Skocz do zawartości

[KzAK] Do KJSu


blue_impuls

Rekomendowane odpowiedzi

> eeetam. Wiadomo że RWD jest najmniej konkurencyjne. Ale ma inne zalety.

nieprawda,zalezy od nawierzchni.

No i to nie znaczy że się

> nim nie da jechać szybko. Co do tego że fun jest większy to chyba nie ma wątpliwości

jak jezdzisz na czas to fun jest porownywalny bo nie latasz bokami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma co sie spinać:)

> astra jest szybkim samochodem,drugi rok z rzędu przegrywam z tym samochodem wystep na Karowej:/

> ale jest na szybszy motor:)

no ja dlatego w clio poszedłem bo clio jest jednak lżejsze i bardziej mi odpowiada jego prowadzenie. Jeszcze z miesiąc i wreszcie przetestuje autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety nie. Stara gsi jest szybsza porównywane kilka razy.

> Miałem robić do gsmp - kupujesz astre i 7 tysiecy dodając masz krótką zeszperowaną skrzynie i mocny

> silnik.

ale ja mówię o serii.

W BMW jak włożysz 7000 w silnik to też już będzie ładnie ganiać.

I krótki napęd ze szperą nie kosztuje tutaj 3000zł.

już sobie wypbrażam co by to było jakby w silnik BMW włożyć mądrze 6000zł yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i 120 konne kie picanto. Chodzi o to że z tematu o budżetowej kjsówce robi sie dyskusja o napędzie

> i udowadnianie na siłe racji

skoro budżetówka to gdzie pchanie 7000zł w budowę silnika?

postaw serię astrę i serię beemkę. potem wejdź na allegro i zobacz ile kosztuje szpera z krótkim przełożeniem do jednego i drugiego i jak jest z dostępnością. Potem spróbuj w jednym i drugim to zamontować a na koniec zepsuć. w BMW nie uda ci się zabić szpery, skrzyni czy dyfra zbyt szybko.

Podpowiem: w E30 żeby zejść poniżej 8s do setki i mieć v-max w okolicach 170 (niezmiernie przydatne w KJS) wystarczy kupić:

element nr 1 (tak, te skrzynie kosztują tyle ile ważą)

element nr 2 wybrałem ten z najlepszym przełożeniem, bo jest jeszcze 20 innych szper na allegro.

i znaleźć średnio ogarniętego mechanika który to założy albo poprosić o pomoc kumpla, który przytrzyma ciężar i zrobić to pod blokiem. Bo się da. Po roku katowania można pomyśleć o zakupie kolejnej skrzyni.

Jak znajdziemy bardzo drogiego mechanika i wymienimy po drodze jeszcze półosie to nam to pochłonie 2000zł.

Teraz idziemy do Astry. I trafiamy na pierwszy problem. Po wpisaniu "szpera astra" w wyszukiwarkę na portalu aukcyjnym mamy ZERO wyników. I ty mówisz o łatwym dostępie do gratów? Na hodze też nie ma żadnej szpery w tym momencie. Więc gdzie te łatwo dostępne części?

Kolejny krok to dłubanie silnika.

proszę

BMW jest tańsze niż seicento.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> E30 318is robi setke po wybebeszeniu w okolicach 8s bez zmian w układzie napędowym.

ale to w okolicach powyżej. I to raczej sporo powyżej. W serii to jest jakieś 9,3s. Ile na odchudzeniu można urwać? 1s? to już max.

Nie mówimy o wyrywaniu kabli i piaskowaniu nadwozia grinser006.gif

Do KJS zostawiamy nawet seryjne obicie drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie podbijajmy budżetu bo się źle skończy i żona mnie z domu pogoni

No a tego nie chcemy wink.gif mieszkanie przez zimę w zaklatkowanym Clio Sport pewnie nie należy do najprzyjemniejszych 270751858-jezyk.gif chociaż tyle rur to jest gdzie pranie powiesić 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też szybka fura

> Wyjątkowo mało tego w Warszawie jeździ. Nie wiem czemu.

Jedyny powód jaki jestem sobie w stanie wbić do łba to silnik 2.0 (ale w cm3 2000 nie przekracza), i ewentualny strach przed francuzem. W rękach sprawnego kierowcy ten samochód jest cholernie szybki. A jak mu dołożyć szperę to jest to godny rywal dla mocniejszych aut na pojeżdżawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale to w okolicach powyżej. I to raczej sporo powyżej. W serii to jest jakieś 9,3s. Ile na

> odchudzeniu można urwać? 1s? to już max.

> Nie mówimy o wyrywaniu kabli i piaskowaniu nadwozia

> Do KJS zostawiamy nawet seryjne obicie drzwi.

A potem wchodzi klatka i dupa. Tak przy okazji, ile wazy rozbudowana klatka? Jakies widelki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A potem wchodzi klatka i dupa. Tak przy okazji, ile wazy rozbudowana klatka? Jakies widelki?

tyle co dwa przednie fotele więc tylną kanapę masz już na minus cool.gif

masz jeszcze wytłumienia, schowki, obicia, głośniki, plastiki, pierdoły...

Same śruby montażowe wszystkich tych dupereli ważą z 5kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tyle co dwa przednie fotele więc tylną kanapę masz już na minus

> masz jeszcze wytłumienia, schowki, obicia, głośniki, plastiki, pierdoły...

> Same śruby montażowe wszystkich tych dupereli ważą z 5kg.

Dramatu nie ma. ok.gif

Dla przeciwwagi intereseujace Clio, chyba egzemplarz z CSP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat sie rozwinął i aczynają sie dywagacje jak do f1.

moja konkluzja:

zarówno astra jak i e30 będzie fajnym i dośc konkurencyjnym samochodem do zabawy w kjs. moim zdaniem bmw będzie sporo tańsze w utrzymaniu.

Jakbyś chciał sie "przymierzyć" do e30 to daj znać chętnie udostepnie po niedzieli-chyba,że coś zepsujemy w sobote:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak za 12tys to mało interesujące:)

Cena zakupu adekwatna do tego jak jest predki.

Kosztow utrzymania nie znam. Generalnie trzeba w tej dziedzinie troche siana wydac. 270751858-jezyk.gif

Dzis puszczam kolejny plik $ i zastanawiam sie o co tutaj chodzi. Nie lepiej szachy? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak żebym miał jakiś punkt odniesienia. Jakie osiągi mniej więcej może mieć SC 1.2 75KM, a jakie

> e30 1.8 z dyfrem 4.27?

Pacjent Seicento z modami - wybebszone z okładzin, mas bitumicznych, bez foteli, dwa kubły z pasami, opony 175/50/13, na Skowej (czyli długiej) skrzyni.

Seria 1.1 - 13 sekund

1.2 75KM na dolocie z 900 i wydechu z 1.1 (czyli mega zamulone) 11 sek

1.2 75KM na ostrym wałku (ale nie wysterowany wiec tez kupa) na wydechu przelotowym Fi50 dolot nadal z 900- 10 sek

Czasy powtarzalne +/- (0.2 sekundy) Mierzene Gtechem

Generalnie auto nie było dokończone przy pomiarach i mierzyłem zeby sprawdzić różnicę pomiedzy modami. Niestety w międzyczasie auto sprzedałem wiec nieznam danych po dokończeniu.

Podejrzewam że z dolotem Yankowy, wystrojonym silnikiem można by się zblizyć do 8 sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent Seicento z modami - wybebszone z okładzin, mas bitumicznych, bez foteli, dwa kubły z

> pasami, opony 175/50/13, na Skowej (czyli długiej) skrzyni.

> Seria 1.1 - 13 sekund

> 1.2 75KM na dolocie z 900 i wydechu z 1.1 (czyli mega zamulone) 11 sek

> 1.2 75KM na ostrym wałku (ale nie wysterowany wiec tez kupa) na wydechu przelotowym Fi50 dolot

> nadal z 900- 10 sek

> Czasy powtarzalne +/- (0.2 sekundy) Mierzene Gtechem

Dzięki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polonez 1.4 + zaspawać most

ZAKUPIONY grinser006.gif

'96 na wypasie => elektryczne szyby, lusterka, pompowane Grocliny, alusy grinser006.gif

Na szybko to wiem, że jest po wymianie oleju, rozrządu, filtra powietrza spineyes.gif Heble Lucasa nie zużyte.

Do wymiany uszczelka pokrywy dyfra czyli standard.

Samochód zwarty i dobrze prowadzący się ok.gif Parę purchli jak to w FSO

Reasumując: czas zacząć przygotowania żeby na wiosnę był zrobiony. Na pierwszy ogień szukam kiery i zawiechy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ZAKUPIONY

> '96 na wypasie =Na szybko to wiem, że jest po wymianie oleju, rozrządu, filtra powietrza Heble

> Lucasa nie zużyte.

> Do wymiany uszczelka pokrywy dyfra czyli standard.

> Samochód zwarty i dobrze prowadzący się Parę purchli jak to w FSO

> Reasumując: czas zacząć przygotowania żeby na wiosnę był zrobiony. Na pierwszy ogień szukam kiery i

> zawiechy

No to gratulacje ok.gif

Popracuj nad zawieszeniem z przodu.

Jak by Cię temat interesował, to TU jest z grubsza opis świeżo zbudowanego Poldolota w wersji budżet.

Opisane są słabe punkty itd., myślę że warto zajrzeć.

Ja już też po zakupach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to gratulacje

> Popracuj nad zawieszeniem z przodu.

> Jak by Cię temat interesował, to TU jest z grubsza opis świeżo zbudowanego Poldolota w wersji

> budżet.

> Opisane są słabe punkty itd., myślę że warto zajrzeć.

> Ja już też po zakupach

Quote:

Musisz być zalogowanym użytkownikiem, żeby przeglądać ten dział.


sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.