Skocz do zawartości

Hungaroring timeattack Yaris TS


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

> tu jak ten TS jechal...

>

Wcale to jakoś cudownie nie jedzie więc po prostu reszta kierowców to pierdoły.

A w tojotce kierownik ogarnia nawet ładnie ok.gif No i na pewno zna bardzo dobrze tor, a w takich amatorskich imprezach to połowa sukcesu.

zawias raczej nieseryjny, opona na pewno nie, środek wydłubany sporo. Do 120 jedzie ok, potem widać brak mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na turbo też to nie wygląda

Jeśli turbo to bardzo słabiutkie grinser006.gif

od około 140 praktycznie nie przyspiesza. Seria moim zdaniem jeśli chodzi o silnik. No może niewiele dłubnięte.

Nie wiem jak ze skrzynią bo coś krótka się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wcale to jakoś cudownie nie jedzie więc po prostu reszta kierowców to pierdoły.

> A w tojotce kierownik ogarnia nawet ładnie No i na pewno zna bardzo dobrze tor, a w takich

> amatorskich imprezach to połowa sukcesu.

> zawias raczej nieseryjny, opona na pewno nie, środek wydłubany sporo. Do 120 jedzie ok, potem widać

> brak mocy.

Podoba mi się jak ten wózek na zakupy jeździ. I do tego ekonomiczny oraz bezawaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to mi sie wlasnie podoba

> niska masa, zawias, heble i mozna juz sie niezle bawic

> ale mimo wszystko s16/vts chyba lepsze bo wazy tyle samo a jednak 120KM w serii a nie 105KM jak w

> TS

Ktoś tu kiedyś dawał onboard z seryjnego clio sport na slicku z wydłubanym środkiem. To dopiero fajnie jechało ok.gif

o, znalazłem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to samo miałem pisać - słabe i w dodatku musi śmiesznie wyglądać jak jedzie po torze taki pudłowóz

gorsze rzeczy jeżdżą po torach i kierowcy w nich kręcą zadziwiające czasy. wink.gif

Tutaj robotę robi zawieszenie, slick i niska masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gorsze rzeczy jeżdżą po torach i kierowcy w nich kręcą zadziwiające czasy.

> Tutaj robotę robi zawieszenie, slick i niska masa.

niska masa tzn ile? Pisze że to waży 1217kg w serii - czyli tyle co Polonez hehe.gif Niska masa to powiedzmy <900kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak trochę OT.

> Jak wywalę z A4 tylną kanapę, podsufitkę, plastiki i inne zbędne rzeczy to ile +/- kg ugram ??

> To są dziesiątki kg czy setki ?

to tylko przesuniesz srodek ciezkosci na jeszcze bardziej na przod wpysk.gifzlosnik.gif

a tak powaznie to kanapa, boczki, wszystko z bagaznika dalo wynik ~70kg w seacie cordoba GTi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to tylko przesuniesz srodek ciezkosci na jeszcze bardziej na przod

> a tak powaznie to kanapa, boczki, wszystko z bagaznika dalo wynik ~70kg w seacie cordoba GTi

Czyli niewiele, wystarczy jeździć z pustym bakiem hehe.gif

Jako ciekawostkę z przeglądu, nacisk na osie:

Przód: 826 kg

Tył: 639 kg

To chyba tragedii nie ma, choć całość za ciężka o jakieś 400kg grinser006.gif

Dobra koniec OT.

Ten Yaris niby jedzie, ale szału nie ma. Polatałbym bym Fabią na sliku po tym torze food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli niewiele, wystarczy jeździć z pustym bakiem

przy 1500kg nie wiele

ale juz przy 900kg to duuuuuuuuuzo

> Jako ciekawostkę z przeglądu, nacisk na osie:

> Przód: 826 kg

> Tył: 639 kg

> To chyba tragedii nie ma, choć całość za ciężka o jakieś 400kg

wywalaj wszystko ze srodka napewno pomoze

> Dobra koniec OT.

> Ten Yaris niby jedzie, ale szału nie ma. Polatałbym bym Fabią na sliku po tym torze

ja sie caly czas zastanawiam co za patalachy jechaly w tych 2-3 razy mocniejszych autach ze ich ten yarek objechal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak przeglądam tą tabele i coś nie tak...

> Yaris TS wykrecil taki czas ???

> http://www.timeattack.hu/hun/hungaroring/

Gość kierownik musiał być niezły ogarniacz.

Zobacz że w tej tabelce czasy się kupy nie trzymają. Prawie 500 konne Porsche 911 jest wolniejsze niż Audi A4 190KM wink.gif

Kierowcy zdarzają się lepsi i gorsi. Być może czasy się zachowują nawet takich którzy pierwszy raz swoich sił na tym obiekcie próbowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gość kierownik musiał być niezły ogarniacz.

> Zobacz że w tej tabelce czasy się kupy nie trzymają. Prawie 500 konne Porsche 911 jest wolniejsze

> niż Audi A4 190KM

> Kierowcy zdarzają się lepsi i gorsi. Być może czasy się zachowują nawet takich którzy pierwszy raz

> swoich sił na tym obiekcie próbowali.

samochód sam nie pojedzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewnie Ci których na to stać, i dla których posmigac sobe na torze to przyjemnosc, i sadze ze zlewają na to co mówią inni, a poprostu sie bawią, dziwne jest nazywanie takich ludzi patałachami, ale co tam? zazdrosc moze ? nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapewnie Ci których na to stać, i dla których posmigac sobe na torze to przyjemnosc, i sadze ze

> zlewają na to co mówią inni, a poprostu sie bawią, dziwne jest nazywanie takich ludzi

> patałachami, ale co tam? zazdrosc moze ? nie wiem...

Rozumiem jazdę dla przyjemności po torze ale nie na czas... Jak się liczy czas to w każdym kierownik z ikra budzi się duch rywalizacji. Więc albo ta tabela jest z sufitu albo ta...?

Bo żeby prosmakiem przegrać z a4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ale ile mógł tej masy wyjąć? 80 kg, 100?

100kg robi różnicę w lekkim aucie.

> A na takiej imprezie raczej 99% aut jechała na slickach.

niekoniecznie. To mi wygląda na bardzo dużą mieszaninę amatorów którzy już jeździli po tym torze, półprofesjonalistów i totalnych żółtodziobów, którzy pierwszy raz po zakupie szybkiej fury przyjechali na tor i wykręcili kilka bąków na szykanach.

No bo jak inaczej wyjaśnić fakt, że gość w BMW 328 wykręcił czas o 20 sekund lepszy niż Lotus Elise?

Prawie 10s na minucie jazdy to jest PRZEPAŚĆ! Taką różnicę zauważa laik gołym okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem jazdę dla przyjemności po torze ale nie na czas... Jak się liczy czas to w każdym

> kierownik z ikra budzi się duch rywalizacji. Więc albo ta tabela jest z sufitu albo ta...?

> Bo żeby prosmakiem przegrać z a4 ?

Jeszcze bardziej egzotycznie wygląda porównanie

Peugeot 206 RC seria 177 KM

z

Ferrari 360 Modena seria 395 KM

Pan w Ferrari chyba musiał zabłądzić żeby przegrać o 6s jeśli poziom kierowców był wyrównany. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 100kg robi różnicę w lekkim aucie.

> niekoniecznie. To mi wygląda na bardzo dużą mieszaninę amatorów którzy już jeździli po tym torze,

> półprofesjonalistów i totalnych żółtodziobów, którzy pierwszy raz po zakupie szybkiej fury

> przyjechali na tor i wykręcili kilka bąków na szykanach.

> No bo jak inaczej wyjaśnić fakt, że gość w BMW 328 wykręcił czas o 20 sekund lepszy niż Lotus

> Elise?

> Prawie 10s na minucie jazdy to jest PRZEPAŚĆ! Taką różnicę zauważa laik gołym okiem.

deszcz? icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> deszcz?

ten deszcz działał bardzo selektywnie w takim przypadku. wink.gif

obejrzałem kilka onboardów z tego dnia. Na wszystkich piękne słońce i zero chmur. Musiało być jakieś nagłe załamanie pogody grinser006.gif

edit:

Jak widać na załączonym obrazku impreza przyciągnęła zawodników na różnym poziomie przygotowania sprzętu, zaplecza i nie tylko...

Czyli jak zawsze na tego typu amatorskich pojeżdżawkach. 10-20% doświadczonych zawodników w najlepiej przygotowanym sprzęcie bije się w czubie, 50% jedzie tym co ma na tyle na ile umie a 30% uczy się jak nie zabłądzić na torze który widzą pierwszy raz w życiu w aucie które mają od tygodnia więc nawet jeszcze superdrogi kit turbo nie zdążył się ułożyć. palacz.gif

Pozostali boją się o swoje klasyki i przyjechali po to żeby sobie cyknąć kilka fotek na torze i przewietrzyć skóry w kabrioletach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten deszcz działał bardzo selektywnie w takim przypadku.

> obejrzałem kilka onboardów z tego dnia.

Tytuł listy to wg Googla "MTA Hungaroring Eternal Rankings" no więc nie wiem czy wszystkie 119 to rzeczywiście czasy z jednego dnia.

Ale skoro tak twierdzisz, no to nie ma innego wytłumaczenia jak talent

A przy okazji: znalazłem parę ciekawych zdjęć chyba z tego samego eventu:

http://indafoto.hu/raczger/mta_hungaroring_kupa_2012_maju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tytuł listy to wg Googla "MTA Hungaroring Eternal Rankings" no więc nie wiem czy wszystkie 119 to

> rzeczywiście czasy z jednego dnia.

a ja nie wiem. Nie potrafię w tym pogańskim języku czytać. Myślałem, że to jedne zawody. 119 aut puszczane co jakiś czas spokojnie w jeden dzień zrobi po kilka a może nawet kilkanaście przejazdów toru.

W Poznaniu przy 250 samochodach było po 5 przejazdów na dużo dłuższej trasie.

> Ale skoro tak twierdzisz, no to nie ma innego wytłumaczenia jak talent

Patrz mój podpis grinser006.gif

> A przy okazji: znalazłem parę ciekawych zdjęć chyba z tego samego eventu:

> http://indafoto.hu/raczger/mta_hungaroring_kupa_2012_maju

zdjęcia potwierdzają różnorodność poziomu przygotowania aut. Od całkowicie seryjnych, przez jakieś tuningowe wynalazki obwieszone spojlerami po auta rodem z DTM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.