Skocz do zawartości

Co się stało tym oponom?


groszek28

Rekomendowane odpowiedzi

> Cześć,

> jak w temacie, co jest przyczyną tego, że bieżnik zaczął odchodzić z opony? On (bieznik) albo

> oderwał się, albo ledwo trzyma się, odchodzi płatami.

> Dzieje się tak na 2 oponach, które były z prawej strony pojazdu (PP i PT).

bo:

-były bardzo stare

-bardzo zuzyte

-były zbyt mocno napompowane

> Czy te opony jeszcze sie do czegoś nadają?

tak, smiało mozna z nich zrobić kwietnik do ogródka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jak w temacie, co jest przyczyną tego, że bieżnik zaczął odchodzić z opony? On (bieznik) albo

> oderwał się, albo ledwo trzyma się, odchodzi płatami.

> Dzieje się tak na 2 oponach, które były z prawej strony pojazdu (PP i PT).

> Czy te opony jeszcze sie do czegoś nadają?

tak, daj jeszcze mniejsze foto - najlepiej wielkości awatara... sick.gif

na moje to te opony w ogóle nie mają bieżnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jak w temacie, co jest przyczyną tego, że bieżnik zaczął odchodzić z opony? On (bieznik) albo

> oderwał się, albo ledwo trzyma się, odchodzi płatami.

> Dzieje się tak na 2 oponach, które były z prawej strony pojazdu (PP i PT).

> Czy te opony jeszcze sie do czegoś nadają?

Co to za opony? Oryginały czy nalewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jak w temacie, co jest przyczyną tego, że bieżnik zaczął odchodzić z opony? On (bieznik) albo

> oderwał się, albo ledwo trzyma się, odchodzi płatami.

> Dzieje się tak na 2 oponach, które były z prawej strony pojazdu (PP i PT).

> Czy te opony jeszcze sie do czegoś nadają?

Ktory to rok opony? Jesli sa starsze niz 10 lat, a na takie wygladaja,

to nie ma sensu zadawac sobie takich pytan co jest przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zimówki nawet bez tych uszkodzeń o których mówisz mają przecież znikomą ilość bieżnika - przynajmniej dla mnie to tak wygląda - max 3mm.

Takie wyrwania bieżnika mogą się zdarzyć np. jeśli ktoś bardzo szybko jeździ na zakrętach po asfalcie tak, że auto zaczyna jechać bokiem. Oczywiście mowa o asfalcie o dobrej przyczepności. Na luźnych nawierzchniach gdy jeździ się bokiem pewnie też kawałki bieżnika mogą być wyrywane.

Tutaj nie dość, że opona to zimówka, to trochę wiekowa i to zjawisko jest bardziej widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co to za opony? Oryginały czy nalewki?

Opony to General Altimax Winter z 2007 roku.

Foto jest małe, ale to wina telefonu, ze sie zbuntował przeciwko mnie i narazie nie mam lepszych fot.

W każym razie. Chodzi o to, że opony, które były z prawej strony auta (tej od pasażera) maja na obwodzie poodrywany bieznik. Ta która była z tyłu jest w gorszym stanie.

Ilość bieznika minimum 5mm.

Zdjecie opoony nowej.

general-altimax-winter-jpg-t-f-l600-sk3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opony to General Altimax Winter z 2007 roku.

> Foto jest małe, ale to wina telefonu, ze sie zbuntował przeciwko mnie i narazie nie mam lepszych

> fot.

> W każym razie. Chodzi o to, że opony, które były z prawej strony auta (tej od pasażera) maja na

> obwodzie poodrywany bieznik. Ta która była z tyłu jest w gorszym stanie.

> Zdjecie opoony nowej.

opony po prawej stronie samochodu zuzywają sie szybcie bo pracują na gorszej nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opony to General Altimax Winter z 2007 roku.

> Foto jest małe, ale to wina telefonu, ze sie zbuntował przeciwko mnie i narazie nie mam lepszych

> fot.

> W każym razie. Chodzi o to, że opony, które były z prawej strony auta (tej od pasażera) maja na

> obwodzie poodrywany bieznik. Ta która była z tyłu jest w gorszym stanie.

> Zdjecie opoony nowej.

Przestań ciąć zakręty prawą stroną i jedź wolniej po dziurawych wiejskich drogach. ok.gif

Po prawej masz zawsze większe szanse na złej jakość asfalt. Prawe amortyzatory częściej padają, prawe koła częściej się dziurawią i szybciej zużywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przestań ciąć zakręty prawą stroną i jedź wolniej po dziurawych wiejskich drogach.

> Po prawej masz zawsze większe szanse na złej jakość asfalt. Prawe amortyzatory częściej padają,

> prawe koła częściej się dziurawią i szybciej zużywają.

No właśnie jesli chodzi o mnie to jazda raczej normalna, bez szaleństw, głównie po mieście.

Chyba, że ktoś z warsztatu, w którym było auto na tydzień przed zmianą na letnie poszlał w zaktętach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jak w temacie, co jest przyczyną tego, że bieżnik zaczął odchodzić z opony? On (bieznik) albo

> oderwał się, albo ledwo trzyma się, odchodzi płatami.

> Dzieje się tak na 2 oponach, które były z prawej strony pojazdu (PP i PT).

> Czy te opony jeszcze sie do czegoś nadają?

Stare i zajechane. Już dużo lepiej i bezpieczniej jeździć na letnich niż na tych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Zdjecie jest do dupy, ale o jakosci jego dowiedzialem się dopiero w domu. Opona ta ma około 5 mm bieznika. Fakt, że zewnętrzne klocki bieznika są niższe, świadczy to chyba, ze było za małe cisnienie (choć staram się pilnować go i sprawdzam co jakiś czas)

Opony jeździły w aucie kombi, głównie po mieście i bez szaleństw. Nie ma mowy o jeździe bokami.

Uszkodzenie opon dotyczy 2 sztuk, tych z prawej strony auta (od pasażera), tylna wyglada gorzej niż przednia.

To że opony te nie za bardzo nadają się do zakładania to ja sobie już do tego doszedłem, bardziej mi chodzi co moze byc przyczyną takiego uszkodzenia.

Argument, że opona jest stara nie przemawia do mnie, bo jeździłem na starszych zimówkach i czegoś takiego nie było, poza tym problem dotyczyłby pewnie całego kompletu a nie dwóch opon.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie. Zdjecie jest do dupy, ale o jakosci jego dowiedzialem się dopiero w domu. Opona ta ma

> około 5 mm bieznika. Fakt, że zewnętrzne klocki bieznika są niższe, świadczy to chyba, ze było

> za małe cisnienie (choć staram się pilnować go i sprawdzam co jakiś czas)

> Opony jeździły w aucie kombi, głównie po mieście i bez szaleństw. Nie ma mowy o jeździe bokami.

> Uszkodzenie opon dotyczy 2 sztuk, tych z prawej strony auta (od pasażera), tylna wyglada gorzej niż

> przednia.

> To że opony te nie za bardzo nadają się do zakładania to ja sobie już do tego doszedłem, bardziej

> mi chodzi co moze byc przyczyną takiego uszkodzenia.

> Argument, że opona jest stara nie przemawia do mnie, bo jeździłem na starszych zimówkach i czegoś

> takiego nie było, poza tym problem dotyczyłby pewnie całego kompletu a nie dwóch opon.

> Pozdr.

hmm.gifWymień auto na inne morze opony nie będą się zużywały nierównomiernie zlosnik.gif, a tak poważnie to po prostu się zużyły i tyle ok.gif trzeba kupić nowe i już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.