mazuuur Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok. Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates xs). Jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty > plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok. > Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po > rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też > prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o > co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates > xs). Jakieś pomysły?? Za mocno napiety pasek rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarjack Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty > plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok. > Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po > rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też > prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o > co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates > xs). Jakieś pomysły?? Raczej za luźny, miałem tak jak popuścił mi napinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Raczej za luźny, miałem tak jak popuścił mi napinacz dokładnie, wibracje na niskich obrotach to efekt zbyt luźnego układu, wibracje na wysokich to efekt zbyt ciasnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > dokładnie, wibracje na niskich obrotach to efekt zbyt luźnego układu, wibracje na wysokich to efekt > zbyt ciasnego. jednym słowem do poprawki...dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > dokładnie, wibracje na niskich obrotach to efekt zbyt luźnego układu, wibracje na wysokich to efekt > zbyt ciasnego. Czyli co za mało na tym "mimośrodzie" napiął pasek?? Sorka za pytanie i nie banowanie za nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9442 Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Czyli co za mało na tym "mimośrodzie" napiął pasek?? Sorka za pytanie i nie banowanie za nie Naciąg masz zapewniony przez sprężynę a napinacz ustawiasz na znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Zdejmij osłonę, odpal silnik i zobacz czy znak na napinaczu jest we właściwym miejscu przy pracującym silniku. Przyda się lusterko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > Zdejmij osłonę, odpal silnik i zobacz czy znak na napinaczu jest we właściwym miejscu przy > pracującym silniku. Przyda się lusterko. dzisiaj sprawdzę jak moja wróci z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 > dokładnie, wibracje na niskich obrotach to efekt zbyt luźnego układu, wibracje na wysokich to efekt > zbyt ciasnego. jest za luźny, jutro poprawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 a jaki to jest rodzaj hałasu ? metaliczny, nie ?? Bo u mnie też coś właśnie podobnie słychać (taki metaliczny dzwięk) między 2-3tys rpm, zwłaszcza jak spada z obrotów, ale tak jeżdżę już 50kkm i nic się nie dzieje...rozrząd zakładany we fiacie i od początku tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > a jaki to jest rodzaj hałasu ? metaliczny, nie ?? > Bo u mnie też coś właśnie podobnie słychać (taki metaliczny dzwięk) między 2-3tys rpm, zwłaszcza > jak spada z obrotów, ale tak jeżdżę już 50kkm i nic się nie dzieje...rozrząd zakładany we > fiacie i od początku tak było. W moim z kolei na wolnych jakieś "rzęrzenie" daje się uslyszeć, szczególnie na zimnym i za cholerę nikt nie wie co to... Wymiana rozrządu nic nie dała. Wymieniłem łożyska w altku, paski osprzętu, pompę i nic Fiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zorzyk2 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 > W moim z kolei na wolnych jakieś "rzęrzenie" daje się uslyszeć, szczególnie na zimnym i za cholerę > nikt nie wie co to... Wymiana rozrządu nic nie dała. > Wymieniłem łożyska w altku, paski osprzętu, pompę i nic Fiat. pewnie rzęzi aluminiowa osłona dwururki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmarcin Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 mi jak hałasował po wymianie to za trzy dni trafiłem znów do warsztatu gdzie czekała mnie naprawa głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mazuuur Napisano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 > Raczej za luźny, miałem tak jak popuścił mi napinacz Dociągnięty, wszystko oki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.