Skocz do zawartości

Megane do oceny i opinia o współpracy z LPG


spad

Rekomendowane odpowiedzi

> Poproszę o wskazanie zdania, w którym napisałem, że Opel jest idealny, doskonały...

> A wracając do króćca, to oczywiście prosto się go wymienia. Gdybyś to ZROBIŁ to faktycznie byłoby o

> czym rozmawiać. Idź pofanatazjuj gdzie indziej.

Wypisujesz bzdury i jeszcze nie na temat. Mam Opla, mam renówke i porównując oba auta to nie za bardzo jestem w stanie wykazać wyższośc jednego nad drugim. Takie gadanie że Opel lepszy bo prostszy to bzdura.

W Reno jest sporo patentów które dopiero w tej chwili inni pokazuja w reklamach. Np system hands free z guzik start stop itd. To już wszystko było w 2001 roku gdzie w Astrze szczytem marzeń była Klima a Climatronic dopiero wyszedł po lifcie w 2003 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wypisujesz bzdury i jeszcze nie na temat. Mam Opla, mam renówke i porównując oba auta to nie za

> bardzo jestem w stanie wykazać wyższośc jednego nad drugim. Takie gadanie że Opel lepszy bo

> prostszy to bzdura.

Kto i gdzie tak napisał, chłopie co Ty tu insynuujesz?

> W Reno jest sporo patentów które dopiero w tej chwili inni pokazuja w reklamach. Np system hands

> free z guzik start stop itd. To już wszystko było w 2001 roku gdzie w Astrze szczytem marzeń

> była Klima a Climatronic dopiero wyszedł po lifcie w 2003 roku.

I dzięki temu taka Laguna II stała się królową lawet rotfl.gif

Przekombinowanie prostych systemów zniszczyło reputację tego modelu i marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A korozja w przypadku Opla skończyła się na Astrze I w 1999 roku, więc nie wiem co masz na myśli.

żeby nie być gołosłownym poniżej wklejam 2 zdjęcia które zrobiłem dzisiaj w astrze 3 z 2004 roku

86523178.jpg

69394742.jpg

Jak widać (koło lusterka i w zakamarku tylnych drzwi coś rdzewieje. Zdjęć astry (z korozją) z 2009 roku o której pisałem niestety nie mam frown.gif

A Renófki nie rdzewieją zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby nie być gołosłownym poniżej wklejam 2 zdjęcia które zrobiłem dzisiaj w astrze 3 z 2004 roku

> Jak widać (koło lusterka i w zakamarku tylnych drzwi coś rdzewieje. Zdjęć astry (z korozją) z 2009

> roku o której pisałem niestety nie mam

> A Renófki nie rdzewieją

Przyczyną jest ocieranie plastikowych elementów o lakier. Przypadłość znana, można na gwarancji naprawiać, jeśli auto jest regularnie serwisowane.

Renófki nie rdzewieją, ale mają inne wady. Nikt nie pisze, że Opel jest ideałem. Ciekawe, gdyby w Renault została uszkodzona powłoka lakiernicza, ile trzeba by czekać na pojawienie się rudej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe, gdyby w

> Renault została uszkodzona powłoka lakiernicza, ile trzeba by czekać na pojawienie się rudej.

mam już 3 ci rok zdrte miejsce na lakierze do blachy i ciągle nie ma rudej... megane II 2003

IMHO bardzo dobrze zabezpieczony antykorozyjnie model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyczyną jest ocieranie plastikowych elementów o lakier. Przypadłość znana, można na gwarancji

> naprawiać, jeśli auto jest regularnie serwisowane.

> Renófki nie rdzewieją, ale mają inne wady. Nikt nie pisze, że Opel jest ideałem. Ciekawe, gdyby w

> Renault została uszkodzona powłoka lakiernicza, ile trzeba by czekać na pojawienie się rudej.

W przypadku mojej obecnej i poprzedniej renófki bardzo długo.

W Twingo mam pęknięty lakier obok tylnego zderzaka (uszkodzenie mechaniczne) nie zardzewiało odkąd zauważyłem uszkodzenie (przynajmniej 2 lata) claps.gif

Ja też nie piszę że reno jest super tylko że nie rdzewieje.

Natomiast nie napisałem że ople są złe, tylko że mają problemy z korozją - odpowiedz na Twoje zdziwienie/pytanie

Gratuluję zmiany podpisu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyczyną jest ocieranie plastikowych elementów o lakier. Przypadłość znana, można na gwarancji

> naprawiać, jeśli auto jest regularnie serwisowane.

> Renófki nie rdzewieją, ale mają inne wady. Nikt nie pisze, że Opel jest ideałem. Ciekawe, gdyby w

> Renault została uszkodzona powłoka lakiernicza, ile trzeba by czekać na pojawienie się rudej.

W mojej po 5 latach od uszkodzenia zaczynają pojawiać się pierwsze malutkie wykwity...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli pytasz o ten konkretnie egzemplarz meganki to jest to niezły paździerz

> Acha, piszesz dzieci - znaczy conajmniej dwójka - bagaznik w Megane HB jest naprawdę nieforemny i

> trudny do zagospodarowania.

nie przesadzaj wchodzą 2 walizki i do tego spacerówka dla dziecka i parę pierdółek ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kto i gdzie tak napisał, chłopie co Ty tu insynuujesz?

> I dzięki temu taka Laguna II stała się królową lawet

> Przekombinowanie prostych systemów zniszczyło reputację tego modelu i marki.

tak samo jak Alfy i parę jeszcze innych marek ok.gif

dziwne że najwięcej mają do powiedzenia ludzie którzy nie mieli tych samochodów zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo jest wolne. Max to jakies 190. Do steki to nie wiem ile ma ale dopiero na 3ce chyba osiaga. Zeby

> tym jechac dynamicznie to trzeba wysoko krecic.

> Moze i skrzynia jest dobrze zestopniowana ale w dluga trase po autostradzie bym sie nia nie

> wybral.130kmh to ok 4krpm jak dobrze pamietam i juz zaczyna wyc.

> Nie jest to zle auto, u mnie nic sie nic nie psuje (robi ok 5kkm rocznie) tak jak powiedzialem - do

> miasta da rade.

130kmh to jakieś 3800rpm hmm.gif

Jak ustawi się tempomat 110 - 120 to jedzie się komfortowo a w tym roku pokonywałem dość spore odległości ok.gif

Oczywiście poniżej jest dużo ciszej ok.gif co do dynamiki to daje radę wyprzedanie bardzo przyjemne i wkręca się bez problemów ciągnąć dość wysoko ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam 5d ale 1,6

> Silnik to mul ale do miasta da rade, na autostrade ma za krotka skrzynie. Lpg nie potrzebujesz do

> tego silnika bo przy kapeluszu spala bardzo malo.

> I na koniec - 2ka dzieci w fotelikach to troche za duzo jak na to auto. U mnie dzieciak w 9-18

> kopie w oparcie fotela a do najwyzszych ona nie nalezy.

> Zamisat meg polecilbym 307sw

Przesiadłem się z małego diesla do tej meganki i muszę przyznać że jak dla mnie dynamika bdb ok.gif

Nie nazwał bym go mułem , fajnie się wyprzedza i nie ma problemu z przyspieszaniem ok.gif co do miejsca z tyłu to niestety mój młody też lubi kopać w plecy ale w tym segmencie chyba nie będzie lepiej w żadnym aucie ok.gif

Osobiście jestem zadowolony gdyż wyposażenie umila jazdę ok.gif

Fakt parę pierdół jest jak to w sporej ilości aut ale można sobie z tym samemu poradzić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak samo jak Alfy i parę jeszcze innych marek

A powiedz, że nie smile.gif Może się coś poprawiło w 159, bo reszta to porażka.

> dziwne że najwięcej mają do powiedzenia ludzie którzy nie mieli tych samochodów

To, że nie miałem Laguny II oznacza, że nie jest królową lawet, hehe? Każdy chwali swoje, jak to na AK. A potem po sprzedaży okazuje się, że jakie to Reno było badziewne. Dopóki jeździsz będziesz chwalił, nie pierwszy raz się tu spotykam z takim zjawiskiem 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chłopie, daj mi już spokój.

> TAK, FRANCUSKIE AUTA TO CUDA TECHNIKI I ELEKTRONIKI. Pasuje?

czemu krzyczysz? zlosnik.gif wg mnie generalizujesz ad.awaryjności francuskich aut, owszem były auta ponadprzeciętnie awaryjne ale takie modele spotkasz w wielu markach niekoniecznie tylko we francuskich. Ad. powiedzmy nowszej Megane III z tego co wiem to wysoko stoi w rankingach niezawodności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytam tylko iloma francuzami jeździłeś że wygłaszasz takie opinie? Widze że ta dyskusja Cię

> przerasta,

Bijcie się chłopaki wpysk.gif

Prawda jest taka że Reno zasłużyło sobie kilkoma modelami na słabą opinię (m. innymi laguną królową lawet).

Ale oczywiście "elektronika" psuje się wszystkim, peugeotowi, fordowi, VAG-owi (standardowo upalający się czujnik stopu który sygnalizuje agonię pomarańczową kontolką "silnika" i "ECS") czy innym koreańcom grinser006.gif

Ważne że można powielić tekst że "we francuzach jest dużo elektroniki która się psuje") grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytam tylko iloma francuzami jeździłeś że wygłaszasz takie opinie? Widze że ta dyskusja Cię

> przerasta,

Widzę na jakie problemy cierpią auta francuskie u znajomych, dlatego skutecznie mnie to odciąga od zakupu francuza. Jedyne, czego nie można im zarzuć to komfort jazdy. Nic poza tym. EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzę na jakie problemy cierpią auta francuskie u znajomych, dlatego skutecznie mnie to odciąga od

> zakupu francuza. Jedyne, czego nie można im zarzuć to komfort jazdy. Nic poza tym. EOT.

możesz rozwinąć to ? na jakie bolączki cierpią ? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przesiadłem się z małego diesla do tej meganki i muszę przyznać że jak dla mnie dynamika bdb

> Nie nazwał bym go mułem , fajnie się wyprzedza i nie ma problemu z przyspieszaniem

3 osoby i walizka, jak juz sie napedzil to jakos jechal, ale wystartowac z niskich obrotow to sieka

Nie oszczedzalem jej wczoraj, troche ja przewietrzyem, 250km do nmr jednopasmowkami.

7,1l/ 100 z kompa zlosnik.gif

I co za nowa moda jazdy 60-70 km/h krajowka?? Kilku takich typow spotkalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.