Luterq Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > eeetam. Wiadomo że RWD jest najmniej konkurencyjne. Ale ma inne zalety. Co do tego że fun jest większy to chyba nie ma wątpliwości a to się robi z innego powodu niż fun i chęć zmarnotrawienia dużej ilości pieniędzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > Zaraz zaczniemy rozmnowe o zawodach na wyspach kanaryjskich nie ma co sie spinać astra jest plan szybkim samochodem,drugi rok z rzędu przegrywam z tym samochodem wystep na Karowej:/ ale jest na szybszy motor:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > eeetam. Wiadomo że RWD jest najmniej konkurencyjne. Ale ma inne zalety. nieprawda,zalezy od nawierzchni. No i to nie znaczy że się > nim nie da jechać szybko. Co do tego że fun jest większy to chyba nie ma wątpliwości jak jezdzisz na czas to fun jest porownywalny bo nie latasz bokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > nie ma co sie spinać > astra jest szybkim samochodem,drugi rok z rzędu przegrywam z tym samochodem wystep na Karowej:/ > ale jest na szybszy motor:) no ja dlatego w clio poszedłem bo clio jest jednak lżejsze i bardziej mi odpowiada jego prowadzenie. Jeszcze z miesiąc i wreszcie przetestuje autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 23 Października 2012 Udostępnij Napisano 23 Października 2012 > no ja dlatego w clio poszedłem bo clio jest jednak lżejsze i bardziej mi odpowiada jego > prowadzenie. Jeszcze z miesiąc i wreszcie przetestuje autko a ja własnie skonczylem docinanie opon i jedziemy w sobote do Poznania na bmw challenge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > a ja własnie skonczylem docinanie opon i jedziemy w sobote do Poznania na bmw challenge Dostałeś się na liste startową? Było 259 zgłoszeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Dostałeś się na liste startową? > Było 259 zgłoszeń nr 246:) można sie zgłaszać i tak z 50 załóg nie przyjedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > 170? ja mam 4,1:1 i skrzynie bez nadbiegu z E36 i Vmax mam w okolicach 170 na oko (bo > prędkościomierz nie działa > tyle że może to przez koła 13" no tak. A ja mam 16 cali. więc nie "może" tylko "na pewno" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Niestety nie. Stara gsi jest szybsza porównywane kilka razy. > Miałem robić do gsmp - kupujesz astre i 7 tysiecy dodając masz krótką zeszperowaną skrzynie i mocny > silnik. ale ja mówię o serii. W BMW jak włożysz 7000 w silnik to też już będzie ładnie ganiać. I krótki napęd ze szperą nie kosztuje tutaj 3000zł. już sobie wypbrażam co by to było jakby w silnik BMW włożyć mądrze 6000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > a kiedyś KvM pisał że jest źle wyważona bo ma silnik za bardzo z przodu e30? przecież to jedno z lepiej wyważonych aut cywilnych "ever". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > i 120 konne kie picanto. Chodzi o to że z tematu o budżetowej kjsówce robi sie dyskusja o napędzie > i udowadnianie na siłe racji skoro budżetówka to gdzie pchanie 7000zł w budowę silnika? postaw serię astrę i serię beemkę. potem wejdź na allegro i zobacz ile kosztuje szpera z krótkim przełożeniem do jednego i drugiego i jak jest z dostępnością. Potem spróbuj w jednym i drugim to zamontować a na koniec zepsuć. w BMW nie uda ci się zabić szpery, skrzyni czy dyfra zbyt szybko. Podpowiem: w E30 żeby zejść poniżej 8s do setki i mieć v-max w okolicach 170 (niezmiernie przydatne w KJS) wystarczy kupić: element nr 1 (tak, te skrzynie kosztują tyle ile ważą) element nr 2 wybrałem ten z najlepszym przełożeniem, bo jest jeszcze 20 innych szper na allegro. i znaleźć średnio ogarniętego mechanika który to założy albo poprosić o pomoc kumpla, który przytrzyma ciężar i zrobić to pod blokiem. Bo się da. Po roku katowania można pomyśleć o zakupie kolejnej skrzyni. Jak znajdziemy bardzo drogiego mechanika i wymienimy po drodze jeszcze półosie to nam to pochłonie 2000zł. Teraz idziemy do Astry. I trafiamy na pierwszy problem. Po wpisaniu "szpera astra" w wyszukiwarkę na portalu aukcyjnym mamy ZERO wyników. I ty mówisz o łatwym dostępie do gratów? Na hodze też nie ma żadnej szpery w tym momencie. Więc gdzie te łatwo dostępne części? Kolejny krok to dłubanie silnika. proszę BMW jest tańsze niż seicento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 E30 318is robi setke po wybebeszeniu w okolicach 8s bez zmian w układzie napędowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > E30 318is robi setke po wybebeszeniu w okolicach 8s bez zmian w układzie napędowym. ale to w okolicach powyżej. I to raczej sporo powyżej. W serii to jest jakieś 9,3s. Ile na odchudzeniu można urwać? 1s? to już max. Nie mówimy o wyrywaniu kabli i piaskowaniu nadwozia Do KJS zostawiamy nawet seryjne obicie drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Nie podbijajmy budżetu bo się źle skończy i żona mnie z domu pogoni No a tego nie chcemy mieszkanie przez zimę w zaklatkowanym Clio Sport pewnie nie należy do najprzyjemniejszych chociaż tyle rur to jest gdzie pranie powiesić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > też szybka fura > Wyjątkowo mało tego w Warszawie jeździ. Nie wiem czemu. Jedyny powód jaki jestem sobie w stanie wbić do łba to silnik 2.0 (ale w cm3 2000 nie przekracza), i ewentualny strach przed francuzem. W rękach sprawnego kierowcy ten samochód jest cholernie szybki. A jak mu dołożyć szperę to jest to godny rywal dla mocniejszych aut na pojeżdżawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > ale to w okolicach powyżej. I to raczej sporo powyżej. W serii to jest jakieś 9,3s. Ile na > odchudzeniu można urwać? 1s? to już max. > Nie mówimy o wyrywaniu kabli i piaskowaniu nadwozia > Do KJS zostawiamy nawet seryjne obicie drzwi. A potem wchodzi klatka i dupa. Tak przy okazji, ile wazy rozbudowana klatka? Jakies widelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > A potem wchodzi klatka i dupa. Tak przy okazji, ile wazy rozbudowana klatka? Jakies widelki? ponoć ok 30-40kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > A potem wchodzi klatka i dupa. Tak przy okazji, ile wazy rozbudowana klatka? Jakies widelki? tyle co dwa przednie fotele więc tylną kanapę masz już na minus masz jeszcze wytłumienia, schowki, obicia, głośniki, plastiki, pierdoły... Same śruby montażowe wszystkich tych dupereli ważą z 5kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > a kiedyś KvM pisał że jest źle wyważona bo ma silnik za bardzo z przodu A może to nieprawda? Wygrywa jednak niska masą i szpera. To bardzo dużo daje jeśli kierownik ogarnia rwd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > No a tego nie chcemy mieszkanie przez zimę w zaklatkowanym Clio Sport pewnie nie należy do > najprzyjemniejszych chociaż tyle rur to jest gdzie pranie powiesić Powiesić jest gdzie ale jak je zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 > Same śruby montażowe wszystkich tych dupereli ważą z 5kg. w swifcie 16kg to tylko maty wygluszajace jest z czego urywac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > tyle co dwa przednie fotele więc tylną kanapę masz już na minus > masz jeszcze wytłumienia, schowki, obicia, głośniki, plastiki, pierdoły... > Same śruby montażowe wszystkich tych dupereli ważą z 5kg. Dramatu nie ma. Dla przeciwwagi intereseujace Clio, chyba egzemplarz z CSP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 temat sie rozwinął i aczynają sie dywagacje jak do f1. moja konkluzja: zarówno astra jak i e30 będzie fajnym i dośc konkurencyjnym samochodem do zabawy w kjs. moim zdaniem bmw będzie sporo tańsze w utrzymaniu. Jakbyś chciał sie "przymierzyć" do e30 to daj znać chętnie udostepnie po niedzieli-chyba,że coś zepsujemy w sobote:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Dramatu nie ma. > Dla przeciwwagi intereseujace Clio, chyba egzemplarz z CSP. jak za 12tys to mało interesujące:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > jak za 12tys to mało interesujące:) Cena zakupu adekwatna do tego jak jest predki. Kosztow utrzymania nie znam. Generalnie trzeba w tej dziedzinie troche siana wydac. Dzis puszczam kolejny plik $ i zastanawiam sie o co tutaj chodzi. Nie lepiej szachy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Jakbyś chciał sie "przymierzyć" do e30 to daj znać chętnie udostepnie po niedzieli-chyba,że coś > zepsujemy w sobote:) Bardzo dziękuję za propozycję ale na weekend już się wstępnie umówiłem zobaczyć e30 oraz SC1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 > Dramatu nie ma. > Dla przeciwwagi intereseujace Clio, chyba egzemplarz z CSP. to nie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Bardzo dziękuję za propozycję ale na weekend już się wstępnie umówiłem zobaczyć e30 oraz SC1.2 Tak żebym miał jakiś punkt odniesienia. Jakie osiągi mniej więcej może mieć SC 1.2 75KM, a jakie e30 1.8 z dyfrem 4.27? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Tak żebym miał jakiś punkt odniesienia. Jakie osiągi mniej więcej może mieć SC 1.2 75KM, a jakie > e30 1.8 z dyfrem 4.27? Pacjent Seicento z modami - wybebszone z okładzin, mas bitumicznych, bez foteli, dwa kubły z pasami, opony 175/50/13, na Skowej (czyli długiej) skrzyni. Seria 1.1 - 13 sekund 1.2 75KM na dolocie z 900 i wydechu z 1.1 (czyli mega zamulone) 11 sek 1.2 75KM na ostrym wałku (ale nie wysterowany wiec tez kupa) na wydechu przelotowym Fi50 dolot nadal z 900- 10 sek Czasy powtarzalne +/- (0.2 sekundy) Mierzene Gtechem Generalnie auto nie było dokończone przy pomiarach i mierzyłem zeby sprawdzić różnicę pomiedzy modami. Niestety w międzyczasie auto sprzedałem wiec nieznam danych po dokończeniu. Podejrzewam że z dolotem Yankowy, wystrojonym silnikiem można by się zblizyć do 8 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 Aha Astra F GSi 16V seria ze skrzynia F16 (czyli krótką) 7.3 sek do 100 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Pacjent Seicento z modami - wybebszone z okładzin, mas bitumicznych, bez foteli, dwa kubły z > pasami, opony 175/50/13, na Skowej (czyli długiej) skrzyni. > Seria 1.1 - 13 sekund > 1.2 75KM na dolocie z 900 i wydechu z 1.1 (czyli mega zamulone) 11 sek > 1.2 75KM na ostrym wałku (ale nie wysterowany wiec tez kupa) na wydechu przelotowym Fi50 dolot > nadal z 900- 10 sek > Czasy powtarzalne +/- (0.2 sekundy) Mierzene Gtechem Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Aha Astra F GSi 16V seria ze skrzynia F16 (czyli krótką) 7.3 sek do 100 :D Nie znalazłem żadnej ciekawej w pobliżu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Nie znalazłem żadnej ciekawej w pobliżu Ciekawe wygineły jak Mamuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Ciekawe wygineły jak Mamuty Chrup, chrup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Nie znalazłem żadnej ciekawej w pobliżu a oglądałeś tę beemkę? bo w podobnej konfiguracji jest to na przykład. fura kojdusia: jak widać mocy raczej nie brakuje. Silnik to mocno wyjechana seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Tak żebym miał jakiś punkt odniesienia. Jakie osiągi mniej więcej może mieć SC 1.2 75KM, a jakie > e30 1.8 z dyfrem 4.27? na dobrej oponie do 100 poniżej 8s. wynik z ze skrzynią od e36-koszt 150zł(silnik seria 100%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > a oglądałeś tę beemkę? Kontakt się urwał zarówno z betą jak i SC czyli pewnie sprzedane. Znowu szukanie od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > na dobrej oponie do 100 poniżej 8s. > wynik z ze skrzynią od e36-koszt 150zł(silnik seria 100%) Tak popatrzyłem na filmik i czy ty masz seryjną przekładnię kierowniczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Tak popatrzyłem na filmik i czy ty masz seryjną przekładnię kierowniczą? tak,czemu pytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Tak popatrzyłem na filmik i czy ty masz seryjną przekładnię kierowniczą? tam jest seria. Do E30 można po jakiejś adaptacji zamontować krótszą z E36 lub nawet najkrótszą z Z3. Ale ta ostatnia dość droga jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > tak,czemu pytasz? Wrażenie jakby mniej obrotów kierą było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Wrażenie jakby mniej obrotów kierą było ja mało macham rękami i staram sie mało skręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Polonez 1.4 + zaspawać most ZAKUPIONY '96 na wypasie => elektryczne szyby, lusterka, pompowane Grocliny, alusy Na szybko to wiem, że jest po wymianie oleju, rozrządu, filtra powietrza Heble Lucasa nie zużyte. Do wymiany uszczelka pokrywy dyfra czyli standard. Samochód zwarty i dobrze prowadzący się Parę purchli jak to w FSO Reasumując: czas zacząć przygotowania żeby na wiosnę był zrobiony. Na pierwszy ogień szukam kiery i zawiechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > ZAKUPIONY > '96 na wypasie =Na szybko to wiem, że jest po wymianie oleju, rozrządu, filtra powietrza Heble > Lucasa nie zużyte. > Do wymiany uszczelka pokrywy dyfra czyli standard. > Samochód zwarty i dobrze prowadzący się Parę purchli jak to w FSO > Reasumując: czas zacząć przygotowania żeby na wiosnę był zrobiony. Na pierwszy ogień szukam kiery i > zawiechy No to gratulacje Popracuj nad zawieszeniem z przodu. Jak by Cię temat interesował, to TU jest z grubsza opis świeżo zbudowanego Poldolota w wersji budżet. Opisane są słabe punkty itd., myślę że warto zajrzeć. Ja już też po zakupach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > No to gratulacje > Popracuj nad zawieszeniem z przodu. > Jak by Cię temat interesował, to TU jest z grubsza opis świeżo zbudowanego Poldolota w wersji > budżet. > Opisane są słabe punkty itd., myślę że warto zajrzeć. > Ja już też po zakupach Quote: Musisz być zalogowanym użytkownikiem, żeby przeglądać ten dział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Quote: > Musisz być zalogowanym użytkownikiem, żeby przeglądać ten dział. To nie Facebook nie bój się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Ja już też po zakupach Wiem, widziałem wczoraj Już zapowiedziałem żonie, że jutro z rana znikam i będę badał co najpierw zdłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > No to gratulacje > Popracuj nad zawieszeniem z przodu. No wiem Miałem wcześniej 2 poldy > Jak by Cię temat interesował, to TU jest z grubsza opis świeżo zbudowanego Poldolota w wersji > budżet. Przeczytałem. W zasadzie nic nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > No wiem Miałem wcześniej 2 poldy > Przeczytałem. W zasadzie nic nowego Czyli jak znasz poldoloty, to pozostaje życzyć miłej współpracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Czyli jak znasz poldoloty, to pozostaje życzyć miłej współpracy W zasadzie to 3 bo jeszcze trucka miałem Doliczyć można jeszcze służbowego caro 1.6 i trucka 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.