Skocz do zawartości

Ostatni prawdziwy Merc?


Rekomendowane odpowiedzi

> a Ty ile dałeś za Q5?

> załóżmy że 200 tys. - 200 tys na nafaszerowaną chińską elektroniką podwyższoną przeróbkę Skody

> Octavii o linii dupy wieloryba?

> weź też pod uwagę że 370 tys km dla takiego Merca to mniej niż dla Twojego auta 100 tys km

znowu to samo hehe.gifhehe.gif

zderzenie epok dzisiejsze plastikowozy nie wytrzymują 370tys, a ten merol będzie kręcił tłokami jeszcze długie lata. Silnik, zawieszenie i zdawkowa elektronika jak była w tych auta była robiona w starym stylu czyli na lata. Niestety teraz jest produkowane do końca gwarancji i nie ma prawa dłużej działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a Ty ile dałeś za Q5?

> załóżmy że 200 tys. - 200 tys na nafaszerowaną chińską elektroniką podwyższoną przeróbkę Skody

> Octavii o linii dupy wieloryba?

> weź też pod uwagę że 370 tys km dla takiego Merca to mniej niż dla Twojego auta 100 tys km

Ale mam trzysta koni i wspaniałą linię nadwozia, pachnące wnętrze nowością, (tylko to wnetrze jakies takie skromne i mało kolorowe jest, ale trudno sie mówi) nie napierdziane w fotele, troche chińskich gadżetów też mam zlosnik.gif, oprócz tego żadne sniegi mi nie straszne, nie musze odśnieżać bo nawet to jedzie, jest dosyć wygodne, bezpieczne (też), niski przebieg (ojtam ojtam opowiadasz że moje 100 więcej niż 370takiego merca), ma dużo fajnych lekkich i niekorodowalnych plastików, nowe śrubki, gumy, uszczelki, "niezmęczony materiał" itp itd i wogóle och i ach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mam trzysta koni i wspaniałą linię nadwozia, pachnące wnętrze nowością, (tylko to wnetrze

> jakies takie skromne i mało kolorowe jest, ale trudno sie mówi) nie napierdziane w fotele,

> troche chińskich gadżetów też mam , oprócz tego żadne sniegi mi nie straszne, nie musze

> odśnieżać bo nawet to jedzie, jest dosyć wygodne, bezpieczne (też), niski przebieg (ojtam

> ojtam opowiadasz że moje 100 więcej niż 370takiego merca), ma dużo fajnych lekkich i

> niekorodowalnych plastików, nowe śrubki, gumy, uszczelki, "niezmęczony materiał" itp itd i

> wogóle och i ach

co kto lubi, jak to mówią - ważne to być zadowolonym z siebie zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no oczywiście. Po prostu rozwala mnie takie tuningowanie aut. Przykładowo ktoś ma auto z przednim

> napędem, a robi go na styl driftowozów. Jeszcze jakieś malowania to przeboleje ale jak ktoś

> robie przeróbki dociskające tylną oś przy przednim napędzie. No mijają się ludzie z

> powołaniem. Bajki pisać nie auta przerabiać. W zależności od projektu powinno być wybrane auto

> bazowe, a nie tak co mam to przerabiam.

Odbiegając zupełnie od tematu to ja przez brak docisku tylnej osi wydachowałem rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale mam trzysta koni i wspaniałą linię nadwozia, pachnące wnętrze nowością, (tylko to wnetrze

> jakies takie skromne i mało kolorowe jest, ale trudno sie mówi) nie napierdziane w fotele,

> troche chińskich gadżetów też mam , oprócz tego żadne sniegi mi nie straszne, nie musze

> odśnieżać bo nawet to jedzie, jest dosyć wygodne, bezpieczne (też), niski przebieg (ojtam

> ojtam opowiadasz że moje 100 więcej niż 370takiego merca), ma dużo fajnych lekkich i

> niekorodowalnych plastików, nowe śrubki, gumy, uszczelki, "niezmęczony materiał" itp itd i

> wogóle och i ach

Każdy ptaszek swoje piórka chwali.

Mnie osobiście bliżej do poglądów Konika .

IMO "kupięć" nie ma szału i chyba pozgredziłbym kasy na taki wóz (gdybym takową dysponował grinser006.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3.0TDI ma 300KM tak OT? czy to jakiś wirus?

3.0 ma 240, moje jest troche dłubnięte zlosnik.gif Wszystkich wersji było kilka:

2.0 TFSI (180KM)

2.0 TDI (143KM)

2.0 TFSI (211KM)

2.0 TDI (170KM)

3.0 TDI (240KM)

3.2 FSI (270KM)

2.0 TFSI hybrid (245KM)

przejechałem sie 3.2fsi ale brakowało mi tego doładowania i zrezygnowałem. takie zboczenie, nie lubie silników n/a. A samemu nie chciałem już kombinować z turbieniem bo to auto jest kupione na firme, ma jeździć i szkoda by mi było gwarancji. Zresztą za drogie na takie zabawy wink.gif jakby były 3.2 turbo to nawet bym sie nie zastanawiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem! jechałes na motocyklu...

> ja też dawniej miałem parcie na zawstydzanie ale jakoś mi samo potem przeszło.

Nie motocykl - bolid F1 (skrot od Fiat Uno grinser006.gif). Prawde mowiac to nie bylo zawstydzanie dla samego zawstydzania, po prostu jechali z niekompatybilna wzgledem mnie szybkoscia zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie motocykl - bolid F1 (skrot od Fiat Uno ). Prawde mowiac to nie bylo zawstydzanie dla samego

> zawstydzania, po prostu jechali z niekompatybilna wzgledem mnie szybkoscia .

a to mnie skoda felicia dzisiaj rano wyprzedziła. 1.3mpi. też jechała z prędkością niekompatybilna do mojej. ja miałem 90 na liczniku a ona zapewne więcej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w dowodzie mam wpisane 1940 kg nie zauważyłem w tamtym poście pytania o masę bo pisze z tel i

> literki małe

no i już wiadomo że te stado KM to ma co robić ;-)

mnie to właśnie przeraża w takich autach - ogromna masa, w dodatku wysoko zawieszona zlosnik.gif

jakbyś miał te 331Km w sedanie o masie 1400kg to by był superszał ale na 2t to już nie jest aż takie niewiadomo co 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakbyś miał te 331Km w sedanie o masie 1400kg to by był superszał ale na 2t to już nie jest aż

> takie niewiadomo co

To nadal jest dużo przy większych prędkościach, kiedy to słabsze samochody już słabo przyśpieszają przez opory powietrza, a taki z 300KM prze dalej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i już wiadomo że te stado KM to ma co robić ;-)

> mnie to właśnie przeraża w takich autach - ogromna masa, w dodatku wysoko zawieszona

> jakbyś miał te 331Km w sedanie o masie 1400kg to by był superszał ale na 2t to już nie jest aż

> takie niewiadomo co

mi potrzebna jest taka masa i czterołap bo ja ciągnę często przyczepe lub lawetę i mała popierdułka jest niewskazana, bo nie chce żeby mi potem zrobiło tak jak z tym "miota nim jak szatan" Jakbym chciał mieć auto sportowe to bym kupił sportowe auto;) fabryka podaje 6.5 s do setki przy 240 koniach a teraz jest dużo lepiej ale nawet nie wiem ile. Nie mierze, nie obchodzi mnie to, grunt że jedzie, da sie tym bez problemu wyprzedzać na trasie nawet z ładunkiem bez zastrajania się i podchodów z serii "zdąże czy nie zdążę". pozatym takie audi wcale takie wysokie nie jest. To nie jest prawdziwa terenówka tylko nabrzmiałe małe kombi udające terenówkę. Mało tego nie chciałbym prawdziwej terenówki, chociaż powiem że trend ostatnio idzie w mój gust i takim ix35 czy nową kiją sportage nie pogardziłbym, tylko właśnie że tam słabe silniki wkładają ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nadal jest dużo przy większych prędkościach, kiedy to słabsze samochody już słabo przyśpieszają

> przez opory powietrza, a taki z 300KM prze dalej

ja wiem że 300KM to 300KM - podobny efekt jest choćby w 750i gdzie przy małych prędkościach ta V12 wręcz rozczarowuje ale powyżej 140 wiadomo już po co ją wsadzili zlosnik.gif

ale mimo wszystko wolałbym A6 Avant z tym samym silnikiem co w tej Q5 wink.gif

jednak do miasta, do samych przyśpieszeń w okolicach 0-140km/h lepsze jest lekkie auto o zbliżonym stosunku moc/masa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi potrzebna jest taka masa i czterołap bo ja ciągnę często przyczepe lub lawetę i mała popierdułka

> jest niewskazana, bo nie chce żeby mi potem zrobiło tak jak z tym "miota nim jak szatan"

> Jakbym chciał mieć auto sportowe to bym kupił sportowe auto;) fabryka podaje 6.5 s do setki

> przy 240 koniach a teraz jest dużo lepiej ale nawet nie wiem ile. Nie mierze, nie obchodzi

> mnie to, grunt że jedzie, da sie tym bez problemu wyprzedzać na trasie nawet z ładunkiem bez

> zastrajania się i podchodów z serii "zdąże czy nie zdążę". pozatym takie audi wcale takie

> wysokie nie jest. To nie jest prawdziwa terenówka tylko nabrzmiałe małe kombi udające

> terenówkę. Mało tego nie chciałbym prawdziwej terenówki, chociaż powiem że trend ostatnio

> idzie w mój gust i takim ix35 czy nową kiją sportage nie pogardziłbym, tylko właśnie że tam

> słabe silniki wkładają

6,5s do 100 przy 1940kg i 240KM - ciekawe ale... IMO to raczej jest niemożliwe zlosnik.gif (biorąc pod uwagę że 220KM Porsche Boxter ma 6.9 i jest lżejszy chyba lekko 600kg wink.gif )

Wszystko pieknie z tym Q5 mnie tylko jedna rzecz zastanawia. Czy wspomniane A6 Avant (powiedzmy Quattro) nie jest:

- lepiej trzymające się drogi

- wygodniejsze (w sensie pozycji za kierownicą + bardziej komfortowe zawieszenie - wszak SUV musi być twardszy)

- lepiej wyglądające (kwestia gustu)

- mało istotny pewnie przy tej kasie argument ale łatwiejsze i tańsze w utrzymaniu (opory powietrza, koszt opon, felg itd)

?

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jednak do miasta, do samych przyśpieszeń w okolicach 0-140km/h lepsze jest lekkie auto o zbliżonym

> stosunku moc/masa

Nie zgodzę się wink.gif

Do miasta lepsze jest krótsze i wyższe auto. Łatwiej zmieniać pas i lepiej widzisz co przed Tobą, dzięki czemu lepiej przewidujesz rozwój wypadków (np który pas szybciej jedzie, itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 6,5s do 100 przy 1940kg i 240KM - ciekawe ale... IMO to raczej jest niemożliwe (biorąc pod uwagę

> że 220KM Porsche Boxter ma 6.9 i jest lżejszy chyba lekko 600kg )

tak podają, jak nie wierzysz to sprawdź sobie w googlach zlosnik.gif

> Wszystko pieknie z tym Q5 mnie tylko jedna rzecz zastanawia. Czy wspomniane A6 Avant (powiedzmy

> Quattro) nie jest:

> - lepiej trzymające się drogi

> - wygodniejsze (w sensie pozycji za kierownicą + bardziej komfortowe zawieszenie - wszak SUV musi

> być twardszy)

> - lepiej wyglądające (kwestia gustu)

> - mało istotny pewnie przy tej kasie argument ale łatwiejsze i tańsze w utrzymaniu (opory

> powietrza, koszt opon, felg itd)

> ?

O takie a6 Ci chodzi? Kto wie, może kiedys bede takie miał;)

aud_allroad_2006_001.jpg

ad1 i ad2 Nie wiem nie jeździłem a6 i nie mam porównania, w każdym razie narazie nie narzekam na komfort a jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą to sie troche wyżej siedzi niż np w seicento i jest lepiej, nie trzeba ćwiczyć żurawia zlosnik.gif

co do wyglądu to tragedii nie ma, ładnie to wygląda jest zwarte w jedną całość. Bo np BMW X1 to jak dla mnie porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak podają, jak nie wierzysz to sprawdź sobie w googlach

widziałem, i szczerze nie wiem jakim cudem - jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś "launch control" hmm.gif

> O takie a6 Ci chodzi? Kto wie, może kiedys bede takie miał;)

bardziej o takie:

2.jpg

bez dodatkowych zwojów sprężyn wink.gif

> ad1 i ad2 Nie wiem nie jeździłem a6 i nie mam porównania, w każdym razie narazie nie narzekam na

> komfort a jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą to sie troche wyżej siedzi niż np w seicento i

> jest lepiej, nie trzeba ćwiczyć żurawia

nie jeździłem Q5, ale jeździłem nowym ML - i powiem szczerze że w porównaniu nawet do W126 z pierwszego posta jest słabo z komfortem - tłucze się toto na dziurach, twarde (jakość sklecenia łaskawie pominę). Ponadto ja osobiście nie lubię siedzieć "pionowo". Może w Audi są poważniejsi niż dziś w "gwieździe" zlosnik.gif

> co do wyglądu to tragedii nie ma, ładnie to wygląda jest zwarte w jedną całość. Bo np BMW X1 to jak

> dla mnie porażka.

a to to już w ogóle pomińmy milczeniem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widziałem, i szczerze nie wiem jakim cudem - jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś "launch

> control"

nie wiem co masz na myśli smile.gif

> bardziej o takie:

> bez dodatkowych zwojów sprężyn

ładne no ale właśnie za niskie i dlatego bym nie kupił. Już teraz bym sie zakopał a co dopiero jakby naprawde sniegi spadły. Wiesz ja mieszkam troche na takim zadupiu, co prawda okolica ładna, malownicza, pagórkowata, no ale zadupie i teraz takie audi by mnie nie zbawiło bo bym sie zawiesił podwoziem. W lecie jeszcze by tragedii nie było

> nie jeździłem Q5, ale jeździłem nowym ML - i powiem szczerze że w porównaniu nawet do W126 z

> pierwszego posta jest słabo z komfortem - tłucze się toto na dziurach, twarde (jakość

> sklecenia łaskawie pominę).

A to wiesz mamy skode 120 w rodzinie z 77. Zadbana jest dosyć. Mój brat nią jeździ. I ta skoda to dosłownie płynie po drodze jak łóżko wodne, ale co z tego jak w zakrecie przy prędkości powyżej 70km/h to smierć na drodze...

>Ponadto ja osobiście nie lubię siedzieć "pionowo". Może w Audi są

> poważniejsi niż dziś w "gwieździe"

Ale że oso chozi, jak pionowo? zlosnik.gif

> a to to już w ogóle pomińmy milczeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to wiesz mamy skode 120 w rodzinie z 77. Zadbana jest dosyć. Mój brat nią jeździ. I ta skoda to

> dosłownie płynie po drodze jak łóżko wodne, ale co z tego jak w zakrecie przy prędkości

> powyżej 70km/h to smierć na drodze...

Bo takie auta oduczaja drogowego chuliganstwa, odstresowuja, wyluzowuja, wydatnie spowalniaja tempo zycia grinser006.gif.

Z reszta dwa worki kartofli do bagaznika i zakrety powyzej 70-tki beda inaczej wygladac 275123014-zielony.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo takie auta oduczaja drogowego chuliganstwa, odstresowuja, wyluzowuja, wydatnie spowalniaja tempo

> zycia .

> Z reszta dwa worki kartofli do bagaznika i zakrety powyzej 70-tki beda inaczej wygladac .

wystarczy duża kostka chodnikowa wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.