mar00ha_ Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 > napisałbym jak mi się podoba ten dźwięk ale tutaj nie wolno przeklinać. Masakra... Quote: Międzynarodowa wycieczka podchodzi do wodospadu: - Wonderful! - Wunderbar! - Magnifique! - Bonito! - O [motyla noga]! Zajebiste! mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Gotowy, zarejestrowany, ubezpieczony Jeszcze tylko filtry powietrza i "dziura" w masce ...i kilka drobiazgów Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Miażdży to jest coś co zostało stworzone w jednym celu jak ruska tirówka - by dawać radość innym. Jak rejestrujesz takie auto to co z tablicami musisz mieć dwie? Bo z 10 lat temu znałem gościa od vipera i miał pismo z ministerstwa dopuszczające jedną tablice ale kosztowało go to sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Miażdży to jest coś co zostało stworzone w jednym celu jak ruska tirówka - by dawać radość innym. > Jak rejestrujesz takie auto to co z tablicami musisz mieć dwie? Bo z 10 lat temu znałem gościa od > vipera i miał pismo z ministerstwa dopuszczające jedną tablice ale kosztowało go to sporo Ja mam 2 tablice, jedną z przodu, druga z tyłu. Z przodu mam naklejaną na nosek... i awaryjnie jak by się czepiali przy kontroli to mam oryginalną i trytki : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Ja mam 2 tablice, jedną z przodu, druga z tyłu. > Z przodu mam naklejaną na nosek... i awaryjnie jak by się czepiali przy kontroli to mam oryginalną > i trytki : aha bo byłem ciekaw jak to załatwisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 Mała sesyjka na koniec Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 > Mała sesyjka na koniec > Pzdr, > AW przód rzondzi ... ( mimo iż nieco się " rozjeżdza " ) tył niestety nie urzeka .... plus słaby lakier ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 > przód rzondzi ... ( mimo iż nieco się " rozjeżdza " ) > tył niestety nie urzeka .... plus słaby lakier ... Geometria jest ustawiona na tor, a nie do jazdy cywilonej ...a kolor?! Czerwony jest szybszy :D .... poprostu lubie czerwony Następną replike składam w grafitowym metaliku Może i tył nie urzeka, ale 3,5 sek. do 100 km/h - TAK !!! :D Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 Przyszedł wreszcie filterek Pipercross'a Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 Klip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 Z calym szacunkiem dla Twojej pracy, pasji ale wg mnie wogole nie pasuje tutaj ten Twoj temat, moze by moderator przeniosl go np na "Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Z calym szacunkiem dla Twojej pracy, pasji ale wg mnie wogole nie pasuje tutaj ten Twoj temat, moze > by moderator przeniosl go np na "Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji" Genaralnie temat dotyczy repliki Lotusa Mark VII, wiec chyba najbardziej właściwy temat. Klip z jazdy próbnej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Genaralnie temat dotyczy repliki Lotusa Mark VII, wiec chyba najbardziej właściwy temat. > Klip z jazdy próbnej: za chwilę zostaniesz zbanowany. Usuń klip bo szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2012 > Genaralnie temat dotyczy repliki Lotusa Mark VII, wiec chyba najbardziej właściwy temat. > Klip z jazdy próbnej: trzeba koniecznie popracowac nad wydechem. Teraz brzmi bardzo przecietnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 Adam Walenda słuchaj skrzynia biegw od sierry 2.0 podejdzie do 2.0 zetec ? lub do 2.0 duratec? powiedz mi czy pomimo lzejszej masy własnej pojazdy spalanie spadło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
10pio Napisano 4 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2012 > Genaralnie temat dotyczy repliki Lotusa Mark VII, wiec chyba najbardziej właściwy temat. > Klip z jazdy próbnej: Ilość złamanych przepisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > trzeba koniecznie popracowac nad wydechem. Teraz brzmi bardzo przecietnie Gopro było z prawej a wydech z lewej. Wydechu już nie da się ulepszyć Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Adam Walenda > słuchaj > skrzynia biegw od sierry 2.0 podejdzie do 2.0 zetec ? lub do 2.0 duratec? > powiedz mi czy pomimo lzejszej masy własnej pojazdy spalanie spadło ? Tak, skrzynia podejdzie i do Zeteca i do Durateca. Mam na myśli typ N9. Jeśli chodzi o spalanie to ciężko powiedzieć, gdyż z seryjnego silnika nie wiele zostało. Generalnie na torze spali ponad 30L na 100, w trasie, przy spokojnej "przepisowej jeździe" około 10 L na 100. Natomiast nie wiem jak by to wyglądało z seryjnym motorem. Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Ilość złamanych przepisów Jazda próbna - łapiesz konwencję? Nie jeździ się "próbnie" przepisowo, tylko względnie szybko. I nie spinaj tak z tymi przepisami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 5 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 > Tak, skrzynia podejdzie i do Zeteca i do Durateca. > Mam na myśli typ N9. > Jeśli chodzi o spalanie to ciężko powiedzieć, gdyż z seryjnego silnika nie wiele zostało. > Generalnie na torze spali ponad 30L na 100, w trasie, przy spokojnej "przepisowej jeździe" > około 10 L na 100. Natomiast nie wiem jak by to wyglądało z seryjnym motorem. > Pzdr, > AW Poiwedz co takiego zrobiłes ze masa pojazdu wynosi 560 kg? Znalazłem podobną replike lotusa 7 i jej masa wynosi 760kg W jaki sposob mozna by było ja odchudzic/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > Poiwedz co takiego zrobiłes ze masa pojazdu wynosi 560 kg? > Znalazłem podobną replike lotusa 7 i jej masa wynosi 760kg W jaki sposob mozna by było ja > odchudzic/? Moje auto jest z zestawu Tiger Racing LTD. Gotowe auto Cat E2 Avon (S-Roadster) Waży w granicach 570-610 kg ( w zależności co w niego upchniesz). Nie wiem, o którym aucie dokładnie mówisz i w jakiej specyfikacji. Może jak byś mi wskazał to auto to powiedział bym więcej coś o nim i o tym jak je odchudzić. Ja kolejne auto będę składał na Duratecu (30 kg mniej). Bedę robił błotniki z Carbonu, aby zyskać na wadze, hamulce Willwooda jak w moim poprzednim, ważą masakrycznie mało Z kolejną repliką chcę zejść poniżej 500 kg A wracając do wagi, nie wiem o jakiej dokładnie konstrukcji mówisz, czy to był Westfield, Donkervoort, HKT czy może samoróbny traktorek. W zależności od producenta i konstrukcji, parametry pojazdu są inne. Dużo osób spawa np. samemu ramę z dostępnych niedokładnych rysunków Haynesa czy Gibbsa, i wychodzą nieforemne, cieżkie traktorki, które czasem nawet przekraczają tonę Była kiedyś Wersja Tigera (Cat E1.), która miała inną konstrukcję zawieszenia, nadwozia, belka tył montowana od Sierry itd. Te Cat E1-ki ważyły w granicach 700 kg. ...ale to pomyłka, zawias nie dawał rady, nie było przyjemności z jazdy tylko walka o życie w koleinach. Tiger CAT E2 Avon (S-Roadster) to unowocześniona konstrukcja zbliżona do Catehama, dużo lżejsza od swojego poprzednika. Z dobrze zrobionym Cat E2, nawet R300-tki i R400-tki mają problem Co udowodniliśmy m.in. na rozecie Wróbla Odnośnie wagi znów, dla przykładu: najmocniejsze Caterhamy R300, R400, R500 ważą 515 kg Jak mówiłem wszystko zależy od producenta zestawu/auta oraz w tym pierwszym przypadku od składającego. Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 PW poszło kit na bazie durateca 2.0 ze skrzynia i tylnym mostem od sierry bedzie lzejszy o 30kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > PW poszło > kit na bazie durateca 2.0 ze skrzynia i tylnym mostem od sierry bedzie lzejszy o 30kg? zastanawailes sie nad uzyciem silnika od toyoty celici 2.0 gt 175km - tylko od czego wziąć skrzynie biegów z napedem na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > zastanawailes sie nad uzyciem silnika od toyoty celici 2.0 gt 175km - tylko od czego wziąć skrzynie > biegów z napedem na tył. a celica nie wychodziła z napędem na 4 łapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > PW poszło > kit na bazie durateca 2.0 ze skrzynia i tylnym mostem od sierry bedzie lzejszy o 30kg? Oczywiście, że tak. W linku, który podesłałeś jest stary Sierrowski ciężki, żeliwny ohc. Auto wygląda na samoróbnego locosta, z podrabianymi laminatami z Ostrowca pod stary typ Tiger Cat E1. Nie wiem co on tam namodził więcej z konstrukcją, że taka waga mu wyszła, pewnie wyspawał stalową podłogę, zamiast nitować aluminiowe panele. Drewniane panele również trochę ważą, głośniki, radio . Nie wiem co to za fotele ale wyglądają na ciężkie. Szyba przednia przypomina mi Jeepa Willysa To nie jest szyba z zestawu Tiger, tak samo pałąki kapotażowe. Wydaje mi się, że siedzi tam cała ciężka belka tył od Sierry, podobnie jak w Tigerze Cat E1. Jeśli tak, to jazda po mieście, i koleinach to tragedia. Nie jest to dobre rozwiązanie. Sprawdzone organoleptycznie przeze mnie. Przy wzroście 189 cm i odpowiednim fotelu, bez problemu powinieneś zmieścić się do Caterhama, czy Tigera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 6 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 > zastanawailes sie nad uzyciem silnika od toyoty celici 2.0 gt 175km - tylko od czego wziąć skrzynie > biegów z napedem na tył. Sam doskonale odpowiedziałeś sobie na pytanie. Nie warto wyważać otwartych drzwi, no chyba że chcesz budować prototyp auta przypominającego Lotusa Seven (jak HKT, RCB itp.) i masz na to większą sumkę. Jeśli miałbym już kombinować z innymi jednostkami i napędem to prędzej celował bym w Wankla Mazdowskiego... ale w tej cenie wolałbym zbudować replikę Daytony Coupe Zresztą po co cudować, Tiger na dłubnietym Zetecu pod 200 KM ma 3,5 sek. do 100 km/h i v max 220 km/h , to nawet motocykle mają problem na światłach z tym autem A czy silnik Toyoty wejdzie? Na upartego wszystko wstawisz nawet V12 czy W12. Nie znam wymiarów tego motoru ani wagi, czy się zmieści w standardową konstrukcję bez ingerowania w nadwozie czy konstrukcje ramową to raz, a dwa co z napędem i rozkładem masy? Ewentualnie jak chcesz kombinować z silnikami i masz większą gotówkę to wolałbym kupić RCB (replika Lotusa) z silnikiem Hondy S2000 (540 kg i 290 KM) ...ale ceny wahają się od 70.000 euro za używanego :/ ..wiec już lepiej za te pieniądze kupić używane Lamborghini RCB waży 540 kg i ma zrobiony na 290 KM motor, 4 sek. do 100 km/h, jedyne jego atut to ciekawszy wygląd, bardziej bojowy ale wieksza predkość maxymalna, co dla mnie akurat jest mało istotne. Wiec można wycisną z Tigera 3,5 sek. na black Topie czy Duratecu w granicach 50.000 zł albo mieć 4 sek. na S2000 i większy v max za niecałe 250.000 zł więcej A dlaczego akurat Ford? Polecam poczytać historię Colina Chapmana i Lotusa od Mark I do Mark VII na http://lotusklub.pl Tu link do RCB: http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-oglo...mp;pageNumber=1 Tu link do producenta RCB: http://rcb7.de/ Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 11 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2012 ...i fota z Rig Shot'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 Łącznie prawie 600 KM Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 > Łącznie prawie 600 KM > Pzdr, > AW Jak sie maja przepisy PoRD do podrabianej tablicy rejestracyjnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Jak sie maja przepisy PoRD do podrabianej tablicy rejestracyjnej? Szczerze mówiąc, nie wiem, czasem się czepiali przy kontroli, wiec awaryjnie zawsze mam ze sobą normalną i ..."Trytki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Szczerze mówiąc, nie wiem, czasem się czepiali przy kontroli, wiec awaryjnie zawsze mam ze sobą > normalną i ..."Trytki" mają się kiepsko. Podrabiasz dokument. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > mają się kiepsko. > Podrabiasz dokument. IMHO, nie ma tu mowy o podrabianiu, tylko o braku tablicy rejestracyjnej. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > mają się kiepsko. > Podrabiasz dokument. Nie ma naklejki legalizacyjnej. ja miałem taką: Orginalna tablica leżała w cc a to było naklejone dla mnie. Dopóki hologramu nie nakleisz nic ci nie zrobią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kfaz Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Łącznie prawie 600 KM > Pzdr, > AW A w tym czarnym to pałąk przypadkiem nie jest za delikatny? p.s. Sam się zbieram do budowy Lotusa ale najpierw muszę busa na tip top zrobić a do tego czekam aż córka podrośnie żeby było z kim się bawić w garażu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > A w tym czarnym to pałąk przypadkiem nie jest za delikatny? > p.s. > Sam się zbieram do budowy Lotusa ale najpierw muszę busa na tip top zrobić a do tego czekam aż > córka podrośnie żeby było z kim się bawić w garażu :-) Ten czarny to oryginalny Tiger Cat E1. (poprzednia wersja, starsza konstrukcja) taki pałąk był w standardzie Jak dojrzeje temat budowy, zapraszam do mnie juz wielu osobom pomoglismy złożyć auto Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 > Ten czarny to oryginalny Tiger Cat E1. (poprzednia wersja, starsza konstrukcja) taki pałąk był w > standardzie > Jak dojrzeje temat budowy, zapraszam do mnie > juz wielu osobom pomoglismy złożyć auto > Pzdr, > AW Gdzie masz swoj warsztat? Chetnie bym podjechal obejrzec te twoje zabawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 W przyszłym tygodniu wrzucam Tigera na hamownię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 porposzę opis i fotki porshe martini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2012 Przedwczoraj testowaliśmy autka na Ułężu Więcej fotek macie tu: http://www.lotusklub.pl/viewtopic.php?f=9&t=459 A tu onboard: Niestety zaspałem i zapomniałem gopro przed wyjazdem zgarnąć ale mialem w aucie jeszcze rejestrator samochodowy, tylko on nagrywa sekwencje po 2.00 min, dlatego w 2 min. brakuje sekundy obrazu. Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Wczorajsza sesyjka na spocie Youngtimer Warsaw Pzdr, AW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Wczorajsza sesyjka na spocie Youngtimer Warsaw > Pzdr, > AW Fajny, powiedz mi jedno- jak ten filtr powietrza sprawuje die podczas jazdy w deszczu. Woda idzie do gażnika? Druga sprawa odnosnie tego czarnego "tigera" stojącego na Twoim placy na zdjeciu. Dlaczego oprocz typowego garbu ma jeszcze puszke wystajaca ponad maske z filtrem powietrza? Uwazam ze ten garb w tigerze e1 jest najładniejsza maską w replikach lotusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Fajny, powiedz mi jedno- jak ten filtr powietrza sprawuje die podczas jazdy w deszczu. Woda idzie > do gażnika? > Druga sprawa odnosnie tego czarnego "tigera" stojącego na Twoim placy na zdjeciu. Dlaczego oprocz > typowego garbu ma jeszcze puszke wystajaca ponad maske z filtrem powietrza? A w deszczu to sie jezdzi takim autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > A w deszczu to sie jezdzi takim autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Wczorajsza sesyjka na spocie Youngtimer Warsaw > Pzdr, > AW Ten samochod blaga o inne kola. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 Znajdz dwie różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Znajdz dwie różnice. Godzina treningu i smigasz z parasolem. True story. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > Godzina treningu i smigasz z parasolem. > True story. Tylko jaki ma to sens? Wiadomo ze jak sie człowiek uprze to i tyłek szkłem podetrze, tylko po co jak jest papier? Zreszta niech sie właściciel sam wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > A w deszczu to sie jezdzi takim autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > A w deszczu to sie jezdzi takim autem? Nie jeździ. Lata się. Bokami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2012 > A w deszczu to sie jezdzi takim autem? auto jest zarejestrowane wiec nie tylko na tor. Wyobraz sobie taka sytuacje : weekend w lecie, więc trzeba się wybrac na przejazdzke ,ale nie w miescie tylko poza miastem. Nad rzekę , jezioro, do lasu i w trakcie jazdy złapała ciebie burza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi