koNik Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 czarne ATSy mi sie znudziły, są do sprzedania tak btw. (prv) będą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > czarne ATSy mi sie znudziły, są do sprzedania tak btw. (prv) > będą ? Lepsze od ATS Tylko nie maluj na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Lepsze od ATS > Tylko nie maluj na czarno będą srebrne... ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS Poza tym te TROCHE (ilością ramion ) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A które są nie do dostania http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > będą srebrne... > ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS Polonezy, CC, 126p dość częsty widok Swoją drogą nigdy mi się nie podobały > Poza tym te TROCHE (ilością ramion ) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A Fakt > które są nie do > dostania > http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg Pierwszy raz takie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > będą srebrne... > ATS mi sie znudziły, poza tym co 2 Polonez ma teraz ATS > Poza tym te TROCHE (ilością ramion ) nawiązują do oryginalnych Ładowskich MTX 1A które są nie do > dostania > http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/lada_meeting_czechy/51.jpg Cholera właśnie chciałem zapytać czy do poldożera pasują. Masz jakieś zdjęcia tych ATS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Cholera właśnie chciałem zapytać czy do poldożera pasują. > Masz jakieś zdjęcia tych ATS? http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000001.jpg http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000011.jpg http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000014.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000001.jpg > http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000011.jpg > http://konnieciu.bestspace.pl/galeria/2103_main/large/00000014.jpg Hmm nie w moim guście, dla siebie będę szukał czego trzyramiennego. Kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Hmm nie w moim guście, dla siebie będę szukał czego trzyramiennego. Kiedyś. trzyramiennego? jedyne co przychodzi mi do głowy to jakieś garbusowe wynalazki (jeśli ma być klasycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Cholera właśnie chciałem zapytać czy do poldożera pasują. > Masz jakieś zdjęcia tych ATS? do Poloneza pasuja ale nie do caro tylko do Borewicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > trzyramiennego? jedyne co przychodzi mi do głowy to jakieś garbusowe wynalazki (jeśli ma być > klasycznie) proszzzz klasyka fiata a raczej cromodory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > proszzzz > klasyka fiata a raczej cromodory hmmm szczerze powiem że wolę inne wzory tej firmy ale ja nigdy nie przepadałem za trzyramiennymi, te są i tak ładne jak na trzyramienne oczywiście zalezy do jakiego auta, na poldku ich nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > hmmm szczerze powiem że wolę inne wzory tej firmy > ale ja nigdy nie przepadałem za trzyramiennymi, te są i tak ładne jak na trzyramienne > oczywiście zalezy do jakiego auta, na poldku ich nie widzę na zywca wygladaja mniej atrakcyjnie imho ale sa super lekkie nawet popularna ruska fela przy tym jest ciezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 zajebista felga . Revo zawsze mi sie podobaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 Tak jest, zostaw srebrne a rant w poler Revo są świetne P.S. Ile za ATSy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 niniejszym rozpoczynam procedurę drugiego, po Wołdze, w tym roku SWAPA w moich złomach... zamiast Fiatowskiego DOHCa pod maskę Łady zagości myślę gdzieś do jesieni silnik BMW 1.8iS M44 o mocy 140KM... powinno być ciekawie, będę informował na bieżąco PS. silniczek niestety nie klasyczny ale mniej kłopotliwy w utrzymaniu, lżejszy a co najważniejsze ładnie się kręcący Mam juz dość DOHCa z jego problematycznym dostępem do jakichkolwiek częsci finalnie mam nadzieję że bedzie to wyglądać tak, postaram się zdać w miarę dokłądną relację :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Hmm nie w moim guście, dla siebie będę szukał czego trzyramiennego. Kiedyś. A co sądzisz o tym Poldku (obniżenie i felgi) ? Niby ciekawie, ale jakoś dziwnie wyglądają te wielkie wnęki przy małych kółkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > A co sądzisz o tym Poldku (obniżenie i felgi) ? > Niby ciekawie, ale jakoś dziwnie wyglądają te wielkie wnęki przy małych kółkach Sądzę że z borkiem wyglądają bardzo fajnie. Ale ja mam caro i tu by już nie wyglądało ani caro, ani felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ElBombino Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > A co sądzisz o tym Poldku (obniżenie i felgi) ? > Niby ciekawie, ale jakoś dziwnie wyglądają te wielkie wnęki przy małych kółkach Na glebe go i będzie si Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 Moim zdaniem do Borewicza ATS-y świetnie pasują (choć faktycznie jest to dosyć oklepany model felg), ale musi być na nie naciągnięta konkretna guma, bo inaczej wygląda to jak na obrazku, który wkleiłeś Zdecydowanie za niski profil i wygląda to pokracznie, jak deskorolka... Polonez z ATS-ami powinien wyglądać tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 13 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2011 > Na glebe go i będzie si On już jest zglebiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Fajne felgi te revo, mało kto takie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > Sądzę że z borkiem wyglądają bardzo fajnie. > Ale ja mam caro i tu by już nie wyglądało ani caro, ani felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > Fajne felgi te revo, mało kto takie ma pokaż jak je wypolerowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 Może jednak zmienię zdanie. Tylko wyobraź to sobie na niebieskim akrylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > Może jednak zmienię zdanie. > Tylko wyobraź to sobie na niebieskim akrylu. na kazdym bedzie fajnie byle na glebe go rzucic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > na kazdym bedzie fajnie byle na glebe go rzucic ja to jestem jakiś uczulony na klasyki na glebie... lepiej na jakimś wyczynowym, rajdowym zawiasie i na balonach, tak jak było w epoce to jest fajne: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 jak widze vfts a to zawsze przypomina mi sie Fiat 131 abarth ,chyba sie na nim troszeczke wzorowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > jak widze vfts a to zawsze przypomina mi sie Fiat 131 abarth ,chyba sie na nim troszeczke > wzorowali taka byął wtedy moda, zobacz sobie Seata 124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > taka byął wtedy moda, zobacz sobie Seata 124 tia oni tez nie mieli nic wspolnego z Fiatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > tia oni tez nie mieli nic wspolnego z Fiatem nic a nic: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > nic a nic: powiedz lepiej dlaczego wkladasz ten poganski silnik do ladzianki dohc sie tak sypal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > powiedz lepiej dlaczego wkladasz ten poganski silnik do ladzianki dohc sie tak sypal DOHC jest problematyczny i niewart zachodu: 1) jest w co 2gim Polonezie i DFie podobnie jak ATS Classic 2) nie da się do niego kupić nowych PODSTAWOWYCH części jak np aparat zapłonowy 3) na używki rzuca się chmara allegrowiczów przez co osiągają one absurdalne ceny 4) komplet kolektora skośnego i Weberów IDF jest droższy niż silnik z BMW 5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków 6) do BMW jest miliard milionów częsci 7) M44 jest sporo lżejsze od TC fiata 8) mniej pali 9) lepiej się kręci 10) będę miał więcej miejsca pod maską przy pompie hamulcowej 11) w przeciwieństwie do DOHCa silnik BMW raczej bedzie miał moc zbliżoną do deklarowanej przez producenta więc powinno być fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > 5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym > tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków czy to przez to ze te silniki maja juz po 30 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > czy to przez to ze te silniki maja juz po 30 lat własnie nie, po remoncie dalej, wieczne jaja, pogadaj z kolesiem z F&F co sie nazywa Walezy, on pare razy opisywał o co kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > własnie nie, po remoncie dalej, wieczne jaja, pogadaj z kolesiem z F&F co sie nazywa Walezy, on > pare razy opisywał o co kaman moze to przez te czesci przeciez ori juz nie ma chyba chyba w latach swojej swietnosci te silniki tak nie mialy ,a moze mialy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > moze to przez te czesci przeciez ori juz nie ma chyba chyba w latach swojej swietnosci te silniki > tak nie mialy ,a moze mialy ponoć też ich rzekome moce to były bujdy równe generalnie, wycisnąć z tego silnika 140-150KM to nie jest super łatwa sprawa (mówie o N/A) a już napewno totalnie nie opłacalna. M44 ma nominalną seryjną taką moc z zachowaniem właściwej trwałości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > DOHC jest problematyczny i niewart zachodu: > 1) jest w co 2gim Polonezie i DFie podobnie jak ATS Classic To nie argument > 2) nie da się do niego kupić nowych PODSTAWOWYCH części jak np aparat zapłonowy Przejście na wtrysk i problem z głowy. > 3) na używki rzuca się chmara allegrowiczów przez co osiągają one absurdalne ceny Bez przesady. > 4) komplet kolektora skośnego i Weberów IDF jest droższy niż silnik z BMW Tak samo jak ten sam komplet do każdego innego silnika. > 5) DOHC rzadko kiedy osiąga moc zadeklarowaną przez producenta, znam przypadki gdzie po mocnym > tuningu silnik ten dalej dysponował mocą słabą w stosunku do wyłożonych na tel cel środków Bo rzadko spotyka się kogoś kto robi te silniki jak należy. > 6) do BMW jest miliard milionów częsci Do Fiata też. > 7) M44 jest sporo lżejsze od TC fiata Nie aż tak sporo... > 8) mniej pali Owszem > 9) lepiej się kręci Ale ma mniej momentu > 10) będę miał więcej miejsca pod maską przy pompie hamulcowej Bez komentarza > 11) w przeciwieństwie do DOHCa silnik BMW raczej bedzie miał moc zbliżoną do deklarowanej przez > producenta więc powinno być fajnie Trafienie zdrowego m44 nie łatwe. A z tą mocą różnie bywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > ponoć też ich rzekome moce to były bujdy równe > generalnie, wycisnąć z tego silnika 140-150KM to nie jest super łatwa sprawa (mówie o N/A) a już > napewno totalnie nie opłacalna. To zależy. 1,6 robi się na taką się na tyle koni bez większego problemu. Z 2,0 trudniej ale to silnik o kompletnie innej charakterystyce. M44 ma nominalną seryjną taką moc z zachowaniem właści > trwałości.. Ma taką moc o ile jest zdrowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > To nie argument jak dla mnie jest to argument bo to powoduje deficyt części > Przejście na wtrysk i problem z głowy. wtrysk w tym silniku ma dalej aparat zapłonowy (w głowiczce) którego zakup z wałkiem i głowiczką kosztuje tyle co silnik do BMW (jak sie go juz znajdzie) > Bez przesady. poobserwuj aukcje > Tak samo jak ten sam komplet do każdego innego silnika. do BMW kolektor kupie za 1/4 ceny > Bo rzadko spotyka się kogoś kto robi te silniki jak należy. oczywiscie, ale jednak są ludzie co je robia dobrze i to jest ich zdanie, dość powszechnie podzielane na forum F&F. Nie zrozum mnie źle, ja lubie ten slnik, szczególnie za elastyczność i dźwięk ale faktem jest że ma już swoje lata > Do Fiata też. do nowszysch owszem, do klasycznych DOHCów jak mój juz niekoniecznie > Nie aż tak sporo... z osprzętem ze 30kg > Owszem ale to w sumie bzdura > Ale ma mniej momentu czy ja wiem - 2.0 DOHC z argenty ma 170NM a BMW ma 175NM oczywiście to inne silniki, BMW gorzej z dołu jedzie ale za to kreci się do 6500 bez problemu... > Bez komentarza u mnie to tak właśnie wypada. DOHC z gaźnikami prawie sie nie mieści do UADY > Trafienie zdrowego m44 nie łatwe. A z tą mocą różnie bywa... tak czy siak zgodzisz sie że zapewne bedzie wyzsza, a o zdrowy silnik to ja juz zadbam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > To zależy. 1,6 robi się na taką się na tyle koni bez większego problemu. Z 2,0 trudniej ale to > silnik o kompletnie innej charakterystyce. a najlepiej 1,8 > Ma taką moc o ile jest zdrowy jak każdy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > jak dla mnie jest to argument bo to powoduje deficyt części > wtrysk w tym silniku ma dalej aparat zapłonowy (w głowiczce) którego zakup z wałkiem i głowiczką > kosztuje tyle co silnik do BMW (jak sie go juz znajdzie) > poobserwuj aukcje > do BMW kolektor kupie za 1/4 ceny > oczywiscie, ale jednak są ludzie co je robia dobrze i to jest ich zdanie, dość powszechnie > podzielane na forum F&F. Nie zrozum mnie źle, ja lubie ten slnik, szczególnie za > elastyczność i dźwięk ale faktem jest że ma już swoje lata > do nowszysch owszem, do klasycznych DOHCów jak mój juz niekoniecznie > z osprzętem ze 30kg > ale to w sumie bzdura > czy ja wiem - 2.0 DOHC z argenty ma 170NM a BMW ma 175NM oczywiście to inne silniki, BMW gorzej z > dołu jedzie ale za to kreci się do 6500 bez problemu... > u mnie to tak właśnie wypada. DOHC z gaźnikami prawie sie nie mieści do UADY > tak czy siak zgodzisz sie że zapewne bedzie wyzsza, a o zdrowy silnik to ja juz zadbam I właśnie dlatego dziwię się, że nie myślałeś o 2,0 16v. Problemu z częściami nie ma. Moc jest. Dźwięk jest. A jak braknie mocy to jak u mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > I właśnie dlatego dziwię się, że nie myślałeś o 2,0 16v. Problemu z częściami nie ma. Moc jest. > Dźwięk jest. A jak braknie mocy to jak u mnie... albo2.0 16vt skoro mozna w poldku i 125p to i ladzie tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > I właśnie dlatego dziwię się, że nie myślałeś o 2,0 16v. Problemu z częściami nie ma. Moc jest. > Dźwięk jest. A jak braknie mocy to jak u mnie... prawdopodobieństwo trafienia zdrowego 2.0 16V jest chyba jeszcze mniejsze niż trafienia silnika BMW... poza tym nie rozwiązuje to problemu braku miejsca pod maską łady na dolotowy kolektor do wtrysku. Pochylenie M44 genialnie rozwiązuje problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > prawdopodobieństwo trafienia zdrowego 2.0 16V jest chyba jeszcze mniejsze niż trafienia silnika > BMW... poza tym nie rozwiązuje to problemu braku miejsca pod maską łady na dolotowy kolektor > do wtrysku. Pochylenie M44 genialnie rozwiązuje problem Prawda. Głowica w 16v jest wielka... P.S. Ty mi lepiej powiedz co ja mam ze swoim silnikiem zrobić. Szkoda oddać w niepowołane ręce... Fajnie by go było włożyć do jakiegoś fajnego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > Prawda. Głowica w 16v jest wielka... > P.S. Ty mi lepiej powiedz co ja mam ze swoim silnikiem zrobić. Szkoda oddać w niepowołane ręce... > Fajnie by go było włożyć do jakiegoś fajnego auta kupuj fajne auto i wkładaj :D jedyna słuszna rada :-) albo do garażu i niech czeka na lepsze czasy ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > kupuj fajne auto i wkładaj :D No właśnie nie mam pomysłu na fajne auto. > jedyna słuszna rada :-) albo do garażu i niech czeka na lepsze czasy ;-) Brakuje mi już miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > No właśnie nie mam pomysłu na fajne auto. moze cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 14 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2011 > moze cos takiego To też pomysł, ale auto mi się nie podoba. Fajna była skoda z V6 z alfy... Ale aż takiej rzeźby nie ogarnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > moze cos takiego fajny, ile waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 15 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2011 > fajny, ile waży? nie mam pojecia wyglada na troche odchudzonego no i 200 koni tez robi robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.