bandit_dg Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Witam, nie wiem,czy ktoś z Was boryka się z tym samym problemem..... 3 mechaników i dwa punkty z komputerowa diagnostyką.....- zaliczone! Za każdym razem płacę i za każdym razem słyszę,że już wszystko jest ok....,a ta cholerna "marchewka" sygnalizująca awarie układu wtrysku paliwa co jakiś czas się zaświeca.... Nie ma reguły,czy na zimnym silniku,czy na przejechanych 40.....80km.... Czy jadę na niskich,czy na wysokich obrotach.....po prostu się zaświeca i jak jej się znudzi gaśnie..... Na początku stosowałem się do zaleceń książki serwisowej,żeby zatrzymać pojazd i wyłączyć silnik....ok,ale czekałem 10min, 15...20 i za każdym razem zapalała się i nie gasła.... Czasem wyjeżdżam z garażu i od razu nie gaśnie po rozruchu.....co z tym "warzywkiem" zrobić...może Wy wiecie...?! Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i pomysły..! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > Witam, > nie wiem,czy ktoś z Was boryka się z tym samym problemem..... > 3 mechaników i dwa punkty z komputerowa diagnostyką.....- zaliczone! > Za każdym razem płacę i za każdym razem słyszę,że już wszystko jest ok....,a ta cholerna Co to znaczy OK co zrobili jakie błędy skasowali ? Bez odpowiedzi na pytanie jakie błędy zostały skasowane to nic nie można powiedzieć konkretnego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Powodów może być milionpińcset i mechanicy powinni to wychwycić w błędach a nie tylko skasować błąd. Możliwe problemy: 1. przepływomierz 2. potencjometr gazu 3. wtryski może jeszcze ktoś coś dopowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > Witam, > nie wiem,czy ktoś z Was boryka się z tym samym problemem..... > 3 mechaników i dwa punkty z komputerowa diagnostyką.....- zaliczone! > Za każdym razem płacę i za każdym razem słyszę,że już wszystko jest ok....,a ta cholerna > "marchewka" sygnalizująca awarie układu wtrysku paliwa co jakiś czas się zaświeca.... > Nie ma reguły,czy na zimnym silniku,czy na przejechanych 40.....80km.... > Czy jadę na niskich,czy na wysokich obrotach.....po prostu się zaświeca i jak jej się znudzi > gaśnie..... > Na początku stosowałem się do zaleceń książki serwisowej,żeby zatrzymać pojazd i wyłączyć > silnik....ok,ale czekałem 10min, 15...20 i za każdym razem zapalała się i nie gasła.... > Czasem wyjeżdżam z garażu i od razu nie gaśnie po rozruchu.....co z tym "warzywkiem" zrobić...może > Wy wiecie...?! > Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i pomysły..! pojechać do ogarniętego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aditola Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > Witam, > nie wiem,czy ktoś z Was boryka się z tym samym problemem..... [...] mam to samo :/ od jakiegoś czasu ni z gruchy ni z pietruchy się zaświeci, auto słabnie, czasami zgaśnie, czasami po restarcie silnika zgaśnie i auto wróci do żywych, czasami nie zgaśnie ale auto normalnie się zachowuje. Nie byłem z tym nigdzie bo na razie nie mam kasy - i to chyba wuczuła marchewa bo od 3 tygodni odpukać spokój tzn gaśnie normalnie po odpaleniu silnika i nic złego się nie dzieje. Sam się zastanawiam co to może być ale boje się, że pojadę do kogoś kto nie bardzo zna się na rzeczy i tylko kasę wydoi a ja będę się bujał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > Powodów może być milionpińcset > i mechanicy powinni to wychwycić w błędach a nie tylko skasować błąd. > Możliwe problemy: > 1. przepływomierz > 2. potencjometr gazu > 3. wtryski > może jeszcze ktoś coś dopowie Cewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kloppers Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 wentylatory są pod marchewą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julek Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 szkoda czasu i pieniędzy na takie awarie, jak nie ma skutków ubocznych to jeździć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciekkz Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > szkoda czasu i pieniędzy na takie awarie, jak nie ma skutków ubocznych to jeździć.. dokladnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 > Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i pomysły..! Zdejmuje klemę + z akumulatora i dotykam - jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > Powodów może być milionpińcset > i mechanicy powinni to wychwycić w błędach a nie tylko skasować błąd. > Możliwe problemy: > 1. przepływomierz > 2. potencjometr gazu > 3. wtryski > może jeszcze ktoś coś dopowie W 1,4 szefie jest jeden, bezproblemowy wtrysk i nie ma przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2012 > W 1,4 szefie jest jeden, bezproblemowy wtrysk i nie ma przepływomierza Sorry... nie doczytałem o jaki dokładnie chodzi silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.