Skocz do zawartości

A4 1.8 tfsi czy Superb 1.9 tdi


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie,

znajomy szuka samochodu dla zony. Autko glownie bedzie jezdzic po miescie, moze w pozniejszym terminie bedzie jezdzilo w trasy..

Dylemat jest miedzy (jak dla mnie dziwny, skoro ma byc to samochod do miasta dla zony)

Audi a4

a

Skoda Superb

Dlaczego te samochody nie wiem. Kwestia tutaj co bedzie lepszym wyborem, bedzie sie mnie psulo.

Do Tfsi warto zakladac gaz czy jeszcze nie ma sprawdzonej instalacji?

Wlasiciel obecnie jezdzi Oplem insignia z dieslem.

Zalozenia sa takie. Samochod na dluzszy okres, glownie miasto ale moze w przyszlosci nastapi przeprowadzka wiec dystans sie wydluzy. Kwota do wydania to maks 50 tys zl ale im mniej tym lepiej. Bez roznicy czy diesel czy benzyna. Jezeli Pb to milo jakby dobrze wspolpracowala z LPG.

Co myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do tfsi gaz kosztuje 8tysi i nie nadaje sie do polskiego gazu.

> A to 1.9tdi stanowczo za slabe do tego Superba.

> Lepiej juz to audi ale ani to auta do miasta ani dla kobiety no ale to juz sam wiesz

Tez mi sie wydaje, ze audi bedzie lepsze. Tylko gazu juz nie zalozy raczej. Ile pali taki TFSI w miescie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do miasta dla zony

> Audi a4

> a

> Skoda Superb

Moja zona Vectra jezdzi po miescie, ale juz krzywdy z Superbem do miasta bym jej nie zrobil wink.gif

> Dlaczego te samochody nie wiem. Kwestia tutaj co bedzie lepszym wyborem, bedzie sie mnie psulo.

> Do Tfsi warto zakladac gaz czy jeszcze nie ma sprawdzonej instalacji?

> Wlasiciel obecnie jezdzi Oplem insignia z dieslem.

Czego/kogo wlasciciel? Zony wink.gif?

IMVHO A4 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie skoda ma dpf? Jaki inny silnik proponujecie do A4? Sa jeszcze jakies wolnossace w

> ofercie?

DPF-u nie ma, ale jeżeli ba być diesel do miasta to tylko ten. To jest BXE 105 KM. Ostatni wypust TDI przed zakończeniem produkcji. W octavii jest średnim mułem, a w tym przypadku będzie jeszcze większym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem tego pewien. Na pewno ma nowy 1.6TDI (CR), ale czy ten 1.9 mial, to

> Osobiscie mam 1.8TSI i na krotkie wypady to sredni pomysl, bo zlopie sporo, ale w trybie mieszanym

> mam teraz cos kolo 8.2l/100km (auto ma jakies 4kkm).

Hmm czyli a4 z dieslem jakims najlepiej szukac? Ile moze palic takie 1.8 tfsi w miescie przy krotkich odcinkach? 12-13k zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm czyli a4 z dieslem jakims najlepiej szukac? Ile moze palic takie 1.8 tfsi w miescie przy

> krotkich odcinkach? 12-13k

Ale wiesz, jest 12km po drodze, gdzie ruch jest w miare plynny, a jest tez 12km w korkach.

Ze swojej strony moge Ci powiedziec, ze moja Skodzina pali mi nastepujaco:

- bardzo krotkie odcinki ~1.5km - okolo 15l/100km,

- odcinki dlugie, ponad 200km, czesc po autostradzie, po bocznej drodze i w malym miescie (korki, jakies 15 minut stania) obserwuje ~ 7.6 l/100km,

- typowe turlanie sie po mojej miejscowosci w weekend okolo 7.8-8 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale wiesz, jest 12km po drodze, gdzie ruch jest w miare plynny, a jest tez 12km w korkach.

> Ze swojej strony moge Ci powiedziec, ze moja Skodzina pali mi nastepujaco:

> - bardzo krotkie odcinki ~1.5km - okolo 15l/100km,

> - odcinki dlugie, ponad 200km, czesc po autostradzie, po bocznej drodze i w malym miescie (korki,

> jakies 15 minut stania) obserwuje ~ 7.6 l/100km,

> - typowe turlanie sie po mojej miejscowosci w weekend okolo 7.8-8 l/100km

Rozbieznosc fajna. Podoba mi sie to niskie spalanie w trasie jak na ta moc.

Zalozenia sa takie. Samochod na dluzszy okres, glownie miasto ale moze w przyszlosci nastapi przeprowadzka wiec dystans sie wydluzy. Kwota do wydania to maks 50 tys zl ale im mniej tym lepiej. Bez roznicy czy diesel czy benzyna. Jezeli Pb to milo jakby dobrze wspolpracowala z LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja sie nie znam Malo?

Ja za tą kasę bałbym się kupić, ale biorąc pod uwagę, że on nie ma wyposażenia i że niestety jest krajowy, to może warto się zainteresować.

Takich okazji, to już się naoglądałem i sprawdzałem kilkanaście. Wole od dziadka z wermachtu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Superb. 1.9 to ostatni porządny silnik, 105Kmdupy nie urywa, ale Rogalotti za 1200 robi z niego 143KM i prawie 350Nm i daje radę wtedy świetnie, przy czym spalanie to dalej okolice 6 w trasie przy żwawej jeździe.

1.8 160KM-owszem osiągi będzie miał deko lepsze w stosunku do superba po chipie to jakieś 1.5sek/100km ale....ten silnik to porażka jakaś, oleju nie trzeba zmieniać tyle go łyka między wymianami że non stop jest świeży-i mówię tu o aucie nowym, nie o dojechanych trupach, mając na myśli nowy 0km-dojechane do 20 tyś teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witajcie,

> znajomy szuka samochodu dla zony. Autko glownie bedzie jezdzic po miescie, moze w pozniejszym

> terminie bedzie jezdzilo w trasy..

> Dylemat jest miedzy (jak dla mnie dziwny, skoro ma byc to samochod do miasta dla zony)

> Audi a4

> a

> Skoda Superb

> Dlaczego te samochody nie wiem. Kwestia tutaj co bedzie lepszym wyborem, bedzie sie mnie psulo.

> Do Tfsi warto zakladac gaz czy jeszcze nie ma sprawdzonej instalacji?

> Wlasiciel obecnie jezdzi Oplem insignia z dieslem.

> Zalozenia sa takie. Samochod na dluzszy okres, glownie miasto ale moze w przyszlosci nastapi

> przeprowadzka wiec dystans sie wydluzy. Kwota do wydania to maks 50 tys zl ale im mniej tym

> lepiej. Bez roznicy czy diesel czy benzyna. Jezeli Pb to milo jakby dobrze wspolpracowala z

> LPG.

> Co myslicie?

Jak już celujesz w młode roczniki i zależy Ci na względnej ekonomi szukał bym czegoś w dieslu. Ten superb fajny, ale nie z silnikiem 105 KM, nawet jak to dłubniesz będzie miało ze 140-150 KM, ale to i tak mało na te masę, a w dodatku zależy jaki kod silnika ma ten TDI czy aby nie sławetne BXE, bo to dobrze nie wróży. Poszukał bym czegoś z mocą bazową 140-170 KM zrobić soft i będzie się przyjemnie jeździło, a spali to po mieście może z 8 l jak nie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DPF-u nie ma, ale jeżeli ba być diesel do miasta to tylko ten. To jest BXE 105 KM. Ostatni wypust

> TDI przed zakończeniem produkcji. W octavii jest średnim mułem, a w tym przypadku będzie

> jeszcze większym.

No skoro to BXE to radzę omijać szerokim łukiem. Znam kilka przypadków urwania korby w takim motorze przy śmiesznych przebiegach z niewiadomego powodu. Szwagier miał to w Octavi II FL i po sofcie nawet jechało, ale ,,piętno'' korby bokiem w psychice ciągle się odzywało grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już celujesz w młode roczniki i zależy Ci na względnej ekonomi szukał bym czegoś w dieslu. Ten

> superb fajny, ale nie z silnikiem 105 KM, nawet jak to dłubniesz będzie miało ze 140-150 KM,

> ale to i tak mało na te masę, a w dodatku zależy jaki kod silnika ma ten TDI czy aby nie

> sławetne BXE, bo to dobrze nie wróży. Poszukał bym czegoś z mocą bazową 140-170 KM zrobić soft

> i będzie się przyjemnie jeździło, a spali to po mieście może z 8 l jak nie mniej.

Nie kumam po co dlubac i kombinowac na dojazdy do pracy? To nie auto na autostrade, czy przemieszczanie sie miedzy miastami. Kobita ma jechac z punktu A do punktu B zlosnik.gif.

Znam kilka kobitek, ktore jezdza czyms mocniejszym, jak i slabszym (np. 170KM 320d vs civic 108KM) czy tez czyms mocnym typu 330d, Q7 3.0TDI, i zadna z tych kobit nie zdaje sobie sprawy co ma pod maska i jak tego uzyc. Podobnie jak i moja zona - dla niej bez roznicy, czy jedzie Vectra 140KM+, czy Superbem 160KM+ czy Meganka 98KM-. Dla niej jest wazne, zeby bylo wygodnie.

Takze wracajac do tematu - zrozumialbym, jakby ktos mieszkal gdzies w gorach, ale na plaskim? Te 105KM radzi sobie z tym autem przyzwoicie i to bardzo. Znam kilku wlascicieli, ktorzy tm nawet w dalsze trasy jezdza i sa zadowoleni. A w mojej okolicy i 200KM to malo (teoretycznie). Tylko nagle sie okazuje, ze jedzie ktos autem 200-300KM, a pierdzipedek z 60KM w dyszlu siedzi mu na ogonie, bo ten pierwszy jest nowy i drogi nie ogarnia, a drugi zna ja na pamiec i w zasadzie to by na hulajnodze to 300KM objechal zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No skoro to BXE to radzę omijać szerokim łukiem. Znam kilka przypadków urwania korby w takim

> motorze przy śmiesznych przebiegach z niewiadomego powodu. Szwagier miał to w Octavi II FL i

> po sofcie nawet jechało, ale ,,piętno'' korby bokiem w psychice ciągle się odzywało

Czytałem o kilku przypadkach, ale to chyba było w jakichś samochodach flotowych zlosnik.gif

Mam 1 sztukę BXE i na razie ma ok. 230 kkm. Czasami nierówno pracuje, ale jeszcze nie szukałem przyczyny.

Dwie pozostałem mają jeszcze dziewicze przebiegi. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem BXE, przy 185 zmieniony dwumas, obecnie jeździ nim kolega ma ponad 200tyś, silnik nie miał żadnej awarii.

Korbę można urwać w każdym aucie, tak samo sporadyczne zatarcia itd-z pewnością silnik BXE jest pozbawiony wad i można go śmiało nazywać bezawaryjnym w stosunku do nowych diesli. Tam jeszcze nie było takiego obliczania części na przebieg.

"bata" można znaleźć na dosłownie każdy silnik-KAŻDY, ale trzeba wybrać mniejsze zło, co tym samy czyni tego BXE-po czipie miał niespełna 145KM i jakieś 10 do setki, przy czym moment 335Nm pozwalał na jazdy autostradowe +180km/h jak również na sprawne wyprzedzanie TIRów itd, czego przed chipem (12,5/100km/h) nie można było powiedzieć.

Spalanie z 30 tyś km wyszło mi średnio 6.2 l/100km, przy czym nie mam lekkiej nogi i jazdy typowo miejskiej było ok 30-40%. Notowane na tym dystansie było każde tankowanie, zwiedzona w tym czasie Europa zachodnia i południowa-nawet na klimie, 5os, zapakowany na full, jazda trasowa szybka, dystans 1600km za jednym przysiadem ( z odpoczynkami typu obiad,stacja odlej się) spalanie w 1 stronę 6.5 w drugą 6.4.

Bez dwóch zdań ja bym się nawet nie zastanawiał...Chyba że ktoś jest naprawdę zapier.laczem i potrzebuje być przed porsche na światlach to wtedy 3.2 bena smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kilka tras Golfem V z tym motorem, okolo 1500km. Superb to duzo wieksze auto a w Golfie ten silnik

> szalu nie robil.

Slowo klucz 270751858-jezyk.gif.

To ma byc auto:

- do miasta na dojazdy,

- dla kobity

Smiem twierdzic, ze te 105KM to i tak za duzo hehe.gif

BTW - moj kolega mial GVI z 1.6TDI zaraz po TypeR. Oczywiscie nie scigal sie tym spod kazdych swiatel, ale jezdzil normalnie. Byl bardzo zadowolony. A i trase do Polski z UK zrobil bez stresu zlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Slowo klucz .

> To ma byc auto:

> - do miasta na dojazdy,

> - dla kobity

> Smiem twierdzic, ze te 105KM to i tak za duzo

> BTW - moj kolega mial GVI z 1.6TDI zaraz po TypeR. Oczywiscie nie scigal sie tym spod kazdych

> swiatel, ale jezdzil normalnie. Byl bardzo zadowolony. A i trase do Polski z UK zrobil bez

> stresu .

Golf jest znajomka i w miescie lubi lyknac nawet 7,5 i to bez ostrej jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być A4 B8 to żadna nie gada łatwo i tanio z LPG z racji bezpośredniego wtrysku benzyny. W tej budzie nie ma silnika do którego można by założyć instalkę IV generacji.

Co do Superba to motorownia w serii słaba. Nawet do miasta. Bez chipsa to męka. I co najgorsze to auto ma przeraźliwie brzydki tył.

Z tych dwóch brałbym Audi ale to głównie dlatego że "polski salon" i można w miarę bez problemu sprawdzić historię choroby, a nie liczyć na to że prywatny importer tylko trochę skoryguje licznik. biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również sobie sprawdziłem klocki i rozpiętość cenowa ATE dla A4 249-553zł, superb 172-469 zł. Sprawdziłem również TRW i różnice są podobne. Zresztą, pewnie to są te same części. Fakt, klocki do A4 są droższe, ale nie wydaje mi się, aby różnica rzędu 80-100zł za klocki była zaporowa. Moim zdaniem pozostałe części eksploatacyjne będą na podobnym poziomie. Silnik jest montowany w całej gamie VAGa, serwis można robić w seacie/skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszej dwumas wymieniłem coś około 200 kkm. Na razie muszę sprawdzić co tak trzęsie silnikiem, może poduszki hmm.gif

Zobaczę jak ostatni wypust na koniec 2010 r sie sprawdzi, czy na czymś nie zaoszczędzili zlosnik.gif, ale na razie to 45 kkm i 80 kkm przez niecałe 3 lata.

Stare 1.9 trochę zaczyna puszczać niebieskiego dyma, ale samochód nieoszczędzany więc może już czas na grubszy serwis. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stare 1.9 trochę zaczyna puszczać niebieskiego dyma, ale samochód nieoszczędzany więc może już czas

> na grubszy serwis.

Może jest to powiązane z trzęsieniem silnika i dawkowaniem paliwa?Podłączyć kablem od odkurzacza do kompa i będzie widać wink.gif

7,5 ropuchy "na miejscu" jazdy to w tym samym czasie benzyny owali 10-12, można przeliczyć...

Ja obstaję przy 1.9 + chip-co do weryfikacji przebiegu sprawa ma się tak samo, można po VIN sprawdzić za 30-50zł nie wychodząc z domu, a ryzyko nieuczciwości rośnie gdy jest kupowane od pośrednika, tym bardziej jeśli cena "okazyjna". Nic nie bierze się z powietrza.

Dodam, że nowe benzyny z grupy VAG mają wszystkie bolączki nowoczesnych diesli (dwumas,drogie wtryski,mnóstwo elektroniki) więc koszty serwisowania można zrównać, a koszty B/ON są znaczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodam, że nowe benzyny z grupy VAG mają wszystkie bolączki nowoczesnych diesli (dwumas,drogie

> wtryski,mnóstwo elektroniki) więc koszty serwisowania można zrównać, a koszty B/ON są znaczne.

Teoretycznie masz racje, a praktycznie nie do konca:

- kolo dwumasowe nie musi tak ciezko "pracowac/tlumic" jak w dieselu,

- nie ma DPF,

- jakos malo kiedy slychac o padajacych wtryskach w benzynach (a troche aut \ bezposrednim wtryskiem jezdzi), a w przypadku dieseli jest troszke mniej rozowo (pewnie w zaleznosci od jakosci stosowanego paliwa)...

Tak czy siek uwazam, ze ropniaki w osobowkach to juz przeszlosc - ale zobaczymy za 10-15 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - kolo dwumasowe nie musi tak ciezko "pracowac/tlumic" jak w dieselu,

A co to znaczy?Przecież wielkość i średnica dobierana jest do mocy, poza tym to guano zazwyczaj rozwarstwia się a nie kończy żywot z naturalnego zużycia.

> - nie ma DPF,

Obecnie można programowo wył za ok 700zł, poza tym jak się śmiga co raz w trasie, nie jest kłopotliwy

> - jakos malo kiedy slychac o padajacych wtryskach w benzynach (a troche aut \ bezposrednim

> wtryskiem jezdzi), a w przypadku dieseli jest troszke mniej rozowo (pewnie w zaleznosci od

> jakosci stosowanego paliwa)...

Może i racja, za to pompy wysokiego siadają częściej niż w on.

> Tak czy siek uwazam, ze ropniaki w osobowkach to juz przeszlosc - ale zobaczymy za 10-15 lat

Uważam zupełnie odwrotnie. Z diesli wyciągają już lepszą moc z pojemności przy zmniejszeniu znacznym zużycia paliwa, diesle tej samej pojemności mają jednakowe przyspieszenia,albo i lepsze (np nowe bmw), przez kolejną dekadę będzie tylko szło w elektronikę tego i tak już skomplikowanego układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co to znaczy?Przecież wielkość i średnica dobierana jest do mocy, poza tym to guano zazwyczaj

> rozwarstwia się a nie kończy żywot z naturalnego zużycia.

Oznacza tyle, ze czasem nie odchudza sie tak, by "wytrzymalo" ale tak, by dalo sie zmontowac, co w przypadku niewysilonej benzyny moze skutkowac dluzszym zywotem (cos jak stosowanie identycznych elementow jak w silniku 1.8 i 2.0)

> Obecnie można programowo wył za ok 700zł, poza tym jak się śmiga co raz w trasie, nie jest

> kłopotliwy

Jak sie smiga w trasie ok.gif

A wylaczyc nie mozna, bo w UK sprawdzaja sklad spalin, wiec normy producenta musza byc spelnione.

> Może i racja, za to pompy wysokiego siadają częściej niż w on.

W przypadku Opla - i owszem grinser006.gif

> Uważam zupełnie odwrotnie. Z diesli wyciągają już lepszą moc z pojemności przy zmniejszeniu

> znacznym zużycia paliwa, diesle tej samej pojemności mają jednakowe przyspieszenia,albo i

> lepsze (np nowe bmw), przez kolejną dekadę będzie tylko szło w elektronikę tego i tak już

> skomplikowanego układu.

Tu chodzi o ekologie. W koncu ktos przestaje sie jarac CO2, a patrzy na inne trujace skladniki wydobywajace sie z wydechu diesela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oznacza tyle, ze czasem nie odchudza sie tak, by "wytrzymalo" ale tak, by dalo sie zmontowac, co w

> przypadku niewysilonej benzyny moze skutkowac dluzszym zywotem (cos jak stosowanie

> identycznych elementow jak w silniku 1.8 i 2.0)

1.8 160KM wcale nie jest niewysilone i wierz mi, przebiegi do zmiany obliczone są podobnie.

> Jak sie smiga w trasie

No ciuś...;)

> A wylaczyc nie mozna, bo w UK sprawdzaja sklad spalin, wiec normy producenta musza byc spelnione.

To przegonisz do Polandu co jakiś czas i będzie OK. grinser006.gif co do tych norm spalin, myślę, że drastycznie nie wzrosną wskaźniki, z resztą zawsze możesz powiedzieć że w drodze na stację Ci się wypalał i szczątki zostały w wydechu 893goodvibes.gif

> W przypadku Opla - i owszem

Wiedzie prym, ale nie tylko-dotyczy każdego eco turbo złoma.

> Tu chodzi o ekologie.

Jakoś w Chinach mają to w du.pie a populacja taka że mogliby nas zadeptać, poza tym wiemy jak jest, wielkie fabryki nie tyle walą do atmosfery. Chodzi o to by czyjeś kieszenie się napełniały...

>W koncu ktos przestaje sie jarac CO2, a patrzy na inne trujace skladniki

Szkoda, że jak zawsze zaczynają od "malutkich" a duży może więcej jak to mawiają...ale wiadomo że pojedyńczemu człekowi łatwiej coś narzucić i łatwiej się go doi niż dużą korporację. Widać to na każdym kroku.

Plusów klekota w stosunku do tfsi jest sporo więc nawet bym się nie zastanawiał. Jak dobrze poszukasz to możesz trafić bezdepeefowca w TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Slowo klucz .

> To ma byc auto:

> - do miasta na dojazdy,

> - dla kobity

> Smiem twierdzic, ze te 105KM to i tak za duzo

> BTW - moj kolega mial GVI z 1.6TDI zaraz po TypeR. Oczywiscie nie scigal sie tym spod kazdych

> swiatel, ale jezdzil normalnie. Byl bardzo zadowolony. A i trase do Polski z UK zrobil bez

> stresu .

Skoro do miasta dla kobiety ktoś szuka ........ Superba, to ja też nie mam pytań grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro do miasta dla kobiety ktoś szuka ........ Superba, to ja też nie mam pytań

ja tez sie nad tym zastanawiam ale wyglada na to, ze znajomy chce miec auto dla zony do miasta a przy okazji takie w ktorym bedzie mogl sie pokazac. Obecnie wyleczylem go z najnowszych turbodoladowanych benzyn z wtryskiem bezposrednim jesli chce kiedys tam zalozyc gaz.

Diesel do miasta typowo tez jest srednim rozwiazaniem wiec kolega mysli o superb w benzynie lub octavii 1.6 i do tego lpg. W superbie wystepowaly "normalne" silniki benzynowe, ktore lubia sie z gazem?

Jakie inne auto polecacie tej klasy do 50 kpln z silnikami benzynowymi, ktore nadaja sie do zalozenia instalacji gazowej?

P.S dzieki serdeczne za wszystkie opinie i informacje claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moze przeczytaj caly watek

Wyluzuj może wink.gif Każdy przecież ma inne potrzeby i jeden kupuje Tico w trasę inny Superba, jeszcze inny np Q7 gdzie przy nim taki superb to miejskie autko. I wiem o co ci chodziło, że nawiązałem do UK o czym pisał kolega wyżej...Tak, nawiązałem icon_rolleyes.gif

Niestety po 2008r w Superbach same TSI/FSI a toto nie lubi się z gaziwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W superbie wystepowaly "normalne" silniki benzynowe, ktore >lubia

> sie z gazem?

Nie wystepowaly.

> Jakie inne auto polecacie tej klasy do 50 kpln z silnikami benzynowymi, ktore nadaja sie do

> zalozenia instalacji gazowej?

Niech popatrzy za czyms wloskim tj. alfa,lancia no i fiat tam gaz mozesz wsadzic do wszystkiego (poza jts i 1,7tbi). Mozna wyrwac swieze auto za rozsadna kase.

Jak chce gaz to vagach moze zapomniec chyba,ze chce miec 1.6 albo 1.4 bez turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wystepowaly.

> Niech popatrzy za czyms wloskim tj. alfa,lancia no i fiat tam gaz mozesz wsadzic do wszystkiego

> (poza jts i 1,7tbi). Mozna wyrwac swieze auto za rozsadna kase.

> Jak chce gaz to vagach moze zapomniec chyba,ze chce miec 1.6 albo 1.4 bez turbo...

Nawet nie bede go przekonywal do wloskich samochodow. Skoro sam jezdzi oplem a rozglada sie za skoda albo vw to fiata nawet pod uwage nie bedzie bral. Czyli albo 1.6 i gaz albo diesel? a co innego w podobnej klasie ? Toyota jakas? Honda accord?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.