Skocz do zawartości

Hałasujący rozrząd 1.6 16v...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok. Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates xs). Jakieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty

> plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok.

> Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po

> rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też

> prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o

> co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates

> xs). Jakieś pomysły??

Za mocno napiety pasek rozrzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, w zeszłą sobotę, wymienialiśmy z kolegą rozrząd w bravce. Rozrząd ricambi orig fiat. Blokaty

> plus przyrząd był tłok w najwyższym punkcie itp, rolka na znak, cztery obroty wałem i wsio ok.

> Odpaliła wsio ok, moc jest, praca silnika "jedwabista":) i teraz tak: na zimnym ok po

> rozgrzaniu pomiędzy 2-3 tyś obr rozrząd głośniej pracuje...powyżęj 3 wsio ok. 1-2 też

> prawidłowo. Po przegazowaniu do 6 tyś i spadku do 1000 pomiędzy 2-3 występuje owy "hałas"...o

> co bangla?? na poprzednim było wsio oki (przejechał niecałe 40 ale leciał 6 rok (skf+gates

> xs). Jakieś pomysły??

Raczej za luźny, miałem tak jak popuścił mi napinacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie, wibracje na niskich obrotach to efekt zbyt luźnego układu, wibracje na wysokich to efekt

> zbyt ciasnego.

Czyli co za mało na tym "mimośrodzie" napiął pasek?? Sorka za pytanie i nie banowanie za nie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki to jest rodzaj hałasu ? metaliczny, nie ??

Bo u mnie też coś właśnie podobnie słychać (taki metaliczny dzwięk) między 2-3tys rpm, zwłaszcza jak spada z obrotów, ale tak jeżdżę już 50kkm i nic się nie dzieje...rozrząd zakładany we fiacie i od początku tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jaki to jest rodzaj hałasu ? metaliczny, nie ??

> Bo u mnie też coś właśnie podobnie słychać (taki metaliczny dzwięk) między 2-3tys rpm, zwłaszcza

> jak spada z obrotów, ale tak jeżdżę już 50kkm i nic się nie dzieje...rozrząd zakładany we

> fiacie i od początku tak było.

W moim z kolei na wolnych jakieś "rzęrzenie" daje się uslyszeć, szczególnie na zimnym i za cholerę nikt nie wie co to... Wymiana rozrządu nic nie dała.

Wymieniłem łożyska w altku, paski osprzętu, pompę i nic grinser006.gif Fiat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.