Skocz do zawartości

Kymco Agility RS 4T


ReplikantONE

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka ok.gif jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że wahają się w okolicy 5000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Kymco(zwykłe Agility z dzieloną kanapą), zażynałem i psuć się nie chciał. Nie zawiódł mnie przez 16 000km - żadnej najmniejszej usterki - potem sprzedałem. Zero szacunku po prostu zawsze gaz na max, nie ważne czy był upał 30*C... czy -20 ,w zimie też katowany i nic...nawet oleju nie chciał brać...

Czysta przyjemność użytkować taki skuter...Szkoda, że nie bardzo zrywny aczkolwiek można troszkę pokombinować z rolkami i twardszymi sprężynami sprzęgła - pomaga zauważalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem Kymco(zwykłe Agility z dzieloną kanapą), zażynałem i psuć się nie chciał. Nie zawiódł mnie

> przez 16 000km - żadnej najmniejszej usterki - potem sprzedałem. Zero szacunku po prostu

> zawsze gaz na max, nie ważne czy był upał 30*C... czy -20 ,w zimie też katowany i nic...nawet

> oleju nie chciał brać...

> Czysta przyjemność użytkować taki skuter...Szkoda, że nie bardzo zrywny aczkolwiek można troszkę

> pokombinować z rolkami i twardszymi sprężynami sprzęgła - pomaga zauważalnie.

no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje

> itp. ?

RS sie tylko stylistycznie rozni, jak potrzebujesze praktycznego pierdzidelka to vierz Agility City

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie, warto brać RS'a czy kupować zwykłą wersję a różnice przeznaczyć na kask, rejestracje

> itp. ?

Różni się tylko stylistycznie więc wolał bym zwykły z dzielona kanapa jeśli jeszcze taki znajdziesz. Fajne oparcie nawet jest po podniesieniu tylnej kanapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> RS sie tylko stylistycznie rozni, jak potrzebujesze praktycznego pierdzidelka to vierz Agility City

City ma większe koła ale czy warto dopłacać tylko dla większych kół? Poprawcie mnie jeśli się mylę. Jest jeszcze sym orbit i jest on właściwie taki sam silnik ten sam wydech trochę inna stylistyka ale widać że był na bazie agility

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> City ma większe koła ale czy warto dopłacać tylko dla większych kół? Poprawcie mnie jeśli się mylę.

> Jest jeszcze sym orbit i jest on właściwie taki sam silnik ten sam wydech trochę inna

> stylistyka ale widać że był na bazie agility

warto warto, po "rownych" ulicach prowadzi sie duzo lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek

> do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że

> wahają się w okolicy 5000 zł.

W podobnej cenie zobacz jeszcze to

http://otomoto.pl/sym-jet-jet-euro-super-jakosc-pomorze-M2700723.html

lub

http://otomoto.pl/sym-jet-jet-sport-x-50-sr-hit-cenowy-M2700728.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo

Dokładnie. Jeżdżę od 3 sezonów na Agilitce i mogę stwierdzić jedno - 50km/h nie da się jeździć na naszych drogach - taka jazda grozi śmiercią . Albo sobie odblokujesz (i ew.zwiększysz pojemność) i będziesz śmigał (nie do końca legalnie oczywiście) środkiem pasa w potoku aut, albo zrobisz prawko i kupisz sobie motor.

Legalność wg prawa traci się już w momencie ściągnięcia blokad, więc zwiększenie pojemności tu akurat niewiele zmienia. Z doświadczenia mogę napisać że Agilitką 4T bez blokad można w miarę bezpiecznie jeździć - prędkość 70-75 km/h jest na płaskim terenie osiągana bez większych problemów, zwiększenie pojemności do 72cc i ew. korekta przełożeń umożliwia sprawne poruszanie się z prędkościami ok. 80km/h, co jest już zupełności wystarczającą prędkością do poruszania się prawym pasem nawet na drogach o kilku pasach, nie wywołując irytacji u innych "uczestników" ruchu. Spalanie ok 2-2,5l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zrobić prawko A i kupić przynajmniej 125... nie chodzi o "szpan" tylko o bezpieczeństwo

Jezuuu, jak ja UWIELBIAM takich radzaczy.

Od razu kup lytra, co się pan będziesz rozdrabniał...

Koleś pyta o rollera bez dodatkowych uprawnień, za relatywnie niewielkie pieniądze, a Ty rzucasz rady z cyklu "zrób PJ" (koszt na poziomie lekko szacując 2kpln) i "kup 125 ccm" (koszt na poziomie 10+k za goły sprzęt).

Bosz, patrzysz i nie grzmisz... facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, że powoli robi się wiosna to wracam z pytaniem z zeszłego roku. Warto zakupić taki skuterek

> do dojazdów do pracy? W grę wchodzi tylko nówka jakieś plusy i minusy? Ceny widziałem, że

> wahają się w okolicy 5000 zł.

Z KYMCO posiadam New Dinka 50 - zapewne ma ten sam silnik

Jeździ 3 lata, nic się nie psuje, w ogóle niewiele trzeba przy nim robić - tankować,

raz do roku przegląd i koniec smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie. Jeżdżę od 3 sezonów na Agilitce i mogę stwierdzić jedno - 50km/h nie da się jeździć na

> naszych drogach - taka jazda grozi śmiercią . Albo sobie

bzdura, skąd masz takie przykre stwierdzenia?

>odblokujesz (i ew.zwiększysz

> pojemność) i będziesz śmigał (nie do końca legalnie oczywiście) środkiem pasa w potoku aut,

aż rozjadą początkującego motorowerzystę a policja wlepi mandat za nielegalną jazdę i jeszcze ubezpieczalnia się doczepi, że płacił składki za motorower a nie motocykl(wszystko możliwe) i za brak uprawnień na motocykl.

> Legalność wg prawa traci się już w momencie ściągnięcia blokad, więc zwiększenie pojemności tu

> akurat niewiele zmienia. Z doświadczenia mogę napisać że Agilitką 4T bez blokad można w miarę

dokładnie zwiększenie pojemności nie wiele zmienia nie tylko pod względem prawnym ale i pod względem jazdy - nadal będą wszyscy go wyprzedzać bo skuter/piździk działa na kierowców aut jak płachta na byka - muszą wyprzedzić .

> bezpiecznie jeździć - prędkość 70-75 km/h jest na płaskim terenie osiągana bez większych

> problemów, zwiększenie pojemności do 72cc i ew. korekta przełożeń umożliwia sprawne poruszanie

> się z prędkościami ok. 80km/h, co jest już zupełności wystarczającą prędkością do poruszania

racja da się tyle rozwinąć na prostej z górki nieco więcej ale mimo wszystko jest to licznikowe km/h a wg nawigacji tylko 63-65km/h

> się prawym pasem nawet na drogach o kilku pasach, nie wywołując irytacji u innych

> "uczestników" ruchu. Spalanie ok 2-2,5l.

niestety będą jeszcze bardziej zirytowani, że taki mały a tak szybko jedzie alien.gif

respekt to jest teraz, ruszam VFR i nikt mnie nie chce wyprzedzać. Zamulam(czyt. powoli się rozpędzam) i dalej nikt nie wychyla się. Chyba jestem "lepszym" w tej dżungli. (czyt. on ma szybszego i mu nie dam rady podskoczyć oink.gif)

mi palił zawsze identycznie koło 2.8-3l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś powody, czy tak po prostu.

Myślę że jazda za smrodzącym 2t nie należy już do takich przyjemności jak kiedyś. Głośne to i olej trzeba dolewać do podajnika a ponadto wiele osób wlewa go trochę do baku w razie awarii dozownika. Pali więcej a to już przestaje być opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę że jazda za smrodzącym 2t nie należy już do takich przyjemności jak kiedyś. Głośne to i olej

> trzeba dolewać do podajnika a ponadto wiele osób wlewa go trochę do baku w razie awarii

> dozownika. Pali więcej a to już przestaje być opłacalne.

Napisałeś, że Twój 4T palił 2,8 - 3 . Oto wynik mojego Syma Euro http://www.spritmonitor.de/en/detail/450433.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś powody, czy tak po prostu.

przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje, odjeżdżam wink.gif druga sprawa to mi nigdy nie pasował dźwięk żyłowanych dwusuwów, wrażliwy jestem zlosnik.gif a trzecia sprawa to oszczędność - chociaż tutaj to pewnie marny argument bo i 2T można zrobić niskie spalanie i 4T wysokie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje,

> odjeżdżam

uwierz mi-tak samo wyglada procedura tankowania kazdego wspolczesnego dwusuwa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przede wszystkim nie trzeba się zajmować mieszaniem przy tankowaniu - jade na stacje, tankuje,

> odjeżdżam druga sprawa to mi nigdy nie pasował dźwięk żyłowanych dwusuwów, wrażliwy jestem a

> trzecia sprawa to oszczędność - chociaż tutaj to pewnie marny argument bo i 2T można zrobić

> niskie spalanie i 4T wysokie

Jedyna różnica przy obsłudze, to to, że zamiast wymieniać olej wlewa się raz na 1500 km litr do oddzielnego zbiornika. Fakt, że ja wychowałem się na dwusuwowych silnikach ze ślizgaczy i dźwięk mi w niczym nie przeszkadza, ale jednocylindrowa 50'tka też nie oszałamia dźwiękiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bzdura, skąd masz takie przykre stwierdzenia?

Traumatyczne przeżycia z kilku prób jazdy przelotówkami w GD: spychanie, trąbienie gdy się jedzie środkiem pasa, wyprzedzanie na żyletkę jak się jedzie przy prawej krawędzi itp. Miałem dość. Do tego doszedł jeszcze brak możliwości omijania wszechobecnych dziur w czasie, gdy na okrągło jest się wyprzedzanym przez inne pojazdy w odległości kilkunastu/kilkudziesięciu cm jadąc przy prawej krawędzi jezdni.

Być może jest to specyfika jazdy w konkretnym regionie.

> aż rozjadą początkującego motorowerzystę

A to niby dlaczego skoro jedziesz jak wszyscy?

> a policja wlepi mandat za nielegalną jazdę i jeszcze

> ubezpieczalnia się doczepi, że płacił składki za motorower a nie motocykl(wszystko możliwe) i za brak uprawnień na motocykl.

Wszystko możliwe - taka jazda jest nielegalna

> dokładnie zwiększenie pojemności nie wiele zmienia nie tylko pod względem prawnym ale i pod względem jazdy - nadal będą wszyscy go wyprzedzać bo skuter/piździk działa na kierowców aut jak płachta na byka - muszą wyprzedzić .

Nie zauważyłem przy "odpowiednich" prędkościach, w przeciwieństwie do jazdy 45-50km/h

> racja da się tyle rozwinąć na prostej z górki nieco więcej ale mimo wszystko jest to licznikowe km/h a wg nawigacji tylko 63-65km/h

W mojej Agilitce licznik zawyżał o 2-3km względem gps

> niestety będą jeszcze bardziej zirytowani, że taki mały a tak szybko jedzie

Wyluzuj, nie wszyscy mają takie jazdy, czasem ludzie chcą po prostu dojechać do pracy. Dla niecierpliwych jest lewy pas, ja jeździłem zawsze prawym.

> respekt to jest teraz, ruszam VFR i nikt mnie nie chce wyprzedzać. Zamulam(czyt. powoli się rozpędzam) i dalej nikt nie wychyla się. Chyba jestem "lepszym" w tej dżungli. (czyt. on ma szybszego i mu nie dam rady podskoczyć )

Kolego, niektórzy już wyrośli z piaskownicy... Jak jadę autem to puszczam jednoślady z przyjemnością, bo o tyle mniej aut w korkach, a nie dlatego że "on ma szybszego i mu nie podskoczę"

> mi palił zawsze identycznie koło 2.8-3l

Może, moja miała inne przełożenia-mniejsze obroty, podłubałem w głowicy też trochę w zimowe wieczory. Średnia za ostatni sezon to 2,08, co daje nieco ponad 1/3 wydatków na paliwo w porównaniu z moim samochodem na LPG. Kwestię powrotu z pracy w 30 min zamiast w 60-90 pominę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, zdecydowałem się na RS 4T teraz muszę tylko podjechać do jakiegoś sklepu gdzie mają taki

> egzemplarz i organoleptycznie doznać tego co ma do zaoferowania ten model dzięki

Ja bym brał zwykłe 4T(nie RS), reszte mozesz przeznaczyc na lepszy kask, rekawiczki i jeszcze moze zostanie...

Ok, to tyle ode mnie a jak juz kupisz to pochwal sie 001.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezuuu, jak ja UWIELBIAM takich radzaczy.

"kup 125 ccm" (koszt na

> poziomie 10+k za goły sprzęt).

> Bosz, patrzysz i nie grzmisz...

Sam jestes radzacz. Co ty paczysz.

Zostajac w temacie Kymco mozesz kupic wersje 125 taniej niz 50, czyli niecale 6 tys zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "kup 125 ccm" (koszt na

> Sam jestes radzacz. Co ty paczysz.

> Zostajac w temacie Kymco mozesz kupic wersje 125 taniej niz 50, czyli niecale 6 tys zl.

Jahaaaa.

No zgasiłeś mnie.

Ale pozostałe koszty jak rozumiem dostrzegłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pozostale koszty to nie goly sprzet.

Ale nierozerwalnie wiążą się z "konwersją" 50 ccm -> 125 ccm.

Istotą popularności klasy 50 ccm jest właśnie jej dostępność bez dodatkowych uprawnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, zdecydowałem się na RS 4T teraz muszę tylko podjechać do jakiegoś sklepu gdzie mają taki

> egzemplarz i organoleptycznie doznać tego co ma do zaoferowania ten model dzięki

Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli ok.gif. Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre

> pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli

> . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu.

Kiedy to było? Bo swojego czasu wyprzedawali wszystkie skutery po mocno okazyjnych cenach, ale potem AFAIK wycofali się z tego asortymentu (i dlatego była ta wyprzedaż)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre

> pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli

> . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu.

Podjade bo akurat daleko nie mam ok.gif ale patrząc po cenach na Allegro to 2.5k zł jest już raczej niemożliwe frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako markę polecam zdecydowanie; moja była miała Kymco Vitality. Agility z silnikiem 4T - bardzo ekonomiczny pojazd, ale będzie słabszy niż 2T. Zależy czy wybierasz niższe koszty czy większą przyjemność z jazdy, o ile można mówić o przyjemności z jazdy 50ccm grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedy to było? Bo swojego czasu wyprzedawali wszystkie skutery po mocno okazyjnych cenach, ale

> potem AFAIK wycofali się z tego asortymentu (i dlatego była ta wyprzedaż)

Wrzesień 2010. Na fakturze było 2990zł, ale ja wpłaciłem prędzej zaliczkę, stąd moja pomyłka we wcześniejszym poście. Promocja z okazji rocznika- AD 2009.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuję Ci wstąpić do najbliższego sklepu Media Expert. Kupiłem tam synowi RS za bardzo dobre

> pieniądze, zdaje się jakieś 2,5 kzł. Poszukali w swojej bazie, czy jest gdzieś taki i znaleźli

> . Przywieźli na swój koszt z tego drugiego sklepu.

ok.gif

Przy ściągniętej blokadzie z wariatora i modułu rozpędza się na prostej do 70km/h (GPS). Pali około 2-2.5L (nie wiem dokładnie, bo co za różnica czy spali te 3-6 zł więcej). Jak już Tatuś wspomniał - znajdź najbliższy Media Expert i tam szukaj tego modelu. Różnica między zwykłym 4T, a RS ? Wygląd, waga, wygodne siedzenie w RS, zwykła wersja wygląda jak przeciętne "chińczyki z Tesco za 1.500 zł" i RS jest chyba mocniejszy. Do plusów zaliczam właśnie wygląd, kanapę, miejsce na nogi dla pasażera i dobre przyspieszenie jak na 4T. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak wypada awaryjnosc skuterów SYM wzgledem KYMCO?

> oplaca sie zakupic nowy skuter?

SYM i KYMCO to podobna półka, sprzęt jest tak samo dobry (mam skutery obu marek)

Co do opłacalności, opłaca się kupić nowy, ale warto szukać bo czasem na Allegro pojawiają się prawie nówki ze śmiesznymi przebiegami od ludzi którzy myśleli że będą jeździć ale im przeszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.