Skocz do zawartości

Ostatni prawdziwy Merc?


Rekomendowane odpowiedzi

> kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz

> za pełnię szczęścia

Mnie rodzice wychowali na "beczkach", do dzisiaj poznam dźwięk 240D z wysokości kilku pięter, jak nasłuchiwałem kiedy przyjadą, a klang zamykanych drzwi, to już w ogóle pieści serce 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.8 + automat ? --- nie nie

> minimum 5.0 + automat + gazownia

musiałbyś doprecyzować, 5.6 bywały z motorem 242 KM, a 60 koni różnicy w stosunku do 2.8, a do tego zwiększone koszty eksploatacji nie rekompensują trochę lepszej dynamiki.

Na polskie drogi 2.8 wystarcza.

2.6 nie jechałem, ale ten rzeczywiście musiałby już zamulać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> produkować diesla tylko na stany? na ojczyznę wielkich V8? brzmi nielogicznie

123 coupe tez mialo diesla i tez tylko na usa.

Logika w tym byla taka ze po kryzysie paliwowym dany model (moze chodzilo tylko o auta z importu)musial spalac srednio iles tam paliwa. Wiec wpakowano do tych aut diesle zeby obnizyc srednia spalania. Oczywiscie diesle sprzedawaly sie marnie ale udalo sie w ten sposob "przymycic" do sprzedazy 6 i 8 cylindrowce smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurde - "serce roście" jak sie czyta - czyli jednak jeszcze nie wszyscy uważają plastikowy pudłowóz

> za pełnię szczęścia

no ja tez popieram trend smile.gif to juz wiesz....

po tym co ogladalem:

1. zal mnie bierze ze tyle jeszcze bede musial szukac, bo niestety stan vs cena w polsce dla e32 i podobnych... ech... budzet juz jest od dawna, a nie ma co kupic*

2. coraz mniej lubie moje megane, po kilku jazdach e32 czy w124 wink.gif

*- od 2 tygodni nic nie ogladam bo pogoda przeszkadza smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu tylko 500 i 560?

> znajomy z Krakowa ma złotego 560 i szczerze powiem że to auto i tak nie jest jakieś zatrważająco

> szybkie, poza tym szybka jazda tym autem to profanacja

Jakbym chciał szybko jeżdzić to kupiłbym STI czy innego Evo grinser006.gif wydaje mi się że im większa pojemność to przyjemniejsze bulgotanie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oglądałem ładne W116 6.9 jak kupowałem W108 u tego samego gościa, w dodatku za tą samą kasę. Kusiło

> - ale to jednak co innego dla mnie

> W116, W126 - tak - ale jako fura na codzień

A nie spotkałeś gdzies ładnego W126?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak się ogarnę z domem - to napewno w126 zawita -

> do jazdy na codzień

> Tylko dla tego że w tych autach są fotele a w innych krzesła

Ja potrzebuje furki do weekendowego bujania grinser006.gif wymyśliłem że zamiast motocykla kupie takiego Mercedesa, zareszta od dawna o nim myślałem. spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szło to mniej więcej tak:

Benzynowe:

R6 - 2,6 l - 3,0 l SOHC

1985-1991 2.6-12v 166 KM

1979-1985 2.8-12v 185 KM

V8 - 3,8 l - 5,6 l SOHC

1979-1985 3.8-16v 218 KM

1985-1991 4.2-16v 218 KM

1979-1985 5.0-16v 245 KM

1985-1991 5.6-16v 279 KM

Wysokoprężne:

R5 - 3,0 l TD SOHC

1980-1982 3.0 TD 121KM

1982-1985 3.0 TD 125KM

R6 - 3,0 l - 3,5 l TD SOHC

1986-1987 3.0 TD 147KM

1990-1991 3.5 TD 136KM

tuk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ja się gdzieś tu już dziwiłem że masz to E32 a nie W126

eeee E32 to ostatnie 7 które ma klimat i "pysk" rekina zlosnik.gif

E38 już za bardzo ugrzecznili foch.gif

Mi się kształt E32 podoba, poza tym można nim jeździć bezstresowo na co dzień zlosnik.gif

Wiadomo - wolałbym E23 albo E3 ale - E32 ma pełny ocynk a tamte mają zazwyczaj pełno rdzy zlosnik.gif

Jedyne czego żałuję w swoim E32 to za mały silnik - ludzie, kupujcie tylko 740!!! grinser006.gif

No ewentualnie 735 R6 - 730 V8 jest bez sensu, a 750 V12 to wór bez dna - jak ktoś potrafi utrzymać w nienagannym stanie 750 to znaczy że naprawdę dużo zarabia oink.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja tez popieram trend to juz wiesz....

> po tym co ogladalem:

> 1. zal mnie bierze ze tyle jeszcze bede musial szukac, bo niestety stan vs cena w polsce dla e32 i

> podobnych... ech... budzet juz jest od dawna, a nie ma co kupic*

> 2. coraz mniej lubie moje megane, po kilku jazdach e32 czy w124

> *- od 2 tygodni nic nie ogladam bo pogoda przeszkadza

a jakiego silnika szukasz w końcu? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niestety, choć ten z pierwszego posta był do sprzedania, ale kolega już sie rozmyślił

a Ty coś wspominałeś o sprzedaży E32 czy mi się wydaje? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak to jest z dobrymi autami

Wiesz - auto nie jest idealne ale zrobiony ma zawias, hamulce, wydech, układ kierowniczy, wtryskiwacze + układ paliwowy, zapłonowy, opony, felgi, ogarnięte wnętrze i generalnie parę innych rzeczy - łącznie wg tabelki poszło na nie 16 tys zlosnik.gif

Głównie do poprawek jest lakier - tzn nie ma rdzy ale jeden błotnik jakiś ^&*( mi przejechał gwoździem a drzwi od strony kierowcy są lekko wgniecione... tyle że ja już nie chcę pakować kasy w 730 - gdyby to było 740 to bym nie sprzedawał.

Ale tak czy siak zrobiłem w te 1,5 roku ok 40 tys km i jestem zadowolony zlosnik.gif Auto naprawdę świetnie się prowadzi, jest zwarte, ciche, ma doskonale wytłumione zawieszenie i opony. Jest bardzo przyjemne w codziennym obyciu - każdemu mogę szczerze polecić E32 ok.gif tylko uwaga - wbrew pozorom to auto nie jest duże jak na dzisiejsze standardy - funkcjonalnie jest wielkości powiedzmy Forda Mondeo. Z longiem jest trochę lepiej zlosnik.gif

Jest też bezawaryjne, nigdy nie stanęło ani nie kaprysiło ok.gif Jest też bardzo zwrotne co pozwala manewrować nim bez problemów nawet po zatłoczonym mieście ok.gif

285730653-00000209.jpg

Auto jest takie ciepłe, przytulne - lubi się je zlosnik.gif

jedynym minusem jest to, że ludzie się krzywo patrzą na drodze i to czuć tzn wzrasta poziom chamstwa ze strony innych. Drastycznie jest to widoczne jak się np przesiadam z Wołgi na E32 - Wołgę wszyscy wpuszczą itd. cieszą się a BMW - zacięta mina, nikt nie wpuści i generalnie "jesteś dres w BMW". Ot taki folklor zlosnik.gif

post-14970-14352515449308_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> V8 nadal, co niestety jest głównym utrudnieniem ale zawsze chcialem miec V8, i jak nie teraz to

> juz pewnie nigdy

740 only ok.gif

oglądałes to zielone z jasną skórą z Allegro? Pewnie "ulep"? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz to chciałeś mnie wk....ć, czy o co Ci chodzi? wink.gif

Gdybyś pod opisem zamieścił cenę, to ja rozumiem, ale napisac jaki to fajny samochód, ale już niestety sprzedany, to wiesz, gdzie se wsadź zlosnik.gif

Szukam na spokojnie czegoś fajnego, między E32 - W126, ewentualnie S124, mam rok czasu na poszukiwania, bo tyle zajmie mi dokończenie budowy domu, wcześniej nawet się przy małżonce nie odzywam wink.gif

Fajne auta się trafiają, ale cholernie rzadko i na ogół coś nie pasuje, bliski byłem decyzji zakupu W124 280E, ale manual - no zniechęciła mnie ta skrzynia okrutnie.

Myślę, że będę szukał az nie znajdę W126, bo coraz mniej ich jest, a to jednak była pierwsza i największa moja miłość motoryzacyjna od pierwszego spojrzenia. Żaden inny samochód nie ma tak pięknej klasycznej linii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 740 only

na tym etapie: biore jakikolwiek V8 smile.gif nie wybrzydzam. Nawet powoli sie rozgladam juz za e38, zeby zwiekszyc szanse, ale kurde jak se tak pacze to wychodzi ze to badziewie mniej trwałe blacharsko niz e32.

> oglądałes to zielone z jasną skórą z Allegro? Pewnie "ulep"?

nie bo to byl long i nie wejdzie do garazu (no ewentualnie, na centmetry). ale powoli przekonuje sie zeby olac to kryterium i trzymac latem pod chmurką, tylko na zime chować gdzies w wynajetym garazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na tym etapie: biore jakikolwiek V8 nie wybrzydzam. Nawet powoli sie rozgladam juz za e38, zeby

> zwiekszyc szanse, ale kurde jak se tak pacze to wychodzi ze to badziewie mniej trwałe

> blacharsko niz e32.

ja sam myślę o E38 ale kilka rzeczy mi w nim przeszkadza - i tak jak mówisz, niestety auto to jest ogólnie gorzej wykonane niż E32 :/

> nie bo to byl long i nie wejdzie do garazu (no ewentualnie, na centmetry). ale powoli przekonuje

> sie zeby olac to kryterium i trzymac latem pod chmurką, tylko na zime chować gdzies w

> wynajetym garazu.

10cm robi aż taką różnice? wink.gif

Mi W108 wyciął lekkiego psikusa bo okazało się że jest dłuższy niż E32 i do garażu który był na niego przeznaczony "na styk" nie wlazł zlosnik.gif270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja sam myślę o E38 ale kilka rzeczy mi w nim przeszkadza - i tak jak mówisz, niestety auto to jest

> ogólnie gorzej wykonane niż E32 :/

ano, niestety.

> 10cm robi aż taką różnice?

robi smile.gif mam w garażu dokładnie 519 cm. parkowanie co do cm jest nierealne, także auto może mieć maks 510 (a i tak już będzie to niezła gimnastyka. że o chodzeniu to można zapomnieć smile.gif

> Mi W108 wyciął lekkiego psikusa bo okazało się że jest dłuższy niż E32 i do garażu który był na

> niego przeznaczony "na styk" nie wlazł

no o tym właśnie mówie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to to ok

> Dlaczego ?

> Znam jedynie nivo z MB

dlatego że prawdopodobnie będzie wymagało regeneracji wink.gif

poza tym po 20 latach potrafią tam być już różne cuda porobione i kowalskie usprawnienia hehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://otomoto.pl/bmw-740-zabytek-zamiana-C22555358.html

> fajny i od razu na żółtych

tez go widzialem. znam historie z całej rejestracji itp.

i sory, ale 20 tys za e32 nie dam smile.gif to jest jedno z ogłoszeń - z cyklu moje marzenie o wartosci mojego auta, bo udało mi się zakombinować z konserwatorem zeby dostac żołte blachy smile.gif

e32 to jeszcze nie klasyk, jak wiesz smile.gif a za tyle to sobie znajde egzemplarz z przebiegiem mniej niz 100 tys na mobile smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez go widzialem. znam historie z całej rejestracji itp.

> i sory, ale 20 tys za e32 nie dam to jest jedno z ogłoszeń - z cyklu moje marzenie o wartosci

> mojego auta, bo udało mi się zakombinować z konserwatorem zeby dostac żołte blachy

> e32 to jeszcze nie klasyk, jak wiesz a za tyle to sobie znajde egzemplarz z przebiegiem mniej niz

> 100 tys na mobile

20 tys to nie dużo - IMO, biorąc pod uwagę że auto ma niskie koszty utrzymania (OC). 20 tys. na E32 można wydać baaardzo szybko nawet w pozornie zadbanym egzemplarzu. Więc IMO godne rozważenia, tyle że szkoda by było tyrać na codzień hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 20 tys to nie dużo - IMO, biorąc pod uwagę że auto ma niskie koszty utrzymania (OC).

no bez przesady z tym OC. oszczędności roczne nie powalają na kolana, raptem wyjdzie 1 bak paliwa wink.gif

> 20 tys. na E32

> można wydać baaardzo szybko nawet w pozornie zadbanym egzemplarzu.

bez przesady smile.gif sęk w tym ze jak kupisz za mniej i wydasz te 10 tys, to wiesz co masz (tak jak w Twoim przypadku). a to auto może się okazać pomimo swojej ceny taką samą skarbonką jak te tańsze smile.gif

i żółte blachy nie są żadną gwarancją smile.gif do tego: była instalacja gazowa, na pewno jest jakis ślad (dziury po montażu) - a ja poszukuje oryginału wink.gif

> Więc IMO godne rozważenia,

> tyle że szkoda by było tyrać na codzień

moze i do rozważenia. Ale powiedzmy za 15 tys - góra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakoś średnio widzę go w calibrze.

widać facet ma zboczenie jakieś. Tak samo jemu pasuje ten krzyż jak w tym mercu te podświetlenia z ledów na nogi brewki i inne cuda. Zderzenie epok w motoryzacji, szybcy i wściekli kontra spokojne krążowniki szos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm nie wiem czemu ktoś mając kasę nie kupił sobie calibry do takiego tuningowania tylko zniszczył

> fajnego marcedesa...

Gość ma klime w garażu a ty my Calibra każesz jezdzić zlosnik.gif najlepszy jest lewarek od biegów chyba specjalnie dla jego serce.gif270747800-sex.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widać facet ma zboczenie jakieś. Tak samo jemu pasuje ten krzyż jak w tym mercu te podświetlenia z

> ledów na nogi brewki i inne cuda. Zderzenie epok w motoryzacji, szybcy i wściekli kontra

> spokojne krążowniki szos.

Ty ale to jest zdjęcie poglądowe, przecież nie wiem kto jest właścicielem merca grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to widzę że choroba postępuje

> powiem Ci co jest najgorsze - najgorsze jest to że to jest naprawdę wygodne (el.fotele, szyby,

> lusterka, klimatyzacja, nivo, szyberdach itd.) , ciche auto którym można się bez kompromisu,

> spokojnie poruszać na co dzień Półleżąca, leniwa, rozwalona pozycja za kierownicą to

> dosłownie poezja. A silnik OM603 raczej problemów sprawiał nie będzie a i mocowo wystarcza o

> dziwo

> oczywiście - na motokąciku napisaliby że mi się wydaje bo nie może być wygodny bo nie ma kolorowych

> wyświetlaczy LCD i assistance ale ja wiem co mówię

> sprzedałem już w zasadzie E32, miałem kupować 740 (E32 lub E38) ale powiem Ci że kusi mnie troche:

> http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-300-sdl-C22712963.html

dwadziescia pięc tysięcy za 25 letnie auto z 370tkm przebiegiem trzylitrowym doładowanym dieslem o zabójczej mocy az 147KM i to jeszcze w kupiastym kolorze....

facepalm%5B1%5D.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty ale to jest zdjęcie poglądowe, przecież nie wiem kto jest właścicielem merca

no oczywiście. Po prostu rozwala mnie takie tuningowanie aut. Przykładowo ktoś ma auto z przednim napędem, a robi go na styl driftowozów. Jeszcze jakieś malowania to przeboleje ale jak ktoś robie przeróbki dociskające tylną oś przy przednim napędzie. No mijają się ludzie z powołaniem. Bajki pisać nie auta przerabiać. W zależności od projektu powinno być wybrane auto bazowe, a nie tak co mam to przerabiam. sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dwadziescia pięc tysięcy za 25 letnie auto z 370tkm przebiegiem trzylitrowym doładowanym dieslem o

> zabójczej mocy az 147KM i to jeszcze w kupiastym kolorze....

a Ty ile dałeś za Q5? 270751858-jezyk.gifzlosnik.gif

załóżmy że 200 tys. - 200 tys na nafaszerowaną chińską elektroniką podwyższoną przeróbkę Skody Octavii o linii dupy wieloryba? icon_eek.gifzlosnik.gif

weź też pod uwagę że 370 tys km dla takiego Merca to mniej niż dla Twojego auta 100 tys km zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.