ReplikantONE Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że wahają się w okolicy 5000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Lepiej dolozyc do city, a jezeli 50 to bym w pugA poszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Lepiej dolozyc do city, a jezeli 50 to bym w pugA poszedl po co w puga? drogi a i tak w chinach skladany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Miałem Kymco(zwykłe Agility z dzieloną kanapą), zażynałem i psuć się nie chciał. Nie zawiódł mnie przez 16 000km - żadnej najmniejszej usterki - potem sprzedałem. Zero szacunku po prostu zawsze gaz na max, nie ważne czy był upał 30*C... czy -20 ,w zimie też katowany i nic...nawet oleju nie chciał brać... Czysta przyjemność użytkować taki skuter...Szkoda, że nie bardzo zrywny aczkolwiek można troszkę pokombinować z rolkami i twardszymi sprężynami sprzęgła - pomaga zauważalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > Miałem Kymco(zwykłe Agility z dzieloną kanapą), zażynałem i psuć się nie chciał. Nie zawiódł mnie > przez 16 000km - żadnej najmniejszej usterki - potem sprzedałem. Zero szacunku po prostu > zawsze gaz na max, nie ważne czy był upał 30*C... czy -20 ,w zimie też katowany i nic...nawet > oleju nie chciał brać... > Czysta przyjemność użytkować taki skuter...Szkoda, że nie bardzo zrywny aczkolwiek można troszkę > pokombinować z rolkami i twardszymi sprężynami sprzęgła - pomaga zauważalnie. no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje itp. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje > itp. ? RS sie tylko stylistycznie rozni, jak potrzebujesze praktycznego pierdzidelka to vierz Agility City Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje > itp. ? Różni się tylko stylistycznie więc wolał bym zwykły z dzielona kanapa jeśli jeszcze taki znajdziesz. Fajne oparcie nawet jest po podniesieniu tylnej kanapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > RS sie tylko stylistycznie rozni, jak potrzebujesze praktycznego pierdzidelka to vierz Agility City City ma większe koła ale czy warto dopłacać tylko dla większych kół? Poprawcie mnie jeśli się mylę. Jest jeszcze sym orbit i jest on właściwie taki sam silnik ten sam wydech trochę inna stylistyka ale widać że był na bazie agility Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Marca 2012 Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 > City ma większe koła ale czy warto dopłacać tylko dla większych kół? Poprawcie mnie jeśli się mylę. > Jest jeszcze sym orbit i jest on właściwie taki sam silnik ten sam wydech trochę inna > stylistyka ale widać że był na bazie agility warto warto, po "rownych" ulicach prowadzi sie duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek > do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że > wahają się w okolicy 5000 zł. W podobnej cenie zobacz jeszcze to http://otomoto.pl/sym-jet-jet-euro-super-jakosc-pomorze-M2700723.html lub http://otomoto.pl/sym-jet-jet-sport-x-50-sr-hit-cenowy-M2700728.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo Budżet 5000 zł jest nieprzekraczalny a poza tym maszyna potrzebna mi jest teraz a nie za pół roku po kursie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > warto warto, po "rownych" ulicach prowadzi sie duzo lepiej ale jest też cięższy więc pewnie osiągi też ma słabsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > W podobnej cenie zobacz jeszcze to > http://otomoto.pl/sym-jet-jet-euro-super-jakosc-pomorze-M2700723.html > lub > http://otomoto.pl/sym-jet-jet-sport-x-50-sr-hit-cenowy-M2700728.html tylko, że to są dwusuwy - ja chcę czterosuw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo Dokładnie. Jeżdżę od 3 sezonów na Agilitce i mogę stwierdzić jedno - 50km/h nie da się jeździć na naszych drogach - taka jazda grozi śmiercią . Albo sobie odblokujesz (i ew.zwiększysz pojemność) i będziesz śmigał (nie do końca legalnie oczywiście) środkiem pasa w potoku aut, albo zrobisz prawko i kupisz sobie motor. Legalność wg prawa traci się już w momencie ściągnięcia blokad, więc zwiększenie pojemności tu akurat niewiele zmienia. Z doświadczenia mogę napisać że Agilitką 4T bez blokad można w miarę bezpiecznie jeździć - prędkość 70-75 km/h jest na płaskim terenie osiągana bez większych problemów, zwiększenie pojemności do 72cc i ew. korekta przełożeń umożliwia sprawne poruszanie się z prędkościami ok. 80km/h, co jest już zupełności wystarczającą prędkością do poruszania się prawym pasem nawet na drogach o kilku pasach, nie wywołując irytacji u innych "uczestników" ruchu. Spalanie ok 2-2,5l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo Jezuuu, jak ja UWIELBIAM takich radzaczy. Od razu kup lytra, co się pan będziesz rozdrabniał... Koleś pyta o rollera bez dodatkowych uprawnień, za relatywnie niewielkie pieniądze, a Ty rzucasz rady z cyklu "zrób PJ" (koszt na poziomie lekko szacując 2kpln) i "kup 125 ccm" (koszt na poziomie 10+k za goły sprzęt). Bosz, patrzysz i nie grzmisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomasz01 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek > do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że > wahają się w okolicy 5000 zł. Z KYMCO posiadam New Dinka 50 - zapewne ma ten sam silnik Jeździ 3 lata, nic się nie psuje, w ogóle niewiele trzeba przy nim robić - tankować, raz do roku przegląd i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Dokładnie. Jeżdżę od 3 sezonów na Agilitce i mogę stwierdzić jedno - 50km/h nie da się jeździć na > naszych drogach - taka jazda grozi śmiercią . Albo sobie bzdura, skąd masz takie przykre stwierdzenia? >odblokujesz (i ew.zwiększysz > pojemność) i będziesz śmigał (nie do końca legalnie oczywiście) środkiem pasa w potoku aut, aż rozjadą początkującego motorowerzystę a policja wlepi mandat za nielegalną jazdę i jeszcze ubezpieczalnia się doczepi, że płacił składki za motorower a nie motocykl(wszystko możliwe) i za brak uprawnień na motocykl. > Legalność wg prawa traci się już w momencie ściągnięcia blokad, więc zwiększenie pojemności tu > akurat niewiele zmienia. Z doświadczenia mogę napisać że Agilitką 4T bez blokad można w miarę dokładnie zwiększenie pojemności nie wiele zmienia nie tylko pod względem prawnym ale i pod względem jazdy - nadal będą wszyscy go wyprzedzać bo skuter/piździk działa na kierowców aut jak płachta na byka - muszą wyprzedzić . > bezpiecznie jeździć - prędkość 70-75 km/h jest na płaskim terenie osiągana bez większych > problemów, zwiększenie pojemności do 72cc i ew. korekta przełożeń umożliwia sprawne poruszanie > się z prędkościami ok. 80km/h, co jest już zupełności wystarczającą prędkością do poruszania racja da się tyle rozwinąć na prostej z górki nieco więcej ale mimo wszystko jest to licznikowe km/h a wg nawigacji tylko 63-65km/h > się prawym pasem nawet na drogach o kilku pasach, nie wywołując irytacji u innych > "uczestników" ruchu. Spalanie ok 2-2,5l. niestety będą jeszcze bardziej zirytowani, że taki mały a tak szybko jedzie respekt to jest teraz, ruszam VFR i nikt mnie nie chce wyprzedzać. Zamulam(czyt. powoli się rozpędzam) i dalej nikt nie wychyla się. Chyba jestem "lepszym" w tej dżungli. (czyt. on ma szybszego i mu nie dam rady podskoczyć ) mi palił zawsze identycznie koło 2.8-3l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > tylko, że to są dwusuwy - ja chcę czterosuw Jakieś powody, czy tak po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Jakieś powody, czy tak po prostu. Myślę że jazda za smrodzącym 2t nie należy już do takich przyjemności jak kiedyś. Głośne to i olej trzeba dolewać do podajnika a ponadto wiele osób wlewa go trochę do baku w razie awarii dozownika. Pali więcej a to już przestaje być opłacalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Myślę że jazda za smrodzącym 2t nie należy już do takich przyjemności jak kiedyś. Głośne to i olej > trzeba dolewać do podajnika a ponadto wiele osób wlewa go trochę do baku w razie awarii > dozownika. Pali więcej a to już przestaje być opłacalne. Napisałeś, że Twój 4T palił 2,8 - 3 . Oto wynik mojego Syma Euro http://www.spritmonitor.de/en/detail/450433.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Jakieś powody, czy tak po prostu. przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje, odjeżdżam druga sprawa to mi nigdy nie pasował dźwięk żyłowanych dwusuwów, wrażliwy jestem a trzecia sprawa to oszczędność - chociaż tutaj to pewnie marny argument bo i 2T można zrobić niskie spalanie i 4T wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje, > odjeżdżam uwierz mi-tak samo wyglada procedura tankowania kazdego wspolczesnego dwusuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje, > odjeżdżam druga sprawa to mi nigdy nie pasował dźwięk żyłowanych dwusuwów, wrażliwy jestem a > trzecia sprawa to oszczędność - chociaż tutaj to pewnie marny argument bo i 2T można zrobić > niskie spalanie i 4T wysokie Jedyna różnica przy obsłudze, to to, że zamiast wymieniać olej wlewa się raz na 1500 km litr do oddzielnego zbiornika. Fakt, że ja wychowałem się na dwusuwowych silnikach ze ślizgaczy i dźwięk mi w niczym nie przeszkadza, ale jednocylindrowa 50'tka też nie oszałamia dźwiękiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narat Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > bzdura, skąd masz takie przykre stwierdzenia? Traumatyczne przeżycia z kilku prób jazdy przelotówkami w GD: spychanie, trąbienie gdy się jedzie środkiem pasa, wyprzedzanie na żyletkę jak się jedzie przy prawej krawędzi itp. Miałem dość. Do tego doszedł jeszcze brak możliwości omijania wszechobecnych dziur w czasie, gdy na okrągło jest się wyprzedzanym przez inne pojazdy w odległości kilkunastu/kilkudziesięciu cm jadąc przy prawej krawędzi jezdni. Być może jest to specyfika jazdy w konkretnym regionie. > aż rozjadą początkującego motorowerzystę A to niby dlaczego skoro jedziesz jak wszyscy? > a policja wlepi mandat za nielegalną jazdę i jeszcze > ubezpieczalnia się doczepi, że płacił składki za motorower a nie motocykl(wszystko możliwe) i za brak uprawnień na motocykl. Wszystko możliwe - taka jazda jest nielegalna > dokładnie zwiększenie pojemności nie wiele zmienia nie tylko pod względem prawnym ale i pod względem jazdy - nadal będą wszyscy go wyprzedzać bo skuter/piździk działa na kierowców aut jak płachta na byka - muszą wyprzedzić . Nie zauważyłem przy "odpowiednich" prędkościach, w przeciwieństwie do jazdy 45-50km/h > racja da się tyle rozwinąć na prostej z górki nieco więcej ale mimo wszystko jest to licznikowe km/h a wg nawigacji tylko 63-65km/h W mojej Agilitce licznik zawyżał o 2-3km względem gps > niestety będą jeszcze bardziej zirytowani, że taki mały a tak szybko jedzie Wyluzuj, nie wszyscy mają takie jazdy, czasem ludzie chcą po prostu dojechać do pracy. Dla niecierpliwych jest lewy pas, ja jeździłem zawsze prawym. > respekt to jest teraz, ruszam VFR i nikt mnie nie chce wyprzedzać. Zamulam(czyt. powoli się rozpędzam) i dalej nikt nie wychyla się. Chyba jestem "lepszym" w tej dżungli. (czyt. on ma szybszego i mu nie dam rady podskoczyć ) Kolego, niektórzy już wyrośli z piaskownicy... Jak jadę autem to puszczam jednoślady z przyjemnością, bo o tyle mniej aut w korkach, a nie dlatego że "on ma szybszego i mu nie podskoczę" > mi palił zawsze identycznie koło 2.8-3l Może, moja miała inne przełożenia-mniejsze obroty, podłubałem w głowicy też trochę w zimowe wieczory. Średnia za ostatni sezon to 2,08, co daje nieco ponad 1/3 wydatków na paliwo w porównaniu z moim samochodem na LPG. Kwestię powrotu z pracy w 30 min zamiast w 60-90 pominę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 Dobra, zdecydowałem się na RS 4T teraz muszę tylko podjechać do jakiegoś sklepu gdzie mają taki egzemplarz i organoleptycznie doznać tego co ma do zaoferowania ten model dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalkl1 Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > Dobra, zdecydowałem się na RS 4T teraz muszę tylko podjechać do jakiegoś sklepu gdzie mają taki > egzemplarz i organoleptycznie doznać tego co ma do zaoferowania ten model dzięki Ja bym brał zwykłe 4T(nie RS), reszte mozesz przeznaczyc na lepszy kask, rekawiczki i jeszcze moze zostanie... Ok, to tyle ode mnie a jak juz kupisz to pochwal sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje > itp. ? Kupic zwykla wersje. Jest w tym roku w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > Jezuuu, jak ja UWIELBIAM takich radzaczy. "kup 125 ccm" (koszt na > poziomie 10+k za goły sprzęt). > Bosz, patrzysz i nie grzmisz... Sam jestes radzacz. Co ty paczysz. Zostajac w temacie Kymco mozesz kupic wersje 125 taniej niz 50, czyli niecale 6 tys zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 30 Marca 2012 Udostępnij Napisano 30 Marca 2012 > "kup 125 ccm" (koszt na > Sam jestes radzacz. Co ty paczysz. > Zostajac w temacie Kymco mozesz kupic wersje 125 taniej niz 50, czyli niecale 6 tys zl. Jahaaaa. No zgasiłeś mnie. Ale pozostałe koszty jak rozumiem dostrzegłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Jahaaaa. > No zgasiłeś mnie. > Ale pozostałe koszty jak rozumiem dostrzegłeś? Pozostale koszty to nie goly sprzet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 31 Marca 2012 Udostępnij Napisano 31 Marca 2012 > Pozostale koszty to nie goly sprzet. Ale nierozerwalnie wiążą się z "konwersją" 50 ccm -> 125 ccm. Istotą popularności klasy 50 ccm jest właśnie jej dostępność bez dodatkowych uprawnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Dobra, zdecydowałem się na RS 4T teraz muszę tylko podjechać do jakiegoś sklepu gdzie mają taki > egzemplarz i organoleptycznie doznać tego co ma do zaoferowania ten model dzięki Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre > pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli > . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu. Kiedy to było? Bo swojego czasu wyprzedawali wszystkie skutery po mocno okazyjnych cenach, ale potem AFAIK wycofali się z tego asortymentu (i dlatego była ta wyprzedaż) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 > Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre > pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli > . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu. Podjade bo akurat daleko nie mam ale patrząc po cenach na Allegro to 2.5k zł jest już raczej niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2012 Jako markę polecam zdecydowanie; moja była miała Kymco Vitality. Agility z silnikiem 4T - bardzo ekonomiczny pojazd, ale będzie słabszy niż 2T. Zależy czy wybierasz niższe koszty czy większą przyjemność z jazdy, o ile można mówić o przyjemności z jazdy 50ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 > Kiedy to było? Bo swojego czasu wyprzedawali wszystkie skutery po mocno okazyjnych cenach, ale > potem AFAIK wycofali się z tego asortymentu (i dlatego była ta wyprzedaż) Wrzesień 2010. Na fakturze było 2990zł, ale ja wpłaciłem prędzej zaliczkę, stąd moja pomyłka we wcześniejszym poście. Promocja z okazji rocznika- AD 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Podjade bo akurat daleko nie mam ale patrząc po cenach na Allegro to 2.5k zł jest już raczej > niemożliwe w TG na wylotowce na Gliwice (obok Opla) masz sporo sklepów z skuterami i motorami i mój ojciec kupił tam Kymco i jest mega zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > w TG na wylotowce na Gliwice (obok Opla) masz sporo sklepów z skuterami i motorami i mój ojciec > kupił tam Kymco i jest mega zadowolony byłem, jechałem i raczej jestem zdecydowany na zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > byłem, jechałem i raczej jestem zdecydowany na zakup zdaje mi sie, ze jakis fun club sobie zalozymy ps. talarek bedzie naszym bossem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > zdaje mi sie, ze jakis fun club sobie zalozymy > ps. talarek bedzie naszym bossem a Twój ojciec jaki model kupił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > zdaje mi sie, ze jakis fun club sobie zalozymy Ja się też zapisuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > a Twój ojciec jaki model kupił? 2T i daje rade tez nie musi bawic sie w mieszanie "plynow" przy tankowaniu i ogolnie fajnie sie tym jezdzi. ostatnio jak z heniem robilem nocke to jezdzilem troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siudzix Napisano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2012 > Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre > pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli > . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu. Przy ściągniętej blokadzie z wariatora i modułu rozpędza się na prostej do 70km/h (GPS). Pali około 2-2.5L (nie wiem dokładnie, bo co za różnica czy spali te 3-6 zł więcej). Jak już Tatuś wspomniał - znajdź najbliższy Media Expert i tam szukaj tego modelu. Różnica między zwykłym 4T, a RS ? Wygląd, waga, wygodne siedzenie w RS, zwykła wersja wygląda jak przeciętne "chińczyki z Tesco za 1.500 zł" i RS jest chyba mocniejszy. Do plusów zaliczam właśnie wygląd, kanapę, miejsce na nogi dla pasażera i dobre przyspieszenie jak na 4T. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 jak wypada awaryjnosc skuterów SYM wzgledem KYMCO? oplaca sie zakupic nowy skuter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulluck Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 > jak wypada awaryjnosc skuterów SYM wzgledem KYMCO? > oplaca sie zakupic nowy skuter? SYM i KYMCO to podobna półka, sprzęt jest tak samo dobry (mam skutery obu marek) Co do opłacalności, opłaca się kupić nowy, ale warto szukać bo czasem na Allegro pojawiają się prawie nówki ze śmiesznymi przebiegami od ludzi którzy myśleli że będą jeździć ale im przeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.