AxiT Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Z racji tego ze jest to całkiem przydatny bajer, a moje autko go nie posiada to zastanawiam się nad tym czy da się to podłączyć pod tylna szybę? Przykładowa aukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 ja tak podłączyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Z racji tego ze jest to całkiem przydatny bajer, a moje autko go nie posiada to zastanawiam się nad > tym czy da się to podłączyć pod tylna szybę? > Przykładowa aukcja jak bezpiecznik pociągie to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 W Bmw grzały non stop (+ po stacyjce) i IMHO było to lepsze rozwiązanie niż tyko pod szybę. W czasie deszczu ładnie cały czas odparowywała woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > W Bmw grzały non stop (+ po stacyjce) i IMHO było to lepsze rozwiązanie niż tyko pod szybę. I pomysleć że są tacy co narzekaja na koniecznośc jazdy na swiatłachy w jasny dzień... A tu grzanie lusterek non stop... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Z racji tego ze jest to całkiem przydatny bajer, a moje autko go nie posiada to zastanawiam się nad > tym czy da się to podłączyć pod tylna szybę? Jak tak zrobiłem w Lanosie i jest super... Nie musiałem zmieniać bezpiecznika na większy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > jak bezpiecznik pociągie to tak Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie? Ewentualnie czy można zmienić na większy o 5 więcej. Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie? Zmierzyć pobór prądu szyby. Chyba że masz gdzieś w DTR-ce określoną moc szyby, to pomiar odpada. > Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli? No najlepiej za bezpiecznik, patrząc od strony zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chaos Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie? Ewentualnie czy można > zmienić na większy o 5 więcej. Dokladane maty spokojnie mozesz podlaczyc pod ogrzewanie szyby bez zmiany bezpiecznika, maty maja znikoma moc wiec nie ma potrzeby zwiekszac mocy bezpiecznika montowalem takie lustra do astry. > Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Ze schematu wynika że to jest na przekaźniku. Zaraz zapodam fote schematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > W Bmw grzały non stop (+ po stacyjce) i IMHO było to lepsze rozwiązanie niż tyko pod szybę. > W czasie deszczu ładnie cały czas odparowywała woda. IMHO to bezsens i niepotrzebna strata energii. Ja mam klasycznie grzane + oddzielnie podgrzewanie przedniej szyby .. uzylem moze raz na rok . choc przy sniezycy sie przydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > IMHO to bezsens i niepotrzebna strata energii. Ja mam klasycznie grzane + oddzielnie podgrzewanie > przedniej szyby .. uzylem moze raz na rok . choc przy sniezycy sie przydaje tylko przy śnieżycy? A podczas deszczu i mgły to nie? Jak dla mnie to jeden z "must have" w każdym aucie - używam bardzo często Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > tylko przy śnieżycy? przy sniezyce przydaja sie oba rodzai podgrzewania: lusterek, bo powoduje ze lusterko nie zalepia sie sniegiem oraz szyby (wlasciwie to nie calej a dolu, gdzie parkuja wycieraczki - taki patent Subaru), bo wycieraczki nie oklejaja sie sniegiem a napodszybiu nie zbiera sie snieg. >A podczas deszczu i mgły to nie? Jak dla mnie to jeden z "must have" w każdym > aucie - używam bardzo często Deszczu nie, bo IMo niewiele to daje, zamiast kropelek robia sie zaschniete plamki a boczka szyba i tak jest mokra. Przy mgle przeciez to nic nie daje, chyba, ze chodzilo Ci o zaparowywanie to ok, ale ja parkuje w garazu z uchylonym dachem, wiec raczej mnie to nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Nie miałem żadnych plamek, grzały cały czas. Aż się dziwiłem, ale wystarczyło jednorazowe wyczyszczenie po montażu Teraz w Xsiężniczce tez tak podłączę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > przy sniezyce przydaja sie oba rodzai podgrzewania: lusterek, bo powoduje ze lusterko nie zalepia > sie sniegiem oraz szyby (wlasciwie to nie calej a dolu, gdzie parkuja wycieraczki - taki > patent Subaru), bo wycieraczki nie oklejaja sie sniegiem a napodszybiu nie zbiera sie snieg. mówisz o przedniej szybie... nie posiadam i żałuję. > Deszczu nie, bo IMo niewiele to daje, zamiast kropelek robia sie zaschniete plamki a boczka szyba i no jak dla mnie różnica jest ogromna. Inna sprawa, że lusterka raz na kiedy trzeba umyć > tak jest mokra. Przy mgle przeciez to nic nie daje, chyba, ze chodzilo Ci o zaparowywanie to > ok, ale ja parkuje w garazu z uchylonym dachem, wiec raczej mnie to nie dotyczy. no jak najbardziej zaparowywanie, a bardziej osadzanie się drobnych kropel wody - mówię oczywiście wciąż o lusterkach. No jeśli parkujesz zawsze w garażu, to rzeczywiście masz z tym mniejszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > I pomysleć że są tacy co narzekaja na koniecznośc jazdy na swiatłachy w jasny dzień... > A tu grzanie lusterek non stop... Ile to cystern paliwa! A jak dziura ozonowa się robi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Jak tak zrobiłem w Lanosie i jest super... W Uno zrobiłem podobnie, z jedną różnicą > Nie musiałem zmieniać bezpiecznika na większy A ja do luster dałem właśnie oddzielny mniejszy bezpiecznik. Dlatego, że ich zasilanie dałem przewodami o mniejszym przekroju, niż tylnej szyby, z prostego powodu - żeby się zmieściły w przepustach w drzwiach i nie łamały. A wtedy zostawienie ich na oryginalnym "dużym" bezpieczniku stwarzałoby w razie zwarcia zagrożenie pożarem instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Makar25 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Ile to cystern paliwa! > A jak dziura ozonowa się robi! Ja miałem pod szybę i jest to wg mnie najbardziej optymalne rozwiązanie. Grzejesz wcelu rozmrożenia i odparowania, podobnie jak szybę, w innych przypadkach nie jest to szczególnie pomocne. BTW bezpiecznik spokojnie wytrzyma moc mat grzejnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Ja miałem pod szybę i jest to wg mnie najbardziej optymalne rozwiązanie. Grzejesz wcelu rozmrożenia > i odparowania, podobnie jak szybę, w innych przypadkach nie jest to szczególnie pomocne. BTW > bezpiecznik spokojnie wytrzyma moc mat grzejnych Spokojnie wytrzyma, a do tego nie trzeba myśleć o wyłączeniu, bo o ile się orientuję, to większość samochodów ma automatyczne wyłączanie po określonym czasie, np.15min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.