Skocz do zawartości

Podgrzewane lusterka podłączenie.


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

> jak bezpiecznik pociągie to tak

Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie? Ewentualnie czy można zmienić na większy o 5 więcej.

Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie?

Zmierzyć pobór prądu szyby. Chyba że masz gdzieś w DTR-ce określoną moc szyby, to pomiar odpada.

> Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli?

No najlepiej za bezpiecznik, patrząc od strony zasilania. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdzę na jakim bezpieczniku jest szyba. Tylko jak sprawdzić czy uciągnie? Ewentualnie czy można

> zmienić na większy o 5 więcej.

Dokladane maty spokojnie mozesz podlaczyc pod ogrzewanie szyby bez zmiany bezpiecznika, maty maja znikoma moc wiec nie ma potrzeby zwiekszac mocy bezpiecznika montowalem takie lustra do astry.

> Kwestia jeszcze gdzie się wpiąć jeśli bezpiecznik na to pozwoli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Bmw grzały non stop (+ po stacyjce) i IMHO było to lepsze rozwiązanie niż tyko pod szybę.

> W czasie deszczu ładnie cały czas odparowywała woda.

IMHO to bezsens i niepotrzebna strata energii. Ja mam klasycznie grzane + oddzielnie podgrzewanie przedniej szyby .. uzylem moze raz na rok wink.gif. choc przy sniezycy sie przydaje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO to bezsens i niepotrzebna strata energii. Ja mam klasycznie grzane + oddzielnie podgrzewanie

> przedniej szyby .. uzylem moze raz na rok . choc przy sniezycy sie przydaje

tylko przy śnieżycy? A podczas deszczu i mgły to nie? Jak dla mnie to jeden z "must have" w każdym aucie - używam bardzo często ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko przy śnieżycy?

przy sniezyce przydaja sie oba rodzai podgrzewania: lusterek, bo powoduje ze lusterko nie zalepia sie sniegiem oraz szyby (wlasciwie to nie calej a dolu, gdzie parkuja wycieraczki - taki patent Subaru), bo wycieraczki nie oklejaja sie sniegiem a napodszybiu nie zbiera sie snieg.

>A podczas deszczu i mgły to nie? Jak dla mnie to jeden z "must have" w każdym

> aucie - używam bardzo często

Deszczu nie, bo IMo niewiele to daje, zamiast kropelek robia sie zaschniete plamki a boczka szyba i tak jest mokra. Przy mgle przeciez to nic nie daje, chyba, ze chodzilo Ci o zaparowywanie to ok, ale ja parkuje w garazu z uchylonym dachem, wiec raczej mnie to nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy sniezyce przydaja sie oba rodzai podgrzewania: lusterek, bo powoduje ze lusterko nie zalepia

> sie sniegiem oraz szyby (wlasciwie to nie calej a dolu, gdzie parkuja wycieraczki - taki

> patent Subaru), bo wycieraczki nie oklejaja sie sniegiem a napodszybiu nie zbiera sie snieg.

mówisz o przedniej szybie... nie posiadam i żałuję.

> Deszczu nie, bo IMo niewiele to daje, zamiast kropelek robia sie zaschniete plamki a boczka szyba i

no jak dla mnie różnica jest ogromna. Inna sprawa, że lusterka raz na kiedy trzeba umyć 270751858-jezyk.gif

> tak jest mokra. Przy mgle przeciez to nic nie daje, chyba, ze chodzilo Ci o zaparowywanie to

> ok, ale ja parkuje w garazu z uchylonym dachem, wiec raczej mnie to nie dotyczy.

no jak najbardziej zaparowywanie, a bardziej osadzanie się drobnych kropel wody - mówię oczywiście wciąż o lusterkach. No jeśli parkujesz zawsze w garażu, to rzeczywiście masz z tym mniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak tak zrobiłem w Lanosie i jest super...

W Uno zrobiłem podobnie, z jedną różnicą

> Nie musiałem zmieniać bezpiecznika na większy

A ja do luster dałem właśnie oddzielny mniejszy bezpiecznik. Dlatego, że ich zasilanie dałem przewodami o mniejszym przekroju, niż tylnej szyby, z prostego powodu - żeby się zmieściły w przepustach w drzwiach i nie łamały. A wtedy zostawienie ich na oryginalnym "dużym" bezpieczniku stwarzałoby w razie zwarcia zagrożenie pożarem instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile to cystern paliwa!

> A jak dziura ozonowa się robi!

Ja miałem pod szybę i jest to wg mnie najbardziej optymalne rozwiązanie. Grzejesz wcelu rozmrożenia i odparowania, podobnie jak szybę, w innych przypadkach nie jest to szczególnie pomocne. BTW bezpiecznik spokojnie wytrzyma moc mat grzejnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja miałem pod szybę i jest to wg mnie najbardziej optymalne rozwiązanie. Grzejesz wcelu rozmrożenia

> i odparowania, podobnie jak szybę, w innych przypadkach nie jest to szczególnie pomocne. BTW

> bezpiecznik spokojnie wytrzyma moc mat grzejnych

Spokojnie wytrzyma, a do tego nie trzeba myśleć o wyłączeniu, bo o ile się orientuję, to większość samochodów ma automatyczne wyłączanie po określonym czasie, np.15min. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.