Gość Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Za szóstym. Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie A poważnie mówiąc, to nie było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał Laguną dCi. Odpalił i pojechał. Spojrzał na mnie wymownie. Umówiłem się dzisiaj w ASO na wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana, po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 za pierwszym razem, megi 2003r jedendziewiećdeceji akumulator od producenta a na zegarze...... -29 tadaaaaam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > za pierwszym razem, megi 2003r jedendziewiećdeceji akumulator od producenta a na zegarze...... -29 > tadaaaaam! No widzisz, a benzyna prawie poległa. To tylko dowodzi, że coś ją boli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ureczek Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Za szóstym. Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich > trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie A poważnie mówiąc, to nie > było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby > zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z > tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał > Laguną dCi. Odpalił i pojechał. Spojrzał na mnie wymownie. Umówiłem się dzisiaj w ASO na > wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana, > po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną. to jest przyczyną globalizacji i partactwa przy produkcji aut samochody mimo że ładniejsze są coraz gorsze przystosowane do jazdy od ogrzewanego parkingu pod domem do parkingu w pracy i na wakacyjny wypad nie do jazdy w klimacie syberyjskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal2188 Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 pug 307 również 1.6 16V ... za pierwszym ( fakt że u mnie dziś było najchłodniej w tym roku i było tylko -21*C no ale to już też ładny mróz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > No widzisz, a benzyna prawie poległa. To tylko dowodzi, że coś ją boli. Po dwóch dniach odpaliłem dzis rano przy -20 st.Odpaliłem za I !! razem Aku 63 Amper ,w benzynie Obroty na chwile poszły na 3 tys . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Po dwóch dniach odpaliłem dzis rano przy -20 st.Odpaliłem za I !! razem Aku 63 Amper ,w benzynie > Obroty na chwile poszły na 3 tys . Dzisiaj to nawet szans nie było żeby mój wystartował za pierwszym razem. Ale zawiozłem już tą moją pięknisię do ASO. Do jutra ma już coś być wiadomo. Trochę mnie to wkurzyło, bo to już druga usterka w ciągu dwóch miesięcy która zmusza mnie do zostawienia auta na dwa dni w serwisie (w Sylwestra padł mi jakiś moduł z centralnego zamka: cały czas był komunikat o otwartych drzwiach, zamknąć auta w żaden sposób nie można było). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Ano...nowe czy stare jednakowo sie psuja.Za duzo smieci ładuja teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 bylo lagune kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 > Za szóstym. Temperatura -21 stopni. Półroczne auto, benzyna, jeżdżone codziennie i to na długich > trasach, tankowane najlepszym paliwem. Tak, to o moim Fluensie A poważnie mówiąc, to nie > było śmieszne. Wczoraj wystartowałem za czwartym razem, dzisiaj za szóstym. Rozrusznik niby > zdrowo kręci ale auto nie zapala (albo zapala i zaraz gaśnie). Poprzednia moja Megane II (z > tym samym silnikiem) przy -26 startowała za pierwszym razem. Kolega na parkingu obok stał > Laguną dCi. Odpalił i pojechał. Spojrzał na mnie wymownie. Umówiłem się dzisiaj w ASO na > wizytę "na komputer" no i zostawiam auto na noc, żeby zobaczyli jak sytuacja wygląda z rana, > po długim postoju. Ciekaw jestem co jest przyczyną. clio 92r kupione przypadkiem za okazyjne 250zl pali za pierwszym -22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > bylo lagune kupic Dziękuję, dwie właśnie przywieźli do ASO na lawecie. A tak poważnie mówiąc: odebrałem dzisiaj auto z serwisu. Diagnoza jest taka, że ponoć zabrudzona była przepustnica (nie wiem jakim cudem po pół roku eksploatacji i 13 kkm przejechanych, może to wina niechlujstwa w fabryce). Druga rzecz to wymieniono uszczelkę pod tą przepustnicą, podobno gdzieś zaciągał lewe powietrze stąd problemy z rozruchem na zimno. Oby to była prawda i więcej taki problem się nie pojawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Za szóstym. Temperatura -21 stopni. temp. -25*C, zakręcił za pierwszym razem po 5 sekundach i LOW BATTERY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > temp. -25*C, zakręcił za pierwszym razem po 5 sekundach i LOW BATTERY Taki komunikat też zaliczyłem przedwczoraj, z tą różnicą że do mnie komputer powiedział to po polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Taki komunikat też zaliczyłem przedwczoraj, z tą różnicą że do mnie komputer powiedział to po > polsku. do mnie przemawia po francusku, jest jakaś możliwość (prosta) zmiany języka komunikatów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > do mnie przemawia po francusku, jest jakaś możliwość (prosta) zmiany języka komunikatów? A jakie autko dokładnie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > A jakie autko dokładnie masz? bm0c 2003 1.6 16v privilege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 IMHO nie ma w tym roczniku takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > IMHO nie ma w tym roczniku takiej opcji Niestety. Faza II już komunikuje się z kierowcą po polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > Niestety. Faza II już komunikuje się z kierowcą po polsku. no to ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > no to > ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku No ale właśnie w 2006 roku wszedł chyba model poliftowy (tak jak Megane), chyba wtedy pojawił się pl w komunikatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > no to > ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku bo po roku od premiery wersji liftowej w ASO dowiedzieli sie jak zmienić język :D, a tak seryjka to w wersji softu chyba 9.15 lub 9.05 oferowane w wersjach poliftowych daje już język polski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > no to > ciekawe w takim razie dlaczego sceniki dopiero od 2006 roku są po polsku Z tego co mówili w ASO dopiero modele poliftowe, od 2006r. mają sterowniki Siemensa umożliwiające przeprogramowanie języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Dzisiaj to nawet szans nie było żeby mój wystartował za pierwszym razem. Ale zawiozłem już tą > moją pięknisię do ASO. Do jutra ma już coś być wiadomo. Trochę mnie to wkurzyło, bo to już > druga usterka w ciągu dwóch miesięcy która zmusza mnie do zostawienia auta na dwa dni w > serwisie (w Sylwestra padł mi jakiś moduł z centralnego zamka: cały czas był komunikat o > otwartych drzwiach, zamknąć auta w żaden sposób nie można było). czyli dobrze, że tego nie kupiłem bez urazy oczywiście bo autko jest bardzo ładne ale jak czytam o problemach w nowych autach to mnie skręca, przykładowo moja meganka z 97 jest mniej awaryjna od mojego mb e-klasa z 2001 roku nie wspominając o nowych MB jakość na psy schodzi, szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > Ano...nowe czy stare jednakowo sie psuja.Za duzo smieci ładuja teraz. chyba nie tak do końca jednakowo, nie mam i nie miałem tfu tfu, tfu od 1997 roku problemu, który uniemożliwiłby jazdę czy też odpalenie auta. Co prawda wyskakuje czasami masa pierdół typu prawy zamek żyje swoim życiem a to wieszak tłumika szybko parcieje. Megankę traktuję jako wół roboczy i nie przywiązuje wagi do pierdół, spasowania plastyków, komfortu itp. to ma zapalać i bezawaryjnie dojechać z pkt. a do pkt. b i to zadanie spełnia. Niestety na nowszym MB nie mogę polegać nawet w 1/4 jak na prostej starej Megance, szkoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 Niestety na nowszym MB nie mogę > polegać nawet w 1/4 jak na prostej starej Megance, szkoda... A no ja puki co nie narzekam .Jedzie ,mało pali itp.Aha dzis 63AH aku siadł .Bo odcinki 2-3km i temp .zrobiła swoje .Ale....aku mam 4 rok i nie ładowany ani razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > ja puki Nie pisze się "ja puki",lecz ja pukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > Nie pisze się "ja puki",lecz ja pukam. Co prawda to prawda. A Ty awatarka zmieniłeś? Poprzedni był fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hudy1 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > Co prawda to prawda. A Ty awatarka zmieniłeś? Poprzedni był fajny. Ano zmieniłem. Tamten już mi się zniudził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebcio1976 Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 Dziś rano temp. -19 2 razy podgrzane świece i odpalony za 1 razem silnik disla, akumulator prawie 2letni Forse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.