mojomax Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Mam wiejski domek, niestety wiosną i zimą raczej trudno do niego dojechać (droga zasypana śniegiem, samochód grzęźnie w błocie na wiosnę). dojazd jest na prawdę fatalny. domek jest na odludziu. Myślę o jakimś 4x4, który pozwoli mi się cieszyć urokami wsi przez cały rok, a nie tylko wtedy kiedy wiejskie drogi są przejezdne. Niestety w temacie 4x4 jestem zielony, dlatego proszę was o pomoc. Chciałbym samochód, który: - kosztuje ok. 25 tyś zł - będę nim jeździł 5000-10000 rocznie, głównie po wiejskich/leśnych drogach - wysoko zawieszony (sporo kolein po traktorach) - rzadko się psuje, nie rdzewieje, bezobsługowy - naprawy są tanie i łatwe - potrafi pociągnąć przyczepkę 1-2ton co byście mi polecili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Frontera B, do wyboru diesel, benzyna, produkowany do 2004 roku, w tym budzecie cos z konca produkcji kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > co byście mi polecili ? każdy poleci to czym jeździ do takich zastosowań to w sumie każde 4x4 się łapie, choć za 25tyś to będą auta już wiekowe, zwłaszcza te większe jeśli nie potrzebujesz wielkiego auta to może Gran Vitara 5d Igen ? auto na ramie, ma reduktor, dość wygodne żeby zrobić kilka km, za 25kzł kupisz auto 10-12letnie z końca produkcji modelu silniki benzynowe trwałe, 2.0 będzie tańszy w serwisowaniu od Vki 2.5, diesle od PSA więc też niezłe ew coś z jeep'a ... mniejszy Liberciak, albo czirok jak popada to i tak problemem będą opony ... chyba że założysz terenowe MTki edit: ta przyczepka to się zdecyduj, bo 1T to pociągnie chyba nawet mały jimny, ale 2T to już może być problem w tych mniejszych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Brałbym Cziroka 4,0. Na tak mało kilometrów styknie, spalanie przeżyjesz, nie zdążysz zepsuć, ruda Ci nie wpieprzy, przyczepę pociągnie i nawet nie poczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadaf Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 a Forester? bo stoję przed podobnym wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubasty Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Dokładnie jak ktoś już napisał - każdy poleci to czym jeździ. Ja z czystym sumieniem mogę polecić Toyote Land Cruiser. W budżecie powinna zmieścić sie seria J9, do wyboru 3 lub 5 drzwiowe, 3,0 D lub D4d oraz benzynowy 3,4 V6. Roczniki od 1996 do 2002 W tamtych latach Rdza jest im obca, przyczepę pociągną duuużo powyżej Twoich oczekiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > edit: ta przyczepka to się zdecyduj, bo 1T to pociągnie chyba nawet mały jimny, ale 2T to już może > być problem w tych mniejszych autach . Chyba nie bardzo , dla przykladu cr-v 1,7 t ma na haku, a co dopiero prawdziwe dosc surowe frotki , terrano. A z moich propozycji bym dopisal tarracana w tych $$$ to juz cos kolo 2005-06 by sie znalazlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > a Forester? bo stoję przed podobnym wyborem To jest takie uterenowione kombi - nie jest to crossover ani tym bardziej SUV (oczywicie piszemy i pierwszych dwóch generacjach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > co byście mi polecili ? Jeżeli jest to mimo wszystko droga a nie zaorane pole, to polecę Ci wygodne, duże i dobrze wyposażone auto z fajnym 4x4 - takie, jakim jeżdżę. Napęd jest stały, do tego LSD i nie ma żadnego problemu z poruszaniem się w błocie, piachu i głębokim śniegu. Możesz auto utopić praktycznie po piasty (a koło jest solidne - 225/70R16) a i tak pojedzie Maksymalna masa przyczepy to 2 tony, ładowność auta przekracza 700 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadaf Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > To jest takie uterenowione kombi - nie jest to crossover ani tym bardziej SUV (oczywicie piszemy i > pierwszych dwóch generacjach). Ale do przebicia się przez 30 cm śnieg wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Dokładnie jak ktoś już napisał - każdy poleci to czym jeździ. Wcale nie. Ja jeżdżę Landkiem i Subaru a polecam do tego co opisał pytający Jeepa, bo uważam że się do danego celu bardziej nada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 Witam serdecznie. Myślę, że każdy SUV z napędem 4x4, nawet dołączanym da radę. Jeździłem po kilkaset kkm. CR-V, Hi-Lux, Navara, X-Trail itp. i właściwie radzą sobie w takich warunkach tak samo. Jeśli śniegu jest 20cm. każdy pojedzie. Jeśli jest 30cm. ale zmrożonego albo mokrego to nawet blokady mostów nie pomogą. Oczywiście Pick-Up czy duża terenówka poradzi sobie z kilka cm. wyższą warstwą śniegu czy kilka cm. głębszym błotem ale jazda nimi na co dzień była jak kara. CR-V itp. spokojnie się nada. Czyli nie każdy poleca to czym jeździ ;-) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Ale do przebicia się przez 30 cm śnieg wystarczy? Luźno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Witam serdecznie. > Myślę, że każdy SUV z napędem 4x4, nawet dołączanym da radę. Jeździłem po kilkaset kkm. CR-V, > Hi-Lux, Navara, X-Trail itp. i właściwie radzą sobie w takich warunkach tak samo. > Jeśli śniegu jest 20cm. każdy pojedzie. Jeśli jest 30cm. ale zmrożonego albo mokrego to nawet > blokady mostów nie pomogą. > Oczywiście Pick-Up czy duża terenówka poradzi sobie z kilka cm. wyższą warstwą śniegu czy kilka cm. > głębszym błotem ale jazda nimi na co dzień była jak kara. > CR-V itp. spokojnie się nada. > Czyli nie każdy poleca to czym jeździ ;-) > Pozdrawiam. jest w tym sporo racji IMO ważniejsze są opony, bo nawet LC na szosowych oponach nie zajedzie daleko za to np duster na jakiś agresywniejszych może całkiem dobrze sobie radzić do tego duża masa i wymiary działa na niekorzyść tych większych aut - stąd np dzielność takiego jimny - leci nad błotem, podczas gdy ciężki patrol musi się przez niego przeryć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Chciałbym samochód, który: > - kosztuje ok. 25 tyś zł > - będę nim jeździł 5000-10000 rocznie, głównie po wiejskich/leśnych drogach > - wysoko zawieszony (sporo kolein po traktorach) > - rzadko się psuje, nie rdzewieje, bezobsługowy > - naprawy są tanie i łatwe > - potrafi pociągnąć przyczepkę 1-2ton > co byście mi polecili ? Jeśli bez potrzeby wygody to Defendera 90 (krótkiego), najlepiej na oponach 7.50R16 - wchodzą bez liftu, 235/85R16 chyba zresztą też. Tylko, że do 25 kzł ciężko będzie trafić dobry egzemplarz (na landklinice kolega sprzedaje, ale nie patrzyłem na cenę), rdzewieje poza poszyciem zewnętrznym (aluminium), naprawy są ogólnie nie za drogie, ale czy się będzie psuł to loteria (zależy od egzemplarza), ma 3.5 tony na haku (długi Def i Disco na pewno, krótki Def nie pamiętam). Chyba, że szukasz czegoś mniej terenowego, a bardziej wygodnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Brałbym Cziroka 4,0. > Na tak mało kilometrów styknie, spalanie przeżyjesz, nie zdążysz zepsuć, ruda Ci nie wpieprzy, > przyczepę pociągnie i nawet nie poczuje. Bo to takie duże, podniesione kombi Ruda wszystko zeżre, nie ma bata Spalanie z gazem przeżyje, bo na 4.0 spokojnie min. 15 litrów liczyć musi. Land łyka 20 - 25 przy 3.9 V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryjek Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > bo na 4.0 spokojnie min. 15 litrów liczyć musi. Optymista Nie ma takiego spalania, są wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > jeśli nie potrzebujesz wielkiego auta to może Gran Vitara 5d Igen ? > auto na ramie, ma reduktor, dość wygodne żeby zrobić kilka km, za 25kzł kupisz auto 10-12letnie z > końca produkcji modelu > silniki benzynowe trwałe, 2.0 będzie tańszy w serwisowaniu od Vki 2.5, diesle od PSA więc też > niezłe Przy Vitce różnie z tymi silnikami bywa, kolega kupił i zostawił kilka kzł na wtryski. Drugą Vitkę, którą znam to 2005r. 5D i 2.0 benzyna - bardzo fajny samochodzik, wygodny, średnio łyka 10 litrów, na A2 przy 140 - 150 km/h spalił jakieś 13 litrów. Mistrzem przyspieszenia nie jest, ale nie o to w tych autach chodzi. Od momentu zakupu (X.10r.) wymieniono klocki i tarcze przód (tarcze niepotrzebnie) i tylne amorki, bo ciekły. I nic więcej (poza olejem i filtrami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 > Optymista Nie ma takiego spalania, są wyższe Dlatego napisałem minimum Bo 15l/100 km to taka sama prawda jak to, że Parchy palą 12 na setkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Dlatego napisałem minimum > Bo 15l/100 km to taka sama prawda jak to, że Parchy palą 12 na setkę Przy dobrych wiatrach i delikatnej górce jest to możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Luźno Taaa... wystarczy, że śnieg będzie mokry i choćby kilka cm. most zaczepiał to zaraz zrobi się góra pod podwoziem i zawiśnie tak jak większe i wyższe auta. Na sypkim, świeżym puchu to i metrowe zaspy można przebijać. Nawet w 2WD. Pozdrawiam. Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Taaa... wystarczy, że śnieg będzie mokry i choćby kilka cm. most zaczepiał to zaraz zrobi się góra > pod podwoziem i zawiśnie tak jak większe i wyższe auta. > Na sypkim, świeżym puchu to i metrowe zaspy można przebijać. Nawet w 2WD. > Pozdrawiam. > Sebastian Nie ma sztywnego mostu Niezależne zawieszenie, więc prześwitu nic nie ogranicza Jeździłem już szorując brzuchem po śniegu (cały zderzak - wlot do chłodnicy - miałem zapchany), po piachu, błocie i problemów nie było nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Nie ma sztywnego mostu Niezależne zawieszenie, więc prześwitu nic nie ogranicza Taaa... a wał to prosto ze skrzyni do każdego koła oddzielnie poprowadzono? > Jeździłem już szorując brzuchem po śniegu (cały zderzak - wlot do chłodnicy - miałem zapchany), po > piachu, błocie i problemów nie było nigdy. Mało jeździłeś. Jakbyś zrobił 300 czy 500kkm. w terenie to wiedziałbyś. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Taaa... a wał to prosto ze skrzyni do każdego koła oddzielnie poprowadzono? Półosie idą na boki. "Most" jest przykręcony do spodu auta i praktycznie nie wystaje niżej, niż sam wał. > Mało jeździłeś. Jakbyś zrobił 300 czy 500kkm. w terenie to wiedziałbyś. W prawdziwym terenie - takim typu błoto po lusterka - jeździ się czym innym, niż SUV Do zastosowań typu trochę błota albo piachu, nieodśnieżona droga, czy weekendowa wycieczka z cięciem łąki, czy jakiegoś pola SUV z dobrym AWD się nadaje - dla mnie to m.in. narzędzie pracy oszczędzające czas i dreptanie w terenie - np. zwiad terenowy przed rozpoczęciem wiercenia, opracowanie trasy wjazdu wiertnicy itp., jakieś wycieczki po próbki do piaskowni, żwirowni czy kamieniołomów itp. Wiem niejako z doświadczenia na co może sobie Santa Fe pozwolić i nieprzypadkowo kupiłem ciut starsze auto - ale ze stałym napędem na wszystkie łapy i LSD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 cos jeszcze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Półosie idą na boki. "Most" jest przykręcony do spodu auta i praktycznie nie wystaje niżej, niż sam > wał. Czyli tak samo jak w CR-V. Wystarczy 30cm. mokrego śniegu i nie pojedziesz daleko. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > Czyli tak samo jak w CR-V. Wystarczy 30cm. mokrego śniegu i nie pojedziesz daleko. > Pozdrawiam. Całe szczęście, że są na AK ludzie, którzy wiedzą o samochodach więcej, niż ich posiadacze Martwię się trochę, bo wcześniej nie wiedziałem, że się nie da przejechać, więc bez problemu sobie radziłem, ale teraz - jak już mnie uświadomiłeś - na pewno zakopię się po maksymalnie 2 metrach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 a czytając twoje opinie jakiś czas temu sam kupiłem również Sante z 02 rocznika... i mam podobne zdanie na temat tego samochodu. całkiem sprawne auto i w teren i po czarnym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mojomax Napisano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Dziękuję bardzo za pomoc, dzięki informacjom zrozumiałem, ze nie ma sensu pakować się w blokady-cośtam-mostów i inne takie tam (nie znam się). Wystarczy zwykłe 4x4, z dużym prześwitem. Teraz dodatkowe 2 pytania: - Jakich samochodów 4x4 zdecydowanie nie polecacie, bo mają jakiś problem fabryczny. - Na co jeszcze więcej zwrócić uwagę przy zakupie samochodu 4x4 w stosunku do "standardowego" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > - Jakich samochodów 4x4 zdecydowanie nie polecacie, bo mają jakiś problem fabryczny. Freelander. Kupa przekładek z anglika. Do tego padają napędy. > - Na co jeszcze więcej zwrócić uwagę przy zakupie samochodu 4x4 w stosunku do "standardowego" Zwróć uwagę czy ma wszystkie takie same opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > > cos jeszcze?? chcesz taki filmik tylko z imprezą + koniem pod naczepą i pod gorkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 Właśnie oglądałem powtórkę "zakup kontrolowany" i była tam Toyota LC! Cena ok. 24kpln, ful wypas, 3.0D (i tylko 125KM), z hakiem, automat, niezniszczalny niemal. Gdybym mieszkał w lesie czy na wsi, to takiego czegoś bym szukał. Wygodnie komfortowo i funkcjonalnie w razie potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Czyli tak samo jak w CR-V. Wystarczy 30cm. mokrego śniegu i nie pojedziesz daleko. 30cm śniegu Jak jest na równym a nie oranym polu,to nie jest problemem nawet dla mojego Sedesa, a to tak na serio nawet SUV-em nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 > chcesz taki filmik tylko z imprezą + koniem pod naczepą i pod gorkę ? To samo pomyślałem... ciagnie gośc sam ciągnik, z górki Napęd w Mitsu to... słaby jest dość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mojomax Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 a co sądzicie o Hondzie HR-V ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 mieszkam na wsi przy polnej drodze która tylko latem jest sucha. jeżdżę foresterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
optiview Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > To samo pomyślałem... ciagnie gośc sam ciągnik, z górki > Napęd w Mitsu to... słaby jest dość w jakim sensie? Widać ze jednak O1 poradzil sobie z koziołkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > w jakim sensie? Widać ze jednak O1 poradzil sobie z koziołkiem na płaskim z samym koniem to moim wozkiem (linde h25) pojade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > a co sądzicie o Hondzie HR-V ? Honda dość szybko wycofała sie z tego modelu napęd taki sam jak w CRV z początkow produkcji - czyli tylko tryb AUTO - elektronika dołącza tylną oś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Honda dość szybko wycofała sie z tego modelu > napęd taki sam jak w CRV z początkow produkcji - czyli tylko tryb AUTO - elektronika dołącza tylną > oś a który model CRV ma kontrolę nad tyłem ? bo do RD2 to ogarniam rozwiazania i są identyczne jak w RD1. Gen III ma też podobne rozwiazanie z tym że dołożono elektronike w postaci ESP-TC co nazywa się u hondy VSA i to coś niby przyhamowuje ślizgające się koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Honda dość szybko wycofała sie z tego modelu > napęd taki sam jak w CRV z początkow produkcji - czyli tylko tryb AUTO - elektronika dołącza tylną > oś Nie elektronika kolega - w gen I i II nie ma elektroniki w napędzie tylnym. Zawór i różnica ciśnień - to tak na skróty załącza się napęd. Gen III już ma kabelki z prundem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Nie elektronika kolega - w gen I i II nie ma elektroniki w napędzie tylnym. Zawór i różnica ciśnień > - to tak na skróty załącza się napęd. Gen III już ma kabelki z prundem. nie zagłębiałem sie w temat, wiem że dzieje sie to poza kontrolą kierowcy lepiej napisz jak sie sposuje w zimowych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > nie zagłębiałem sie w temat, wiem że dzieje sie to poza kontrolą kierowcy > lepiej napisz jak sie sposuje w zimowych warunkach A jak ma się spisywać na 10-letnich zimówkach. Start lepszy niż konkurencyjne plaskacze, gorzej na zakrętach i przy hamowaniu - tu trzeba uważać i to bardzo ( brak ABS-u). W lekkim terenie daje radę. Nawet w tych warunkach. Ale to nie to samo co 4H/4L. Ale kurcze nadal marzy mi się Frota B albo GV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 A ja ostatnio obejrzałem filmik z Dacią Duster i szczerze mówiąc potrafi zaskoczyć Wykrzyż i prześwit niewielki ale elektroniką nadrabia. No i ta cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.