bizz Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz > za pełnię szczęścia Mnie rodzice wychowali na "beczkach", do dzisiaj poznam dźwięk 240D z wysokości kilku pięter, jak nasłuchiwałem kiedy przyjadą, a klang zamykanych drzwi, to już w ogóle pieści serce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > 2.8 + automat ? --- nie nie > minimum 5.0 + automat + gazownia musiałbyś doprecyzować, 5.6 bywały z motorem 242 KM, a 60 koni różnicy w stosunku do 2.8, a do tego zwiększone koszty eksploatacji nie rekompensują trochę lepszej dynamiki. Na polskie drogi 2.8 wystarcza. 2.6 nie jechałem, ale ten rzeczywiście musiałby już zamulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > do zmiany tylne lampy i kierownica No raczej ! Ten biały co koledzy pokazali wygląda zacnie . Ciekawe jak jest w "realu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz > za pełnię szczęścia Widzisz .... to się nazywa "praca u podstaw " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > produkować diesla tylko na stany? na ojczyznę wielkich V8? brzmi nielogicznie 123 coupe tez mialo diesla i tez tylko na usa. Logika w tym byla taka ze po kryzysie paliwowym dany model (moze chodzilo tylko o auta z importu)musial spalac srednio iles tam paliwa. Wiec wpakowano do tych aut diesle zeby obnizyc srednia spalania. Oczywiscie diesle sprzedawaly sie marnie ale udalo sie w ten sposob "przymycic" do sprzedazy 6 i 8 cylindrowce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz > za pełnię szczęścia no ja tez popieram trend to juz wiesz.... po tym co ogladalem: 1. zal mnie bierze ze tyle jeszcze bede musial szukac, bo niestety stan vs cena w polsce dla e32 i podobnych... ech... budzet juz jest od dawna, a nie ma co kupic* 2. coraz mniej lubie moje megane, po kilku jazdach e32 czy w124 *- od 2 tygodni nic nie ogladam bo pogoda przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > a czemu tylko 500 i 560? > znajomy z Krakowa ma złotego 560 i szczerze powiem że to auto i tak nie jest jakieś zatrważająco > szybkie, poza tym szybka jazda tym autem to profanacja Jakbym chciał szybko jeżdzić to kupiłbym STI czy innego Evo wydaje mi się że im większa pojemność to przyjemniejsze bulgotanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > oglądałem ładne W116 6.9 jak kupowałem W108 u tego samego gościa, w dodatku za tą samą kasę. Kusiło > - ale to jednak co innego dla mnie > W116, W126 - tak - ale jako fura na codzień A nie spotkałeś gdzies ładnego W126? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Jak się ogarnę z domem - to napewno w126 zawita - > do jazdy na codzień > Tylko dla tego że w tych autach są fotele a w innych krzesła Ja potrzebuje furki do weekendowego bujania wymyśliłem że zamiast motocykla kupie takiego Mercedesa, zareszta od dawna o nim myślałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 A szło to mniej więcej tak: Benzynowe: R6 - 2,6 l - 3,0 l SOHC 1985-1991 2.6-12v 166 KM 1979-1985 2.8-12v 185 KM V8 - 3,8 l - 5,6 l SOHC 1979-1985 3.8-16v 218 KM 1985-1991 4.2-16v 218 KM 1979-1985 5.0-16v 245 KM 1985-1991 5.6-16v 279 KM Wysokoprężne: R5 - 3,0 l TD SOHC 1980-1982 3.0 TD 121KM 1982-1985 3.0 TD 125KM R6 - 3,0 l - 3,5 l TD SOHC 1986-1987 3.0 TD 147KM 1990-1991 3.5 TD 136KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Jakbym chciał szybko jeżdzić to kupiłbym STI czy innego Evo wydaje mi się że im większa pojemność > to przyjemniejsze bulgotanie O to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 Jakieś wybiórcze te dane, sam 560 był w 3 wersjach - 242-300 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz > za pełnię szczęścia No ja się gdzieś tu już dziwiłem że masz to E32 a nie W126 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Jakieś wybiórcze te dane, sam 560 był w 3 wersjach - 242-300 KM. Tak z grubsza - bo o 2.8 to za dużo hmmm - niewiem - kosiarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 6 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2012 > Jakieś wybiórcze te dane, sam 560 był w 3 wersjach - 242-300 KM. A nawet w pięciu: Tutaj pełny opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > No ja się gdzieś tu już dziwiłem że masz to E32 a nie W126 eeee E32 to ostatnie 7 które ma klimat i "pysk" rekina E38 już za bardzo ugrzecznili Mi się kształt E32 podoba, poza tym można nim jeździć bezstresowo na co dzień Wiadomo - wolałbym E23 albo E3 ale - E32 ma pełny ocynk a tamte mają zazwyczaj pełno rdzy Jedyne czego żałuję w swoim E32 to za mały silnik - ludzie, kupujcie tylko 740!!! No ewentualnie 735 R6 - 730 V8 jest bez sensu, a 750 V12 to wór bez dna - jak ktoś potrafi utrzymać w nienagannym stanie 750 to znaczy że naprawdę dużo zarabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > no ja tez popieram trend to juz wiesz.... > po tym co ogladalem: > 1. zal mnie bierze ze tyle jeszcze bede musial szukac, bo niestety stan vs cena w polsce dla e32 i > podobnych... ech... budzet juz jest od dawna, a nie ma co kupic* > 2. coraz mniej lubie moje megane, po kilku jazdach e32 czy w124 > *- od 2 tygodni nic nie ogladam bo pogoda przeszkadza a jakiego silnika szukasz w końcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > A nie spotkałeś gdzies ładnego W126? niestety, choć ten z pierwszego posta był do sprzedania, ale kolega już sie rozmyślił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > a jakiego silnika szukasz w końcu? V8 nadal, co niestety jest głównym utrudnieniem ale zawsze chcialem miec V8, i jak nie teraz to juz pewnie nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > niestety, choć ten z pierwszego posta był do sprzedania, ale kolega już sie rozmyślił a Ty coś wspominałeś o sprzedaży E32 czy mi się wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > a Ty coś wspominałeś o sprzedaży E32 czy mi się wydaje? nom, ale już jest zaklepana - kumpel bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > nom, ale już jest sprzedana - kumpel bierze tak to jest z dobrymi autami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > tak to jest z dobrymi autami Wiesz - auto nie jest idealne ale zrobiony ma zawias, hamulce, wydech, układ kierowniczy, wtryskiwacze + układ paliwowy, zapłonowy, opony, felgi, ogarnięte wnętrze i generalnie parę innych rzeczy - łącznie wg tabelki poszło na nie 16 tys Głównie do poprawek jest lakier - tzn nie ma rdzy ale jeden błotnik jakiś ^&*( mi przejechał gwoździem a drzwi od strony kierowcy są lekko wgniecione... tyle że ja już nie chcę pakować kasy w 730 - gdyby to było 740 to bym nie sprzedawał. Ale tak czy siak zrobiłem w te 1,5 roku ok 40 tys km i jestem zadowolony Auto naprawdę świetnie się prowadzi, jest zwarte, ciche, ma doskonale wytłumione zawieszenie i opony. Jest bardzo przyjemne w codziennym obyciu - każdemu mogę szczerze polecić E32 tylko uwaga - wbrew pozorom to auto nie jest duże jak na dzisiejsze standardy - funkcjonalnie jest wielkości powiedzmy Forda Mondeo. Z longiem jest trochę lepiej Jest też bezawaryjne, nigdy nie stanęło ani nie kaprysiło Jest też bardzo zwrotne co pozwala manewrować nim bez problemów nawet po zatłoczonym mieście Auto jest takie ciepłe, przytulne - lubi się je jedynym minusem jest to, że ludzie się krzywo patrzą na drodze i to czuć tzn wzrasta poziom chamstwa ze strony innych. Drastycznie jest to widoczne jak się np przesiadam z Wołgi na E32 - Wołgę wszyscy wpuszczą itd. cieszą się a BMW - zacięta mina, nikt nie wpuści i generalnie "jesteś dres w BMW". Ot taki folklor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > V8 nadal, co niestety jest głównym utrudnieniem ale zawsze chcialem miec V8, i jak nie teraz to > juz pewnie nigdy 740 only oglądałes to zielone z jasną skórą z Allegro? Pewnie "ulep"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 Ale teraz to chciałeś mnie wk....ć, czy o co Ci chodzi? Gdybyś pod opisem zamieścił cenę, to ja rozumiem, ale napisac jaki to fajny samochód, ale już niestety sprzedany, to wiesz, gdzie se wsadź Szukam na spokojnie czegoś fajnego, między E32 - W126, ewentualnie S124, mam rok czasu na poszukiwania, bo tyle zajmie mi dokończenie budowy domu, wcześniej nawet się przy małżonce nie odzywam Fajne auta się trafiają, ale cholernie rzadko i na ogół coś nie pasuje, bliski byłem decyzji zakupu W124 280E, ale manual - no zniechęciła mnie ta skrzynia okrutnie. Myślę, że będę szukał az nie znajdę W126, bo coraz mniej ich jest, a to jednak była pierwsza i największa moja miłość motoryzacyjna od pierwszego spojrzenia. Żaden inny samochód nie ma tak pięknej klasycznej linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > 740 only na tym etapie: biore jakikolwiek V8 nie wybrzydzam. Nawet powoli sie rozgladam juz za e38, zeby zwiekszyc szanse, ale kurde jak se tak pacze to wychodzi ze to badziewie mniej trwałe blacharsko niz e32. > oglądałes to zielone z jasną skórą z Allegro? Pewnie "ulep"? nie bo to byl long i nie wejdzie do garazu (no ewentualnie, na centmetry). ale powoli przekonuje sie zeby olac to kryterium i trzymac latem pod chmurką, tylko na zime chować gdzies w wynajetym garazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > na tym etapie: biore jakikolwiek V8 nie wybrzydzam. Nawet powoli sie rozgladam juz za e38, zeby > zwiekszyc szanse, ale kurde jak se tak pacze to wychodzi ze to badziewie mniej trwałe > blacharsko niz e32. ja sam myślę o E38 ale kilka rzeczy mi w nim przeszkadza - i tak jak mówisz, niestety auto to jest ogólnie gorzej wykonane niż E32 :/ > nie bo to byl long i nie wejdzie do garazu (no ewentualnie, na centmetry). ale powoli przekonuje > sie zeby olac to kryterium i trzymac latem pod chmurką, tylko na zime chować gdzies w > wynajetym garazu. 10cm robi aż taką różnice? Mi W108 wyciął lekkiego psikusa bo okazało się że jest dłuższy niż E32 i do garażu który był na niego przeznaczony "na styk" nie wlazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > ja sam myślę o E38 ale kilka rzeczy mi w nim przeszkadza - i tak jak mówisz, niestety auto to jest > ogólnie gorzej wykonane niż E32 :/ ano, niestety. > 10cm robi aż taką różnice? robi mam w garażu dokładnie 519 cm. parkowanie co do cm jest nierealne, także auto może mieć maks 510 (a i tak już będzie to niezła gimnastyka. że o chodzeniu to można zapomnieć > Mi W108 wyciął lekkiego psikusa bo okazało się że jest dłuższy niż E32 i do garażu który był na > niego przeznaczony "na styk" nie wlazł no o tym właśnie mówie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 > niestety, choć ten z pierwszego posta był do sprzedania, ale kolega już sie rozmyślił nie dopisałem- intersuje mnie tylko SEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2012 E32 long ma 503cm więc spokojnie jedyną "wadą" longa jest NIVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 8 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > E32 long ma 503cm więc spokojnie to to ok > jedyną "wadą" longa jest NIVO Dlaczego ? Znam jedynie nivo z MB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2012 > to to ok > Dlaczego ? > Znam jedynie nivo z MB dlatego że prawdopodobnie będzie wymagało regeneracji poza tym po 20 latach potrafią tam być już różne cuda porobione i kowalskie usprawnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > V8 nadal, co niestety jest głównym utrudnieniem ale zawsze chcialem miec V8, i jak nie teraz to > juz pewnie nigdy http://otomoto.pl/bmw-740-zabytek-zamiana-C22555358.html fajny i od razu na żółtych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 9 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2012 > http://otomoto.pl/bmw-740-zabytek-zamiana-C22555358.html > fajny i od razu na żółtych widziałęm go - gaz zdjął - cena hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > http://otomoto.pl/bmw-740-zabytek-zamiana-C22555358.html > fajny i od razu na żółtych tez go widzialem. znam historie z całej rejestracji itp. i sory, ale 20 tys za e32 nie dam to jest jedno z ogłoszeń - z cyklu moje marzenie o wartosci mojego auta, bo udało mi się zakombinować z konserwatorem zeby dostac żołte blachy e32 to jeszcze nie klasyk, jak wiesz a za tyle to sobie znajde egzemplarz z przebiegiem mniej niz 100 tys na mobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > tez go widzialem. znam historie z całej rejestracji itp. > i sory, ale 20 tys za e32 nie dam to jest jedno z ogłoszeń - z cyklu moje marzenie o wartosci > mojego auta, bo udało mi się zakombinować z konserwatorem zeby dostac żołte blachy > e32 to jeszcze nie klasyk, jak wiesz a za tyle to sobie znajde egzemplarz z przebiegiem mniej niz > 100 tys na mobile 20 tys to nie dużo - IMO, biorąc pod uwagę że auto ma niskie koszty utrzymania (OC). 20 tys. na E32 można wydać baaardzo szybko nawet w pozornie zadbanym egzemplarzu. Więc IMO godne rozważenia, tyle że szkoda by było tyrać na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2012 > 20 tys to nie dużo - IMO, biorąc pod uwagę że auto ma niskie koszty utrzymania (OC). no bez przesady z tym OC. oszczędności roczne nie powalają na kolana, raptem wyjdzie 1 bak paliwa > 20 tys. na E32 > można wydać baaardzo szybko nawet w pozornie zadbanym egzemplarzu. bez przesady sęk w tym ze jak kupisz za mniej i wydasz te 10 tys, to wiesz co masz (tak jak w Twoim przypadku). a to auto może się okazać pomimo swojej ceny taką samą skarbonką jak te tańsze i żółte blachy nie są żadną gwarancją do tego: była instalacja gazowa, na pewno jest jakis ślad (dziury po montażu) - a ja poszukuje oryginału > Więc IMO godne rozważenia, > tyle że szkoda by było tyrać na codzień moze i do rozważenia. Ale powiedzmy za 15 tys - góra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 i "delikatnego tuningu" S-klasy... http://moto.allegro.pl/mercedes-w140-600-sel-i2111686392.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > i "delikatnego tuningu" S-klasy... > http://moto.allegro.pl/mercedes-w140-600-sel-i2111686392.html ale ulep.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_lanos1 Napisano 11 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2012 > i "delikatnego tuningu" S-klasy... > http://moto.allegro.pl/mercedes-w140-600-sel-i2111686392.html Wóz od cygańskiego króla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 dlaczego za cos takiego nie kastrują .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > i "delikatnego tuningu" S-klasy... Hmm nie wiem czemu ktoś mając kasę nie kupił sobie calibry do takiego tuningowania tylko zniszczył fajnego marcedesa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Hmm nie wiem czemu ktoś mając kasę nie kupił sobie calibry do takiego tuningowania tylko zniszczył > fajnego marcedesa... Jakoś średnio widzę go w calibrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Jakoś średnio widzę go w calibrze. widać facet ma zboczenie jakieś. Tak samo jemu pasuje ten krzyż jak w tym mercu te podświetlenia z ledów na nogi brewki i inne cuda. Zderzenie epok w motoryzacji, szybcy i wściekli kontra spokojne krążowniki szos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Hmm nie wiem czemu ktoś mając kasę nie kupił sobie calibry do takiego tuningowania tylko zniszczył > fajnego marcedesa... Gość ma klime w garażu a ty my Calibra każesz jezdzić najlepszy jest lewarek od biegów chyba specjalnie dla jego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > i "delikatnego tuningu" S-klasy... > http://moto.allegro.pl/mercedes-w140-600-sel-i2111686392.html Kierownica i rygielki- dbałość od detale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > widać facet ma zboczenie jakieś. Tak samo jemu pasuje ten krzyż jak w tym mercu te podświetlenia z > ledów na nogi brewki i inne cuda. Zderzenie epok w motoryzacji, szybcy i wściekli kontra > spokojne krążowniki szos. Ty ale to jest zdjęcie poglądowe, przecież nie wiem kto jest właścicielem merca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > no to widzę że choroba postępuje > powiem Ci co jest najgorsze - najgorsze jest to że to jest naprawdę wygodne (el.fotele, szyby, > lusterka, klimatyzacja, nivo, szyberdach itd.) , ciche auto którym można się bez kompromisu, > spokojnie poruszać na co dzień Półleżąca, leniwa, rozwalona pozycja za kierownicą to > dosłownie poezja. A silnik OM603 raczej problemów sprawiał nie będzie a i mocowo wystarcza o > dziwo > oczywiście - na motokąciku napisaliby że mi się wydaje bo nie może być wygodny bo nie ma kolorowych > wyświetlaczy LCD i assistance ale ja wiem co mówię > sprzedałem już w zasadzie E32, miałem kupować 740 (E32 lub E38) ale powiem Ci że kusi mnie troche: > http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-300-sdl-C22712963.html dwadziescia pięc tysięcy za 25 letnie auto z 370tkm przebiegiem trzylitrowym doładowanym dieslem o zabójczej mocy az 147KM i to jeszcze w kupiastym kolorze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 12 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > Ty ale to jest zdjęcie poglądowe, przecież nie wiem kto jest właścicielem merca no oczywiście. Po prostu rozwala mnie takie tuningowanie aut. Przykładowo ktoś ma auto z przednim napędem, a robi go na styl driftowozów. Jeszcze jakieś malowania to przeboleje ale jak ktoś robie przeróbki dociskające tylną oś przy przednim napędzie. No mijają się ludzie z powołaniem. Bajki pisać nie auta przerabiać. W zależności od projektu powinno być wybrane auto bazowe, a nie tak co mam to przerabiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2012 > dwadziescia pięc tysięcy za 25 letnie auto z 370tkm przebiegiem trzylitrowym doładowanym dieslem o > zabójczej mocy az 147KM i to jeszcze w kupiastym kolorze.... a Ty ile dałeś za Q5? załóżmy że 200 tys. - 200 tys na nafaszerowaną chińską elektroniką podwyższoną przeróbkę Skody Octavii o linii dupy wieloryba? weź też pod uwagę że 370 tys km dla takiego Merca to mniej niż dla Twojego auta 100 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.