kamileeek Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 Witam jakie auto nadaje się najlepiej do za gazowania? Rocznik 2008,kombi,powyżej 100 KM ,możecie coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > Witam > jakie auto nadaje się najlepiej do za gazowania? Rocznik 2008,kombi,powyżej 100 KM ,możecie coś > doradzić? megane II 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 a megane III 1.6 nadaje się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > a megane III 1.6 nadaje się? to jest ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > to jest ten sam silnik nie ma z nim jakis problemów podczas ekploatacji na lpg? Czy ten silnik jest lepszy niż 1,6 102 KM z octavi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 > nie ma z nim jakis problemów podczas ekploatacji na lpg? > Czy ten silnik jest lepszy niż 1,6 102 KM z octavi? No moim zdaniem gorszy. Octavce nie trza tak kręcić żeby szła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gienek Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > a megane III 1.6 nadaje się? Co prawda nie mam Megan3 zagazowanego tylko Fluence ale z tego co mi wiadomo te auta mają te same silniki. Z gazem nie mam żadnego problemu. Wszystko spisuje się jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 > No moim zdaniem gorszy. Octavce nie trza tak kręcić żeby szła. Raczej nie ma sensu kręcić bo i tak nie idzie. To jest silnik to przetaczania się z punktu A do B i nic więcej. Zero emocji, zero przyjemności z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2012 a jeszcze jakies auto? może byc 2009 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 27 Października 2012 Udostępnij Napisano 27 Października 2012 laczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > a jeszcze jakies auto? Astra H 2.0T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Witam > jakie auto nadaje się najlepiej do za gazowania? Rocznik 2008,kombi,powyżej 100 KM ,możecie coś > doradzić? kazde bez bezposredniego wtrysku paliwa i bez turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > kazde bez bezposredniego wtrysku paliwa i bez turbiny. bez turbiny bo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > bez turbiny bo ?? Pewnie dlatego że druciarzom na Valtekach i Alasce nie chce działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 31 Października 2012 Udostępnij Napisano 31 Października 2012 > bez turbiny bo ?? Jak wyżej. Druciarzy to przerasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Pewnie dlatego że druciarzom na Valtekach i Alasce nie chce działać Tak opluwacie ten zestaw a moje toledo 1.6 100KM ma juz ponad 100kkm na alasce , waldemarach (zolte wytrzymaly 55kkm, teraz sa szare maja sie dobrze) oraz jednym z pierwszych wersji staga 300. I zlego slowa o tym zestawie nie moge powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norm4n Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Tak opluwacie ten zestaw a moje toledo 1.6 100KM ma juz ponad 100kkm na alasce , waldemarach (zolte > wytrzymaly 55kkm, teraz sa szare maja sie dobrze) oraz jednym z pierwszych wersji staga 300. I > zlego slowa o tym zestawie nie moge powiedziec Cichooo... bo zaraz uslyszysz, ze Twoje auto ma o 40% mniej mocy, albo, ze z silnika nie bedzei co zbierac, bo zly sklad mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Tak opluwacie ten zestaw a moje toledo 1.6 100KM ma juz ponad 100kkm na alasce , waldemarach (zolte > wytrzymaly 55kkm, teraz sa szare maja sie dobrze) oraz jednym z pierwszych wersji staga 300. I > zlego slowa o tym zestawie nie moge powiedziec Ja tak samo, tylko 80 kkm Pikusiem 1,8i16V. I też wymienione żółte na szare po 40 kkm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Pewnie dlatego że druciarzom na Valtekach i Alasce nie chce działać na Hanach, 2 reduktorach tyż nie chce działać nie kazdy potrafi poradzic soboie z petlacymi wtryskiwaczami w srodkowym zakresie obrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > kazde bez bezposredniego wtrysku paliwa i bez turbiny. dodałbym że wskazana jest też samoregulacja luzu zaworów, bo kontrola czy wymiana elementów regulacyjnych podnosi koszty i może być uciążliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Tak opluwacie ten zestaw a moje toledo 1.6 100KM ma juz ponad 100kkm na alasce , waldemarach zalezy jak kto jezdzi. alaska to dobry reduktor ale do mocy ok 90 km. w 2.0 i 130 koniach tez montuja alaske i tez jezdzi. jak sie jezdzi do 3000 obr/min to nie bedzie problemu. Valteki kalibrujesz co jakis czas? regenrujesz je? ile robisz km miesiecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > zalezy jak kto jezdzi. alaska to dobry reduktor ale do mocy ok 90 km. autom jezdzi sie normalnie bez oszczedzania > w 2.0 i 130 koniach tez montuja alaske i tez jezdzi. > jak sie jezdzi do 3000 obr/min to nie bedzie problemu. > Valteki kalibrujesz co jakis czas? regenrujesz je? ile robisz km miesiecznie? nic nie dotykam rocznie robie 25-35kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Tak opluwacie ten zestaw a moje toledo 1.6 100KM ma juz ponad 100kkm na alasce , waldemarach (zolte Bo widzisz, w cenie takiej Alaski (bardzo dobrej do 90HP) są inne reduktory obsługujące większe moce. A to że ktoś godzi się na to żeby montażyści mieli go w dupie to tylko sam sobie szkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 1 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2012 > Bo widzisz, w cenie takiej Alaski (bardzo dobrej do 90HP) są inne reduktory obsługujące większe > moce. A to że ktoś godzi się na to żeby montażyści mieli go w dupie to tylko sam sobie > szkodzi. powiedz mi porsze jakie lepsze reduktore w cenie alaski byly dostepne w 2007r - wtedy zakadalem gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Tak się podepnę pod temat - jaki reduktor polecalibyście do Peugeota 406 2.0 16V 138 KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 KME - TUR do 150KW a wtryski Hana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > powiedz mi porsze jakie lepsze reduktore w cenie alaski byly dostepne w 2007r - wtedy zakadalem gaz Nie ma zielonego pojęcia jakie ale chyba nie powiesz mi że była TYLKO Tomasetto Alaska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Tak się podepnę pod temat - jaki reduktor polecalibyście do Peugeota 406 2.0 16V 138 KM ?? Zavoli Zeta S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lakiernikmaszyn Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 Przy francuzach dobrze się sprawuje Tomasetto - sprawdzone w praktyce na 2 autach "made in france". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Przy francuzach dobrze się sprawuje Tomasetto - sprawdzone w praktyce na 2 autach "made in france". Tomasetto właśnie idzie do wywalenia bo jest źle dobrany - za słaby... Auto strzela przy odjęciu nogi z gazu w wyższym zakresie obrotów itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Tak się podepnę pod temat - jaki reduktor polecalibyście do Peugeota 406 2.0 16V 138 KM ?? zavoli lub Ac R01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Tomasetto właśnie idzie do wywalenia bo jest źle dobrany - za słaby... Auto strzela przy odjęciu > nogi z gazu w wyższym zakresie obrotów itp... Rozwiercasz otwór na wejściu gazu do parownika i ogarnia bez problemu i 150 KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Zavoli Zeta S. Po ok. 50 tyś. km zaczynają się problemy z utrzymaniem ustawionego ciśnienia , wiesz może dlaczego ?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Po ok. 50 tyś. km zaczynają się problemy z utrzymaniem ustawionego ciśnienia , wiesz może dlaczego > ?... Syf w środku reduktora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Syf w środku reduktora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > Po ok. 50 tyś. km zaczynają się problemy z utrzymaniem ustawionego ciśnienia , wiesz może dlaczego > ?... tak samo jak w scorpionie, kme... trzeba zregenerowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 > tak samo jak w scorpionie, kme... > trzeba zregenerowac? W sumie , jak w każdym. Jakość naszego gazu nie powala... Scorpiona nie rozbierałem , KME - jeśli membrany jeszcze dobre to tylko mycie , a Zavoli wystarczy wywalić po dwie sprężynki i gra muzyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > Rozwiercasz otwór na wejściu gazu do parownika i ogarnia bez problemu i 150 KM... A jak ze stabilnością ciśnienia - patrzyłeś na wartości ciśnienia podczas jazdy? Zapytam jeszcze o rozwiercenie - chodzi Ci o miejsce gdzie jest przykręcony przewód miedziany idący ze zbiornika lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 10 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2012 > A jak ze stabilnością ciśnienia - patrzyłeś na wartości ciśnienia podczas jazdy? > Zapytam jeszcze o rozwiercenie - chodzi Ci o miejsce gdzie jest przykręcony przewód miedziany idący > ze zbiornika lpg? raczej nie sadze widzialem taki reduktor po modyfikacji, dziura wewnatrz- taki bypass gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.