Skocz do zawartości

Zgadnijcie, za którym razem dzisiaj odpaliem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Za szóstym. zlosnik.gif Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie 001.gif A poważnie mówiąc, to nie było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał Laguną dCi. Odpalił i pojechał. zlosnik.gif Spojrzał na mnie wymownie. hehe.gif Umówiłem się dzisiaj w ASO na wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana, po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za pierwszym razem, megi 2003r jedendziewiećdeceji akumulator od producenta a na zegarze...... -29

> tadaaaaam!

No widzisz, a benzyna prawie poległa. zlosnik.gif To tylko dowodzi, że coś ją boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za szóstym. Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich

> trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie A poważnie mówiąc, to nie

> było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby

> zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z

> tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał

> Laguną dCi. Odpalił i pojechał. Spojrzał na mnie wymownie. Umówiłem się dzisiaj w ASO na

> wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana,

> po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną.

to jest przyczyną globalizacji i partactwa przy produkcji aut

samochody mimo że ładniejsze są coraz gorsze przystosowane do jazdy od ogrzewanego parkingu pod domem do parkingu w pracy i na wakacyjny wypad

nie do jazdy w klimacie syberyjskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po dwóch dniach odpaliłem dzis rano przy -20 st.Odpaliłem za I !! razem Aku 63 Amper ,w benzynie

> Obroty na chwile poszły na 3 tys .

Dzisiaj to nawet szans nie było żeby mój wystartował za pierwszym razem. sciana.gif Ale zawiozłem już tą moją pięknisię do ASO. Do jutra ma już coś być wiadomo. Trochę mnie to wkurzyło, bo to już druga usterka w ciągu dwóch miesięcy która zmusza mnie do zostawienia auta na dwa dni w serwisie (w Sylwestra padł mi jakiś moduł z centralnego zamka: cały czas był komunikat o otwartych drzwiach, zamknąć auta w żaden sposób nie można było).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za szóstym. Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich

> trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie A poważnie mówiąc, to nie

> było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby

> zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z

> tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał

> Laguną dCi. Odpalił i pojechał. Spojrzał na mnie wymownie. Umówiłem się dzisiaj w ASO na

> wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana,

> po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną.

clio 92r kupione przypadkiem za okazyjne 250zl zlosnik.gif pali za pierwszym rotfl.gif -22 cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bylo lagune kupic

Dziękuję, dwie właśnie przywieźli do ASO na lawecie. zlosnik.gif

A tak poważnie mówiąc: odebrałem dzisiaj auto z serwisu. Diagnoza jest taka, że ponoć zabrudzona była przepustnica (nie wiem jakim cudem po pół roku eksploatacji i 13 kkm przejechanych, może to wina niechlujstwa w fabryce). Druga rzecz to wymieniono uszczelkę pod tą przepustnicą, podobno gdzieś zaciągał lewe powietrze stąd problemy z rozruchem na zimno. Oby to była prawda i więcej taki problem się nie pojawił. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> temp. -25*C, zakręcił za pierwszym razem po 5 sekundach i LOW BATTERY

Taki komunikat też zaliczyłem przedwczoraj, z tą różnicą że do mnie komputer powiedział to po polsku. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taki komunikat też zaliczyłem przedwczoraj, z tą różnicą że do mnie komputer powiedział to po

> polsku.

do mnie przemawia po francusku, jest jakaś możliwość (prosta) zmiany języka komunikatów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to

> ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku

No ale właśnie w 2006 roku wszedł chyba model poliftowy (tak jak Megane), chyba wtedy pojawił się pl w komunikatach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to

> ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku

bo po roku od premiery wersji liftowej w ASO dowiedzieli sie jak zmienić język :D, a tak seryjka to w wersji softu chyba 9.15 lub 9.05 oferowane w wersjach poliftowych daje już język polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to

> ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku

Z tego co mówili w ASO dopiero modele poliftowe, od 2006r. mają sterowniki Siemensa umożliwiające przeprogramowanie języka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzisiaj to nawet szans nie było żeby mój wystartował za pierwszym razem. Ale zawiozłem już tą

> moją pięknisię do ASO. Do jutra ma już coś być wiadomo. Trochę mnie to wkurzyło, bo to już

> druga usterka w ciągu dwóch miesięcy która zmusza mnie do zostawienia auta na dwa dni w

> serwisie (w Sylwestra padł mi jakiś moduł z centralnego zamka: cały czas był komunikat o

> otwartych drzwiach, zamknąć auta w żaden sposób nie można było).

czyli dobrze, że tego nie kupiłem ok.gif bez urazy oczywiście bo autko jest bardzo ładne ale jak czytam o problemach w nowych autach to mnie skręca, przykładowo moja meganka z 97 jest mniej awaryjna od mojego mb e-klasa z 2001 roku nie wspominając o nowych MB no.gif jakość na psy schodzi, szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ano...nowe czy stare jednakowo sie psuja.Za duzo smieci ładuja teraz.

chyba nie tak do końca jednakowo, nie mam i nie miałem tfu tfu, tfu zlosnik.gif od 1997 roku problemu, który uniemożliwiłby jazdę czy też odpalenie auta. Co prawda wyskakuje czasami masa pierdół typu prawy zamek żyje swoim życiem a to wieszak tłumika szybko parcieje. Megankę traktuję jako wół roboczy i nie przywiązuje wagi do pierdół, spasowania plastyków, komfortu itp. to ma zapalać i bezawaryjnie dojechać z pkt. a do pkt. b i to zadanie spełnia. Niestety na nowszym MB nie mogę polegać nawet w 1/4 jak na prostej starej Megance, szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety na nowszym MB nie mogę

> polegać nawet w 1/4 jak na prostej starej Megance, szkoda...

A no zlosnik.gif

ja puki co nie narzekam skromny.gif .Jedzie ,mało pali itp.Aha dzis 63AH aku siadł .Bo odcinki 2-3km i temp .zrobiła swoje mad.gif.Ale....aku mam 4 rok i nie ładowany ani razu 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.