonu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 > Mylisz się, parujące szyby to NIE jest normalne OK, nie jest normalne ale i tak parują. Obieg nawiewu mam sprawny, filtr PP nowy a one i tak sobie kuźwa zachodzą Testowałem osuszanie szyby i ciepłym i zimnym i nic Wykładzinę podłogową mam suchą, wygłuszenie też. Dwa lata temu myślałem że znalazłem przyczynę tego parowania. Otóż pod nogami pasażera odkryłem dziurę. Rozeszły się płyty podłogowe. Z wygłuszenia wycisnąłem pewnie z pół litra wody. Dziurę zaklepałem, zamazałem bitexem i jeszcze taśmą zakleiłem a co > a klimatyzacja nie jest do usuwania pary z szyb. No nie ale sprawdza się pod tym względem w 100% pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Ja też przerabiałem parujące szyby w Astrze bez klimy. Po kolei: 1. Filtr PP. 2. Umyć dokładnie szyby. 3. Zaaplikować środek przeciw parowaniu (ja używam autolandu) Wcześniej przy byle mżawce miałem wszystko zaparowane zanim na dobre zaczęło padać. Teraz największa ulewa nie robi wrażenia na moich szybach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2011 Nie wiem jak w G, ale częstym parowaniem szyb w eFce przy zachowaniu czystości i suchosci filtr PP oraz wykluczenia innych zawilgoceń (przecieków itp..), była winna kratka wentylacyjna w prawym błotniku. Ogólnie równie ważną sprawą przeciw parowaniu jest wentylacja: Co wleciało musi wylecieć bez osiadania się na elementach wewnętrznych auta. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > była winna kratka wentylacyjna w prawym błotniku. Owa krata była czyszczona 2 lata temu. > Ogólnie równie ważną sprawą przeciw parowaniu jest wentylacja: > Co wleciało musi wylecieć bez osiadania się na elementach wewnętrznych auta. Codziennie jeżdżę ( teraz wakacje więc 3 ) w 4 osoby więc ta wilgoć ma się skąd brać Umyję szybę wewnątrz i zobaczymy ! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Owa krata była czyszczona 2 lata temu. Może warto ją zbadać, ja u siebie pozbyłem się jednej klapki. > Codziennie jeżdżę ( teraz wakacje więc 3 ) w 4 osoby więc ta wilgoć ma się skąd brać No tak szczególnie jeszcze gdy wszyscy są po alko, to wtedy paruje nie miłosiernie. > Umyję szybę wewnątrz i zobaczymy ! Tylko nie smaruj jakimiś tam antyparowaczami, gdyż działa to na krótką chwilę i pozostawiają dziwny osad który dziwnie rozprasza światło co jest dość uciążliwe szczególnie w nocy. Ale to moje odczucia i zdanie. Porządnie odtłuścić nawet acetonem kosmetycznym (nie śmierdzi) i nie powinno być problemu. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Owa krata była czyszczona 2 lata temu. O jakiej kratce mówicie? Pytam na wszelki wypadek choć mi szyby na razie nie parują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kszyh00 Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > O jakiej kratce mówicie? Wyjście wentylacji nadwozia, umieszczona pod tylnym zderzakiem, dostępna po odchyleniu boczka w bagażniku. Od przodu wpychasz powietrze wentylatorem to gdzieś musi to nadciśnienie ujść, powietrze przechodzi całą kabinę, przy szybie tylnej wpada do bagażnika a stamtąd przez tę kratkę wylatuje na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > O jakiej kratce mówicie? Pytam na wszelki wypadek choć mi szyby na razie nie parują. Ja pisałem nie wiem jak AG, ale w eFce są kratki wentylacyjne w prawym tylnim nadkolu. Ja zdejmiesz boczki w bagażniku (bądź je tylko uchylisz) powinieneś znaleźć. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Wyjście wentylacji nadwozia, umieszczona pod tylnym zderzakiem, dostępna po odchyleniu boczka w > bagażniku. > Od przodu wpychasz powietrze wentylatorem to gdzieś musi to nadciśnienie ujść, powietrze przechodzi > całą kabinę, przy szybie tylnej wpada do bagażnika a stamtąd przez tę kratkę wylatuje na > zewnątrz. nawiasem mówiąc zastanawiam się czy ta kratka wylotowa nie jest za mała - lub powinny być dwie - może to jest przyczyną słabej cyrkulacji powietrza we wnętrzu w Astrach? Bo czasem mam wrażenie że włączam klimatyzację, dobrze chłodzi, na II lub III biegu wentylatora a w aucie powietrze "stoi", np w Lagunie pod tym względem odczucie jest inne, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > nawiasem mówiąc zastanawiam się czy ta kratka wylotowa nie jest za mała - lub powinny być dwie - Napewno. Jak pisałem ja u siebie pozbyłem się jednej klapki i ruch powietrza znacznie się poprawił i przeworzenie kilku osobników po spożyciu nie powoduje nadmiernego parowania szyb, no nie wspomnę jeszcze o porządku w bagażniku i zastawiania tej części gdzie jest ta kratka, szczególnie reklamówkami. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Wyjście wentylacji nadwozia, umieszczona pod tylnym zderzakiem, dostępna po odchyleniu boczka w > bagażniku. Aha , muszę to przetrenować bo ową kratę zobaczyłem po zdjęciu zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Ja pisałem nie wiem jak AG, ale w eFce są kratki wentylacyjne w prawym tylnim nadkolu. > Ja zdejmiesz boczki w bagażniku (bądź je tylko uchylisz) powinieneś znaleźć. > PZDR VEN To w eF ce pamiętam temat, ale chciałem się dowiedzieć czy w G jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Aha , muszę to przetrenować bo ową kratę zobaczyłem po zdjęciu zderzaka. CZyli w G tez jest? A możesz wskazać gdzie i jak sie do niej dobrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Tu jest, pod zderzakiem: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > CZyli w G tez jest? A możesz wskazać gdzie i jak sie do niej dobrać? Tak jak wcześniej pisałem trafiłem na nią po zdjęciu zderzaka. Jak się pogoda w weekend poprawi to pomacam jak się do niej dostać od wewnątrz chyba że Ty zrobisz to wcześniej pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > nawiasem mówiąc zastanawiam się czy ta kratka wylotowa nie jest za mała - lub powinny być dwie - > może to jest przyczyną słabej cyrkulacji powietrza we wnętrzu w Astrach? Pamiętasz jak kazałem blacharzowi, kiedy robił mojej asterce operację plastyczną, wspawać w to miejsce wsporniczki na wiatraczek od kompa? Myślał, że żartuję i nie zrobił tego, a ja do dziś nie mogę sobie darować Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Jak pisałem ja u siebie pozbyłem się jednej klapki i ruch powietrza znacznie się poprawił Opowiem Ci historię Znajomek skarżył się, że w bagażniku ma strasznie dużo kurzu. W dwa miesiące potrafiła zebrać się warstwa grubości 1mm. Dochodzenie wykazało, że kurz pojawia się tylko na wiosnę i w lecie, co jednoznacznie wskazywało na to, że kurz bierze się drogi (wiadomo, na jesieni i w zimie jest mokro). Zdjąłem boczek i okazało się, że owszem kratka jest, ale bez gumowych klapek. Krótko mówiąc: obserwuj bagażnik To bardzo drobny pył i potrafi być upierdliwy. A tak przy okazji. Takich kratek widziałem już sporo. Lekko licząc, 20% jest założona odwrotnie Nic dziwnego, że nie spełniają swojej roli. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Opowiem Ci historię Znam wyniki tej historii :D I mam ten kurz. Dzięki temu, że dość często sprzątam przecieram mokrą szmatką tamte okolice. Co do wiatraczka o którym wspominałeś, hm... W sumie jestem na urlopie to może coś w tym temacie pokombinuje i tak zamierzalem cięgnąć zasilanie do bagażnika. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > I mam ten kurz. Dzięki temu, że dość często sprzątam przecieram mokrą szmatką tamte okolice. W pewnej Astrze w ogóle nie było kratki. Zakleiłem dziurę wkładem od okapu kuchennego (został mi kawałek z manufaktury wkładu filtra PP ) . Kurz nie pojawia się. Nie wiem jak z wentylacją, czekam na meldunek bo w końcu pada deszcz i będzie można zaobserwować czy parują szyby > to może coś w tym temacie pokombinuje i tak zamierzalem cięgnąć zasilanie Pomyśl o wyłączniku czasowym, coby pozwolił wiatraczkowi popracować z 15 minut po wyłączeniu silnika. Niech wyciągnie "złe" powietrze z auta. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > Pomyśl o wyłączniku czasowym, coby pozwolił wiatraczkowi popracować z 15 minut po wyłączeniu > silnika. Niech wyciągnie "złe" powietrze z auta. Oczywiście. Mam cały miesiąc na zabawy napewno coś się urodzi. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Tak jak wcześniej pisałem trafiłem na nią po zdjęciu zderzaka. > Jak się pogoda w weekend poprawi to pomacam jak się do niej dostać od wewnątrz chyba że Ty zrobisz > to wcześniej Nie wiem czy zrobię to wcześniej bo tak siąpi że nawet do roboty mi się wyjść z domu nie chciało. Mam tylko nadzieję ze żeby to oblookać nie trzeba ściągać całego zderzaka. > pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 Hmm dzieki za podpowiedz o tej kratce. Dziś sprobuje sprawdzic jak ona wyglada. Przez ostatnie 2 dni szybki juz tak nie parowaly jak we wspomnianej przeze mnie sytuacji, ale rewelacyjnie tez nie bylo. Wolny dzien trzeba cos pogrzebac przy Asterce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Mam tylko nadzieję ze żeby to oblookać nie trzeba ściągać całego zderzaka. I jest tak że kratkę może wymacać od wewnątrz i nawet da się ją wypiąć ale żeby wyciągnąć to trzeba poluzować zderzak. Ty masz htb więc nie wiem jak to będzie u ciebie wyglądało. EDIT. Być może przyczyną nadmiernego parowania u mnie było to że kamizelkę odblaskową w folijce trzymałem właśnie w tym miejscu gdzie jest kratka. "schowek" już opróżniony i zobaczymy czy to coś da pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalek Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Odświeżę troszke temat gdyż zauważyłem że w aucie żony czyli AG szyby paruja nawet jak pojawi się mżawka Filt PP wymieniony, klima drożna, kratki nie sprawdzałem, ale jeszcze coś poza nią należało by oglądnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Opowiem Ci historię Znajomek skarżył się, że w bagażniku ma strasznie dużo kurzu. W dwa miesiące > potrafiła zebrać się warstwa grubości 1mm. Dochodzenie wykazało, że kurz pojawia się tylko na > wiosnę i w lecie, co jednoznacznie wskazywało na to, że kurz bierze się drogi (wiadomo, na > jesieni i w zimie jest mokro). Zdjąłem boczek i okazało się, że owszem kratka jest, ale bez > gumowych klapek. > Krótko mówiąc: obserwuj bagażnik To bardzo drobny pył i potrafi być upierdliwy. > A tak przy okazji. Takich kratek widziałem już sporo. Lekko licząc, 20% jest założona odwrotnie > Nic dziwnego, że nie spełniają swojej roli. > Pozdroofka witam pozwole sobie odkopac ten temat co to znaczy że kratka jest źle zamontowana, jak ma byc właścieie zamontowana i jak klapki kratki sie zachowuja podczas jazdy, są zamkniete czy sie odchylają czy co? Kratka ma byc zamontowana klapkami na zewnatrz tak żeby klapki były opadnięte/zamknięte czy na odwrót, żeby były otwarte? http://www.astra.auto.pl/dzial-techniczn...ll=&start=2 w tym manualu autor pisze że kratka ma byc otwarta czyli przeczy temu co piszesz i samej konstrukcji kratki z klapkami, że klapki muszą byc bo kurz sie dostaje do środka. Co to znaczy że kratki są zuzyte i trzebna je wymienic na nowe, przecież to sie nie zuzywa - a spotkałem sie z takim stwierdzeniem że niektórzy kupili nowe kratki i problem parowania szyb ustał. Może wystarczu je umyć czy co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Kratka ma być tak zamontowana, żeby listki mogły się uchylać na zewnątrz. Podczas jazdy powietrze napływa z przodu do kabiny i wypływa z tyłu, właśnie przez tę kratkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > w tym manualu autor pisze że kratka ma byc otwarta czyli przeczy temu co piszesz Ja jestem autorem tego manuala więc przeczę sam sobie . Drobne nieporozumienie: zwróć uwagę na kontekst użycia zwrotu: " Kratka ta powinna być otwarta.". Otwarta w sensie: otwarty do niej dostęp. Zaraz po tym następuje: "Niektórzy z kolegów pisali, ze natrafiali tam na szmaty zatykające kratkę." > Co to znaczy że kratki są zuzyte i trzebna je wymienic na nowe, przecież to sie nie zuzywa A jednak. Pójdę do garażu i jak znajdę to zrobię foty kratek ze sparciałym uszczelnieniem i poobrywanymi gumkami. Można wymienić, można ratować zastępując gumki np. wkładem filtra do okapu. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Znalazłem tylko jedną. Jest w najlepszym stanie, reszta w gorszym powędrowała na śmietnik. Pozdroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Znalazłem tylko jedną. Jest w najlepszym stanie, reszta w gorszym powędrowała na śmietnik. > Pozdroofka dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Tu jest, pod zderzakiem: > Pozdr. i jak rozumiem, zeby sie do niej dostac trzeba zrzucać zderzak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Czestą przypadłościa parujących szyb jest sprawa prozaiczna - brudne szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > trzeba zrzucać zderzak? Nie wiem, może od środka też jest dojście, po zdemontowaniu plastyków bagażnika... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.